Speeldag 9: Anderlecht - STVV (30.09.2018 - 14u30)

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 9: Anderlecht - STVV (30.09.2018 - 14u30)

Bericht door STVV-fan »

Brusselmans schreef:Afbeelding
:lol: goed gevonden :toppie:

Volgende week thuis uw mooi drieluik verzilveren.

Ben benieuwd hoeveel volk er gaat zijn
Zappa
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 sep 2018, 19:24

Re: Speeldag 9: Anderlecht - STVV (30.09.2018 - 14u30)

Bericht door Zappa »

We hebben dit seizoen een goed uitgebalanceerd team en ruime kern.
Als het wat meezit doen we mee voor playoff1.
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Speeldag 9: Anderlecht - STVV (30.09.2018 - 14u30)

Bericht door STVVninof »

Twee vraagjes: hoeveel punten haalden we vorig seizoen op verplaatsing? En heeft de Pol ook bevestigd?
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Speeldag 9: Anderlecht - STVV (30.09.2018 - 14u30)

Bericht door Oscar »

We mogen toch wel fier zijn op ons clubje met wat ze vandaag hebben laten zien.
Ceballos o zo dom om daar rood te pakken, terecht rood trouwens. Op de scheids was weinig aan
te merken. Als we met elf gebleven waren had ik het nog wel eens willen zien.
Brijs zou Bezus toch wat meer onder controle moeten krijgen, is toch soms zo ontstuimig
wat veel van zijn kwaliteiten vernietigd. Desart was voor mij de zwakste van het veld.
Waarom Legaer mag invallen kan ik moeilijk begrijpen, was nergens.
Steppe met zijn verdediging voor hem toch een dikke pluim vandaag.
kedkedet
Berichten: 204
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:08

Re: Speeldag 9: Anderlecht - STVV (30.09.2018 - 14u30)

Bericht door kedkedet »

7/9 tegen 3 play-off 1 kandidaten ... doet me echt geloven dat we dicht tegen die 6e plaats kunnen uitkomen. Deze kern heeft onmiskenbare kwaliteiten en vooral een tactisch sterke coach aan het roer. Dit gecombineerd met een super-mentaliteit, vandaag bewezen.

Nu ook tegen de “kleintjes” onze punten pakken. Te beginnen zaterdag tegen Moeskroen. Ik zal er zijn op Stayen om deze ploeg naar voor te schreeuwen, dat verdienen ze. Jullie ook ? ..
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 9: Anderlecht - STVV (30.09.2018 - 14u30)

Bericht door stvv'er »

Ook niet vergeten dat we in 9 matchen al 4 verplaatsingen naar G5-ploegen achter de rug hebben (en 5 op 12 gehaald hebben).
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 9: Anderlecht - STVV (30.09.2018 - 14u30)

Bericht door Jones »

lindoke schreef:Dik verdiend punt dat smaakt als een overwinning. Dikke pluim voor gans de ploeg. Steppe vandaag zeer secuur. Tomi en Texeira......ja dat is gewoon absolute klasse. Ik denk dat we ongeveer het sterkste centrale duo van eerste klasse hebben. Ik ben vandaag een erg tevreden man :D :P
Exact !
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 9: Anderlecht - STVV (30.09.2018 - 14u30)

Bericht door Jones »

Wat vooral opvalt, buiten de onverzettelijkheid van onze verdedigers, is dat we met het uit-complex afgerekend hebben. Geloof in eigen kunnen is groter.
Alleen blijf ik overtuigd dat als we een afwerker hebben staan ipv Boli, we gelijk of voor Anderlecht in de stand stonden. Brys blijft Boli vertrouwen geven. Hij loopt en werkt (maar goed ook zeg) maar rendeert te weinig. Ik wil Gladon eens zien. Ik denk dat die meer in zijn mars heeft. Waarom huur je als je niet opstelt ?
Ik ben fier op mijn ploeg. We zijn goed bezig. Ook het feit dat Brigada Hesbania een sfeertraining doet, vind ik lovenswaardig. Nog eens doen mensen ! Ik wil daar volgende keer ook bij zijn
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Speeldag 9: Anderlecht - STVV (30.09.2018 - 14u30)

Bericht door Alain »

Helemaal akkoord dat Tomi-Tex wsl ons beste centraal duo is sinds jaren. Maar het was vandaag ook een teamprestatie. Jongens als Asamoah, Bezus, Boli hebben de bal goed vastgehouden, zodat de verdediging regelmatig wat ademruimte kreeg en niet constant onder druk stond.
Johan
Berichten: 405
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Speeldag 9: Anderlecht - STVV (30.09.2018 - 14u30)

Bericht door Johan »

Bravo , dikke pluim voor stvv .Een ding klopt niet : wij speelden vandaag niet met 10 man maar met 7,Desard-Bezus en Botaka zijn het niet waard op de plein te staan. En wat een stommeling die Ceballos, heeft dit seizoen nog niks degelijk laten zien. Als je die manen vervangt door een aantal bankzitters speelt ge weer met elf. In mijn ogen is die Bezus een autist of stoned. Wat die allemaal uitzet tijdens een match is niet normaal, nochtans
heeft hij capaciteiten ... maar totaal geen ploegspeler.We spelen door die mannen die ik hierboven opgenoemd heb al weken zonder middenveld.Prijzen wij ons gelukkig dat we een wereldploeg verdediging hebben.
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Speeldag 9: Anderlecht - STVV (30.09.2018 - 14u30)

Bericht door Trunekson »

Johan schreef:Bravo , dikke pluim voor stvv .Een ding klopt niet : wij speelden vandaag niet met 10 man maar met 7,Desard-Bezus en Botaka zijn het niet waard op de plein te staan. En wat een stommeling die Ceballos, heeft dit seizoen nog niks degelijk laten zien. Als je die manen vervangt door een aantal bankzitters speelt ge weer met elf. In mijn ogen is die Bezus een autist of stoned. Wat die allemaal uitzet tijdens een match is niet normaal, nochtans
heeft hij capaciteiten ... maar totaal geen ploegspeler.We spelen door die mannen die ik hierboven opgenoemd heb al weken zonder middenveld.Prijzen wij ons gelukkig dat we een wereldploeg verdediging hebben.
Als Bezus en Boli de capaciteiten nog bezitten die ze ontbreken spelen ze niet bij Stvv...
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Speeldag 9: Anderlecht - STVV (30.09.2018 - 14u30)

Bericht door AirMontella »

Johan schreef:Bravo , dikke pluim voor stvv .Een ding klopt niet : wij speelden vandaag niet met 10 man maar met 7,Desard-Bezus en Botaka zijn het niet waard op de plein te staan. En wat een stommeling die Ceballos, heeft dit seizoen nog niks degelijk laten zien. Als je die manen vervangt door een aantal bankzitters speelt ge weer met elf. In mijn ogen is die Bezus een autist of stoned. Wat die allemaal uitzet tijdens een match is niet normaal, nochtans
heeft hij capaciteiten ... maar totaal geen ploegspeler.We spelen door die mannen die ik hierboven opgenoemd heb al weken zonder middenveld.Prijzen wij ons gelukkig dat we een wereldploeg verdediging hebben.
Amai, ik ben ineens helemaal wakker. Wat hier soms te lezen valt... Bezus geen ploegspeler? Ik heb nog niet vaak een zo hard werkende 'nummer 10' gezien. En als Boli niet 2 mm buitenspel stond, had hij vandaag weer een assist mogen bijschrijven, de 'tigste die hem dit seizoen wordt ontnomen door falende afwerking.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Speeldag 9: Anderlecht - STVV (30.09.2018 - 14u30)

Bericht door zipke373 »

AirMontella schreef:
Johan schreef:Bravo , dikke pluim voor stvv .Een ding klopt niet : wij speelden vandaag niet met 10 man maar met 7,Desard-Bezus en Botaka zijn het niet waard op de plein te staan. En wat een stommeling die Ceballos, heeft dit seizoen nog niks degelijk laten zien. Als je die manen vervangt door een aantal bankzitters speelt ge weer met elf. In mijn ogen is die Bezus een autist of stoned. Wat die allemaal uitzet tijdens een match is niet normaal, nochtans
heeft hij capaciteiten ... maar totaal geen ploegspeler.We spelen door die mannen die ik hierboven opgenoemd heb al weken zonder middenveld.Prijzen wij ons gelukkig dat we een wereldploeg verdediging hebben.
Amai, ik ben ineens helemaal wakker. Wat hier soms te lezen valt... Bezus geen ploegspeler? Ik heb nog niet vaak een zo hard werkende 'nummer 10' gezien. En als Boli niet 2 mm buitenspel stond, had hij vandaag weer een assist mogen bijschrijven, de 'tigste die hem dit seizoen wordt ontnomen door falende afwerking.
Heb de beelden nu al 3x bekeken...Was het echt buitenspel? Want in tegenstelling tot zo dikwijls werd er nu geen lijn getrokken op de beelden... Zo'n technologie voorhanden maar bij 4 precies geen budget om die lijn te trekken... :|
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 9: Anderlecht - STVV (30.09.2018 - 14u30)

Bericht door Brusselmans »

Fel werken of nie, die kopbal van Boli MOET binnen, geen excuses !!!
Man man man toch,

Na een kwartier kon hij toch nog niet moe zijn van de inspanningen, moest iemand dat gaan aanhalen.
Echt nie meer normaal !!!!!

En kom aub niet af met het dooddoenercliché "als hij dat ook nog kan, speelde hij niet bij STVV" !!!!!
Zo een bal er in koppen kan elke spits uit de nationale en provinciale reeksen na 15 of 20 minuten !!!!!

Dat geknoei gaat nog zuur opbreken !
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 9: Anderlecht - STVV (30.09.2018 - 14u30)

Bericht door enerkey »

Brusselmans schreef:
En kom aub niet af met het dooddoenercliché "als hij dat ook nog kan, speelde hij niet bij STVV" !!!!!
Zo een bal er in koppen kan elke spits uit de nationale en provinciale reeksen na 15 of 20 minuten !!!!!

Dat geknoei gaat nog zuur opbreken !
²
Dat hij 100% kansen laat liggen af en toe tot daaraan toe. Maar letterlijk alle 100% kansen missen is er toch wel een beetje over.
Ze gaan hem echt niet komen weghalen als hij er daarvan 1a2 gemaakt had dit seizoen.

Omgerekend naar het aantal speelminuten. Boli had een gemiddelde van 1 doelpunt op 2.77 wedstrijden de voorbije seizoenen. Dit seizoen zit hij aan 1 doelpunt per 8 wedstrijden. Hij had er dus zeker 2 meer moeten maken dan hij nu al gedaan heeft. En hij zou zeker niet weggekocht worden omdat hij dan een "goalgetter" zou zijn :)
Plaats reactie