Werkgroep: Stayen vol

Alles over de wedstrijden van STVV
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Werkgroep: Stayen vol

Bericht door BoemBoem »

Kleine bedenking,

Veel mensen die op de Oost tribune zitten willen ook gewoon niet meedoen bij eventuele sfeeracties..
Het is ze nu al te veel als ze sporadisch moeten rechtstaan of in hun handen moeten klappen..
Nu, dat is ieder zijn recht, maar als ge dergelijke acties wilt opzetten denk ik dat er niet veel meer dan zo een voorbeelden moet aangehaald worden..
Behalve als ge 3-0 voorstaat tegen Genk.. dan kon de wave ineens terug..

Ik zie dat er heel veel goodwill is onder de mensen op het forum, ik hoop dat iemand die goodwill kan overbrengen..
30 jaar of 60 jaar, maakt niets uit..
Liefst zelf iemand van 30 én 60 als het even kan ;) ..

Mag een toeter eigenlijk nog in een stadion? Bedoel dan wel meer dan 1 toeter .. ge kon deze vroeger kopen aan de sjallen stand naast de hotdog kraam aan de oude Noordkant..
Breng die terug..

De oude tribune (sector L) terug innemen is het beste wat ik tot nu toe gehoord heb.. spijtig dat dit onmogelijk is.. ge mist echt wel om zo dicht bij het veld te zitten..

In ieder geval, ik heb er zin in..
Het is stilletjes tijd om terug naar huis te komen..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Werkgroep: Stayen vol

Bericht door STVV-fan »

BoemBoem schreef:Mag een toeter eigenlijk nog in een stadion? Bedoel dan wel meer dan 1 toeter .. ge kon deze vroeger kopen aan de sjallen stand naast de hotdog kraam aan de oude Noordkant..
Breng die terug..
Toeters zijn toegelaten zolang het geen zijn met drukgas.

Vuvuzela's zijn bij mijn weten ook nog altijd verboden.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Werkgroep: Stayen vol

Bericht door miel »

BoemBoem schreef:Kleine bedenking,

Veel mensen die op de Oost tribune zitten willen ook gewoon niet meedoen bij eventuele sfeeracties..
Het is ze nu al te veel als ze sporadisch moeten rechtstaan of in hun handen moeten klappen..
Nu, dat is ieder zijn recht, maar als ge dergelijke acties wilt opzetten denk ik dat er niet veel meer dan zo een voorbeelden moet aangehaald worden..
Behalve als ge 3-0 voorstaat tegen Genk.. dan kon de wave ineens terug..

Ik zie dat er heel veel goodwill is onder de mensen op het forum, ik hoop dat iemand die goodwill kan overbrengen..
30 jaar of 60 jaar, maakt niets uit..
Liefst zelf iemand van 30 én 60 als het even kan ;) ..

Mag een toeter eigenlijk nog in een stadion? Bedoel dan wel meer dan 1 toeter .. ge kon deze vroeger kopen aan de sjallen stand naast de hotdog kraam aan de oude Noordkant..
Breng die terug..

De oude tribune (sector L) terug innemen is het beste wat ik tot nu toe gehoord heb.. spijtig dat dit onmogelijk is.. ge mist echt wel om zo dicht bij het veld te zitten..

In ieder geval, ik heb er zin in..
Het is stilletjes tijd om terug naar huis te komen..
Blok c in de oost tribune is het vak dat de afgelopen jaren het meest gevuld is
En ze doen zeker mee , maar met wat of met wie ?
Buiten de topwedstrijden stonden er bij de zogenaamde sfeer makers maar 10 man en een paarde kop
En als ze dan eens met 15 of 20 waren zou iedereen moeten mee doen :)
Ik kan het initiatief alleen maar toe juichen , maar wat voor zin heeft het , als er de volgende match geen verder gevolg aan gegeven wordt .
Als iedereen al met zich zelf begint , en STVV terug wat positiever benaderd , dan zijn we al een hele stap verder .
Discussies over het geleverde spel , of over het beleid , de mogen en moeten er zijn , en dat deze soms na een ontgoocheling geen steek houden kan ook nog . Maar er zijn er velen die systematisch alles afkraken wat nog maar naar geel blauw ruikt , en vaak op een basis die nergens op slaat .
Ik heb er in mijn persoonlijke kennissen kring ook zo een paar , maar als ze een gratis ticket kunnen versieren of een abo van iemand die eens niet kan , zijn ze er als de kippen bij en weten weer alles , om de volgende dag terug gal te spuwen , ook al heeft STVV een meer dan degelijke wedstrijd gespeeld .
Dit initiatief kan alleen maar slagen wanneer het doel is om terug een positieve vibe op Staaien te creeren en er elke wedstrijd een feest van te maken .
Fre
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 aug 2018, 20:28

Re: Werkgroep: Stayen vol

Bericht door Fre »

6 september 20:30? Is de Kanarie nog op donderdag of nemen we een café in de stad of de Grand Café?
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Werkgroep: Stayen vol

Bericht door Jan Bulder »

Fre schreef:6 september 20:30? Is de Kanarie nog op donderdag of nemen we een café in de stad of de Grand Café?
6 september ok voor mij. Kanarie niet open op donderdag. Best een zaak met vergaderlokaal.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Werkgroep: Stayen vol

Bericht door Mikman »

In principe kan ik ook komen op 6 september.


