Jebus4life schreef:Jones schreef:STimVV schreef:Ik vind trouwens nog steeds dat we veel te braaf zijn wanneer we weeral eens benadeeld worden door de VAR en ref.
Op het veld en er langs, en ook in de media.
Ik zie niemand op het veld kwaad worden, we ondergaan het te veel. Je kan dan zeggen dat je daardoor je energie in je goede voetbal niet verliest.
Maar wat gisteren gebeurde is ook een gevolg van de druk die Boloni de laatste weken op de refs en VAR legde. Gisteren was hij voortdurend de ref aan het bespelen. Zelfs gewoon door naar hem te kijken begon dat piske al te trillen omdat hij bang was iets in zijn nadeel te doen. Ahja, want dan zou hij na de match afgemaakt worden.
Vanuit onze kant hoor ik nu niets, terwijl het een schande was. Zeg toch eens waar het op staat...
* geen rood voor Bolat.
* 3 overduidelijke fouten in 15 minuten die niet gefloten werden en geel verdienden. (Op Endo, Kamada, Bezus).
* bij de 3e was het bingo en werd de gelijkmaker door Antwerp zelfs niet afgekeurd.
Dat zijn 4 fases die normaal gezien resultaatsbepalend zijn. Dankzij onze topmatch was het dat niet, uitzonderlijk. Maar daarom hoef je het niet dood te zwijgen. Net nu zou de kritiek misschien meer aankomen bij de heren want een oorzaak als "frustratie" kan niet gebruikt worden.
Wanneer Hein, Dury, Boloni het gevoel hebben benadeeld te worden zal je dat in alle geuren en kleuren te horen krijgen. Bij ons kraait er geen haan naar en is dat maar allemaal normaal. Gisteren hoorde ik de commentator bij Zulte Waregem zeggen dat het al de 2e keer op korte tijd is dat Zulte benadeeld wordt door de VAR, want ook op Stayen was dat het geval. Of dat nu het geval was of niet maakt al niet meer uit. Het enige wat ze onthouden is dat Dury dat toen vond, dus het was zo... (terwijl die goal terecht werd afgekeurd)
Je moet niet de janker uithangen, maar je moet jezelf ook niet laten doen.
Wat meer laten zien dat we niet met ons kloten laten spelen.
Heb ik ook gedacht, ook wat een trainersstaf we hebben. De roeck is al even vergeten, Ferreira al zeker. Met Brys ga je Europa in. Alleen spijtig van de Azia-cup. Zo missen we onze Samourai o.a. Tegen Genk. We hebben simpelweg een complete ploeg.
Schade zal nog meevallen denk ik, jammer natuurlijk dat het net een wedstrijd tegen Genk betreft, maar op zich missen we ze maar 2 of 3 wedstrijden (3 dus indien Japan de halve finales haalt, wel zeker niet ondenkbaar)
Hoe zit dat eigenlijk met die Asia-cup? Wordt STVV daarvoor vergoed? Ik meen dat clubs per speler die ze afstaan voor landentoernooien die plaats vinden tijdens het reguliere seizoen een mooie vergoeding krijgen. Is dat hier ook het geval?