Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Gent

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Gent

Bericht door Tompie »

STVV neemt het in eigen huis op tegen Duffel.

De wedstrijd vindt plaats op Stayen omdat Duffel niet aan alle vereisten voldoet.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019

Bericht door tweety »

jammer.. Da's echt bijna in mijnen hof. :)
Geen slechte accomodatie daar nochtans.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019

Bericht door AirMontella »

Weetje: Duffel is de ploeg van Lode Vertonghen, de broer van Jan.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019

Bericht door Tompie »

Nog een weetje: volgens de website van KFC Duffel maakt ook Yannick Rijmenants (ex-STVV) deel uit van hun kern.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019

Bericht door Krisaias »

Tompie schreef:Nog een weetje: volgens de website van KFC Duffel maakt ook Yannick Rijmenants (ex-STVV) deel uit van hun kern.
Ah, de man die op Staaien nooit één paar schoenen versleten heeft, simpelweg omdat hij er altijd naast liep :lol:

Jammer dat het niet in Duffel is. Ben nog nooit in dat stadion geweest ... en is toch een deel van de charme van het bekervoetbal...

Enfin, hopelijk de start van eindelijk nog eens een deftige campagne...
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019

Bericht door Jacques »

Idd. zonde dat het thuis is. Op een woensdagavond in een koud en leeg stayen spelen, spreekt niemand aan. Dan liever met 1000 in een klein stadionnetje. Ik begrijp trouwens niets van die eisen. Bobo's komen niet af op zulke wedstrijd, de kans dat Sporza na hun lamentabele bekerverslaggeving van den hond z'n kl*ten vorig jaar nu wel de moeite gaat doen om overal een tv-ploeg te sturen, lijkt me onbestaande en als het stadion in de competitie voldoet, zal het ook wel 200 Truienaars extra kunnen ontvangen op een woensdagavond. Kortom, belachelijke bondsregels om kleine clubs te koeieneren en en passant de charme van de beker te torpederen.

Na afloop van hun 3-0 zege in de vorige ronde tegen Westerlo hoopten ze bij Duffel trouwens op Standard. 't Is ietske noordelijker geworden. :)
Sportief is doorgaan uiteraard een must. Een wedstrijd waar we voorts weinig te winnen en alles te verliezen hebben. Ik hoop dat de club de beker eindelijk nog eens naar voren schuift als prioriteit. Als de top van de club de beker jarenlang als onbelangrijk beschouwt (merci Flippo en Rolando :rood: ) sijpelt dat door naar alle geledingen van de club en zorg je vanzelf dat de mensen thuisblijven. Omgekeerd kan je er echter voor proberen zorgen dat het gaat leven door als club nadrukkelijk goesting uit te stralen en de ambitie uit te spreken dat je minstens tot nieuwjaar (dus halve finales) wil meedoen.
De gewonnen halve finale op GBA destijds blijft een herinnering om te koesteren.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019

Bericht door zipke373 »

Jacques schreef: De gewonnen halve finale op GBA destijds blijft een herinnering om te koesteren.
Om de een of andere reden herinner ik mij bijzonder weinig van de daarop volgende nacht... :beer: :party: :drunk:
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019

Bericht door Dreke »

zipke373 schreef:
Jacques schreef: De gewonnen halve finale op GBA destijds blijft een herinnering om te koesteren.
Om de een of andere reden herinner ik mij bijzonder weinig van de daarop volgende nacht... :beer: :party: :drunk:
Die laatste minuten zullen voor altijd bij blijven. Prachtige avond. Klassereactie van Boffin toen ook.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019

Bericht door lindoke »

Was daar toen ook met mijn broer. Die heeft na de wedstrijd nog het shirt van Belic gekregen
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019

Bericht door Louis XIV »

Één ding is zeker, Sint-Truien wint den beker, dieje warme zondag in Brussel herinner ik me ook nog...had de apotheose van een mooi beeker parcours geweest , jammer genoeg besliste La Louvière (en Belic ??? Who the fuck will know) er anders over..
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019

Bericht door BoemBoem »

De beker verlies toch veel van zijn charme nu de finale in 'putteke winter' gespeeld wordt..
Laat dat excuus 1 worden :D
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019

Bericht door stvv'er »

BoemBoem schreef:De beker verlies toch veel van zijn charme nu de finale in 'putteke winter' gespeeld wordt..
Laat dat excuus 1 worden :D
Dit seizoen voor een keer niet, wordt gespeeld op woensdag 1 mei 2019.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019

Bericht door BoemBoem »

stvv'er schreef:
BoemBoem schreef:De beker verlies toch veel van zijn charme nu de finale in 'putteke winter' gespeeld wordt..
Laat dat excuus 1 worden :D
Dit seizoen voor een keer niet, wordt gespeeld op woensdag 1 mei 2019.
Oké..
Nu Zijn er geen excuses meer mogelijk :lol:
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019

Bericht door Dreke »

:shock:
lindoke schreef:Was daar toen ook met mijn broer. Die heeft na de wedstrijd nog het shirt van Belic gekregen
Die naam. Brrrr..
A loyal football fan only supports the shirt...
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019

Bericht door Vouch »

Hét absurde van de Beker, in de 1/32ste finale (noem je dat zo?) mochten ze wel tegen Westerlo thuis spelen. Maar in de 1/16e finale had dat niet gemogen.
Plaats reactie