Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Brusselmans »

Positivo schreef:Wat bedenkingen.

Hoe opwindender de overwinning van stvv, hoe minder de reacties hier op het forum (of waren - zijn die allemaal aan het feesten ?)
Ich zen nog mu !
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Brusselmans »

Tijd om de loftrompet keihard laten te toeteren !

Waar beginnen ?
9 op 9 met 10 gemaakte goals !!!
Nu begint ook Boli te scoren !!!
Casper De Norre, als 21-jarige het media uithangbord, en hij doet het fantastisch !!!
Jorge Texeira ... even goed als Cantaluppi, of is hij nog beter ???
Tomi ... Zien we die ooit bij Milan of Man U ?
Pol ... begin er maar tegen, kan ook een kwaad baasje worden bij momenten ... maar ne slimme hoor !!!
Zouden ze er nog zijn, degenen die denken dat het beter zou gaan met Kotysch en De Petter ?
Onze kleine Jerom, onder de radar, maar wat een werkmier !!!
Desart ... niet altijd, maar zijn doorsteekpasjes beginnen toch serieus aan te dikken, met resultaat !!!
Bezus ... viert nu zelfs zijn doelpunten al met een brede lach en een krachtige jump !!!
Boli ... zo willen we het zien !

Spatie ....

DAICHI KAMADA !!!
Man man, wa ne kadee :D
Zou het echt toeval zijn dat keepers van Bruhhe en Anderlecht flateren aan de eerste paal ?
Of zit er toch meer achter ?
De haarfijne precisie en snelheid in die 10 cm tussen paal en keeper !!!
Want de keeper moet ook nog eens rekening ermee houden dat de bal evengoed in de verste winkelhaak kan belanden, of bij een medemaat ... Begin maar eens te kiezen !!!
Plots effe onzichtbaar, ah doet hem nog mee, en dan BOEM :D

Brys en zijn team,het mag gezegd worden, de man weet waar hij mee bezig is.
Op zijn eigen droevige manier heeft hij vaak genoeg de steun gevraagd van het publiek, of ze wilden terugkomen ?
De tegenpool van Guido, maar je ziet hem gewoon super fier zijn dat hij het toch geflikt heeft.

Brigada Hesbania ... soms niet inpikkend, maar ik noem het een "trust the proces" .
De cover van "ik moet zuipen" met de massaal meegebrulde Hesbania als orgelpunt is indrukwekkend !
De krop in de keel bij Brusselmans maakt overuren als hem het hoort !!!
Nooit gedacht dat mijn enthousiasme, juichen en gebalde vuist bij een goal zoals vroeger nog zou terugkeren ... en toch is het gebeurd ...

Zelden zo rustig geweten in de club, zelden ook die brandende ambitie op bedachte wijze zo naar buiten horen brengen !
Alle credits so far voor de Japanners, ben echt benieuwd hoe ze de moeilijke winter gaan bespelen ...

Zoals u merkt beste lezer, als het goed is, kan ik het ook wel neerpennen hoor !

Het kunstgras ...
Als Anderlecht naar huis gespeeld wordt in het eerste kwartier is dat door het veld ...
Als hun snotneuzen kunstjes beginnen te doen, scheelt er ineens niks meer ...
Als ze 1-2 voorkomen, nog minder, dan is het precies perfect ...
Zo lyrische commentaren, en dat op een onbespeelbaar veld, toch vreemd !
Als ze dan terug overpowerd worden, en noodgedwongen in de fout gaan, is het weer het kunstgras dat de boosdoener is ...
Beetje consequent blijven zeg ik dan, en net met gratuite excuses afkomen !!!

Moest PO1 alsnog niet lukken, dan zou dat echt jammer zijn ...
Maar dan kunnen we ons nog steeds opladen voor de finale in Brussel tegen ... Genk !
Stel je dat maar eens voor !!!

:onfire: :onfire: :onfire: :onfire: :onfire: :onfire: :onfire: :onfire:
Krikke
Berichten: 315
Lid geworden op: 22 sep 2011, 13:19

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Krikke »

Brusselmans schreef: Brigada Hesbania ... soms niet inpikkend, maar ik noem het een "trust the proces" .
De cover van "ik moet zuipen" met de massaal meegebrulde Hesbania als orgelpunt is indrukwekkend !
Weet er iemand de tekst welke Brigada Hesbania hier zingt? Zit in Oost en zou graag meezingen! Versta het gewoonweg niet van waar wij zitten.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Tompie »

Krikke schreef:
Brusselmans schreef: Brigada Hesbania ... soms niet inpikkend, maar ik noem het een "trust the proces" .
De cover van "ik moet zuipen" met de massaal meegebrulde Hesbania als orgelpunt is indrukwekkend !
Weet er iemand de tekst welke Brigada Hesbania hier zingt? Zit in Oost en zou graag meezingen! Versta het gewoonweg niet van waar wij zitten.
Wij zijn Sintruin,
Parel en de trots van Haspengouw
373
Hesbania
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door KNRI »

Is idd onduidelijk. Zet het misschien eens op een spandoek jongens? ;)
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door lindoke »

Brusselmans schreef:Tijd om de loftrompet keihard laten te toeteren !

