Speeldag 7: AA Gent - STVV (16.09 - 20u00)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 7: AA Gent - STVV (16.09 - 20u00)

Bericht door lindoke »

Kamada.....wat een binnenkomer. Hoe cool. Zou me niet verwonderen als deze het doelpunt van deze speeldag wordt.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 7: AA Gent - STVV (16.09 - 20u00)

Bericht door Vouch »

Spijtig dat we Bezus volgende week moeten missen. Maar dit zijn 3 gouden punten, dit is het verschil tussen naar omhoog kijken en naar omlaag kijken.

Geweldige match gespeeld!
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 7: AA Gent - STVV (16.09 - 20u00)

Bericht door Henri is de man »

Mikman schreef:Bezus is zowat iedere week "a red card waiting to happen", helaas...
Klopt wel maar speelde toch weer erg sterk hoor. Doet de ploeg draaien (op die enkele momenten dat die kans er is ). De 2e gele kaart is toch licht vond ik. De beelden zijn niet duidelijk maar hij lijkt toch vooral de bal te hebben. Toch zeker niet zwaar genoeg voor een tweede geel
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 7: AA Gent - STVV (16.09 - 20u00)

Bericht door toyotacorolla »

Mooie overwinning behaald zonder middenveld en voorlijn.
Verdediging sterk.
Vervanger De Norre zeker niet slecht maar beter?,
Uiteindelijk het doel heiligt de middelen, mooi was het zeker niet van de kant van Stvv.

Bezus ondoorgrondelijk
Cebaillos, buiten de mooie assist onbestaande.
Botaka evenbeeld van Dusaut.
Laatst gewijzigd door toyotacorolla op 16 sep 2018, 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 7: AA Gent - STVV (16.09 - 20u00)

Bericht door Tompie »

Henri is de man schreef:
Mikman schreef:Bezus is zowat iedere week "a red card waiting to happen", helaas...
Klopt wel maar speelde toch weer erg sterk hoor. Doet de ploeg draaien (op die enkele momenten dat die kans er is ). De 2e gele kaart is toch licht vond ik. De beelden zijn niet duidelijk maar hij lijkt toch vooral de bal te hebben. Toch zeker niet zwaar genoeg voor een tweede geel
Krijgt geel bij zijn eerste fout en ook die tweede leek me behoorlijk licht.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: RE: Re: Speeldag 7: AA Gent - STVV (16.09 - 20u00)

Bericht door Alain »

Henri is de man schreef:
Mikman schreef:Bezus is zowat iedere week "a red card waiting to happen", helaas...
Klopt wel maar speelde toch weer erg sterk hoor. Doet de ploeg draaien (op die enkele momenten dat die kans er is ). De 2e gele kaart is toch licht vond ik. De beelden zijn niet duidelijk maar hij lijkt toch vooral de bal te hebben. Toch zeker niet zwaar genoeg voor een tweede geel
Eerste vond ik heel licht, na 5 min al. Daarna bleef hij een tijdje uit het (verdedigende) duel, maar het hoort nu eenmaal bij zijn speelstijl. Tweede kunt ge geven, maar niemand zal protesteren als hij hem niet krijgt. Verstraete had evengoed tweede geel kunnen krijgen bij vrije trap net buiten de zestien.

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk
Timme
Berichten: 217
Lid geworden op: 24 jan 2012, 12:57

Re: Speeldag 7: AA Gent - STVV (16.09 - 20u00)

Bericht door Timme »

Verstraete is altijd 2e geel na fout op bezus
Elfaste
Berichten: 71
Lid geworden op: 24 nov 2010, 12:50

Re: Speeldag 7: AA Gent - STVV (16.09 - 20u00)

Bericht door Elfaste »

Henri is de man schreef:
Mikman schreef:Bezus is zowat iedere week "a red card waiting to happen", helaas...
Klopt wel maar speelde toch weer erg sterk hoor. Doet de ploeg draaien (op die enkele momenten dat die kans er is ). De 2e gele kaart is toch licht vond ik. De beelden zijn niet duidelijk maar hij lijkt toch vooral de bal te hebben. Toch zeker niet zwaar genoeg voor een tweede geel
Absoluut! De finesse en het technisch vernuft om vanuit onmogelijke situaties toch een 'simple pass' te kunnen geven die dan in veel gevallen tot een potentiële kans zouden kunnen leiden, zijn toch ook ontelbaar hoor. Zijn karakter en vechtlust kosten het team dan ook wel wat gele kaarten, maar ik denk dat het toch al enige tijd geleden is dat er zo'n klasbak op de 10 heeft gestaan. Met of zonder is een heel groot verschil! Maar anyway, dikke match vandaag... De organisatie stond als huis en de tegenprikken waren gevaarlijk, onverdiend kan je het dan ook niet noemen hé :toppie:
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 7: AA Gent - STVV (16.09 - 20u00)

Bericht door Tompie »

Endo debuteert en scoort de gelijkmaker in Genk.

