Speeldag 12: STVV-Club Brugge (27.10.2018 - 20u30)

Alles over de wedstrijden van STVV
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 12: STVV-Club Brugge (27.10.2018 - 20u30)

Bericht door toyotacorolla »

Punten gewin is volgens mij mogelijk aanstaande zaterdag.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Speeldag 12: STVV-Club Brugge (27.10.2018 - 20u30)

Bericht door the fan »

Ik speciaal vroeger stoppen op het werk en langs Staaien passeren, mijn wagen ergens 'verkeerd' parkeren en tickets gaan kopen.
Dat is toch niet meer van deze tijd!!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 12: STVV-Club Brugge (27.10.2018 - 20u30)

Bericht door Jacques »

Da ge uw auto verkeerd parkeert, is inderdaad niet meer van deze tijd. ;) Nergens een plekje in de ondergrondse garage aan de Decathlon?
Voor het overige is er blijkbaar een alternatieve manier via e-mail en wordt er gewerkt aan een definitieve oplossing. Maar bekijk het positief, nu ben je toch vroeger kunnen stoppen met werken. :mrgreen:
STimVV schreef: Via mails met stvv is het mij trouwens gelukt om tickets voor de match tegen Brugge te kopen. (gesloten loketten omwille van combiregeling) Dat is dus een oplossing voor mensen die van verder komen. Dus wacht niet tot de laatste dag... Via het ticketingsysteem gaat dit enkel voor abo-houders.
...

STVV is er zich trouwens van bewust dat het een ambetante situatie is dat niet-abo-houders geen online tickets kunnen kopen voor matchen met combi-regeling. Vooral voor mensen van "verder". Maar ik kreeg te horen dat ze bezig zijn om de veiligheidsmaatregels uit te breiden en ook mensen die in het verleden al STVV-tickets kochten en dus geregistreerd zijn als stvv-supporter (ik had bijna 30 jaar abo's) ook de mogelijkheid te geven om online tickets te kopen voor de matchen tegen Antwerp, Brugge, Anderlecht, Genk, Standard... eigenlijk zijn dat ook de enige matchen waar dat systeem écht z'n nut heeft. Net zoals dat vorig seizoen ook het geval was eigenlijk. Toen kon ik dat wel al, maar dat is dus veranderd om één of andere reden.
Maar normaal gezien zou dat in de toekomst dus wel in orde komen. In afwachting doen we het dus nog maar effe via mail.
Laatst gewijzigd door Jacques op 25 okt 2018, 15:45, 3 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 12: STVV-Club Brugge (27.10.2018 - 20u30)

Bericht door Jacques »

242 schreef:
Jacques schreef:Volgens hbvl zijn er tot nu toe 9000 tickets de deur uit. Spijtig dat de loketten zaterdag niet open zijn. Stiekem hoop ik dat we nog eens boven 10 000 geraken. Dat moet van vlak na de promotie en voor de uitverkoop (Ferrera, Junior, Dompé, Schoofs) geleden zijn, gok ik.
11.03.18 | KSTVV - CLUB BRUGGE KV | toeschouwersaantal 10.037
Verbazingwekkend. In mijn herinnering zat er toen geen 10 000 man, maar wie ben ik om eraan te twijfelen (tenzij dit het cijfers is dat omgeroepen werd, dan was het waarschijnlijk eerder 8000). Helaas zijn de foto's van die wedstrijd op de site niet langer raadpleegbaar.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3066
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 12: STVV-Club Brugge (27.10.2018 - 20u30)

Bericht door Tompie »

the fan schreef:Ik speciaal vroeger stoppen op het werk en langs Staaien passeren, mijn wagen ergens 'verkeerd' parkeren en tickets gaan kopen.
Dat is toch niet meer van deze tijd!!
Die ondergrondse parking staat die volledig vol? De eerste 2,5 uur is die toch gratis. Normaal is daar voldoende plaats.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4168
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 12: STVV-Club Brugge (27.10.2018 - 20u30)

Bericht door lindoke »

https://www.youtube.com/watch?v=NXssn2dp48s (samenvatting wedstrijd)

De match waar ons een zuivere en overduidelijke penalty op Akpom werd ontnomen. Als ik het nu terug zie kan ik het nog altijd niet geloven dat de scheidsrechter hier niet floot en de var deed of zijn neus bloedde. In het licht van de recente verhalen rond onze heren scheidsrechters nu ineens niet meer zo vreemd. Hopelijk zijn we voor een tijdje verlost van die corrupte beslissingen en fluit Lardot zaterdag een eerlijke wedstrijd. Zou wel eens deugd doen om eens een wedstrijd tegen Bruhhe te zien zonder dat de boeren een denkbeeldige strafschop krijgen en/of een overduidelijke voor ons niet weg gewuifd wordt.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 12: STVV-Club Brugge (27.10.2018 - 20u30)

