Speeldag 15: KAS Eupen - STVV (10.11.2018 - 20u)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 15: KAS Eupen - STVV (10.11.2018 - 20u)

Bericht door Jack »

Hoppa.
Als Kamada zo blijft afwerken gaan we die niet tot 2020 houden. :)

Was toch vrij duidelijk wel buitenspel? Correcte beslissing VAR.
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Speeldag 15: KAS Eupen - STVV (10.11.2018 - 20u)

Bericht door Jebus4life »

Het was inderdaad duidelijk buitenspel, ik vond het zelfs vrij duidelijk in de eerste herhaling (ik vond dat het lang duurde voor de VAR ingreep en begon al te twijfelen of ik dan toch niet mis was).

Kamada tot 2020 gaat overigens niet lukken, gezien die helemaal niet van ons is, die gaat (helaas) gewoon terug richting Frankfurt op het einde van het seizoen. ;)
*Tenzij we daar een aankoopoptie hebben, was "maar" een miljoentje of 2 voor Frankfurt, is daar niet kunnen doorbreken dus wie weet hebben onze nieuwe bazen een aankoopoptie bedongen, maar gezien dat toch 1 van de last minute transfers was lijkt me dat wel twijfelachtig...

Nuja, als die zo voordoet dit seizoen is het waarschijnlijk ook maar gewoon die potentiele aankoopoptie, om hem vervolgens te verkopen, iemand met zo'n statistieken houden lijkt me niet realistisch. Als hij op die maand of 6 dat hij hier nog rondloopt z'n ongelofelijke rust voor doel aan Boli kan doorgeven ben ik ook content :party:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Speeldag 15: KAS Eupen - STVV (10.11.2018 - 20u)

Bericht door Jack »

Jebus4life schreef:Het was inderdaad duidelijk buitenspel, ik vond het zelfs vrij duidelijk in de eerste herhaling (ik vond dat het lang duurde voor de VAR ingreep en begon al te twijfelen of ik dan toch niet mis was).

Kamada tot 2020 gaat overigens niet lukken, gezien die helemaal niet van ons is, die gaat (helaas) gewoon terug richting Frankfurt op het einde van het seizoen. ;)
*Tenzij we daar een aankoopoptie hebben, was "maar" een miljoentje of 2 voor Frankfurt, is daar niet kunnen doorbreken dus wie weet hebben onze nieuwe bazen een aankoopoptie bedongen, maar gezien dat toch 1 van de last minute transfers was lijkt me dat wel twijfelachtig...

Nuja, als die zo voordoet dit seizoen is het waarschijnlijk ook maar gewoon die potentiele aankoopoptie, om hem vervolgens te verkopen, iemand met zo'n statistieken houden lijkt me niet realistisch. Als hij op die maand of 6 dat hij hier nog rondloopt z'n ongelofelijke rust voor doel aan Boli kan doorgeven ben ik ook content :party:
Ah ja is waar ivm Kamada. Even vergeten. Kloete.
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: Speeldag 15: KAS Eupen - STVV (10.11.2018 - 20u)

Bericht door Underdog »

kedkedet schreef:Lang geleden dat we op verplaatsing zo’n vlotte en volwassen zege hebben geboekt.
Iedereen heeft zijn match gespeeld, niemand viel uit de toon. Met speciale vermelding voor Kamada (jawadde).
Laten we d’er over 2 weken tegen Anderlecht ne lap op geven. Tijd voor een uitverkocht Stayen, deze ploeg verdient dat !
En een week later massaal naar Antwerp. Zou mooi zijn: een bomvol uitvak op de Bosuil
Laatst gewijzigd door Underdog op 11 nov 2018, 03:15, 1 keer totaal gewijzigd.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 15: KAS Eupen - STVV (10.11.2018 - 20u)

Bericht door voetballiefhebber »

Tompie schreef:No Boli no party. ;)
Ik betrap me er zelf op dat als Kamada in het strafschopgebied komt ik een groot vertrouwen heb dat hij gaat afwerken.
Toen Boli wou aanleggen, ook al stond hij redelijk vrij vreesde ik dat hij die bal buiten het stadion zou trappen. Kamada is voor STVV een echte spits, terwijl hij eigenlijk een nummer 10 is.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 15: KAS Eupen - STVV (10.11.2018 - 20u)

Bericht door Brusselmans »

Snap nie da Brys met Ceballos wil beginnen ipv Bezus !!!???
Gelukkig was er dame Fortuna voor aanvang !!!

