Vouch schreef:Inzaghi stond vroeger meer buitenspel dan mijn vrouw in de keuken (en zij heeft een broodjeszaak). En voor er hier weer één begint te zaniken, neen ik vergelijk Inzaghi niet met Boli!
Nee, het probleem is niet dat hij eens 1 match 3 keer off side stond op 5 minuten. Het probleem is dat de jongen geen goal gemaakt krijgt, en dat is puur vertrouwen. Hij speelt echt wel goed, hét type spits dat we nodig hebben, maar hij moet natuurlijk ook renderen. De kans die Boli begin tweede helft had... hij deed dat perfect! Alleen de afwerking was alweer 5 cm langs het doel.... Puur vertrouwen is zoiets, want beter kon hij die actie écht niet uitvoeren.
Hetzelfde zag ik bij Buya, waarom die knullige baltoetsen afgelopen zondag? Die jongen staat stijf van de stress en schrik.
Waarom is iets anders. We zijn wel kritisch, maar ten opzichte van andere clubs valt dat toch reuze mee, denk ik. Ligt dat dan aan de staf die te zeer hamert op bepaalde dingen?
Ik ben het met je eens Vouch.
Misschien moet Brijs, Buya enkele keren op verplaatsing brengen. Kwestie dat de druk daar iets minder is.
Misschien blokkeert die wel met de gedachte dat hij hier de duurste speler is . Zo spelers hebben extra aandacht nodig (zie ook Bezus)
Boli is toch een ander probleem die slaat tilt als hij een kans krijgt. Buya wordt al wit rond zijn neus (moeilijk, maar toch) als Brijs naar hem kijkt om hem op te stellen.
Nochtans, vooral voor Boli.... hebben ze nu net niet DE killer van de Jupiler pro league in hun rangen lopen.
Kamada die trapt ze wel binnen de palen.... en die moet niet veel kansen krijgen om te potten. Als je die zijn statistieken moest bekijken (trappen naar goal, doelpunten) dan staat die volgens mij op eenzame hoogte in onze competitie.
Misschien moet hij daar eens mee praten (best mét tolk) .