Waar beginnen ?
9 op 9 met 10 gemaakte goals !!!
Nu begint ook Boli te scoren !!!
Casper De Norre, als 21-jarige het media uithangbord, en hij doet het fantastisch !!!
Jorge Texeira ... even goed als Cantaluppi, of is hij nog beter ???
Tomi ... Zien we die ooit bij Milan of Man U ?
Pol ... begin er maar tegen, kan ook een kwaad baasje worden bij momenten ... maar ne slimme hoor !!!
Zouden ze er nog zijn, degenen die denken dat het beter zou gaan met Kotysch en De Petter ?
Onze kleine Jerom, onder de radar, maar wat een werkmier !!!
Desart ... niet altijd, maar zijn doorsteekpasjes beginnen toch serieus aan te dikken, met resultaat !!!
Bezus ... viert nu zelfs zijn doelpunten al met een brede lach en een krachtige jump !!!
Boli ... zo willen we het zien !

Spatie ....

DAICHI KAMADA !!!
Man man, wa ne kadee :D
Zou het echt toeval zijn dat keepers van Bruhhe en Anderlecht flateren aan de eerste paal ?
Of zit er toch meer achter ?
De haarfijne precisie en snelheid in die 10 cm tussen paal en keeper !!!
Want de keeper moet ook nog eens rekening ermee houden dat de bal evengoed in de verste winkelhaak kan belanden, of bij een medemaat ... Begin maar eens te kiezen !!!
Plots effe onzichtbaar, ah doet hem nog mee, en dan BOEM :D

Brys en zijn team,het mag gezegd worden, de man weet waar hij mee bezig is.
Op zijn eigen droevige manier heeft hij vaak genoeg de steun gevraagd van het publiek, of ze wilden terugkomen ?
De tegenpool van Guido, maar je ziet hem gewoon super fier zijn dat hij het toch geflikt heeft.

Brigada Hesbania ... soms niet inpikkend, maar ik noem het een "trust the proces" .
De cover van "ik moet zuipen" met de massaal meegebrulde Hesbania als orgelpunt is indrukwekkend !
De krop in de keel bij Brusselmans maakt overuren als hem het hoort !!!
Nooit gedacht dat mijn enthousiasme, juichen en gebalde vuist bij een goal zoals vroeger nog zou terugkeren ... en toch is het gebeurd ...

Zelden zo rustig geweten in de club, zelden ook die brandende ambitie op bedachte wijze zo naar buiten horen brengen !
Alle credits so far voor de Japanners, ben echt benieuwd hoe ze de moeilijke winter gaan bespelen ...

Zoals u merkt beste lezer, als het goed is, kan ik het ook wel neerpennen hoor !

Het kunstgras ...
Als Anderlecht naar huis gespeeld wordt in het eerste kwartier is dat door het veld ...
Als hun snotneuzen kunstjes beginnen te doen, scheelt er ineens niks meer ...
Als ze 1-2 voorkomen, nog minder, dan is het precies perfect ...
Zo lyrische commentaren, en dat op een onbespeelbaar veld, toch vreemd !
Als ze dan terug overpowerd worden, en noodgedwongen in de fout gaan, is het weer het kunstgras dat de boosdoener is ...
Beetje consequent blijven zeg ik dan, en net met gratuite excuses afkomen !!!

Moest PO1 alsnog niet lukken, dan zou dat echt jammer zijn ...
Maar dan kunnen we ons nog steeds opladen voor de finale in Brussel tegen ... Genk !
Stel je dat maar eens voor !!!

:onfire: :onfire: :onfire: :onfire: :onfire: :onfire: :onfire: :onfire:
Mooi geschreven Brusselmans. Fijn om te lezen :toppie:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Jacques »

Blijkbaar worden er ook wekelijks scores gegeven aan het veld. Op zich weinig interessant, ware het niet dat we voor STVV-Anderlecht het maximum van de punten kregen van de ref, de bezoekende kapitein, de bezoekende coach (Hein) en de tv (o.a. Joos). Je mag zelf kiezen wat het meest belachelijk is: de staat van het veld, het gejammer erover of deze greenkeepercompetitie. :mrgreen:

Afbeelding
Overdrijven is een kunst
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door STimVV »

Waar slaat dat nu op??
Kan toch niet kloppen? De 2 bekendste mensen die openlijk kritiek gaven op ons veld zouden ons nu de hoogste score geven? (Hein en Joos)
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Brusselmans »

De Japanners en de Kanarie trakteren !
Afbeelding
Plaats reactie