Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Gent

Alles over de wedstrijden van STVV
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Duffel

Bericht door Louis XIV »

enrique schreef:
Louis XIV schreef:Gisteren toch de wedstrijd meegepikt en ik vond al bij al dat er wel wat supporters dezelfde moeite gedaan hadden (schat toch dat Oost tribune voor een 60/65% gevuld was) ...
Enige bedenking die ik me maak, KAN dat wel goedkomen met Buya ? Jongen probeert zijn best te doen maar ..positiespel (voelt precies niet waar hij moet lopen) , kreeg dan relatief weinig ballen die ofwel slecht gecontroleerd werden ofwel in zijn passing opnieuw verloren gingen...kapitaalsvernietiging ??? , laat ons echt hopen van niet !!
Al heeft em een jaar nodig om zich aan te passen
De man is ocharme een maand hier
En dan al spreken over kapitaalsvernietiging
Geduld!!
Enrique, uiteraard alle begrip en aanpassing vraagt tijd maar...ik zie het niet, voor dergelijke transfer verwacht je toch dat die op dit moment al op ander niveau zit... hoop dat ik ongelijk krijg
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Duffel

Bericht door Louis XIV »

Louis XIV schreef:
enrique schreef:
Louis XIV schreef:Gisteren toch de wedstrijd meegepikt en ik vond al bij al dat er wel wat supporters dezelfde moeite gedaan hadden (schat toch dat Oost tribune voor een 60/65% gevuld was) ...
Enige bedenking die ik me maak, KAN dat wel goedkomen met Buya ? Jongen probeert zijn best te doen maar ..positiespel (voelt precies niet waar hij moet lopen) , kreeg dan relatief weinig ballen die ofwel slecht gecontroleerd werden ofwel in zijn passing opnieuw verloren gingen...kapitaalsvernietiging ??? , laat ons echt hopen van niet !!
Al heeft em een jaar nodig om zich aan te passen
De man is ocharme een maand hier
En dan al spreken over kapitaalsvernietiging
Geduld!!
Enrique, uiteraard alle begrip en aanpassing vraagt tijd maar...ik zie het niet, voor dergelijke transfer verwacht je toch dat die op dit moment al op ander niveau zit... hoop dat ik ongelijk krijg
http://voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=140704
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Duffel

Bericht door weekenders »

Ik zat gisteren in de tribune oost. Tijdens de eerste helft zat Ducha 1 rij lager en een 4tal stoelen van mij verwijderd eenzaam en alleen.
Op zeker moment draait hij zich om, om aan de mensen achter hem te vragen: <<Die 77, wie is dat ?>> :lol: :lol:
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Duffel

Bericht door BoemBoem »

weekenders schreef:Ik zat gisteren in de tribune oost. Tijdens de eerste helft zat Ducha 1 rij lager en een 4tal stoelen van mij verwijderd eenzaam en alleen.
Op zeker moment draait hij zich om, om aan de mensen achter hem te vragen: <<Die 77, wie is dat ?>> :lol: :lol:
Gelukkig zat Johan niet achter hem..
Hij zou instant doof geworden zijn :lol: ..

Btw,
We love you Johan :love: :D
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
PDG
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 feb 2016, 10:42

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Duffel

Bericht door PDG »

Tournée Générale, mijn gedacht!!! :beer:
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Duffel

Bericht door voetballiefhebber »

tweety schreef:zelfs het eerste half jaar van Désiré was gene vette als ik mij goed herinner
Die had zware problemen. Als ik me niet vergis werd die niet uitbetaald en toch gaven die Turken hem niet vrij. Het duurde lang voor hij mocht spelen en die kwam dus serieus matchritme tekort. Buya daarentegen werd in volle competitie weggehaald. Hij had nu al verder moeten staan.

Sidibe had het dan weer moeilijk om zich te tonen, want de club zat in acuut degradatiegevaar en is er dan ook uitgegaan. Die druk was hij niet gewoon.
Buya deed het ginder, zeker op vlak van scorend vermogen goed. Die Zweedse ploeg leek me echt een counterploeg te zijn en hij leek daar meer op het randje te spelen en zal er als één van de weinige spelers minder hebben moeten meeverdedigen. Moeilijk om nu nog op deze manier resultaten te halen en dat bleek bij die ploeg ook. Omdat de druk toenam om een spits aan te werven, was dat een paniektransfer. Dan kan eens goed uitpakken, maar ik begin er stilaan voor te vrezen. Het gaat precies van kwaad naar erger voor hem.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Duffel

Bericht door enerkey »

Scoorde ook direct de 1ste wedstrijd. Dat seizoen eindigde hij op 9 doelpunten.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Duffel

Bericht door STVV-fan »

Als Buya een Sidibe'ke gaat doen gaan we er nog plezier aan beleven...... Volgend seizoen.

