Speeldag 7: AA Gent - STVV (16.09 - 20u00)

Alles over de wedstrijden van STVV
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 7: AA Gent - STVV (16.09 - 20u00)

Bericht door enrique »

Dat er iets niet klopt, is zo klaal als pompwatel
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 7: AA Gent - STVV (16.09 - 20u00)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

BoemBoem schreef:
pat@ schreef:Bij winst vandaag beuk je de poort naar PO1 open, bij verlies wordt het een grijs seizoen. Zo simpel kan het zijn.
Wacht nog maar een beetje met deuren beuken..
Vorig jaar stond je veel later in de competitie hoger en beter gerangschikt en heb je PO1 gemist..
De competitie begint pas binnen enkele maanden..

Feit dat buya er niet bij is vind ik echt wel raar..
Snelle spits voor de counter?
Nazon die er 5 maakt tijdens zijn interland? ( oké, niveau is moeilijk in te schatten, maar toch)
Maakt die nieuwe spits dan indruk op training misschien?
We zullen zien, om kwart voor 10..
Nazon maakt er wel 5 ja , maar de keeper (of de man die in de goal stond) had er niet veel kaas van gegeten!
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 7: AA Gent - STVV (16.09 - 20u00)

Bericht door Tompie »

Kotysch op de bank, Garcia start.

Steppe - Tomi - Garcia - De Sart - Botaka - Bezus - Boli - Asamoah - Ceballos - Teixeira - Acolatse

Invallers: Pirard - Sankhon - Nazon - Kamada - Gladon - Kotysch - Endo
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 7: AA Gent - STVV (16.09 - 20u00)

Bericht door Halenaar »

Iemand een livestream?
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 7: AA Gent - STVV (16.09 - 20u00)

Bericht door Tompie »

Halenaar schreef:Iemand een livestream?
http://www.hesgoal.com/news/33974/KAA_Gent_vs_STVV.html

Hier zou de wedstrijd op moeten komen.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Speeldag 7: AA Gent - STVV (16.09 - 20u00)

Bericht door Geel-Blauw »

De Norre niet op de bank, geblesseerd of ...?

Edit: Laat maar, net vernomen dat hij ziek is.
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 7: AA Gent - STVV (16.09 - 20u00)

Bericht door lindoke »

Jawadde Boli....
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 7: AA Gent - STVV (16.09 - 20u00)

Bericht door Vouch »

Voorlopig, dik verdiende voorsprong. Het staat goed, volhouden!
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 7: AA Gent - STVV (16.09 - 20u00)

Bericht door Tompie »

lindoke schreef:Jawadde Boli....
Dat eeuwig gekanker op Boli mag stilaan stoppen. Ja, hij mist opnieuw een goede kans, maar is gewoon opnieuw bij de beste op het veld.
Als je dat niet wilt zien, dan zet je beter gewoon je televisie af. De Boli die we dit seizoen speelt én efficiënter zou zijn, die zou je hier onmogelijk kunnen houden. Maar je moet dat natuurlijk ook willen zien.

Garcia trouwens ook ijzersterk achteraan, ondanks mijn sympathie voor Kotysch is die Garcia toch van een heel andere orde (oordeel op basis van een schamele 45 minuten uiteraard).

Al bij al geen hoogstaande wedstrijd, maar na de 0-1 doen we meer dan behoorlijk mee.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 7: AA Gent - STVV (16.09 - 20u00)

Bericht door toyotacorolla »

Mooie voorsprong, maar had al dubbel moeten zijn door de missers van Boli.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 7: AA Gent - STVV (16.09 - 20u00)

Bericht door lindoke »

Mooie 0-1 voorsprong tijdens de rust al had dit makkelijk 0-2 kunnen zijn als Boli iets meer killer. Ceballos ondanks zijn knappe assist toch slordig. We hebben wat weinig grip op het middenveld om deze wedstrijd volwassen uit te spelen. Gent combineert bij momenten toch vlotjes hoor zonder echte doelkansen te creëren. Al heb ik soms het gevoel dat ze er toch eens gaan doorkomen op deze manier en er dan een tegen de netten gaan prikken. Vanderhaeghe lijkt me daar toch een bepaald systeem te hebben in gekregen want die vlotte combinaties kunnen nooit enkel te wijten zijn aan de individuele kwaliteiten van zijn spelers. Dat systeem van combineren en op die manier dominant kunnen zijn is iets wat ik mis bij dit STVV. Spijtig dat Brys er dat toch maar niet in geslepen krijgt.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
hamster
Berichten: 88
Lid geworden op: 12 feb 2012, 23:23

Re: Speeldag 7: AA Gent - STVV (16.09 - 20u00)

Bericht door hamster »

Zowel Gent als STVV laten heel erg goede kansen onbenut. Dat is toch wel opvallend.
-Botaka kan iemand alleen voor de goal zetten maar de voorzet is niet strak genoeg.
- Boli benut twee semi-goede kansen niet maar trekt wel goed zijn plan vooraan.
- Ik mis een beetje slagkracht op het middenveld. Daar heb je nu andere type van spelers nodig dan Bezus en Asamoah

Kan alle kanten uit, maar volgens mij gaan ze Gent niet kunnen afhouden. Defensiever spelen is ook gelijk aan verliezen.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 7: AA Gent - STVV (16.09 - 20u00)

Bericht door lindoke »

Tompie schreef:
lindoke schreef:Jawadde Boli....
Uw eeuwig gekanker op Boli mag stilaan stoppen. Ik heb eens wat recente posts van u bekeken en er gaat er amper eentje voorbij zonder dat je hem door het slijk haalt. Ja, hij mist opnieuw een goede kans, maar is gewoon opnieuw bij de beste op het veld.
Als je dat niet wilt zien, dan zet je beter gewoon je televisie af. De Boli die we dit seizoen speelt én efficiënter zou zijn, die zou je hier onmogelijk kunnen houden. Maar je moet dat natuurlijk ook willen zien.

