Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Tompie »

Snel even geteld: er zijn nog 1.259 tickets beschikbaar op de Oosttribune.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door the fan »

Dat is nog heel veel plaats...
Kan ook niet anders als je geen online tickets kan kopen, is echt niet meer van deze tijd!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Jacques »

Je hebt dan ook nog 6 dagen om een ticket te kopen. Dat is nog best veel tijd. De focus verschuift nu pas echt terug van Rode Duivels naar competitie. Uitverkocht zal het volgens mij sowieso niet zijn. onmogelijk met de prijszetting op West. Wie daar op focust kan alleen maar zichzelf ontgoochelen. Het zou wel mooi zijn moesten Oost en de Tiense (quasi) uitverkocht zijn.

We zouden zo weinig mogelijk combi's en (vooral) gesloten loketten moeten hebben. Zoals Jan Bulder zegt, kost ons dat telkens een hoop late beslissers. Mits mensen het gezond verstand laten zegevieren, denk ik dat 3x combi per seizoen ruim voldoende is. Dat zijn er eigenlijk nog 3 teveel. Helaas heb je overal nog steeds onnozelaars tussen lopen. Als je ziet dat de harde kernen van Standard en Anderlecht tegenwoordig al een vrouwenwedstrijd misbruiken om op elkaars bakkes te kunnen slaan...Bij wedstrijden van de beloften is het ook al gebeurd. Waar zijn we dan nog mee bezig? :?
Dat het online systeem een gesukkel blijft, mag eigenlijk niet. Op organisatorisch vlak zijn er een aantal pijnpunten (o.a. de shirts die nog steeds niet beschikbaar zijn) die helaas nog altijd niet opgelost zijn. Al wil ik de boel ook niet dramatiseren, er zijn nog altijd oplossingen: door een abo te kopen, door de club te mailen, door iemand die in de buurt woont te vragen een ticket te halen, etc. Gebruik ze, zou ik zeggen.
Los daarvan zou een centraal register en ticketingplatform voor alle Pro League (en 1B) clubs inderdaad niet slecht zijn. Al hoop ik wel dat het dan ook nog steeds mogelijk is om als STVV-supporter een ticket te kopen voor bv. Standard-Antwerp moest je daar zin in hebben.

Anyway, vandaag nog een oefengalop tegen Lokeren, waarmee de focus hopelijk opnieuw op het sportieve komt te liggen. Scheidsrechter van dienst zondag is niet Bart Vertenten (oooh :( ) maar wel Wesley Alen, bijgestaan door Meers & Walschap en Boucaut als vierde ref. Geen idee wie de VAR is.
Overdrijven is een kunst
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door STimVV »

Bij Antwerp-STVV is er ook een combi-regeling.
Wanneer dat niet het geval was dan zou ik aanwezig geweest zijn in het bezoekersvak.
Nu ben ik aan het twijfelen om snel wat tickets te regelen tussen de Antwerp-supporters. (ik werk op 5 minuten vd Bosuil)
Die combi-regeling heeft dus even vaak het omgekeerde effect.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door weekenders »

Het gemakkelijkste is toch iemand met een abbo tickets laten bestellen. Gij maakt de overschrijving naar die persoon zijn rekening en hij stuurt u de tickets door via e-mail. Alles geregeld zonder dat zich iemand moet verplaatsen. Ik heb 2 abbo's en heb 3 tickets besteld voor vrienden.
Anneke
Berichten: 112
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:27

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Anneke »

Anderlecht zakt gehavend af naar Stayen.. dan heeft Hein al meteen een excuus klaar :lol:

Kums: twijfelachtig (rug)
Dimata: blijkbaar zonder weten van de trainer op vakantie vertrokken
Trebel: out (adductoren)
Saief: out (adductoren)

https://www.hln.be/sport/voetbal/belgis ... ~a852e57c/
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Mikman »

weekenders schreef:Het gemakkelijkste is toch iemand met een abbo tickets laten bestellen. Gij maakt de overschrijving naar die persoon zijn rekening en hij stuurt u de tickets door via e-mail. Alles geregeld zonder dat zich iemand moet verplaatsen. Ik heb 2 abbo's en heb 3 tickets besteld voor vrienden.
Je kan inderdaad tickets bekomen langs die weg, maar dan moet je wel iemand kennen die een abo heeft. Voor de toevallige toeschouwer is dat niet altijd zo simpel. Niet iedereen weet ook dat enkel abo's nu tickets kunnen bestellen.
Deze morgen sms'te mijn zus mij dat ze met haar man en een collega zondag ook naar de voetbal wil gaan, en of ik geen tickets kon kopen voor haar. Toen ik haar vertelde dat dit seizoen enkel nog abo's online tickets kon kopen, viel ze uit de lucht.
( ik heb geen abo omdat de matchdata steeds verschuiven wat vooral op een vrijdag heel vervelend is, omdat het aantal mensen dat meegaat wekelijks verschilt en omdat er doorgaans toch plaats genoeg is )


Waarom niet via itsme? Die toepassing is er toch precies om dit soort zaken in goede banen te leiden qua identificatie.

Overigens: ongeveer een jaar geleden "East-Side never dies!" gelezen, over de 'avonturen' van de Brugse hooligans. Met een administratieve aanhouding of een nachtje cel in het plaatselijke politiekantoor lachen die mannen eens, dat is zelfs goed voor hun imago intern, maar ze zijn doodsbang voor zware boetes en vooral een echte gevangenisstraf. Dus misschien moet men eindelijk eens de oorzaak aanpakken, ipv de symptomen. Je kan altijd eens per ongeluk in een verkeerde situatie terecht komen waarbij je meegesleept wordt en over de schreef gaat, als je echt veel pech hebt misschien eens twee keer, maar dan zou toch echt de alarmbel moeten afgaan. Drie keer administratief aangehouden wegens voetbalgeweld moet tot een zware boete en effectieve gevangenisstraf leiden.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Brusselmans »

4 pagina's vol over de tickets !!!!
Faut le faire !!!!!!!!
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Dreke »

Mikman schreef: Overigens: ongeveer een jaar geleden "East-Side never dies!" gelezen, over de 'avonturen' van de Brugse hooligans. Met een administratieve aanhouding of een nachtje cel in het plaatselijke politiekantoor lachen die mannen eens, dat is zelfs goed voor hun imago intern, maar ze zijn doodsbang voor zware boetes en vooral een echte gevangenisstraf. Dus misschien moet men eindelijk eens de oorzaak aanpakken, ipv de symptomen. Je kan altijd eens per ongeluk in een verkeerde situatie terecht komen waarbij je meegesleept wordt en over de schreef gaat, als je echt veel pech hebt misschien eens twee keer, maar dan zou toch echt de alarmbel moeten afgaan. Drie keer administratief aangehouden wegens voetbalgeweld moet tot een zware boete en effectieve gevangenisstraf leiden.
Dit is de essentie van de zaak. Dat ze elkaar de kop in kloppen waar niemand anders er last van heeft. Maar als je hard en vooral consequent hen aanpakt die de boel verzieken, heb je al dat gedoe niet nodig.

Fans worden gestraft door de onbekwaamheid van zij die dergelijke evenementen organiseren en onder controle moeten houden.
A loyal football fan only supports the shirt...
DJ Amiga
Berichten: 404
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:42

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door DJ Amiga »

Mikman schreef:
weekenders schreef:Het gemakkelijkste is toch iemand met een abbo tickets laten bestellen. Gij maakt de overschrijving naar die persoon zijn rekening en hij stuurt u de tickets door via e-mail. Alles geregeld zonder dat zich iemand moet verplaatsen. Ik heb 2 abbo's en heb 3 tickets besteld voor vrienden.
Je kan inderdaad tickets bekomen langs die weg, maar dan moet je wel iemand kennen die een abo heeft. Voor de toevallige toeschouwer is dat niet altijd zo simpel. Niet iedereen weet ook dat enkel abo's nu tickets kunnen bestellen.
Deze morgen sms'te mijn zus mij dat ze met haar man en een collega zondag ook naar de voetbal wil gaan, en of ik geen tickets kon kopen voor haar. Toen ik haar vertelde dat dit seizoen enkel nog abo's online tickets kon kopen, viel ze uit de lucht.
( ik heb geen abo omdat de matchdata steeds verschuiven wat vooral op een vrijdag heel vervelend is, omdat het aantal mensen dat meegaat wekelijks verschilt en omdat er doorgaans toch plaats genoeg is )
indien nodig kan ik wel tickets bestellen. Laat maar iets weten
hamster
Berichten: 88
Lid geworden op: 12 feb 2012, 23:23

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door hamster »

Ik heb nooit geen abo gehad maar in de STVV nieuwsbrief staat dat ik tickets kan kopen tot de dag vd wedstrijd. Als ik tickets kan kopen dan kan iedereen dat.
hamster
Berichten: 88
Lid geworden op: 12 feb 2012, 23:23

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door hamster »

Edit: toen ik een account aanmaakte een week geleden kon ik tickets bestellen voor de wedstrijd (stvv - anderlecht) nu kan dit niet meer, maar de tickets staan wel nog in mijn winkelwagen. Strange
hamster
Berichten: 88
Lid geworden op: 12 feb 2012, 23:23

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door hamster »

Als basketsupporter moet ik toch wel zeggen dat het ticketingsysteem Vlaamse kolder is. Ik pas wegens klantonvriendelijk.
hamster
Berichten: 88
Lid geworden op: 12 feb 2012, 23:23

Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door hamster »

Laatste berichtje: ben niet zeker dat het abo/niet abo regeltje in lijn is met de discrimatiewetgeving. Discriminatie is het maken van een onderscheid.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Speeldag 16 : STVV -RSC Anderlecht (25/11/18 - 18 uur)

Bericht door Jack »

hamster schreef:Laatste berichtje: ben niet zeker dat het abo/niet abo regeltje in lijn is met de discrimatiewetgeving. Discriminatie is het maken van een onderscheid.
Niet onnozel beginnen doen he.
Plaats reactie