Een speler die zoveel gekost heeft MOET presteren.

Ik bedenk me 2 dingen:
- Indien de situatie aanhoudt, zouden de Japanners ingrijpen in de winter?
- Indien de Japanners zouden ingrijpen in de winter, of gewoon naar de toekomst toe: zou men het nog riskeren om direct zo een som voor een speler neer te tellen?

Betreft dat laatste: Endo en Tomi kunnen we voorlopig wel geslaagde transfers noemen. Als die ook een deel gekost hebben, schrikt dat de Japanners niet af te investeren.

Ik herinner me een bepaalde BMW uitspraak met betrekking tot bepaalde spelers van een bepaalde voorzitter. Het vervolg kennen we allemaal
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Duffel

Bericht door Vouch »

STVV-fan schreef:Als Buya een Sidibe'ke gaat doen gaan we er nog plezier aan beleven...... Volgend seizoen.

Een speler die zoveel gekost heeft MOET presteren.

Ik bedenk me 2 dingen:
- Indien de situatie aanhoudt, zouden de Japanners ingrijpen in de winter?
- Indien de Japanners zouden ingrijpen in de winter, of gewoon naar de toekomst toe: zou men het nog riskeren om direct zo een som voor een speler neer te tellen?

Betreft dat laatste: Endo en Tomi kunnen we voorlopig wel geslaagde transfers noemen. Als die ook een deel gekost hebben, schrikt dat de Japanners niet af te investeren.

Ik herinner me een bepaalde BMW uitspraak met betrekking tot bepaalde spelers van een bepaalde voorzitter. Het vervolg kennen we allemaal
Endo 1,5 miljoen meende ik gelezen te hebben? Je moet eigenlijk gewoon constateren dat de scouting in Japan zeer goed is, het zijn (tot nu toe) allemaal meerwaardes, al moet Kamada nog groeien in het spel (ook al was hij wel al 2 keer beslissend) en heeft Sekine wat pech met blessures.
Maar daar ben ik eigenlijk ook wel gerust in dat dat goed komt.

Buiten Japan is er inderdaad werk aan. Maar ik dacht dat we daarvoor onze General Manager of Sports hadden? Die had toch een scoutingssysteem met duizenden spelers?

Wat Buya betreft, enkel tijd gaat volgens mij niet helpen, een psycholoog misschien wel. Ik heb de indruk dat dat prijskaartje als een blok aan zijn nek hangt. Dat hij zich teveel wil bewijzen en wil laten zien dat hij dat geld echt wel waard is.

Als besluit, als je ziet wie nog allemaal maar speelt aan 70-80 % (Kamada, Buya,...) of helemaal niet of weinig speelt (Kotysch, Sekine, Legear...) er zit toch echt nog wel marge in deze groep hoor.

Wél raar, Steppe in doel gister? Dat is toch zoveel als zeggen dat Pirard mag vertrekken?
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Duffel

Bericht door Mikman »

Anderlecht-Union 0-3!

De zogenaamde Grote Drie liggen eruit, ondanks de geleide loting.

Dadelijk loting. Sowieso hopen op een thuismatch en Genk ( om sportieve redenen ) in dit stadium vermijden.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Duffel

Bericht door Jones »

Die Niakaté van Union rolt Anderlecht op zijn eentje op. Die wil ik hier hoor. Wisselen met Boli...
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Duffel

Bericht door stvv'er »

Wat een vreemde bekerronde! :shock:

Iemand een link om de loting te volgen?
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Duffel

Bericht door Louis XIV »

Ik maak me de bedenking of het verlies van RSCA in ons voordeel pleit voor zondag ? Stel dat we zouden winnen dan ist ...en we zwaaien met z’n allen naar den Hein...aufwiedersehn
Timme
Berichten: 217
Lid geworden op: 24 jan 2012, 12:57

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Duffel

Bericht door Timme »

Stvv - Mandel United
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Beker van België (Croky Cup) - 2018-2019: STVV-Duffel

Bericht door Mikman »

Eigenlijk was Mandel als thuisploeg geloot, maar omdat ze niet over de juiste accommodatie beschikken mag STVV thuis spelen. Stevige meevaller dus.
Plaats reactie