Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Gent

Alles over de wedstrijden van STVV
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Gent

Bericht door Vouch »

kenniksvanvoetbal schreef:
weekenders schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:Mij niet gelaten , ik heb een probleem dat iedereen zomaar gaat zitten waar hij ..... neervalt .

Het ticket koop je op plaatsnummer en als je wat laat binnenkomt kan je op de eerste rij gaan zitten !! dat trekt nergens op.
Ga je onder de pauze een pint drinken is uw stoel ook bezet en heb je hetzelfde liedje voor...... Als het zo moet ,kijk ik liever op TV.
Die uitleg hier zal weinig helpen. Als je daar een probleem mee hebt, zeg dat dan tegen die persoon dat hij op uw plaats zit en dat jij daar wil zitten, dan zal die wel ergens anders plaats vinden.


Ik denk dat je niet weet waarover het gaat ! Ben je er geweest de vorige twee bekermatchen , denk het niet.
Ben er ook 2 keer geweest, als je geen plaats meer vond boven de eerste rij, is het misschien beter eens te gaan zien voor een nieuwe bril. Er is een merk dat er nu 3 geeft voor de prijs van 1.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Gent

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Vouch schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:
weekenders schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:Mij niet gelaten , ik heb een probleem dat iedereen zomaar gaat zitten waar hij ..... neervalt .

Het ticket koop je op plaatsnummer en als je wat laat binnenkomt kan je op de eerste rij gaan zitten !! dat trekt nergens op.
Ga je onder de pauze een pint drinken is uw stoel ook bezet en heb je hetzelfde liedje voor...... Als het zo moet ,kijk ik liever op TV.
Die uitleg hier zal weinig helpen. Als je daar een probleem mee hebt, zeg dat dan tegen die persoon dat hij op uw plaats zit en dat jij daar wil zitten, dan zal die wel ergens anders plaats vinden.


Ik denk dat je niet weet waarover het gaat ! Ben je er geweest de vorige twee bekermatchen , denk het niet.
Ben er ook 2 keer geweest, als je geen plaats meer vond boven de eerste rij, is het misschien beter eens te gaan zien voor een nieuwe bril. Er is een merk dat er nu 3 geeft voor de prijs van 1.
goed dat ik daar dan mee geholpen ben,ik weet niet wat ik U moet aanraden voor begrijpend lezen :grappig:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Gent

Bericht door Krisaias »

Tompie schreef:Ik wil er ook geen staatszaak van maken, maar ik vind het gewoon een domme en onlogische beslissing. Als club werk je eigenlijk zelf in de hand dat er weinig volk komt op die manier. Je moet mensen warm maken voor een kwartfinale (geen oefenwedstrijd!), niet al vooraf onbewust aangeven dat je weinig volk verwacht. Een kwartfinale in eigen huis is toch echt wat anders dan een wedstrijd tegen Duffel of Mandel in een vroegere bekerfase? Ik zou nu niet willen lezen op sociale media dat ze maar twee tribunes openen, ik zou willen lezen dat zowel de spelers als het bestuur oproepen om massaal aanwezig te zijn. Dat ze het een unieke kans vinden om zeer ver te geraken in deze bekercampagne. De club zou een positieve vibe moeten creëren rond het hele bekergebeuren.

Het voorstel van die 10 euro korting op een truitje (die nu toevallig ook pas beschikbaar zijn) was uiteraard maar een voorbeeld van een mogelijke actie. Ik verwacht niet dat er daardoor meer mensen naar het stadion komen, maar ik weet ook niet wat kan in geval van een gedeelde recette. Een gratis ticket erbij voor de komende thuiswedstrijd is misschien een beter alternatief?

In Japan gaan bestuursleden rondlopen met een trui van Brigada Hesbania, er worden filmpjes gepost op de officiële kanalen van die mannen hun sfeeracties op trainingen en wedstrijden, maar die mannen hun tribune openen voor de kwartfinale tegen Gent zou niet mogelijk zijn?

Natuurlijk kan je een penaltyserie perfect houden voor een lege tribune of voor de jonagold (die toch ook vrij leeg zal zijn). We wonnen er o.a. een slopende penaltyreeks tegen Zulte-Waregem en KV Mechelen. Natuurlijk kunnen de sfeermakers ook op de Oosttribune ergens samentroepen, maar dat is eigenlijk het punt niet.

Dit is gewoon vooral gevoelsmatig een verkeerde keuze. Een beetje een kwestie van geven en nemen.
IK begrijp je standpunt, maar evenzeer dat van de club. De meerkost om Tribune Noord open te doen is niet te verantwoorden. Als ze daar dan een gedeelte van reserveren om te investeren in faciliteiten voor de sfeergroep, dan vind ik dat geen verkeerde keuze. Dit op basis van de uitleg die ik heb gehoord van STVV kant, hé...
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Gent

Bericht door Tompie »

kenniksvanvoetbal schreef:
Vouch schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:
weekenders schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:Mij niet gelaten , ik heb een probleem dat iedereen zomaar gaat zitten waar hij ..... neervalt .

