Speeldag 10 : STVV-Moeskroen, zat. 6/10, 20.00 u.

Alles over de wedstrijden van STVV
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Speeldag 10 : STVV-Moeskroen, zat. 6/10, 20.00 u.

Bericht door Jones »

Ik ga ook eens een topic starten over de volgende tegenstander van ONS STVV, nl. Moeskroen. Moeskroen was in de jaren 90 een topclub. Nu veeleer een kunstmatig instant gehouden kaartenhuis. Hopelijk pakken we de 3 punten en stormen we de top 6 binnen...
Vanop het oude Stayen met 2 prachtgoals van Erwin Coenen en Gregorz Kaliciak
https://youtu.be/HghKW8GO2XQ
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 10 : STVV-Moeskroen, zat. 6/10, 20.00 u.

Bericht door Brusselmans »

In voetbal kan alles, maar .....

Zoals het zo mooi gezegd wordt : dit is een referentiematch !!!
Wil men terug volle tribunes krijgen, dan zal Moeskroen met alle middelen puntenloos teruggestuurd moeten worden. Indien niet, dan verbleekt de mooie 7/9 van de afgelopen weken weer tot een stuk vuil koper, en zal de veer van optimisme weer een serieuze knauw krijgen.

Een propere 2 of 3-0 ... daar moet alles voor gedaan worden met het oog op de komst van Bruhhe op 27/10 !

Dan zal de keet terug vol zitten, wees maar zeker !
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 10 : STVV-Moeskroen, zat. 6/10, 20.00 u.

Bericht door Louis XIV »

Brusselmans schreef:In voetbal kan alles, maar .....

Zoals het zo mooi gezegd wordt : dit is een referentiematch !!!
Wil men terug volle tribunes krijgen, dan zal Moeskroen met alle middelen puntenloos teruggestuurd moeten worden. Indien niet, dan verbleekt de mooie 7/9 van de afgelopen weken weer tot een stuk vuil koper, en zal de veer van optimisme weer een serieuze knauw krijgen.

Een propere 2 of 3-0 ... daar moet alles voor gedaan worden met het oog op de komst van Bruhhe op 27/10 !

Dan zal de keet terug vol zitten, wees maar zeker !
In Brusselmans we trust ... :beer:
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 10 : STVV-Moeskroen, zat. 6/10, 20.00 u.

Bericht door Henri is de man »

Allee vooruit, online ticketing werkt terug ! :toppie:
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 10 : STVV-Moeskroen, zat. 6/10, 20.00 u.

Bericht door pat@ »

Een vlotte overwinning tegen Moeskroen en minstens een gelijkspel in Kortrijk en we doen tot het einde van PO1 mee voor de Europese plaatsen (zonder beker).
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 10 : STVV-Moeskroen, zat. 6/10, 20.00 u.

Bericht door STVV-fan »

eerlijk gezegd vind ik uitspraken over het klassement nu nog veel en veel te vroeg.

Je kan pas een eerste evaluatie maken (qua rangschikking en verder verloop) bij de winterstop.
Het is dan ook niet toevallig dan wanneer de motor van de G5 clubs en dergelijke pas op gang komt.

Het is heel mooi wat STVV nu brengt, klassementsgewijs dan, ge moet er u ook van bewust zijn dat onze motor evenzeer kan haperen.
Punt is, gewoon niet langs uw schoenen gaan lopen en de balans pas aan het einde van de eerste competitiehelft (juist voor de start van de PO) opmaken.

Sewes krijgen de Japanners ook nog gelijk om hun fandag later op het jaar te doen, met de huidige resultaten, wie weet wel niet hoeveel volk dáár op af gaat komen ;) :drunk:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 10 : STVV-Moeskroen, zat. 6/10, 20.00 u.

Bericht door Jacques »

maar verlies tegen Moeskroen en Kortrijk en het is weer collectieve depressie. :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 10 : STVV-Moeskroen, zat. 6/10, 20.00 u.

