Jack schreef:De scheidsrechter doet helemaal het teken niet van voordeel geven.
Was dat wel zo geweest, dan was het inderdaad een schande, want je mag niet voordeel geven en dan toch de herkansing aanbieden bij een misser.
Het feit dat hij daarna nog 5min nodig heeft om überhaupt te bepalen of het penalty is zegt hierbij al genoeg. Gaf hij eerst voordeel, dan wou dat zeggen dat hij de fout al erkend had.
Jongens toch, kennen jullie de regels wel?
Zet die bril eens af. Dit was gewoon penalty.
En wil je per se eentje krijgen voor de arm rond Boli, wat kon hoor, dan verdien je op het einde ook nog eens eentje tegen voor net hetzelfde op (ik dacht) Rezaii.
lindoke schreef:Asamoah was gisteren echt top! Verder vond ik de Japanners, Acolatse en Texeira erg goed. Van de Japanners was Tomi alweer outstanding. Wat een klasse verdediger die jongen aan het worden is!!! Erg zwak waren in de eerste plaats Botaka en De Sart. Ook Ceballos en Turay hebben er een zeer zwakke invalbeurt opzitten. Boli.....tja....de dag dat die een beetje concurrentie krijgt gaat hij toch de bank mogen warm houden hoor.
Jack schreef:De scheidsrechter doet helemaal het teken niet van voordeel geven.
Was dat wel zo geweest, dan was het inderdaad een schande, want je mag niet voordeel geven en dan toch de herkansing aanbieden bij een misser.
242 schreef: Winnen was de enige boodschap om de stap hogerop zetten. Vandaag de ontnuchtering dat het niet gelukt is, meer zelfs het gevoel van een nederlaag.
Desondanks een prima westrijd, met drang en daadkracht. Helaas zie ik dat niet terug in de rangschikking. Het enige dat telt!
Terug naar “Wedstrijden en spelersnieuws”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten