Speeldag 15: KAS Eupen - STVV (10.11.2018 - 20u)

Alles over de wedstrijden van STVV
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 15: KAS Eupen - STVV (10.11.2018 - 20u)

Bericht door Dreke »

Dat "referentiematch" gedoe komt me een beetje de strot uit. Wat is dat? Waar leidt het toe? Als je toevallig één match (ik refereer voor alle duidelijkheid niet naar STVV) uithaalt, heb je die "referentie" beet. Bullshit als je erna terug gaat zwalpen.
A loyal football fan only supports the shirt...
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 15: KAS Eupen - STVV (10.11.2018 - 20u)

Bericht door enrique »

Jaag u nie op, slecht voor de gezondheid ...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 15: KAS Eupen - STVV (10.11.2018 - 20u)

Bericht door Brusselmans »

5de na het verlies van Gent !
pat@
Berichten: 1065
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 15: KAS Eupen - STVV (10.11.2018 - 20u)

Bericht door pat@ »

Prachtige prestatie van het ganse team, uitgezonderd dan Steppe. Die had wel de perfecte match uitgekozen om eens in de mist te gaan. Dankzij zijn collega aan de overkant leek de misser van hem niet eens zo erg.

Kamada doet mij een beetje denken aan Salah van Liverpool, ook al hebben ze beiden een andere stijl en ander niveau (van competitie). Het gevoel of de "touch" in de zone van de waarheid is vergelijkbaar. Zo eentje waar je van weet, die mist nooit bij een één op één situatie. Hopelijk is Boli nu vertrokken voor een deel goaltjes in het vervolg van de competitie.

Als je het nuchter bekijkt staan we nu gewoon op 3(4?) punten van Brugge en Antwerp en met een match meer op 5 punten van de leider. Een terugval zoals onder De Roeck vorig seizoen zie ik toch helemaal niet gebeuren, daarvoor is onze kern te breed en uitgebalanceerd (behalve de spitspositie) en is er een zeer goede coach. Ik denk dat we stilletjes mogen beginnen te dromen van het beste seizoen sinds Brepoels en Mathijssen. Het jaar van de "teuveneir" lijkt te hoog gegrepen, maar toen was er nog geen PO1....
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 15: KAS Eupen - STVV (10.11.2018 - 20u)

Bericht door Hallo-Tokyo »

"Een verplaatsing naar de Kehrweg in Eupen is uniek omdat je er in het Duits wordt onthaald, dat gebeurt trouwens altijd hartelijk. Vorige zaterdag werd er ook veel "Sinttruiens" gesproken want er waren zo'n vierhonderd Truienaren naar Oost-België afgezakt.

Coach Marc Brys is heel erg te spreken over onze twaalfde man.
Marc: "We hebben in Eupen reclame gemaakt voor onze komende match tegen Anderlecht. De samenwerking tussen de supporters en de spelers verloopt alsmaar beter. Tegen Waregem hebben ze ons al over de streep getrokken. Tegen Anderlecht wordt het zeker heel speciaal."

Bron stvv.com

Mooi toch. Nu is het aan ons.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 15: KAS Eupen - STVV (10.11.2018 - 20u)

Bericht door Jones »

Na 4 jaar niet meer op verplaatsing mee te zijn gegaan deed dit extra deugd. Ik zag een geölied team met vechtrust, rust aan de bal, beredeneert en beheerst voetbal en moeilijk uit verband te spelen. Een lust voor het oog van de meegereisde thuisaanhang. Toch weer enkele zatte kloten die de felle moeten uithangen naast het veld, maar enfin, dit terzijde. Je moest ook geen moeite doen om de weedgeur op te snuiven.

Goed voor Boli zijn vertrouwen, zijn doelpunt. Kamada is op weg de nieuwe Désiré te worden. Tijd voor een Japans deuntje dat weerklinkt bij het maken van een doelpunt van Japanse makelij ? De Japanse vlag dook al op gisteren, dat vond ik tof. Een teken dat we onze Japanse krijgers een warm hart toedragen.
Moest Sintruin centraler in ons land gelegen zijn, ik zou meer verplaatsingen meegaan.
Nu gaan we voor een vol huis tegen de kiekenfretters uit Brussel. Ik zou met het drieluik Anderlecht-Standard en Antwerp dat op komst is een trioverkoop doen. Wie een kaart koopt voor de 3 wedstrijden, krijgt korting. 2 kopen en 1 gratis bv. tegen Kortrijk
Alles om Stayen weer vol te krijgen
Plaats reactie