Bericht door STVV-fan »

Jacques schreef:maar verlies tegen Moeskroen en Kortrijk en het is weer collectieve depressie. :mrgreen:
Idd, hoewel nergens voor nodig
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 10 : STVV-Moeskroen, zat. 6/10, 20.00 u.

Bericht door Brusselmans »

Jacques schreef:maar verlies tegen Moeskroen en Kortrijk en het is weer collectieve depressie. :mrgreen:
Zoiets als de gewillige blonde met brilletje, die plots haar hitsige frivoliteiten omzet in wekenlange koppijn ???
:?
FANFOREVER
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 okt 2010, 08:22

Re: Speeldag 10 : STVV-Moeskroen, zat. 6/10, 20.00 u.

Bericht door FANFOREVER »

Jacques schreef:maar verlies tegen Moeskroen en Kortrijk en het is weer collectieve depressie. :mrgreen:
Heb een beetje vertrouwen
:stvv:
Dirk
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 apr 2015, 11:43

Re: Speeldag 10 : STVV-Moeskroen, zat. 6/10, 20.00 u.

Bericht door Dirk »

Wou eigenlijk voor het eerst dit seizoen nog eens langskomen. On-line ticketing systeem geprobeerd. Dit is niet normaal. Wie is hier voor verantwoordelijk ? Eerstejaars studenten informatica zouden hier niet mee weg komen (ik ben zelf informaticus met enige ervaring, dus ik weet wat bugs zijn ;-), maar dit tart werkelijk alles. Dan niet, jongens. Als je zelfs dit niet in orde krijgt… (doet mij denken aan de Japanners in de Formule1, zijn ook al jaren aan het roepen dat ze wereldkampioen gaan worden, maar voorlopig is iedereen gewoon met hen aan het lachen)
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 10 : STVV-Moeskroen, zat. 6/10, 20.00 u.

Bericht door stvv'er »

Dirk schreef:Wou eigenlijk voor het eerst dit seizoen nog eens langskomen. On-line ticketing systeem geprobeerd. Dit is niet normaal. Wie is hier voor verantwoordelijk ? Eerstejaars studenten informatica zouden hier niet mee weg komen (ik ben zelf informaticus met enige ervaring, dus ik weet wat bugs zijn ;-), maar dit tart werkelijk alles. Dan niet, jongens. Als je zelfs dit niet in orde krijgt… (doet mij denken aan de Japanners in de Formule1, zijn ook al jaren aan het roepen dat ze wereldkampioen gaan worden, maar voorlopig is iedereen gewoon met hen aan het lachen)
Het mag inderdaad gezegd worden: het vorige systeem was vele malen beter!
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 10 : STVV-Moeskroen, zat. 6/10, 20.00 u.

Bericht door weekenders »

Wat gaat er dan feitelijk verkeerd ? Ik heb namelijk al 3 keer tickets online besteld, geen enkel probleem.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 10 : STVV-Moeskroen, zat. 6/10, 20.00 u.

Bericht door Tompie »

weekenders schreef:Wat gaat er dan feitelijk verkeerd ? Ik heb namelijk al 3 keer tickets online besteld, geen enkel probleem.
Hier ook geen problemen.

Over de wedstrijd: wil je bovenaan blijven meedraaien, dan is winst een must. In de wedstrijden dat we het spel moeten maken, hebben we het moeilijk.

Al hadden we thuis tegen Cercle, Lokeren en Oostende en Antwerpen even goed het maximum van de punten kunnen halen.
Dat is dus relatief.

Hoewel ik een Boli fan ben (vrij duidelijk ;)), lijkt me dit een wedstrijd waarin zo een Turay zich eventueel ook wel zou kunnen tonen. Of zelfs een Nazon in de zone van de waarheid dan en zuiver om af te werken.

