Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Gent

Alles over de wedstrijden van STVV
omeloe
Berichten: 1164
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Gent

Bericht door omeloe »

Brozieteam schreef:Ik woon in Halle, zo'n 100 km van STVV.
Maar morgen zal ik er zijn, samen met nog een heleboel anderen, hoop ik.
Support your team !!!
Franske schreef:Same here: kom af van Schilde, 100km enkele reis.

Forza Sintruin!
En nu nog 100 km terug ...
Een echte supporter moet toch regelmatig het verstand op nul zetten ! :lol:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Gent

Bericht door Jack »

Eerste 10min eerste helft en vooral tweede helft waren goed.
Voor de rest iedereen onder niveau, behalve 1 man op eenzame hoogte...Tomiyasu.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Gent

Bericht door stvvilvoorde »

Te veel spelers onder hun niveau.
Gent dat heel goed vroeg druk zette.
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Gent

Bericht door smol »

Ik snap niet dat je als coach met je belangrijkste speler (dixit deze trainer) op de bank start in de toch bijna belangrijkste match van het seizoen !
Kortom Brys verliest de match al voor de aftrap.
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Gent

Bericht door metser »

Ik herhaal 'mijn vorige post, als je bang hebt krijg je altijd slaag. Gent verdiend de overwinning maar......waarom een strijkijzer op het middenveld en een boerenpaard achteraan om de boel dicht te houden ? Akkoord dat er wel enkele zijn die naast hun schoenen lopen maar hier heeft de coach toch boter op het haar ! Als je spelers op de bank zet onder het mom dat ze blessures hebben loet je ze later ook niet brengen. Je hebt verdomme een kern van 30 en je gebruikt ze niet waar je ze moet gebruiken. Neen , je brengt dan nog iemand die nooit iets anders kon dan fouten maken , opspelen maar niet kan voetballen ! Als je zaterdag opnieuw de boot ingaat (waar ik voor vrees) sta je na de winterstopop plaats 10 of zo. Al het mooie mag dat de vuilbak in. Ten slotje, de afwezigen hadden vandaag toch weer gelijk ! Je zal staayen niet meer zien vollopen !
Jokke
Berichten: 179
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:28

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Gent

Bericht door Jokke »

Interview DeNorre zegt alles : flets, zoutloos, valt net niet in slaap voor de camera...
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Gent

Bericht door the fan »

Zoooo voorspelbaar allemaal, he!
STVV dat tevreden is tijdens de winterstop en decompressie of gelatenheid... noem het zoals je wil
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Gent

Bericht door Franz »

Tomi en Asamiah, de rest onder hun niveau
Hadden toch met Boli moeten starten
We zitten in de decompressie fase down the hill: schade beperken!
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
STVVninof
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Gent

Bericht door STVVninof »

Prestatie op niveau van Frank Raes... Maar toch ook het kind niet met het badwater wegsmijten..
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Gent

Bericht door Brusselmans »

"Het is op" zei Brys.

Begon al de tweede helft tegen Standard ...
Vandaag zag je dat Gent ruim een versnelling hoger speelde, ook met hoge druk.

Kortrijk en Oostende nog in deze toestand ...
Ik vrees dat we geen vrolijk eindejaar gaan hebben.
Dan Tomi, de enige op niveau, nog weg in januari ...

De strijd met Gent, Standard en Charleroi voor 5 en 6 gaan we niet kunnen halen.

Misschien allemaal voorbarig, maar de sterren staan heel slecht ...
DJ Amiga
Berichten: 405
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:42

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Gent

Bericht door DJ Amiga »

Jack schreef:Steppe toch serieuze steken aan 't laten vallen.
2de en 3de goal mag je meer verwachten.
niet akkoord
2de goal kopt jaremtsjoek de bal binnen tussen 2 verdedigers waar vooraal Garcia niet inkomend komt dekken. Tomi geeft ook wel veel ruimte

3de goal: weer veel ruimte van Tomi maar ook wel knap geschoten van Dompé. Moeilijk bal voor keeper

voor diegenen die het niet opgevallen is: tom speelde niet op de 3 of de 4 en Garcia niet op de 5 maar op de 3. De Petter niet op 6 maar op 4

verdiende overwinning Gent. Meer en meer ploegen passen zich aan aan stvv. Mooi compliment maar als de punten uitblijven ben je er niets mee
Jebus4life
Berichten: 1272
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Gent

Bericht door Jebus4life »

Wat een drama man. Dit kan toch niet?
Onbegrijpelijke opstelling van Brys, en de spelers die precies tegen hun zin op het veld staan.

Tomi op eenzame hoogte, dat wordt echt een grote.
Eerste goal (aanloop tot de vrije trap is al degoutant slecht gespeeld) gaat Steppe dan nog eens grandioos in de fout, hij staat op een halve meter van z'n linkerpaal ofzo, goal ligt volledig open, ik voelde hem al binnengaan 30 seconden voor Dompé hem effectief binnentrapt.

Ik ben echt gedegouteerd, het gaan niet over een slechte wedstrijd, maar over gewoon 2 wedstrijden achter elkaar volledig de mist ingaan en 0,0 inzet tonen. Tis precies was koud voor de mannen...
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Gent

Bericht door Tompie »

Daarom was ik zaterdag dus al lastig. Ik snapte niet dat dat hier nog zo gerelativeerd werd.

Je kan niet zomaar een wedstrijd "skippen" om dan enkele dagen perfect te focussen op een belangrijke wedstrijd. Zo werkt dat gewoon niet.

Je moet elke wedstrijd geconcentreerd aanvatten. Een elan creëren waar je op verder kan bouwen. Die wanprestatie van vandaag begint al vorige zaterdag.

Doe daar nog een zeer vreemde opstelling bij en je hebt alle ingrediënten voor dit debacle. De Petter werd tegen Mandel gewisseld bij de rust omdat hij niet kon volgen! Vandaag gewoon in de basis.

Veel kritiek op Boli iedere week, maar je weet pas wat je mist als hij er niet opstaat. Vooral Kamada weet dat, wat een zoutloze wedstrijd van hem. Een typische speler die goed rendeert in een ploeg die goed draait, maar snel onzichtbaar wordt als het wat moeilijker is. Echt niet zo vreemd dat die nog niet klaar wordt geacht door zijn werkgever voor de Bundesliga. Daarvoor mag hij eerst eens leren in duel te gaan.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Gent

Bericht door Jack »

DJ Amiga schreef:
Jack schreef:Steppe toch serieuze steken aan 't laten vallen.
2de en 3de goal mag je meer verwachten.
niet akkoord
2de goal kopt jaremtsjoek de bal binnen tussen 2 verdedigers waar vooraal Garcia niet inkomend komt dekken. Tomi geeft ook wel veel ruimte

3de goal: weer veel ruimte van Tomi maar ook wel knap geschoten van Dompé. Moeilijk bal voor keeper

voor diegenen die het niet opgevallen is: tom speelde niet op de 3 of de 4 en Garcia niet op de 5 maar op de 3. De Petter niet op 6 maar op 4

verdiende overwinning Gent. Meer en meer ploegen passen zich aan aan stvv. Mooi compliment maar als de punten uitblijven ben je er niets mee
Ik zeg van beide niet dat hij ze MOET hebben he. Maar een keeper mag af en toe ook wel eens een niet normaal geachte redding doen.
2de kan hij proberen er tussen te zitten en daarna mag je met een voetveeg nog hopen op een redding, los van anderen die fouten maakten.
De 3de is een scherpe hoek, mag hij tussen zitten ook al is het een goed schot.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Gent

Bericht door Jones »

Het is heel simpel : Brys zijn scherpe wisselmogelijkheden vooraan zijn op. Geen enkele wissel is nog een succes. Brys maakt de verkeerde keuzes. Het is vooraan dat het schoentje knelt. Men kan nog te weinig de tegenstander pijn doen.
We hebben met Nazon, Gladon, Buya Turay, Sekine en Ceballos wel wat over maar ofwel krijgen ze geen kans ofwel zijn ze te licht bevonden ofwel te blessuregevoelig. Krijgen we dat eruit, dan spelen we zéker PO1. Nu heb ik twee matchen van erbarmelijk niveau gezien. Tegen Kortrijk hou ik mijn hart vast en tegen Oostende ook. Het zouden wel eens de matchen teveel kunnen zijn.

Brys zette vandaag niet in op de beker doch eerder een soort rotatie om ze fris te houden omdat de heren op hun tandvlees zitten. Dompé nekt ons. Het is heel duidelijk dat De petter niks meer te zoeken heeft in die ploeg, en zeker al niet meer achteraan. De man is niet technisch genoeg.

Uwe zwakste schakel is al maanden Desart en die mag er ondanks alles blijven opstaan. Daar en op de 9 moet er versterking komen samen met de linksback en De norre naar rechts schuiven op de back.
Plaats reactie