Speeldag 12: STVV-Club Brugge (27.10.2018 - 20u30)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Speeldag 12: STVV-Club Brugge (27.10.2018 - 20u30)

Bericht door Tompie »

De kraker tegen het blauwzwart van Ivan Leko.

Altijd een geladen duel, vaak ook gekruid met veel doelpunten en (rode) kaarten.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 12: STVV-Club Brugge (27.10.2018 - 20u30)

Bericht door stvv'er »

Zou Stayen nog eens vollopen voor de gelegenheid? Wie van de abonnees kan eens een kijkje nemen op het online ticket systeem hoe het ervoor staat?
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 12: STVV-Club Brugge (27.10.2018 - 20u30)

Bericht door Vouch »

stvv'er schreef:Zou Stayen nog eens vollopen voor de gelegenheid? Wie van de abonnees kan eens een kijkje nemen op het online ticket systeem hoe het ervoor staat?
B, C, F, I en J vol. Vooral in A en K is nog veel plaats. De vip zit redelijk goed vol, achter de goal 2/3e schat ik.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 12: STVV-Club Brugge (27.10.2018 - 20u30)

Bericht door lindoke »

Met Lardot als scheidsrechter.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: Speeldag 12: STVV-Club Brugge (27.10.2018 - 20u30)

Bericht door Underdog »

Hopelijk geen invasie van Brugge-fans op de nieuwe (intussen oude) tribune.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 12: STVV-Club Brugge (27.10.2018 - 20u30)

Bericht door Brusselmans »

In een competitie waar men geen 3x per week aankan ...
Tussen 2 Monaco's in : poweren van in het begin !
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 12: STVV-Club Brugge (27.10.2018 - 20u30)

Bericht door Positivo »

Volgens hbvl zonder Bezus (barst in voet) en zonder De Norre.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 12: STVV-Club Brugge (27.10.2018 - 20u30)

Bericht door Jacques »

lindoke schreef:Met Lardot als scheidsrechter.
Doeme, ik had nog zo gehoopt op Vertenten. :mrgreen:
Serieus, ik ben ergens al blij dat we weer niet die mottige Wim Smet of Bram Van Driessche op ons dak krijgen. Laten we ons vooral niet inhouden naar scheids en tegenstander toe o.w.v. de recente gebeurtenissen. Dat zal dat zootje ongeregeld aan de overkant ook niet doen, ondanks dat ze er meer reden toe hebben.

Bezus en De Norre: niet helemaal onverwacht gezien de aard van de blessures.

Ik heb eigenlijk veel goesting in deze match. Er staat nog een rekening open met Brugge.
Overdrijven is een kunst
Mattes
Berichten: 72
Lid geworden op: 25 jan 2017, 12:49

Re: Speeldag 12: STVV-Club Brugge (27.10.2018 - 20u30)

Bericht door Mattes »

Welke opstelling zouden jullie hanteren rekeninghoudend met de blessures van De Norre en Bezus?

ik zou gaan voor het vertrouwde systeem met 5 verdedigers maar zou wel gaan voor 2 spitsen om de druk te verhogen.

Steppe
Botaka-Tomiyasu-Teixeira-Kotysch-Garcia
Asamoah-Endo-Kamada
Boli-Gladon

Nadien horen er ook zeven spelers op de bank hiervoor ga ik voor:
Pirard, Mmaee, Koike, De Sart, Legear, Acolatse, Sankhon

Vallen naast de selectie: De Bruyn, Turay, Thallyson, De Petter ( nog niet 100 procent), Janssens

Blessures: De Norre, Bezus, Nazon, Sekine, Ceballos,
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: Speeldag 12: STVV-Club Brugge (27.10.2018 - 20u30)

Bericht door Underdog »

Mattes schreef:Welke opstelling zouden jullie hanteren rekeninghoudend met de blessures van De Norre en Bezus?

ik zou gaan voor het vertrouwde systeem met 5 verdedigers maar zou wel gaan voor 2 spitsen om de druk te verhogen.

Steppe
Botaka-Tomiyasu-Teixeira-Kotysch-Garcia
Asamoah-Endo-Kamada
Boli-Gladon

Nadien horen er ook zeven spelers op de bank hiervoor ga ik voor:
Pirard, Mmaee, Koike, De Sart, Legear, Acolatse, Sankhon

Vallen naast de selectie: De Bruyn, Turay, Thallyson, De Petter ( nog niet 100 procent), Janssens

Blessures: De Norre, Bezus, Nazon, Sekine, Ceballos,
Ik kan me voor een groot deel in deze opstelling vinden. Ik zou echter twee wijzigingen doorvoeren.

De eerste: Ceballos en niet Garcia op de positie van De Norre. De Spanjaarden zijn allebei linksvoetig, maar aanvallend heeft Ceballos veel meer te bieden. Verdedigend zal hij een stuk kwetsbaarder zijn, maar met drie centrale verdedigers in de rug durf ik dat risico wel aan. Bovendien heeft hij in het verleden al bewezen dat hij die positie aankan. Ik herinner me een thuismatch onder Leko tegen Standard waarin hij het als wingback uitstekend deed. Garcia laat ik centraal in de verdediging staan, want de combinatie met Teixeira en Tomiyasu werkt uitstekend.

Tweede wijziging voer ik in de aanval door: in plaats van Gladon in steun van Boli zou ik in de rug van onze spits voor de snelheid van Elton Acolatse kiezen. Hij heeft het profiel dat we in deze kern te weinig hebben: razendsnel, doelgericht en hij kan vlot een man voorbij. Ik denk spontaan aan zijn assist voor Boli op Standard en zijn rush van afgelopen weekend, die Endo verzuimde af te werken. Met Acolatse in de ploeg ben je tactisch wat flexibeler, want dan kan je makkelijk switchen tussen 5-3-2 (3-5-2 voor wie wil) of een 5-4-1. In dat laatste geval kunnen hij en Kamada terugzakken op de flanken.

Mijn opstelling ziet er dan als volgt uit:

Steppe
Botaka-Tomiyasu-Teixeira-Garcia-Ceballos
Asamoah-Endo-Kamada
Boli-Acolatse
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 12: STVV-Club Brugge (27.10.2018 - 20u30)

Bericht door voetballiefhebber »

Acolatse zou ik inderdaad ook opstellen. Tegen een topclub zul je zijn snelheid nog meer kunnen gebruiken in de ruimtes die ze wel eens zullen laten.
En het is dan ook nog eens zijn ex-ploeg waar hij zelfs bijna nooit de bank haalde.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 12: STVV-Club Brugge (27.10.2018 - 20u30)

Bericht door STimVV »

Ik hoop ook dat Brys kiest voor Ceballos op de positie van DeNorre.
Acolatse zie ik ook graag wat vaker spelen. Maar het probleem met hem is dat hij echt maar a one-trick-pony is. Hij komt enkel tot z'n recht als hij tegen die linkse flank plakt. En dan zit het gevaar er in dat hij de ruimte waar Ceballos gebruik van zou moeten maken er niet is.
Ik vrees dus dat hij met DeSart voor een mannetje meer op het middenveld zal kiezen. Zoals in Kortrijk. Ik vind dat Endo+Asamoah én DeSart te veel van hetzelfde is. Bovendien speelt DeSart de laatste weken heel zwak.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 12: STVV-Club Brugge (27.10.2018 - 20u30)

Bericht door Vouch »

Underdog schreef:Hopelijk geen invasie van Brugge-fans op de nieuwe (intussen oude) tribune.
Niet meer als anders wss.

Ik heb trouwens de indruk dat Stayen nog eens goed vol loopt. Alleen de K blijft een moeilijk verhaal. Misschien toch maar weer een Kop in dat vak zetten? :D
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 12: STVV-Club Brugge (27.10.2018 - 20u30)

Bericht door Jacques »

Volgens hbvl zijn er tot nu toe 9000 tickets de deur uit. Spijtig dat de loketten zaterdag niet open zijn. Stiekem hoop ik dat we nog eens boven 10 000 geraken. Dat moet van vlak na de promotie en voor de uitverkoop (Ferrera, Junior, Dompé, Schoofs) geleden zijn, gok ik.
Overdrijven is een kunst
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 12: STVV-Club Brugge (27.10.2018 - 20u30)

Bericht door pat@ »

Ik zou het systeem aanpassen naar een 4-5-1. Zodoende is er een dubbele bezetting op de flanken waardoor Club hun geliefde systeem niet optimaal zal kunnen benutten, met sneltreinen Vlietinck en Dennis. Bij Club achteraan is het allemaal wat statisch (buiten Denswil) en zou ik op de verrassing spelen met de snelheid van Buya als diepe spits.

Achteraan: Botaka, Tomi, Texeira, Garcia
Middenveld: Endo, Sankhon, Kamada, Acolatse, De Bruyn
Vooraan: Buya

Dit met de instelling, laat ze maar achter ons lopen....
Plaats reactie