Bericht door Bartman »

En als ik me niet vergis zat het ook behoorlijk vol tijdens de laatste thuisnederlaag tegen G*nk. Was onder Leko, wellicht matchfixing dus achteraf bekeken [SMILING FACE WITH SMILING EYES].
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 12: STVV-Club Brugge (27.10.2018 - 20u30)

Bericht door Brusselmans »

lindoke schreef:https://www.youtube.com/watch?v=NXssn2dp48s (samenvatting wedstrijd)

De match waar ons een zuivere en overduidelijke penalty op Akpom werd ontnomen. Als ik het nu terug zie kan ik het nog altijd niet geloven dat de scheidsrechter hier niet floot en de var deed of zijn neus bloedde. In het licht van de recente verhalen rond onze heren scheidsrechters nu ineens niet meer zo vreemd. Hopelijk zijn we voor een tijdje verlost van die corrupte beslissingen en fluit Lardot zaterdag een eerlijke wedstrijd. Zou wel eens deugd doen om eens een wedstrijd tegen Bruhhe te zien zonder dat de boeren een denkbeeldige strafschop krijgen en/of een overduidelijke voor ons niet weg gewuifd wordt.
Of eentje waarin de huizenhoge kansen WEL afgewerkt worden.
Dat die match puntenloos afgesloten werd lag niet alleen aan de ref, effe eerlijk blijven!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 12: STVV-Club Brugge (27.10.2018 - 20u30)

Bericht door Jacques »

We misten die dag duidelijk Boli. En Boli miste na zijn invalbeurt dan ook maar de laatste kans (bal op de paal). :mrgreen:

Natuurlijk moeten wij beter afwerken, maar het is niet omdat je kansen mist dat de ref je een kl**t mag aftrekken. Dat was trouwens de derde keer op rij. Vorig jaar kregen wij thuis geen penalty nadat Vermeer geen bal raakte. Eerder in het seizoen kreeg Brugge op eigen veld wel een strafschop toen in een gelijkaardige fase Pirard wel de bal raakte. Het jaar voordien ging Vossen als een stervende zwaan neer in de slotfase toen Djene hem lichtjes raakte, eindstand ook 0-1. Toen stond Leko nog te boenken op de deur van de ref, vorig jaar was hij waarschijnlijk te druk bezig met dat achterstallig loon van die Cypriotische bankrekening te halen. :roll: Er is gewoon geen enkele club in België die zo vaak wordt geholpen door de scheidsrechters als Club Brugge. Het is wat mij betreft met voorsprong de grootste str*ntclub en dito achterban van België. Ik moet er niet van weten. Er hoeft geen tekeningetje bij dat ik morgen graag zou winnen. :bat: :)
Overdrijven is een kunst
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: Speeldag 12: STVV-Club Brugge (27.10.2018 - 20u30)

Bericht door Underdog »

Intussen is ook de selectie bekend. Opvallende afwezigen naast De Norre en Bezus: Kotysch en Gladon. In de spits kiest Brys nog eens voor Buya Turay. Mmaee krijgt de voorkeur op Kotysch.
Louis XIV
Berichten: 1250
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 12: STVV-Club Brugge (27.10.2018 - 20u30)

Bericht door Louis XIV »

Jacques schreef:We misten die dag duidelijk Boli. En Boli miste na zijn invalbeurt dan ook maar de laatste kans (bal op de paal). :mrgreen:

Natuurlijk moeten wij beter afwerken, maar het is niet omdat je kansen mist dat de ref je een kl**t mag aftrekken. Dat was trouwens de derde keer op rij. Vorig jaar kregen wij thuis geen penalty nadat Vermeer geen bal raakte. Eerder in het seizoen kreeg Brugge op eigen veld wel een strafschop toen in een gelijkaardige fase Pirard wel de bal raakte. Het jaar voordien ging Vossen als een stervende zwaan neer in de slotfase toen Djene hem lichtjes raakte, eindstand ook 0-1. Toen stond Leko nog te boenken op de deur van de ref, vorig jaar was hij waarschijnlijk te druk bezig met dat achterstallig loon van die Cypriotische bankrekening te halen. :roll: Er is gewoon geen enkele club in België die zo vaak wordt geholpen door de scheidsrechters als Club Brugge. Het is wat mij betreft met voorsprong de grootste str*ntclub en dito achterban van België. Ik moet er niet van weten. Er hoeft geen tekeningetje bij dat ik morgen graag zou winnen. :bat: :)
Al een geluk dat die Jeanne van ne Vossen er niet bijloopt want anders grote kans op schwalbes en is het naar de klitsen
STVV-fan
Berichten: 6024
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 12: STVV-Club Brugge (27.10.2018 - 20u30)

