Speeldag 14: STVV - Zulte Waregem (04.11.2018 - 20u00)

Alles over de wedstrijden van STVV
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 14: STVV - Zulte Waregem (04.11.2018 - 20u00)

Bericht door Vouch »

lindoke schreef:Ik blijf erbij dat we te weinig concreet creëren. Er wordt teveel door het centrum geprobeerd waar het bovendien meestal potdicht zit. Ook moet het inspelen heel gedoseerd gebeuren als het door het centrum moet gaan en dat is ook een probleem. De weinige ballen die van op de flank kwamen zorgden bijna altijd voor gevaar.

Ik ben het niet eens met de mening hier op het forum dat Asamoah eruit zou moeten. Je hebt niemand die meer balvast is als hij en de ploeg kan laten opschuiven. Dat hij af en toe rond de as draait is omdat hij geen aanspeelmogelijkheden ziet omdat er voor hem te weinig zonder bal bewogen wordt. Maar voor mij is Asamoah een absolute certitude bij dit STVV
Idem, Asamoah moet spelen, hoe die jonge de laatste weken speelt, dikke chapeau!
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Speeldag 14: STVV - Zulte Waregem (04.11.2018 - 20u00)

Bericht door Antismurf »

STimVV schreef: Ik vond de invalbeurt van Buya trouwens weer om te janken...Boli staat dus terecht in de ploeg.
Buya heeft effectief niet veel laten zien, maar speelde ook wel in een andere rol dan Boli. Het leek me of de rest van de ploeg in plaats van balbezit te houden en rustig op te bouwen, de bal een paar keer naar voren gooide in de hoop dat Buya er met zijn snelheid dan wel mee richting doel zou kunnen lopen. Hij heeft ook een aantal spurtjes ingezet maar op ballen waar hij niet bij kon. Als hij beter werd aangespeeld, had hij daaruit misschien wel gevaarlijk kunnen zijn.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 14: STVV - Zulte Waregem (04.11.2018 - 20u00)

Bericht door Mikman »

STimVV schreef:Wat ik hier nergens lees, maar wat ik hoop dat toch duidelijk was: Brys liet de ploeg in de 1e helft in een 4-4-2 spelen. En dat liep voor geen meter. Tommy speelde rechtsback, Botaka rechtshalf, Ceballos linkshalf. Zowel Ceballos als Botaka kwamen dan het centrum ingetrokken bij balbezit en liepen alle ruimtes dicht. Brys krijgt terecht complimentjes voor de overwinning en het feit dat hij de match wist te keren. Maar als die 2e goal niet afgekeurd zou worden verlies je gewoon, ook door een beslissing van de coach.

In de 2e helft schakelden we weer over naar de 3-5-2 en ging het meteen een stuk beter. Ook dankzij het feit dat DeSart nog eens op z'n beste positie mocht inkomen. Daar is lof dan weer op zn plaats voor zowel coach als DeSart.
Door het ontbreken van Bezus en Ceballos speelde Alexis de laatste weken weer een rijtje hoger, en dat ligt hem gewoon niet. DeRoeck probeerde dat vorig seizoen ook véél te lang. DeSart moet spelen op de 8. Langs een verdedigende middenvelder, en geen rij hoger. Dat toonde hij gisteren. Achter de spits zijn Ceballos, Bezus en Kamada beter.

Er zijn eigenlijk 3 spelers voor 2 posities achter de diepe spits: Kamada, Bezus, Ceballos. En er zijn ook 3 spelers voor 2 de posities vlak voor de verdediging: Asamoah, Endo, DeSart. (DePetter als 4e keuze)
Als je speelt met én Asamoah, én DeSart, én Endo "marcheert" het niet. Dat is er 1 te veel. DeSart was daar deze keer het slachtoffer van. Brys zette hem terecht op de bank omdat hij de laatste weken zwak speelde op een positie waar hij het zelden echt goed deed. Komende week zal het Endo wel weer zijn die op de bank zal zitten ten voordele van DeSart.