Garcia trouwens ook ijzersterk achteraan, ondanks mijn sympathie voor Kotysch is die Garcia toch van een heel andere orde (oordeel op basis van een schamele 45 minuten uiteraard).

Al bij al geen hoogstaande wedstrijd, maar na de 0-1 doen we meer dan behoorlijk mee.
Slechts één kans? Ga dan uw telraam er maar bij halen want ik telde er twee! Als jij een spits goed vindt die veel werkt en veel loopt en 20 kansen nodig heeft om een doelpunt is dat uw goed recht. Als ik liever een spits zie die minder hard werkt maar een veel hoger rendement heeft is dat ook mijn goed recht. Ieder zijn mening hier hé kameraad!!!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 7: AA Gent - STVV (16.09 - 20u00)

Bericht door lindoke »

Tompie schreef:
lindoke schreef:Jawadde Boli....
Uw eeuwig gekanker op Boli mag stilaan stoppen. Ik heb eens wat recente posts van u bekeken en er gaat er amper eentje voorbij zonder dat je hem door het slijk haalt. Ja, hij mist opnieuw een goede kans, maar is gewoon opnieuw bij de beste op het veld.
Als je dat niet wilt zien, dan zet je beter gewoon je televisie af. De Boli die we dit seizoen speelt én efficiënter zou zijn, die zou je hier onmogelijk kunnen houden. Maar je moet dat natuurlijk ook willen zien.

Garcia trouwens ook ijzersterk achteraan, ondanks mijn sympathie voor Kotysch is die Garcia toch van een heel andere orde (oordeel op basis van een schamele 45 minuten uiteraard).

Al bij al geen hoogstaande wedstrijd, maar na de 0-1 doen we meer dan behoorlijk mee.
Slechts één kans? Ga dan uw telraam er maar bij halen want ik telde er twee! Als jij een spits goed vindt die veel werkt en veel loopt en 20 kansen nodig heeft om een doelpunt te maken is dat uw goed recht. Als ik liever een spits zie die minder hard werkt maar een veel hoger rendement heeft is dat ook mijn goed recht. Ieder zijn mening hier hé kameraad!!!
Laatst gewijzigd door lindoke op 16 sep 2018, 23:00, 7 keer totaal gewijzigd.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 7: AA Gent - STVV (16.09 - 20u00)

Bericht door Mikman »

Tompie schreef:
lindoke schreef:Jawadde Boli....
Uw eeuwig gekanker op Boli mag stilaan stoppen. Ik heb eens wat recente posts van u bekeken en er gaat er amper eentje voorbij zonder dat je hem door het slijk haalt. Ja, hij mist opnieuw een goede kans, maar is gewoon opnieuw bij de beste op het veld.
Als je dat niet wilt zien, dan zet je beter gewoon je televisie af. De Boli die we dit seizoen speelt én efficiënter zou zijn, die zou je hier onmogelijk kunnen houden. Maar je moet dat natuurlijk ook willen zien.

Garcia trouwens ook ijzersterk achteraan, ondanks mijn sympathie voor Kotysch is die Garcia toch van een heel andere orde (oordeel op basis van een schamele 45 minuten uiteraard).

Al bij al geen hoogstaande wedstrijd, maar na de 0-1 doen we meer dan behoorlijk mee.
Nochtans kan ik me niet bedwingen om constant te mijmeren: wat indien er daar een volwaardige eersteklasse-spits stond? Eentje die 2 miljoen echt waard was. Akpom of zo. Eigenlijk had Boli al aan minstens 6 en zelfs 8 à 9 doelpunten moeten zitten dit seizoen, zonder dat hij daarbij fenomenaal had moeten afwerken. Ja, hij werkt hard en is lastig om tegen te spelen ( en iedere week belandt er ook wel een elleboogje bij de tegenstander, eerder uit enthousiasme dan uit kwaadwilligheid) , maar zijn technische mankementen en gebrekkige afwerking doen toch pijn aan de ogen.

Voor de rest: het had eigenlijk al 0-2 kunnen staan. Maar een mix van nonchalance en technische onvolkomenheden maken dat het 'maar' 0-1 is. Het is een "en...maar..." -verhaal: Ceballos geeft een knappe assist maar had uit andere mogelijkheden veel meer kunnen halen, Botaka rukt goed mee op maar geeft dan voorzetten die nergens terecht komen. Ik ken trouwens niemand die onnatuurlijker op een bal trapt dan Botaka. De manier waarop hij zijn steunbeen zet -wringt bijna- zeer vreemd.

In de tweede helft zal Gent wel uit een ander vaatje gaan tappen. Lange 45 minuten.
Plaats reactie