Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Alles over de wedstrijden van STVV
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Dreke »

Over tifo's spreekt ge niet, die maakt ge vooral...
A loyal football fan only supports the shirt...
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door STVV-fan »

STimVV schreef:
STVV-fan schreef:...OF, maar dan moet iedereen in de Noord meedoen, met gekleurde papiertjes op de stoelen en die dan omhoog steken proberen de Japanse vlag na te bootsen.
Een tifo waarin je de sympathie toont tov uw Japanse spelers: OK.
Maar dit vind ik er dan toch een beetje over. We zijn nog altijd STVV, geel-blauw. Niet Japan... Toch?
Inderdaad, dat tweede is echter vooral qua respect en een soortement: "dankjewel" naar de Japanners toe.

De Japanse tv-zenders gaan dit oppikken en wanneer men ziet dat onze supporters respect hebben voor hun "land en cultuur", kan dat eventueel ook een boost geven in de attitude naar STVV en DMM toe.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Vouch »

STVV-fan schreef:
STimVV schreef:
STVV-fan schreef:...OF, maar dan moet iedereen in de Noord meedoen, met gekleurde papiertjes op de stoelen en die dan omhoog steken proberen de Japanse vlag na te bootsen.
Een tifo waarin je de sympathie toont tov uw Japanse spelers: OK.
Maar dit vind ik er dan toch een beetje over. We zijn nog altijd STVV, geel-blauw. Niet Japan... Toch?
Inderdaad, dat tweede is echter vooral qua respect en een soortement: "dankjewel" naar de Japanners toe.

De Japanse tv-zenders gaan dit oppikken en wanneer men ziet dat onze supporters respect hebben voor hun "land en cultuur", kan dat eventueel ook een boost geven in de attitude naar STVV en DMM toe.
Laat ons dat houden voor na het laatste fluitsignaal op den Heizel. ;)
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Hallo-Tokyo »

8000 zijn er dus weg.
Denk dat we 11000 mogen ambiëren.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Brusselmans »

Hallo-Tokyo schreef:8000 zijn er dus weg.
Denk dat we 11000 mogen ambiëren.
De boel is terug vertrokken ...

Geen RD-stuntwerk doen in de winter (zie ik niet direkt gebeuren), en de eerste match na de stop tegen Genk is er eentje voor het bordje "sold out".

Hopelijk gaan de ogen van de RD-adepten eindelijk open, er moet zelfs geen tekeningske bij !!!
Onvoorstelbaar wat die gierige zelfingenomen zak hier allemaal heeft aangericht !!!
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Jebus4life »

Online ticketing werkt helaas niet voor mij...
Nochtans wel een ex-abbonee, als ik wil betalen krijg ik al sinds gisterenavond een melding dat betalen mislukt (eender welk betaalmiddel ik kies, als ik naar de volgende stap wilt krijg ik een foutmelding)
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door stvv'er »

Jebus4life schreef:Online ticketing werkt helaas niet voor mij...
Nochtans wel een ex-abbonee, als ik wil betalen krijg ik al sinds gisterenavond een melding dat betalen mislukt (eender welk betaalmiddel ik kies, als ik naar de volgende stap wilt krijg ik een foutmelding)
Heb ik gisteren ook voorgehad. Gewoon na een kwartiertje terug opnieuw proberen. Bij mij werkte het toen wel.

Wel opmerkelijk dat ik vandaag - heb momenteel geen abo - plots niet meer binnen het systeem geraak voor de matchen tegen Anderlecht en Standard, wel voor Mandel en Kortrijk ...
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door STimVV »

Idem.
Gisteren had ik eens gecheckt of ik tickets kon kopen voor Anderlecht en Standard. Dat kon. Vandaag alweer niet meer. Wél voor Mandel en Kortrijk.
Terug naar af...
:roll:
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Positivo »

Brusselmans schreef:
Hallo-Tokyo schreef:8000 zijn er dus weg.
Denk dat we 11000 mogen ambiëren.
De boel is terug vertrokken ...

Geen RD-stuntwerk doen in de winter (zie ik niet direkt gebeuren), en de eerste match na de stop tegen Genk is er eentje voor het bordje "sold out".

Hopelijk gaan de ogen van de RD-adepten eindelijk open, er moet zelfs geen tekeningske bij !!!
Onvoorstelbaar wat die gierige zelfingenomen zak hier allemaal heeft aangericht !!!

Eenmalig antwoord Brusselmans.
Dat de Japanners hier zijn is een verdienste van Rd.
Zonder hem en wat hij gerealiseerd heeft hadden die hier nooit gestaan.
Lambrechts van Lokeren heeft diezelfde Japanners wandelen gestuurd.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Vouch »

Positivo schreef:
Brusselmans schreef:
Hallo-Tokyo schreef:8000 zijn er dus weg.
Denk dat we 11000 mogen ambiëren.
De boel is terug vertrokken ...

Geen RD-stuntwerk doen in de winter (zie ik niet direkt gebeuren), en de eerste match na de stop tegen Genk is er eentje voor het bordje "sold out".

Hopelijk gaan de ogen van de RD-adepten eindelijk open, er moet zelfs geen tekeningske bij !!!
Onvoorstelbaar wat die gierige zelfingenomen zak hier allemaal heeft aangericht !!!

Eenmalig antwoord Brusselmans.
Dat de Japanners hier zijn is een verdienste van Rd.
Zonder hem en wat hij gerealiseerd heeft hadden die hier nooit gestaan.
Lambrechts van Lokeren heeft diezelfde Japanners wandelen gestuurd.
Lambrechts dacht dat hij de Japanse Lotto gewonnen had en vroeg 25 miljoen voor het Lokerse krot en de bijhorende schuldenberg, dat is nog iets anders natuurlijk. Je kan dus ook zeggen, zonder Lambrechts hadden ze hier nooit geweest.

Enfin, juist eens gekeken. Op vak K na zit het inderdaad al goed vol, er zijn al verschillende vakken die vol zitten.
DJ Amiga
Berichten: 404
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:42

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door DJ Amiga »

Hallo-Tokyo schreef:8000 zijn er dus weg.
Denk dat we 11000 mogen ambiëren.
heb toch mijn twijfels bij die 8000... of is dat het cijfer met een volledig uitverkocht bezoekersvak?

stand van vandaag:

3163 plaatsen bezet op oost of te wel 63%
1069 plaatsen bezet op noord of te wel 57,2%

west is ne moeilijke: niet alle plaatsen worden momenteel daar te koop aangeboden en van de onderste rij zijn er 677 vrij. dus rij 2 en vooral rij voor skyboxen (dan zwijgen we nog over die rij) zijn niet te koop momenteel

dus de redenering dat er of te wel 6800 of 8000 bezet zijn is toch met een volledig bezoekersvak (1400 plaatsen).

ik hoop uiteraard dat er 11 000 of meer zijn maar de grote groep die in 2015 heeft afgehaakt komt m.i. nooit meer terug... het zal van nieuwe jonge supporters moeten komen
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Positivo »

DJ Amiga schreef:
Hallo-Tokyo schreef:8000 zijn er dus weg.
Denk dat we 11000 mogen ambiëren.
heb toch mijn twijfels bij die 8000... of is dat het cijfer met een volledig uitverkocht bezoekersvak?

ik hoop uiteraard dat er 11 000 of meer zijn maar de grote groep die in 2015 heeft afgehaakt komt m.i. nooit meer terug... het zal van nieuwe jonge supporters moeten komen

Ik vrees het ook dat dit moeilijk wordt.
BEHALVE ..... als de Japanners tonen (wat ze volgens mij gaan doen) dat ze de betere spelers niet voor een habbekrats gaan laten gaan en aan de ploeg willen bouwen. (Zoiets wat Genk gedaan heeft)
Dan is er als og een kans dat die terugkomen.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door enrique »

Er is hier maar ene belachelijke...
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door weekenders »

enrique schreef:Er is hier maar ene belachelijke...
Volledig mee akkoord.
Ik vraag me trouwens af wanneer STVV in Zulte-Waregem gespeeld heeft, of heb ik een match gemist ? :gek:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Brusselmans »

enrique schreef:Er is hier maar ene belachelijke...
Het zijn bijna allemaal Brusselfans geworden !
:clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Plaats reactie