Het ticket koop je op plaatsnummer en als je wat laat binnenkomt kan je op de eerste rij gaan zitten !! dat trekt nergens op.
Ga je onder de pauze een pint drinken is uw stoel ook bezet en heb je hetzelfde liedje voor...... Als het zo moet ,kijk ik liever op TV.
Die uitleg hier zal weinig helpen. Als je daar een probleem mee hebt, zeg dat dan tegen die persoon dat hij op uw plaats zit en dat jij daar wil zitten, dan zal die wel ergens anders plaats vinden.


Ik denk dat je niet weet waarover het gaat ! Ben je er geweest de vorige twee bekermatchen , denk het niet.
Ben er ook 2 keer geweest, als je geen plaats meer vond boven de eerste rij, is het misschien beter eens te gaan zien voor een nieuwe bril. Er is een merk dat er nu 3 geeft voor de prijs van 1.
goed dat ik daar dan mee geholpen ben,ik weet niet wat ik U moet aanraden voor begrijpend lezen :grappig:
In de vorige bekerwedstrijden gaven de stewards telkens aan dat je mocht gaan zitten waar je wou. Je moest dus niet gaan zitten op de plaats die aangegeven stond op jouw ticket. Eerlijk, ik zou zelfs niet weten welk vak, rij of plaats er op mijn ticket stond.

@Krisaias: ik begrijp inderdaad ook het standpunt van de club wel hoor, puur rationeel/financieel valt die beslissing zeker te rechtvaardigen. Maar om de redenen die ik eerder al aangaf zou ik de Noord toch geopend hebben. Maar uiteraard is het globaal bekeken al positief als we over zoiets moeten beginnen te klagen, dat wil zeggen dat het sportief goed draait. ;)
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Gent

Bericht door Jacques »

kenniksvanvoetbal schreef:
Vouch schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:
weekenders schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:Mij niet gelaten , ik heb een probleem dat iedereen zomaar gaat zitten waar hij ..... neervalt .

Het ticket koop je op plaatsnummer en als je wat laat binnenkomt kan je op de eerste rij gaan zitten !! dat trekt nergens op.
Ga je onder de pauze een pint drinken is uw stoel ook bezet en heb je hetzelfde liedje voor...... Als het zo moet ,kijk ik liever op TV.
Die uitleg hier zal weinig helpen. Als je daar een probleem mee hebt, zeg dat dan tegen die persoon dat hij op uw plaats zit en dat jij daar wil zitten, dan zal die wel ergens anders plaats vinden.


Ik denk dat je niet weet waarover het gaat ! Ben je er geweest de vorige twee bekermatchen , denk het niet.
Ben er ook 2 keer geweest, als je geen plaats meer vond boven de eerste rij, is het misschien beter eens te gaan zien voor een nieuwe bril. Er is een merk dat er nu 3 geeft voor de prijs van 1.
goed dat ik daar dan mee geholpen ben,ik weet niet wat ik U moet aanraden voor begrijpend lezen :grappig:
Maar wat is nu eigenlijk het probleem?
Dat mensen de instructies van de stewards volgden en gingen zitten waar ze wilden?
Dat je zelf niet aan iemand kon vragen om op te schuiven als die op jouw plek zat?
Of een extreme vorm van smetvrees waardoor je nooit meer op dat stoeltje kan gaan zitten, nu iemand anders er 90 min op heeft gezeten?
Sorry dat ik er de spot mee drijf, maar waarom ga je je druk maken omdat iemand op "jouw" plek zit terwijl er een halve tribune vrij is? :?

Ik bekijk zelden of nooit vak, rij, nr op een ticket. Zeker niet aan de Tiense, maar dus ook niet op Oost voor een bekermatch en doorgaans ook niet op verplaatsing. Als dat iemand stoort, moet die maar iets komen zeggen.
Overdrijven is een kunst
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Gent

Bericht door tweety »

Bon, Lokeren hebben we gehad.
dat was een beetje het soort match waar ik voor gevreesd had.
Nu de belangrijkste van 2018..
Hopelijk zijn ze morgen terug op niveau en gemotiveerd
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Gent

Bericht door Jacques »

Idd. de belangrijkste van 2018. Ik hoop dat de spelers zich over de slechte wedstrijd van zaterdag kunnen zetten, dat de kop zich kan zetten over het feit dat ze "hun" vak niet krijgen en dat de supporters in het algemeen niet kiezen voor de luie zetel. Het zal alle drie nodig zijn, als we in januari voor het eerst in 15 jaar (sinds de verloren finale n.b.) nog eens een halve finale willen spelen. Geen gejammer, geen geklaag, geen gegrommel. Het belang van de wedstrijd morgen kan niet genoeg onderstreept worden.