Kamada debuteert en scoort de winning goal in Gent.

Japanners met een Haspengouwse mentaliteit, het moeten niet altijd Jan, Piet en Pol van onder de kerktoren zijn.

Teixeira - Tomi - Garcia, dat stond als een huis. Kotysch is een goede back-up.
Bezus met klasseflitsen.
Dat doelpunt van Kamada. Heerlijk. Bij zijn eerste baltoetsen deed het nochtans pijn aan de ogen. Maar dan plots getover.
Werkpaard Boli. De meningen zullen verdeeld blijven, dat lees ik hier ook. Maar je weet pas wat je mist als hij er niet meer op staat.

Volgende week hopelijk eens wat meer volk op Stayen. Een ouderwetse pot voetbal, volk en vuur tegen stamnummer 1. Dit team verdient onze steun.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 7: AA Gent - STVV (16.09 - 20u00)

Bericht door smol »

Belangrijke overwinning met het oog op de rest van de competitie.

Brys begint toch stilaan van mij het voordeel van de twijfel te krijgen ... hij heeft toch iedere wedstrijd een tactisch plannetje klaar.

Botaka en Ceballos de zwakke schakels deze wedstrijd. Bezus zal gemist worden tegen Antwerp. Alle goede aanvallen draaien rond hem.

Garcia speelde een sterke partij, dit verklaard waarom Kotysch slechts 4e of 5e in de pikorde is momenteel.

Prachtige goal van onze nieuwe Japanner ... elke week een nieuwe Japanner brengen die er telkens eentje binnen legt is misschien een optie ;)

Veel commentaar op Boli maar ondanks enkele ongelukkige baltoetsen toch weeral bij de beteren bij ons !!

Benieuwd hoe Brys Antwerp aanpakt volgende week ??
save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 7: AA Gent - STVV (16.09 - 20u00)

Bericht door save-stvv »

Kamada is gehaald als back up voor Bezus, soort Morioka...
Kan volgend weekend starten door onverdiend 2 x geel van Bezus. Verstraete daarentegen!!!

Volgende week wel Buya minstens op de bank, veel beter dan Nazon. Verdediging van Antwerp zijn bomen maar wel in snelheid te pakken.

Benieuwd of García de voorkeur krijgt op De Norre.
Zelf zou ik ook starten met De Norre op rechts i.p.v. Botaka.
Dan kan je Botaka inbrengen voor uw flankaanvallerd.
Endo kan ook rechtsachter spelen.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Speeldag 7: AA Gent - STVV (16.09 - 20u00)

Bericht door AirMontella »

Als je ziet dat die tweede gele kaart van Bezus er komt na een fase met Dejaeghere, mag je er sowieso al zeker van zijn dat Brechtje er zeker een paar scheppen extra bovenop doet.

Die dramaqueen doet bij elk contact alsof hij elke keer getackeld wordt door Dele Alli...

De twee fases bij elkaar opgeteld vond ik ook erg licht voor een rode kaart.

Dit los van het feit dat Bezus dit op een of andere manier wat over zich afroept. Al heeft die hevigheid ook zijn pluspunten en daar he en we ook al van geprofiteerd.

Daarbij, Verstraete had door zijn fouten en eeeeeiiiindeloos gemekker op de scheidsrechter inderdaad ook gerust eerder de douches mogen opzoeken. Het is het ventje precies een beetje naar het hoofd gestegen.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Speeldag 7: AA Gent - STVV (16.09 - 20u00)

Bericht door AirMontella »

save-stvv schreef:Kamada is gehaald als back up voor Bezus, soort Morioka...
Kamada is veel minder statisch dan Morioka. Die laatste doet veel op vista en traptechniek, terwijl Kamada mij ook wel iemand met meer volume lijkt. En precies ook gene trage.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 7: AA Gent - STVV (16.09 - 20u00)

Bericht door vdl »

Al dat opgehemel van Bezus,was de slechtste man bij ons.
Als een geluk dat hij een slechte controle heeft ,zodat Ceballos een assists kan geven,anders had hij zich weer vastgelopen.
Altijd die kaarten ook,brengt steeds de ploeg in de problemen door zijn onbesuisde acties.
Asamoha op de plaats van Endo was wel een succes vooral voor de organisatie, aanvallend kon hij ook wat beter.
Nazon ne stikker op zijn gat en terug sturen als je nog twee andere spitsen hebt,kan het niveau niet aan.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 7: AA Gent - STVV (16.09 - 20u00)

Bericht door Halenaar »

vdl schreef:Al dat opgehemel van Bezus,was de slechtste man bij ons.
Van al de waanzin die jij al gepost hebt steekt dit er toch wel bovenuit. Misschien eens aan denken om een andere sport te gaan bekijken?
Plaats reactie