Opgelet: de match tegen Zulte-Waregem -wanneer de actie normaal zal plaatsvinden- is herzet naar zondag 4 november om 20 uur.
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Werkgroep: Stayen vol

Bericht door Jebus4life »

Fijn om te lezen dat er zaken bewegen!

6 september is mijn 30e verjaardag, dus die ga ik wel op een andere manier doorbrengen ;)
Fre
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 aug 2018, 20:28

Re: Werkgroep: Stayen vol

Bericht door Fre »

Jebus4life schreef:Fijn om te lezen dat er zaken bewegen!

6 september is mijn 30e verjaardag, dus die ga ik wel op een andere manier doorbrengen ;)
Dat is nog een redelijk goed excuus ;). Proficiat trouwens!
Fre
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 aug 2018, 20:28

Re: Werkgroep: Stayen vol

Bericht door Fre »

Mikman schreef:In principe kan ik ook komen op 6 september.


Opgelet: de match tegen Zulte-Waregem -wanneer de actie normaal zal plaatsvinden- is herzet naar zondag 4 november om 20 uur.
We zijn dus al met 3 :yes: , "The artist formerly known as Bienke" komt ook? :)

Jan, geef eens een voorbeeld. Ik denk aan Ons Huis?
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Werkgroep: Stayen vol

Bericht door Mikman »

Misschien beter met 3 dan met 30. Natuurlijk moet er ook wel iemand van de club bij, anders kan je niks deftig uitwerken.

Zoals gezegd zou ik er een wat breder evenement van maken. Ergens een naam zoeken in de trend van "de langste nacht van Sintruin". Je kan Nina Derwael, Tim Wellens, Simon Mignolet ( als die niet moet spelen op zondag ) huldigen voor hun prestaties de afgelopen maanden. Ex-spelers laten opdraven. Vlagjes uitdelen. Waarom vlagjes? Omdat het laagdrempelig is, daar doet iedereen bij mee. Maar dan wel een fatsoenlijk formaat en niet de veredelde kaasschotel-vlaggetjes die ze in het verleden soms uitdeelden.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Werkgroep: Stayen vol

Bericht door Mikman »

242 schreef: De 1.000e competitie-match van KSTVV in 1e klasse komt eraan over 8 matchen! Dat blijkt ZULTE-WAREGEM te zijn! Het staat in de sterren geschreven, ongelooflijk! Toeval, valt je toe!


:party: :party: :beer: :beer: :drunk:

De club moet alle nog levende ( dode gaat moeilijk ) ex-spelers van STVV uitnodigen.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Werkgroep: Stayen vol

Bericht door Mikman »

242 schreef:We moeten het toch nog even natellen, om zeker te zijn!
Taakje voor Krisaias. ;)
Desnoods beetje aan creatieve boekhouding doen. Match die ooit is afgelast of stilgelegd wel of niet meetellen. Die match tegen Zulte-Waregem moet en zal de 1000e zijn.
pat@
Berichten: 1065
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Werkgroep: Stayen vol

Bericht door pat@ »

Tegen Zulte is het zondags om 20 uur. Ik weet niet of dat zo interessant is om dan veel volk te lokken.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Werkgroep: Stayen vol

Bericht door Krisaias »

Mikman schreef:
242 schreef:We moeten het toch nog even natellen, om zeker te zijn!
Taakje voor Krisaias. ;)
Desnoods beetje aan creatieve boekhouding doen. Match die ooit is afgelast of stilgelegd wel of niet meetellen. Die match tegen Zulte-Waregem moet en zal de 1000e zijn.
Heb het zelf nog niet in detail nagekeken maar we zouden aan 1298 matchen in eerste klasse zitten. Bevestiging volgt later.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Werkgroep: Stayen vol

Bericht door Krisaias »

242 schreef:Een tweede meer accurate telling zou het aantal op 1.308 competitie-wedstrijden brengen?

van: 1957-58 tem 1973-74 = 17 jaren | 16 ploegen | 15 wedstrijden x 2 = 30 M x 17 = 510
van: 1987-88 tem 1990-91 = 04 jaren | 18 ploegen | 17 wedstrijden x 2 = 34 M x 04 = 136
van: 1994-95 tem 2007-08 = 14 jaren | 18 ploegen | 17 wedstrijden x 2 = 34 M x 14 = 476
van: 2009-10 tem 2011-12 = 03 jaren | 16 ploegen | 15 wedstrijden x 2 = 30 M x 03 = 090
van: 2015-16 tem 2017-18 = 03 jaren | 16 ploegen | 15 wedstrijden x 2 = 30 M x 03 = 090
van: 2018-nu = +6

totaal: 1.308 (+ hier moeten nog play-off wedstrijden bij, het wordt ingewikkeld). Straks zitten we aan 2.000.
We zullen op zoek moeten gaan naar een ander getal! Misschien het aantal matchen 'tout court'? 8.000 (ruwe schatting).
Redelijk goed geschat. We zitten momenteel, na een iets gedetailleerde telling, op 1304 reguliere competitiewedstrijden en 49 playoff wedstrijden. Da's dus een totaal van 1353 met inbegrip van STVV-KVO van dit weekend.

Hierbij zijn bijvoorbeeld de geschrapte wedstrijden tegen Lommel (2002-2003) en Moeskroen (2009-2010) niet meegerekend. Dus we hebben er wel drie meer gespeeld, maar die uitslagen werden later geschrapt.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Plaats reactie