De selectie: Pirard, Steppe, Herbots, Tomiyasu, Garcia Tena, Botaka, Teixeira, Kotysch, De Norre, De Sart, Asamoah, Endo, Bezus, De Petter, Sekine, De Bruyn, Legear, Kamada, Boli, Acolatse

Mmaee en Ceballos herstellen nog van hun blessure. Koike, Nazon, Sekine, Janssens, Thallyson, Gladon, Sankhon, Buya en Wenssens vallen naast de selectie.
Laatst gewijzigd door Jacques op 17 dec 2018, 13:16, 3 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Gent

Bericht door stvv'er »

Eigenlijk is de bekermatch van morgen een beetje de "match van 't jaar": je bent vrij makkelijk in de kwartfinale geraakt en hebt nu een mooie opportuniteit om voor het eerst in jàààren in de halve finales te staan, waar ook weer mogelijkheden liggen. Dat overkomt een club als STVV niet elk jaar.

Ondanks de non-match van zaterdag verdient de club onze steun. Daarom hoop ik toch op een fatsoenlijk aantal supporters morgen, al vrees ik dat de tv veel gaat verpesten.

Allen naar Stayen! :blauw: :geel:
Laatst gewijzigd door stvv'er op 17 dec 2018, 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Gent

Bericht door STVV-fan »

Jacques schreef:Idd. de belangrijkste van 2018. Ik hoop dat de spelers zich over de slechte wedstrijd van zaterdag kunnen zetten, dat de kop zich kan zetten over het feit dat ze "hun" vak niet krijgen en dat de supporters in het algemeen niet kiezen voor de luie zetel. Het zal alle drie nodig zijn, als we in januari voor het eerst in 15 jaar (sinds de verloren finale n.b.) nog eens een halve finale willen spelen. Geen gejammer, geen geklaag, geen gegrommel. Het belang van de wedstrijd morgen kan niet genoeg onderstreept worden.

De selectie: Pirard, Steppe, Herbots, Tomiyasu, Garcia Tena, Botaka, Teixeira, Kotysch, De Norre, De Sart, Asamoah, Endo, Bezus, De Petter, Sekine, De Bruyn, Legear, Kamada, Boli, Acolatse

Mmaee en Ceballos herstellen nog van hun blessure. Koike, Nazon, Sekine, Janssens, Thallyson, Gladon, Sankhon, Buya en Wenssens vallen naast de selectie.
Sekine, die hoop en al een week met de groep meetraint, zit in de selectie ten nadele van Buya.

Dat wil veel zeggen denk ik
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Gent

Bericht door Brusselmans »

Jacques schreef:
De selectie: Pirard, Steppe, Herbots, Tomiyasu, Garcia Tena, Botaka, Teixeira, Kotysch, De Norre, De Sart, Asamoah, Endo, Bezus, De Petter, Sekine, De Bruyn, Legear, Kamada, Boli, Acolatse

Mmaee en Ceballos herstellen nog van hun blessure. Koike, Nazon, Sekine, Janssens, Thallyson, Gladon, Sankhon, Buya en Wenssens vallen naast de selectie.
Lopen er daar zo 2 rond ?
:o
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Gent

Bericht door Jacques »

Da's om de tegenstander in verwarring te brengen. :)
STVV-fan schreef: Sekine, die hoop en al een week met de groep meetraint, zit in de selectie ten nadele van Buya.

Dat wil veel zeggen denk ik
Ge moet niet vragen wa ne goeie dat wel niet is. ;)
Maar idd. opvallend dat er maar 1 centrumspits in de selectie zit en er 3 op de tribune moeten plaatsnemen.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Gent

Bericht door Tompie »

1.100 tickets verkocht tot dusver. Dat lijkt me nu ook niet zo verwonderlijk, de meeste mensen kopen hun ticket wellicht gewoon de dag zelf aan het loket. Toch lijkt het me al veel als we aan 4.000 toeschouwers zouden geraken.

Jammer, want deze wedstrijd zou absoluut een prioriteit moeten zijn. Voor de club én voor de supporters.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Gent

Bericht door stvvilvoorde »

Het is een dinsdag in december en de match wordt op canvas uitgezonden.

4000 supporters op staaien gaat veel zijn.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Gent

Bericht door Jan Bulder »

De loketten zijn gewoon open morgen. Ik moet mijn ticket ook nog kopen, net zoals de meeste mensen. 1100 verkochte kaarten in voorverkoop vind ik dan zelfs redelijk veel.

1/4-finales beker. Thuis al heel wat goeie matchen gezien. 10 euro voor een kaartje. Er moet hier niet teveel gejammerd worden over acties en dergelijke. Als je er dan als supporter niet staat, moet je alleen in eigen boezem kijken en niet naar anderen wijzen.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Gent

Bericht door Hallo-Tokyo »

Terecht.
Gewoon naar loketten. 10 euro afgeven. 5 voor AA Gent.
Sjaal vastbinden en de tribune op.
Het kan het verschil maken onze steun.
Thuis zijn we sterk. Samen sterk.
Plaats reactie