De laatste weken mag ook duidelijk zijn dat we Bezus geweldig missen. We creëeren veel te weinig kansen sinds hij ontbreekt. Tijdens de rust zei ik nog: "Boli mist geen opgelegde kansen meer sinds Bezus er niet meer bij is." Vlak na rust zet hij zichzelf dan knap vrij voor de keeper en slaagt hij er toch weer in om het niet af te maken. Doet hij dat wel dan maakt hij een schitterende goal die hij volledig zelf creëerde. Zet Harbaoui bij ons in de spits en we hebben een pak punten meer. (die scoorde er afgelopen donderdag al 2, en gisteren maakte hij er ook weer 2 af. Boli 2 op een half seizoen)
Ik vond de invalbeurt van Buya trouwens weer om te janken...Boli staat dus terecht in de ploeg.
Perfecte analyse! Dat we zo slap starten had inderdaad vooral met het veranderde systeem te maken. Wat ik niet snap is waarom Brys dan voor Ceballos ipv Acolatse kiest. Zonder VAR was het na de eerste helft hoogstwaarschijnlijk boeken toe.

Tweede helft in het vertrouwde systeem een stuk beter en alsnog verdiend gewonnen. Ik vond wel dat er voor een match waarin je één helft zo domineert, er veel te weinig animo langs het veld was. Brigada Hesbania was net al tegen Brugge veeleer een rem dan een motor voor de sfeer. Gelukkig schoot men op de grote zittribune toch af en toe nog wakker, maar niets in vergelijking met het verleden. Dan heb ik het niet eens over over de hoogdagen uit de jaren '80 maar zelfs 5 à 10 jaar terug toen Sector-L nog aan de overkant stond. Of de hoogdagen onder Boffin en JM, toen we de tegenstander ook vaak tegen het eigen doel konden plakken.


Als Bezus terugkeert en Boli eens out raakt ( of de irritatie over zijn gemiste kansen te hoog oploopt) , moet je misschien eens overwegen om zonder echte diepe spits te spelen. Leko deed dat indertijd in PO2 ook en dat pakte wel aardig uit toen.


We zitten voor op schema: 40 punten is de doelstelling, dan moet je dus 20 punten hebben na 15 wedstrijden. We zitten nu aan 21 na 14.
Zoals Brusselmans al zei: er komen nog heel wat interessante thuismatchen aan. Die reeks van ongeslagen thuismatchen begint stilaan toch ook mooi te worden.
En, ik blijf er op hameren, de beker. Met deze kern moet je daar heel ambitieus durven zijn.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 14: STVV - Zulte Waregem (04.11.2018 - 20u00)

Bericht door lakie »

Mikman schreef: En, ik blijf er op hameren, de beker. Met deze kern moet je daar heel ambitieus durven zijn.
Idd!
Is voor mij eigenlijk ook veel belangrijker dan die top 6.... Ik speel liever de finale van de beker...
Nu, dat wil NIET zeggen dat je de competitie links moet laten liggen, POI En finale beker zijn mijn inziens perfect combineerbaar met deze kern.

Wat betreft de wedstrijd gisteren.
Verandering van systeem laat u inderdaad beter spelen, maar toch ook belangrijke rol voor de wissel Desart - Endo.
Endo was nergens gisteren, leed heel veel balverlies op eigen helft, waardoor Zulte telkens gevaarlijk kon zijn/worden.
Perfect opgelost door Desart die gisteren wel een goede wedstrijd speelde.
Mijn ideale middenveld wanneer iedereen fit is, is dan ook Asamoah met naast hem Bezus en Kamada als aanvallende middenvelder/hangende spits.

Ook nog even focussen op Botaka.
Ik vind hem te veel lopen met de bal aan de voet en de actie willen maken.
Knijpt hierdoor veel te vaak naar binnen en loopt hem dan ook te vaak vast.
Aantal keer dat hij naar binnen knijpt en dan de bal probeert in te spelen naar de speler op de flank die over hem gaat en dan de voorzet kan geven.
Maar eigenlijk zou het Botaka zelf moeten zijn die over het middenveld gaat en dan vanop de flank de actie maakt of de voorzet geeft.
Bekoort mij dus nog steeds niet.