Als Boli na een uur leeg is zou ik een van beiden misschien wat sneller durven brengen. Legear is trouwens ook zo een speler die iets gemakkelijker een doelpunt meepikt of een goede voorzet geeft. Aan Brys om in te schatten hoe ver hij staat. Een invalbeurt om de forcing te voeren moet toch lukken.

Over het klassement spreken is nog niet echt zinvol, laat staan PO1. Tot enkele weken geleden was het allemaal zogezegd rotslecht, nu ineens het andere uiterste. Ik denk dat het bijna onmogelijk is om in te schatten waar dit team zal eindigen. Er zijn gewoon nog heel veel factoren die daar bij meespelen en de competitie duurt nog erg lang.

Gezien de bekerloting moet dat ook sowieso een doel zijn. De beker pakken en pakweg 9de eindigen, daar teken ik direct voor. :)
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 10 : STVV-Moeskroen, zat. 6/10, 20.00 u.

Bericht door Jacques »

FANFOREVER schreef:
Jacques schreef:maar verlies tegen Moeskroen en Kortrijk en het is weer collectieve depressie. :mrgreen:
Heb een beetje vertrouwen
Geen kwestie van vertrouwen, ik zeg al van in de voorbereiding dat we in de top 10 moeten kunnen finishen. Eerder een knipoog naar de extreme moodswings waar sommigen weleens last van hebben. ;)

Winnen tegen Moeskroen zou in theorie moeten (lukken), maar tenzij we na een kwartier al op 2-0 ofzo zouden staan, zal het ook geen eitje worden. Daar is ons aanvallend spel nog niet vlot genoeg voor. Uiteraard zou het top zijn, als we wel winnen. Dan zet je een geweldige reeks neer sinds de match tegen KVO en eigenlijk gewoon al het hele seizoen. Niet verliezen wil immers zeggen dat we slechts 1 match verloren na 1/3de van de competitie (en hoe dan nog). Laat die vaststelling er gerust even inzinken. Ik denk dat we al een heel eind terug in de tijd moeten gaan om beter te doen.

Vandaag in hbvl nog een stuk over Bezus: de man waar in onze competitie veruit het meeste fouten op gemaakt worden (35, Canesin is 2de met 28) maar die ook al vijf gele kaarten opliep, waarvan twee op Gent. Quote:
“Maar niet echt verrassend”, vindt Stef Wijnants. “Roman Bezus gaat eerst en vooral zelf hard in de duels, wat maakt dat de tegenstander dat ook zal gaan doen. Bezus kan een tegenstander uitschakelen één-tegen-één. In België zie ik helaas niet zo veel nummers tien die dat kunnen. Bezus doet het dan wel meer op kracht, het is niet altijd even verfijnd. Hij heeft ook geen schrik om toch de actie te maken als er twee, drie man voor hem staan. Desnoods gaat hij door een muur. Hij dribbelt meestal met volle kracht vooruit, wat ook maakt dat het wel vaker tot spectaculaire botsingen komt.”

“Hij deelt tikken uit en incasseert er ook veel, een mes dat aan twee kanten snijdt”, vervolgt Wijnants “Momenteel werkt Roman erg hard voor zijn ploeg. Opvallend is dat hij in het verleden al tegen uitsluitingen aanliep toen hij zelf fysiek niet top was. Nu zit hij stilaan in een blakende vorm. Hij kan langer spelen dan we tot nog toe van hem gewoon waren. Meestal was de bobijn af na zestig, zeventig minuten. Nu speelt hij al vaker de volle match. En toch heb ik het gevoel dat hij nog geen negentig minuten op eenzelfde niveau presteert. Al is de match tegen Anderlecht geen referentiewedstrijd, want daar moest hij door de uitsluiting van Ceballos voor twee knokken.”
Verder wordt er ook nog opgemerkt dat zijn rendement eigenlijk te laag ligt in verhouding tot zijn kwaliteiten. Die vaststelling is hier ook al een aantal keer gedaan.
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20181003_038 ... lle-kracht
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie