Speeldag 13: Charleroi-STVV (30.10.2018 - 20u30)

Alles over de wedstrijden van STVV
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 13: Charleroi-STVV (30.10.2018 - 20u30)

Bericht door toyotacorolla »

Vorig seizoen ook een goede start en daarna slap terug gevallen.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 13: Charleroi-STVV (30.10.2018 - 20u30)

Bericht door Vouch »

toyotacorolla schreef:Vorig seizoen ook een goede start en daarna slap terug gevallen.
Dit jaar zit er net dat meer kwaliteit en veel meer organisatie in de ploeg. PO I kan, maar dat is nog net wat te hoog gegrepen, denk ik. Maar een terugval zoals vorig jaar gaat er, naar mijn gevoel, niet komen.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 13: Charleroi-STVV (30.10.2018 - 20u30)

Bericht door STVV-fan »

Zielig dat er iemand deze snertmatch aanhaalt om te stellen dat hij niet meer komt.

Zeer toevallig gewacht op een verliesmatch om zo te reageren. Zo heeft men altijd wel een excuus natuurlijk, want je gaat van nu tot het einde van het seizoen nog matchen verliezen hoor.

We staan 7de, ondanks onze zware openingskalender.
We staan 7de, ondanks dat onze kern op voorhand (alwéér) tot diep onder de grond geboord werd.
We staan 7de, ondanks de kritiek op de trainer.
We staan 7de, ondanks de massale kritiek, aangespoord door de media, overgenomen door supporters op onze Japanse overnemers.

We hebben, buiten Standard, niet verloren van de "top" ploegen, die we, buiten Brugge, nog allemaal thuis moeten treffen.

Maar we hebben eens een slechte match verloren, we blijven allemaal thuis zou ik zeggen!!!
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Speeldag 13: Charleroi-STVV (30.10.2018 - 20u30)

Bericht door STVVninof »

Gelukkig vallen de resultaten van de concurrenten mee. Nogmaals, hadden echt een dikke zaak kunnen doen bij winst.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 13: Charleroi-STVV (30.10.2018 - 20u30)

Bericht door Tompie »

Vouch schreef:
toyotacorolla schreef:Vorig seizoen ook een goede start en daarna slap terug gevallen.
Dit jaar zit er net dat meer kwaliteit en veel meer organisatie in de ploeg. PO I kan, maar dat is nog net wat te hoog gegrepen, denk ik. Maar een terugval zoals vorig jaar gaat er, naar mijn gevoel, niet komen.
Meer kwaliteit, misschien. Maar jammer genoeg niet evenredig verdeeld over de verschillende posities.

Onze twee flankverdedigers zijn geen flankverdedigers.
Er is geen waardig alternatief voor Boli.
We hebben een overload aan spelers die graag naar binnen trekken/centraal spelen en de bal in de voet krijgen, maar amper een échte flankspeler.

Los die zaken op en je kan meedoen voor PO1. De Japanners mikken op PO1 op 3 seizoenen tijd dus het kan zeker.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 13: Charleroi-STVV (30.10.2018 - 20u30)

Bericht door Mikman »

Dit is een ploeg op rond plaats 8-10 te draaien, dus ze staan op hun plaats. Alles bij elkaar hebben we ook iets te weinig punten gekregen in verhouding met het geleverde spel. Het is goed dat Brys zegt dat ze voor PO1 gaan, er zijn tijden geweest dat zo'n comfortabele start tot een gezapig rest van het seizoen had geleid. De doelstelling voor het seizoen was 40 punten en als ze de volgende twee matchen 2 op 6 halen zitten ze perfect op schema. Als je PO1 wil halen, moet je ook het geluk hebben dat één of meer vaste waarden een minder seizoen draaien, dat lijkt dit seizoen niet het geval ( hoewel...).
Wordt het toch PO2, dan moet je daar gewoon heel veel ambitie tonen.

En laten we vooral niet vergeten dat de beker hét hoofddoel van dit seizoen moet worden. Met zo'n gunstige loting moet je daar vol voor gaan.
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Speeldag 13: Charleroi-STVV (30.10.2018 - 20u30)

Bericht door omeloe »

STVVninof schreef:Gelukkig vallen de resultaten van de concurrenten mee. Nogmaals, hadden echt een dikke zaak kunnen doen bij winst.
Hoezo ? Moeskroen en Zulte-Waregem hebben gewonnen , Lokeren heeft toch een punt gehaald op Anderlecht !
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 13: Charleroi-STVV (30.10.2018 - 20u30)

Bericht door Vouch »

omeloe schreef:
STVVninof schreef:Gelukkig vallen de resultaten van de concurrenten mee. Nogmaals, hadden echt een dikke zaak kunnen doen bij winst.
Hoezo ? Moeskroen en Zulte-Waregem hebben gewonnen , Lokeren heeft toch een punt gehaald op Anderlecht !

:toppie:
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 13: Charleroi-STVV (30.10.2018 - 20u30)

Bericht door Vouch »

Tompie schreef:
Vouch schreef:
toyotacorolla schreef:Vorig seizoen ook een goede start en daarna slap terug gevallen.
Dit jaar zit er net dat meer kwaliteit en veel meer organisatie in de ploeg. PO I kan, maar dat is nog net wat te hoog gegrepen, denk ik. Maar een terugval zoals vorig jaar gaat er, naar mijn gevoel, niet komen.
Meer kwaliteit, misschien. Maar jammer genoeg niet evenredig verdeeld over de verschillende posities.

Onze twee flankverdedigers zijn geen flankverdedigers.
Er is geen waardig alternatief voor Boli.
We hebben een overload aan spelers die graag naar binnen trekken/centraal spelen en de bal in de voet krijgen, maar amper een échte flankspeler.

Los die zaken op en je kan meedoen voor PO1. De Japanners mikken op PO1 op 3 seizoenen tijd dus het kan zeker.
En toch... Dat de ploeg niet uitgebalanceerd is, daar ben ik mee akkoord, maar het geraamte is sterker als vorig jaar.

Soit, 1 op 9 met uitmatchen op Kortrijk en Charleroi en een thuismatch tegen Club. Vroeger hield men hier rekening mee, nu is het mager en zijn we teleurgesteld. We evolueren dus in de goede richting. :)

Zondag winnen en je bent mee met "de goei".
Plaats reactie