In de winterstop mag er dus voor mij een linksback bij (De Norre naar rechts) en een extra aanvaller voor de concurrentie met Boli.
Dat moet voldoende zijn om zowel voor POI te gaan als ook in de beker voor het hoogste mee te spelen.
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 14: STVV - Zulte Waregem (04.11.2018 - 20u00)

Bericht door Positivo »

Interessante vaststelling. Tegen de 5 ploegen die voor ons staan hebben we 3 maal op verplaatsing en 2 maal thuis gespeeld .....en geen enkele kon van ons winnen. (2 overwinningen en 3 maal een gelijkspel) . We staan daar niet toevallig op plaats 6.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 14: STVV - Zulte Waregem (04.11.2018 - 20u00)

Bericht door Jacques »

Over de VAR beslissingen:
- De al dan niet penaltyfout van De Norre is 50/50. Hij maakt geen beweging naar de man, draait er eerder weg van maar die van Zulte loopt er wel slim op. Als Zulte hem krijgt, zeggen wij nu waarschijnlijk dat De Norre zichzelf toch ook niet kan wegtoveren.
-Het afgekeurde doelpunt van Harbaoui is m.i. terecht. Heel goede beelden zijn er niet, maar op de beelden die er wel zijn, lijkt het toch sterk alsof Harbaoui vooral met de arm/elleboog inkomt en daarmee De Norre velt om vervolgens de bal te verlengen. De Norre gaat ook meteen neer. Hier leek me weinig komedie mee gemoeid.
- De 2de gele kaart voor Harbaoui is achteraf gezien onterecht. Tijdens de match leek het vanaf de Tiense thans 100% fout. Hier mogen we niet over klagen.

Ik kan Dury zijn frustratie ergens begrijpen, maar hij moet toch ook vooral naar zijn eigen ploeg kijken. De eerste helft was Zulte de meest gevaarlijke ploeg. De tweede helft trokken ze zich vanaf de eerste minuut terug op eigen helft. Als je achteraan staat in het klassement, weet je dat je dan nog minstens één doelpunt slikt, je staat daar immers niet voor niets.

Ons eigen spel blijft met ups & downs gaan, ook binnen één wedstrijd. Een zwakke eerste helft werd afgewisseld met een veel betere tweede helft, ook (maar niet alleen) door de tactische omzetting. Ons aanvalsspel blijft vaak stroef verlopen. Zoals nu al enkele weken blijkt: zonder Bezus zitten er weinig of geen ideeën in ons spel. Ceballos is een kleine ramp. Heeft volgens mij geen twee ballen goed geraakt gisteren en onze flanken weten nog altijd niet dat ze ook buitenom mogen gaan. Botaka is er een aantal keer in geslaagd om vanop rechts te vertrekken en finaal links de bal kwijt te spelen. Ik begrijp dat toch niet goed, dat kan toch niet de bedoeling zijn? Speelde misschien niet onverdienstelijk, qua inzet, maar in mijn ideale ploeg is er eigenlijk zelden of nooit plaats voor Botaka en eigenlijk ook niet voor Ceballos. Beiden brengen niet wat ik die op die positie verwacht nl. beslissende (doorsteek)passes voor de ene en acties en voorzetten voor de andere. Het is, ondanks de brede kern, door gebrek aan beter dat ze er toch (bijna) altijd in staan. Dan zie ik eigenlijk liever Acolatse bezig die wel eens buitenkom kan en durft gaan, ook Legaer brengt in zijn weinige speelminuten meer dreiging, maar die kan dan weer maar 30 min mee. Soit, ondanks dat alles, winnen we uiteindelijk verdiend en staan we toch maar weer mooi in de top 6. Dinsdag was een gemiste kans en zo slecht dat PO1 weg leek, vandaag zitten we er terug in. Op de top drie na gaat het bij iedereen met horten en stoten. C'est la vie.
Bij de volgende gemiste kans, misschien toch maar niet meteen alle ambitie overboord gooien? Niet dat we nu ineens wel PO1 gaan halen, maar je moet wel minstens willen meestrijden voor die top 6 om het te kunnen halen. En zoals anderen al zeiden: die beker steekt de ogen uit. maar je mag er ook niet al je geld op zetten (ten koste van de competitie). Daar is de beker veel te onvoorspelbaar voor. In het beste geval volgen er na de match tegen Mandel trouwens nog max. 4 wedstrijden. Beetje onnozel om je voor ocharme vier wedstrijden te sparen in competitie, net zoals het onnozel is om de beker te laten schieten om je "te kunnen concentreren op de competitie". Gewoon iedere keer voluit gaan en zien waar het schip strandt in competitie en in de beker. Niet kiezen, wel pakken wat we kunnen pakken.

Wat de sfeer betreft: meer op de wedstrijd inspelen, minder "zangkoor" zijn en niet krampachtig willen vasthouden aan ultra-regeltjes die wat mij betreft nergens op slaan. Goeie wil genoeg, dat is het probleem niet, maar de uitvoering kan beter.
Laatst gewijzigd door Jacques op 05 nov 2018, 13:55, 4 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 14: STVV - Zulte Waregem (04.11.2018 - 20u00)

Bericht door Tompie »

Volgende week is er de uitwedstrijd in Eupen. Daarna ontvang je thuis Anderlecht, moet je naar Antwerpen om dan thuis Standard partij te geven. Met tussendoor een bekerwedstrijd tegen Man(del) United.

Allemaal dit jaar nog. Na die wedstrijden weet je meteen of je nog mee doet voor de knikkers. Het zou in ieder geval goed zijn nog eens wat te rapen op verplaatsing nu zaterdag.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 14: STVV - Zulte Waregem (04.11.2018 - 20u00)

Bericht door lindoke »

Jacques schreef:Over de VAR beslissingen:
- De al dan niet penaltyfout van De Norre is 50/50. Hij maakt geen beweging naar de man, draait er eerder weg van maar die van Zulte loopt er wel slim op. Als Zulte hem krijgt, zeggen wij nu waarschijnlijk dat De Norre zichzelf toch ook niet kan wegtoveren.
-Het afgekeurde doelpunt van Harbaoui is m.i. terecht. Heel goede beelden zijn er niet, maar op de beelden die er wel zijn, lijkt het toch sterk alsof Harbaoui vooral met de arm/elleboog inkomt en daarmee De Norre velt om vervolgens de bal te verlengen. De Norre gaat ook meteen neer. Hier leek me weinig komedie mee gemoeid.
- De 2de gele kaart voor Harbaoui is achteraf gezien onterecht. Tijdens de match leek het vanaf de Tiense thans 100% fout. Hier mogen we niet over klagen.

Ik kan Dury zijn frustratie ergens begrijpen, maar hij moet toch ook vooral naar zijn eigen ploeg kijken. De eerste helft was Zulte de meest gevaarlijke ploeg. De tweede helft trokken ze zich vanaf de eerste minuut terug op eigen helft. Als je achteraan staat in het klassement, weet je dat je dan nog minstens één doelpunt slikt, je staat daar immers niet voor niets.

Ons eigen spel blijft met ups & downs gaan, ook binnen één wedstrijd. Een zwakke eerste helft werd afgewisseld met een veel betere tweede helft, ook (maar niet alleen) door de tactische omzetting. Ons aanvalsspel blijft vaak stroef verlopen. Zoals nu al enkele weken blijkt: zonder Bezus zitten er weinig of geen ideeën in ons spel. Ceballos is een kleine ramp. Heeft volgens mij geen twee ballen goed geraakt gisteren en onze flanken weten nog altijd niet dat ze ook buitenom mogen gaan. Botaka is er een aantal keer in geslaagd om vanop rechts te vertrekken en finaal links de bal kwijt te spelen. Ik begrijp dat toch niet goed, dat kan toch niet de bedoeling zijn? Speelde misschien niet onverdienstelijk, qua inzet, maar in mijn ideale ploeg is er eigenlijk zelden of nooit plaats voor Botaka en eigenlijk ook niet voor Ceballos. Beiden brengen niet wat ik die op die positie verwacht nl. beslissende (doorsteek)passes voor de ene en acties en voorzetten voor de andere. Het is, ondanks de brede kern, door gebrek aan beter dat ze er toch (bijna) altijd in staan. Dan zie ik eigenlijk liever Acolatse bezig die wel eens buitenkom kan en durft gaan, ook Legaer brengt in zijn weinige speelminuten meer dreiging, maar die kan dan weer maar 30 min mee. Soit, ondanks dat alles, winnen we uiteindelijk verdiend en staan we toch maar weer mooi in de top 6. Dinsdag was een gemiste kans en zo slecht dat PO1 weg leek, vandaag zitten we er terug in. Op de top drie na gaat het bij iedereen met horten en stoten. C'est la vie.
Bij de volgende gemiste kans, misschien toch maar niet meteen alle ambitie overboord gooien? Niet dat we nu ineens wel PO1 gaan halen, maar je moet wel minstens willen meestrijden voor die top 6 om het te kunnen halen. En zoals anderen al zeiden: die beker steekt de ogen uit. maar je mag er ook niet al je geld op zetten (ten koste van de competitie). Daar is de beker veel te onvoorspelbaar voor. In het beste geval volgen er na de match tegen Mandel trouwens nog max. 4 wedstrijden. Beetje onnozel om je voor ocharme vier wedstrijden te sparen in competitie, net zoals het onnozel is om de beker te laten schieten om je "te kunnen concentreren op de competitie". Gewoon iedere keer voluit gaan en zien waar het schip strandt in competitie en in de beker. Niet kiezen, wel pakken wat we kunnen pakken.

Wat de sfeer betreft: meer op de wedstrijd inspelen, minder "zangkoor" zijn en niet krampachtig willen vasthouden aan ultra-regeltjes die wat mij betreft nergens op slaan. Goeie wil genoeg, dat is het probleem niet, maar de uitvoering kan beter.
Inderdaad, zelfs Tomi ging op een bepaald moment knap buitenom en moest foutief afgestopt worden. Hoe vaak ik zie dat Botaka in de ruimte op rechts kan gaan om de bal voor doel te brengen maar dan op zijn stappen terug keert.... Dat is iets wat ik van Brys verwacht dat hij erin krijgt. Zoniet ligt het rendement van Botaka veel te laag. Toch als hij op de flank wordt gebruikt.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 14: STVV - Zulte Waregem (04.11.2018 - 20u00)

Bericht door lakie »

Tompie schreef:Volgende week is er de uitwedstrijd in Eupen. Daarna ontvang je thuis Anderlecht, moet je naar Antwerpen om dan thuis Standard partij te geven. Met tussendoor een bekerwedstrijd tegen Man(del) United.

Allemaal dit jaar nog. Na die wedstrijden weet je meteen of je nog mee doet voor de knikkers. Het zou in ieder geval goed zijn nog eens wat te rapen op verplaatsing nu zaterdag.
Toch een redelijk straf programma nog dit jaar...
In Eupen zou je dus zeker iets moeten rapen (liefst winst) om comfortabel de laatste 3 wedstrijden aan te vangen...
Thuis tegen Anderlecht en Standard is er veel mogelijk, maar het blijven natuurlijk grote clubs...
Op Antwerp wordt moeilijk...

Volgend weekend kan wel interessant zijn voor ons mits winst....
Het is namelijk Anderlecht -Gent, Antwerp - Oostende, Charleroi - Brugge en Charleroi - Brugge.
Mits verlies kan Eupen tot op 2 punten komen...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 14: STVV - Zulte Waregem (04.11.2018 - 20u00)

Bericht door Positivo »

Wat gisteren opviel bij de invalbeurt van Buya was angst. Angst om zaken fout te doen. Die heeft (volgens mij) altijd bevrijd en intuïtief gevoetbald. Ineens moet die hier rekening houden met looplijnen, doorgedreven tactiek ..... en weet die het even niet. Dat komt nog in orde. Brijs brengt hem mondjesmaat, dat is verstandig (Brijs IS verstandig) .Volgens bepaalde “trainingwatchers” doet Buya wel degelijk zijn best op training. Over Bezus..... die zou verteld hebben (gisteren) (aan supporters in zijn buurt) dat hij pas voor Anderlecht echt klaar zou zijn.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 14: STVV - Zulte Waregem (04.11.2018 - 20u00)

Bericht door STVV-fan »

Is de thuismatch tegen Anderslecht niet gewoon uw eerstvolgende thuismatch?
Je mist Bezus dus enkel nog op Eupen.

Wat Antwerp betreft.
Kom kom.
Ze hebben hun "kwaliteiten" getoond toen ze op Stayen kwamen.
Veel agressief en fysiek voetbal en enkel en alleen maar ballen naar voor knallen op Bolingi.
Het gekende tijd rekken van Bolat in acht genomen.

Ik heb geen schrik van de ploeg Antwerp. Nooit gehad.

Waar ik eerder "schrik" van heb is de beïnvloeding van de ref. Die bende broekschijters zullen, toch zeker óp Antwerp, niet rap een kaart trekken
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 14: STVV - Zulte Waregem (04.11.2018 - 20u00)

Bericht door Positivo »

Antwerp ? Ok ze staan 3e .....
Al eens gekeken hou oud die spelers zijn ?
Jelle Van damme - 35 jaar
Faris Haroun - 33 jaar
Dieu Mbokani - 33 jaar
Sinan Bolat - 30 jaar
Refaleov - 33 jaar
De anderen zijn ook niet direct prille twintigers.
Ik heb het niet voor zo een transferpolitiek.
Voor hetzelfde geld spelen die volgend jaar om erin te blijven.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 14: STVV - Zulte Waregem (04.11.2018 - 20u00)

Bericht door Jacques »

Tja, veel spelers gehaald op basis van Standard-verleden en met het oog op onmiddellijk rendement, maar zonder doorverkoopwaarde, al weet je nooit met D'Onofrio. Er gaat weinig lange termijn-visie van uit maar ze halen er wel resultaat mee en daar lijkt het Gheyssens om te doen. Benieuwd hoe lang zo'n visie standhoudt, maar goed, dat is hun probleem. Laat ons maar voor onze eigen deur vegen.
Antwerp is dit seizoen trouwens heel wat meer dan fysiek en agressief spel. Dat was vorig seizoen en dat hebben ze ook nog maar met Rodrigues, Refaelov, Baby en Govea loopt er ook een pak extra voetballend vermogen bij en Mbokani, love him or hate him, blijft één van de sterkste spitsen in België als hij fit is. De grootste troef van Antwerp zit evenwel op de bank.
Overdrijven is een kunst
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 14: STVV - Zulte Waregem (04.11.2018 - 20u00)

Bericht door Dreke »

Het plan van Antwerp zou wel eens kunnen kloppen. Op korte termijn rekenen op zekerheden om te oogsten. Maar ze zouden op middellange termijn perfect jongere spelers kunnen brengen. Als je geldt hebt, is dit te verdedigen...
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 14: STVV - Zulte Waregem (04.11.2018 - 20u00)

Bericht door Brusselmans »

Jacques schreef:Er gaat weinig lange termijn-visie van uit maar ze halen er wel resultaat mee en daar lijkt het Gheyssens om te doen.
Hoe kan je nog spreken over lange termijn als je om het half jaar een nieuwe ploeg hebt ?
Dat is voorbij in het voetbal.
Antwerp heeft dat dus goed gezien.
Kan volgend jaar allemaal veel minder zijn (zie Charleroi en ZW, Genk met zijn jojo-klasseringen), dus lijkt me in het nieuwe landschap de korte termijn de beste denkwijze.
Lopen Bezus, Tomitex en Kamada hier nog rond na de winter ?
Ik steek er absoluut mijn hand niet voor in het vuur !
Plaats reactie