Bericht door STVV-fan »

Louis XIV schreef:
Jacques schreef:We misten die dag duidelijk Boli. En Boli miste na zijn invalbeurt dan ook maar de laatste kans (bal op de paal). :mrgreen:

Natuurlijk moeten wij beter afwerken, maar het is niet omdat je kansen mist dat de ref je een kl**t mag aftrekken. Dat was trouwens de derde keer op rij. Vorig jaar kregen wij thuis geen penalty nadat Vermeer geen bal raakte. Eerder in het seizoen kreeg Brugge op eigen veld wel een strafschop toen in een gelijkaardige fase Pirard wel de bal raakte. Het jaar voordien ging Vossen als een stervende zwaan neer in de slotfase toen Djene hem lichtjes raakte, eindstand ook 0-1. Toen stond Leko nog te boenken op de deur van de ref, vorig jaar was hij waarschijnlijk te druk bezig met dat achterstallig loon van die Cypriotische bankrekening te halen. :roll: Er is gewoon geen enkele club in België die zo vaak wordt geholpen door de scheidsrechters als Club Brugge. Het is wat mij betreft met voorsprong de grootste str*ntclub en dito achterban van België. Ik moet er niet van weten. Er hoeft geen tekeningetje bij dat ik morgen graag zou winnen. :bat: :)
Al een geluk dat die Jeanne van ne Vossen er niet bijloopt want anders grote kans op schwalbes en is het naar de klitsen
Vormer hoeft anders ook niet onder te doen hoor


Ik hoop gewoon op een plezante pot voetbal, zonder dat ik achteraf het gevoel moet hebben dat we deftig vanachter genomen zijn.

Al bij al een correcte selectie. Met Denswil, Poulain en Mechele (misschien Decarli in de plaats van Poulain) is Brugge vanachter op snelheid te pakken. In dat opzicht kan Buya, ook al is hij positioneel voorlopig veel te kort, met zijn snelheid iets forceren.

Weet iemand of Danjuma geselecteerd is bij Brugge?
STVVninof
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Speeldag 12: STVV-Club Brugge (27.10.2018 - 20u30)

Bericht door STVVninof »

Geen danjuma, geen Dennis en mitrovic bij Brugge
Wagyu
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2018, 11:37

Re: Speeldag 12: STVV-Club Brugge (27.10.2018 - 20u30)

Bericht door Wagyu »

Hallo, kan iemand me helpen?

Ik wil met mijn gezien naar St Truiden afreizen, en naar de match gaan kijken vnv.
Ik ben supporter van Club, maar zeker niet fanatiek, en koester sympathie voor STVV.
Zeker dus niet om orde te verstoren , gewoon genieten van een match tussen 2 goed voetbal spelende ploegen.

Alleen kan ik dus geen tockets kopen, en op secretariaat nemen ze niet op

hoe kan ik aan tickets raken?

Kan iemand er voor mij kopen eventueel waarna we afspreken vooraf?
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 12: STVV-Club Brugge (27.10.2018 - 20u30)

Bericht door STimVV »

Wagyu schreef:Hallo, kan iemand me helpen?

Ik wil met mijn gezien naar St Truiden afreizen, en naar de match gaan kijken vnv.
Ik ben supporter van Club, maar zeker niet fanatiek, en koester sympathie voor STVV.
Zeker dus niet om orde te verstoren , gewoon genieten van een match tussen 2 goed voetbal spelende ploegen.

Alleen kan ik dus geen tockets kopen, en op secretariaat nemen ze niet op

hoe kan ik aan tickets raken?

Kan iemand er voor mij kopen eventueel waarna we afspreken vooraf?
Niemand zal je kunnen helpen... tot 12u deze middag kon je aan het stadion nog tickets kopen. Daarna niet meer.
Zelfs voor stvv-supporters zonder abo is het niet evident om aan tickets te geraken voor matchen met combi-regeling. Die onnozele combi-regeling is altijd al een grote soep geweest die de verkeerde mensen straft. Nu ook weer... STVV-supporters geraken met moeite binnen. Maar in vak K zullen vanavond wel een hoop Brugse supporters zitten. Waar ik trouwens geen probleem mee heb.
Maar net omdat de stvv-supporters weten van de "eigenlijk-mag-het-niet-situatie" kan er een probleem ontstaan omdat de perceptie gecreëerd wordt dat die daar niet mogen zitten. Ik zit en zat op verplaatsing ook vaak genoeg tussen de thuis-supporters. Whats the problem... Het scheelt ons vanavond weer minstens 1.000 extra "klanten".
Plaats reactie