Dit was STVV in zijn sterkste formatie, met een scorende en assistende Boli (die 2 voorwaarden erbij), en ook Botaka als aangever.
Daar kan je PO1 mee ambiëren, zeer zeker.

Even goed als vorig seizoen dus tot nu toe ...
De wintermercato zal allesbepalend zijn ...
En ook op welke manier de afwezigheid van de Jappekes gaat opgevangen worden ... Das natuurlijk kut dat die een maand zullen weg zijn.
Hopelijk vriest en sneeuwt het zo hard dat de velden 1 maand onbespeelbaar zijn !
Laatst gewijzigd door Brusselmans op 11 nov 2018, 09:31, 1 keer totaal gewijzigd.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 15: KAS Eupen - STVV (10.11.2018 - 20u)

Bericht door toyotacorolla »

Mooi puntertje van De Norre.
Knappe overwinning van Stvv. :beer:
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: Speeldag 15: KAS Eupen - STVV (10.11.2018 - 20u)

Bericht door panter »

Hier zijn er die Bezus willen wegdoen inplaats van Morioaka! Geef Bezus een deftig contract en laat Morioka daar AUB!
Kamada binnenhalen zou ik veel liever zien.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 15: KAS Eupen - STVV (10.11.2018 - 20u)

Bericht door enrique »

Top reactie
En stoppen met op Boli en Steppe te kankeren
Tzal wel goed zijn
5e en bijna de topschutter vd reeks
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 15: KAS Eupen - STVV (10.11.2018 - 20u)

Bericht door Positivo »

Ik ken en herinner me geen spits als Kamada.
Die rust in de 16, die precisie EN timing.... ik vind het een fenomeen. Als je hem ziet voetballen denk je toch .... “is dit makkelijk”..... (Naar verluid is Sekine uit hetzelfde hout gesneden. )

Hoe sterk is dit Stvv feitelijk ? Een terugval zoals vorig jaar zie ik niet gebeuren. Eerder het tegenovergestelde.

Het drieluik Anderlecht, Antwerp en Standard kan dan ook op geen beter moment komen ....zeker niet na zo een positieve wedstrijd.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 15: KAS Eupen - STVV (10.11.2018 - 20u)

Bericht door Hallo-Tokyo »

Er is maar 1 reactie mogelijk. :heil:
Proficiat aan de staf.
We hebben nu 2 weken om een Japanse tifo voor te bereiden.
We gaan voor de winst tegen RSCA-VAR.
Je moet tegen beiden winnen.

:stvv:
Tamas
Berichten: 110
Lid geworden op: 29 jun 2017, 19:07

Re: Speeldag 15: KAS Eupen - STVV (10.11.2018 - 20u)

Bericht door Tamas »

Dit was een "volwassen" wedstrijd met allemaal spelers op niveau, zonder uitzondering. Met deze attitude kan je inderdaad ¨Play-Off 1" ambiëren wat uiteraard nog geen zekerheid is want er zijn uiteraard nog kapers op de kust voor die plaats(en).
Wat ook opvalt is de samenhorigheid in de groep ook al zijn er elke week velen die of op de bank zitten of zelfs de selectie niet halen. Dikke pluim voor de staf hieromtrent en het DNA van de spelers die gehaald zijn speelt hierin ook wel wat mee. Als je ziet hoe een gelauwerde speler als Legaer zich in deze groep beweegt is dat het mooiste voorbeeld, en dit bij een invalbeurt van 2 minuten !!!
Dat Ceballos zou gestart zijn leek me ook niet echt een goed idee, door toeval is het beter zo met Bezus tot zijn bobijn af is en dan iemand anders, liever dit dan Bezus inbrengen als het kalf helemaal of bijna verdronken is.
Bezus laten gaan voor Morioka lijkt me ook niet verstandig, er alles aan doen om hem te houden lijkt me op termijn een zéér goede zaak. En … Kamada aan ons binden zou natuurlijk de max zijn.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 15: KAS Eupen - STVV (10.11.2018 - 20u)

Bericht door STVV-fan »

Geen aankoopoptie voor Kamada, al lijkt het mij wel aannemelijk dat Tateishi de beelden van zijn matchen, tesamen met een brief in het algemeen beschaafd Japans naar DMM stuurt met de vraag of er toch geen miljoen of twee klaarligt in de winter.

Staat op twee(/drie voor alleen te staan) doelpunten van de top van het topschuttersklassement.

Zet hierbij nog een flankverdediger en een scorende spits voor als Boli, De Norre of Botaka geblesseerd raken en je doet een serieuze gooi naar die zesde plaats.

Nu gewoon geen ongelooflijke terugval gelijk onder de Roeck en van de beker een prioriteit maken en het stadion zal (hopelijk) terug wat voller lopen.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 15: KAS Eupen - STVV (10.11.2018 - 20u)

Bericht door Brusselmans »

STVV-fan schreef:en het stadion zal (hopelijk) terug wat voller lopen.
Anderlecht en Standard de volgende 2 thuismatchen, lijkt me geen probleem te worden!
Zal eerder zijn dat je niet al te lang wacht om je ticket aan te schaffen, wil je niet voor verrassingen komen te staan !
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 15: KAS Eupen - STVV (10.11.2018 - 20u)

Bericht door Jacques »

Bon, dus voor het eerst in 2 jaar nog eens op verplaatsing gegaan. Het was de moeite. Ik had dat misschien wat eerder moeten doen, dan hadden we misschien zo geen belabberde uitreputatie. :mrgreen:
Alle gekheid op een stokje, we hebben gisteren echt goed gespeeld. Ik hoorde Coucke deze week praten over de zoektocht naar een zgn. referentiematch. Gisteren was misschien wel onze referentiematch buitenshuis: een vlotte overwinning met duidelijke cijfers bij ons "zwart beest". Dat is al een tijd geleden. Op het kwartier tussen de 1-3 en 1-4 na, zijn we nooit in de problemen gekomen. Verdedigend stond het goed en aanvallend liep het vlot en efficiënt. Bezus had maar een kwartier nodig om te tonen wat we de afgelopen weken misten. Kamada doet zijn reputatie van sluipschutter alle eer aan, ongelooflijk koel voor doel. Boli was niet alleen hardwerkend en nuttig, maar ook bepalend met een doelpunt en assist. De tandem tussen de hardwerkende diepe spits en de sluipschutter die ervan profiteert, werkt. Knap afgewerkt trouwens die 1-4. Eerder deze week zei ik nog dat hij zo hard worstelt voor doel dat hij bij wijze van spreken alleen maar een chancegoal kan maken en dan ramt hij hem toch wel zeker knap in de verste hoek binnen. :) De ontlading bij Boli en de meegereisde fans was groot. Het interview na de match met Legaer en Botaka toont dat de sfeer goed zit in de groep.
Halfweg doen we exact even goed als vorig seizoen. Als we dit keer geen spectaculaire terugval kennen, zijn we op weg naar een uitstekend seizoen. Dat moet kunnen. De kern is breder en we komen buitenshuis sterker voor de dag. Dat bleek voor gisteren misschien niet echt uit de puntenoogst en de non-match op Charleroi heeft de perceptie ook geen goed gedaan, maar we mogen niet vergeten dat we al op bezoek geweest zijn bij Genk, Anderlecht, Gent en Standard. Maar laat ons niet te ver vooruitlopen op de zaken. Met Anderlecht, Antwerp, tussendoor Mandel en Standard wachten ons nu een paar mooie maar ook lastige affiches die ons wijzer zullen maken over onze ambities dit seizoen. Om nog nog eens de 76'ers te quoten: trust the process!
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie