KVC Westerlo - K.STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door Jack »

Ik heb net naar het beeldverslag op Sporza gekeken.
De samenvatting duurt 4min56, en geen enkele keer is STVV aan de bal te zien, laat staan dat ze eens in een aanval of bij een mooie kans te zien zijn. :gek:
Dat kan toch niet!? :rood:
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door Henri is de man »

Jack schreef:Ik heb net naar het beeldverslag op Sporza gekeken.
De samenvatting duurt 4min56, en geen enkele keer is STVV aan de bal te zien, laat staan dat ze eens in een aanval of bij een mooie kans te zien zijn. :gek:
Dat kan toch niet!? :rood:
tsja als ik er bij nadenk...
We hebben 10 - 15min. in de tweede helft aanvallende druk kunnen ontwikkelen op de helft van Westerlo maar daar bleef het dan ook bij. Ik denk niet dat we een grote kans hebben gehad
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Marthy Mc Fly
Berichten: 80
Lid geworden op: 17 jan 2011, 16:57

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door Marthy Mc Fly »

De statistieken op het einde van de wedstrijd zeggen veel zoniet alles.
Doelkansen:
Westerlo 19
STVV 4 Waarvan 1 binnen het kader, 2 langs en 1 afgeblokt.

Hoekschoppen:
Westerlo 9
STVV 1
Gebruikersavatar
't kanarieke
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 okt 2010, 12:19
Supporter van: STVV, RODA JC

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door 't kanarieke »

Het was gisteren een dramatische avond, op en naast het veld.

Over de wedstrijd zelf; het is er eentje om snel te vergeten.
We combineerden redelijk tot aan de middellijn. Eens erover zat er constant een been, lichaam, ... van een of andere Westelspeler tussen, dit gaf dan weer vaak de aanleiding tot een counter van Westerlo (die hier de perfecte spelers voor hebben) en elke keer was het dan weer met de billen toe. Paulo Henriqué heeft volgens mij gisteren een van zijn gemakkelijkste avonden ooit gehad, hij dribbelde onze verdediging 90 min. lang op een hoopje. Ik denk dat Wagemakers nog altijd sterretjes ziet.
Je hebt zelfs het meeste balbezit gehad in het Kuipke (52%), maar je creëert amper 4 doelkansen. Er is dus te weinig aanvallende creativiteit, maar dat weten wij natuurlijk al langer.

Ik ben eens benieuwd wat er deze week allemaal gaat gebeuren (of niet gaat gebeuren) aan de Stayen.
Laatst gewijzigd door 't kanarieke op 23 jan 2011, 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.
"Kein geloel, fussball spielen!" (Ernst Happel)

"It's better to fight for something than live for nothing." (George S. Patton)
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3066
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door Tompie »

Ik kan me eigenlijk geen poging van STVV tussen de doelpalen herinneren. Buiten een terugspeelbal van Delorge (nadat Westerlo de bal sportief had buitengespeeld), kan ik me niet meteen die 'bal tussen de palen' voor de geest halen.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1204
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door Luc »

Rikke schreef:
Luc schreef:
Rikke schreef:
't kanarieke schreef:
Elber schreef:Volgens Guido Brepoels op sporza moeten dringend de koppen bij elkaar gestoken worden want zo kan het niet verder.
Henkinet heeft wellicht z'n kruisbanden afgescheurd dus seizoen voorbij. Volders blijft gekwetst en ook Van der Jeugt is niet topfit.
Dat betekent dus dat we de volgende maanden op een halve doelman kunnen rekenen.
Ook Sidibé moet de knoop doorhakken want hij is er niet meer met z'n gedachten bij en zo kan je geen topprestaties leveren.
"maar veel erger was dat een sterk keepende Henkinet geblesseerd uitviel. Een eerste diagnose na de wedstrijd was een blessure aan de mediale band van de knie. Er wordt gevreesd voor enkele weken inactiviteit." -> vanop STVV.com

Dat is allemaal niet zo erg. Hetgeen wat er voor de match gebeurde, dat is erg.
Hetgeen voor de wedstrijd gebeurde is zeer spijtig en heel erg voor de betreffende families en vrienden.
Veel sterkte aan iedereen die het slachtoffer kende !

Wat met Henkinet gebeurde is gewoon een ramp ! 3 doelpunnen binnenkrijgen en nog de man van de match zijn (langs stvv zijde) dat wil al wel wat zeggen !
Spoedig herstel Laurent !

Beste luc,

Ik denk toch nog altijd dat een overlijden erger is dan wat Henkinet voor heeft. jij noemt hetgeen Henkinet voor heeft een " ramp ". Henkinet zal wel genezen en herstellen. Onze 56 jarige sup is gewoon niet meer. Aan u te oordelen wat het ergste is.
Natuurlijk is dat overlijden veel erger dan een gekwetste speler, daar is niet de minste twijfel over !

Met 'een ramp' voor Henkinet bedoel ik enkel op sportief gebied. Volders is gekwetst en VDJ niet volledig fit.
Begin zo maar een degradatiestrijd aan te gaan, want dat denk ik dat het wel echt gaat worden.
marcske
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 jan 2011, 13:41

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door marcske »

De analyse is zeer kort , geen kansen geen dreiging.De vraag is wie gaat voor ons scoren en een bijkomende vraag wie gaat ze tegenhouden nu Henkinet out is?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door Jacques »

- 3 doelpunten om de oren
- Paulo Henrique die op z'n eentje onze verdediging belachelijk maakte
- Zelf amper een deftige aanval in elkaar kunnen steken
- Henkinet die uitvalt, daar gaat onze enige geslaagde transfer. Dat noemen ze de wet van Murphy en dat overkomt zij die met vuur spelen. Hhopelijk is het maar een verekking en zijn de kruisbanden niet afgescheurd.
- Vanderjeugt die bij de 3-0 al meteen in de fout gaat, dat geeft weer goede moed voor de komende weken.
- Je kan er nog niet eens kwaad op zijn, die 11 hebben het niet goed gedaan voor alle duidelijkheid, maar wat gaan we wisselen? Guido wou Odoi op het middenveld en moest daarvoor een linksbuiten vervangen door een niet-fitte rechtsachter. Tja, zulke bokkesprongen moet je hier maken wil je nog elf spelers op het veld hebben die eerste klasse aankunnen.
- Als je dan kijkt bij Westerlo, gelijkaardig budget en hun wissels waren Ruiz, Annab en Van Heerden, Brüls was dan nog gekwetst en Chavez niet eens nodig. Tja, wie van die pipo's aan de Tiense komt mij dat uitleggen? Da's allemaal onder tafel betaald zeker en wij zijn zo goudeerlijk dat we nooit zoiets zouden doen...Och, goat toch pikdosse menne man
- Je mag een spandoek al niet meer omhoog steken volgens de commandopost in Westerlo, die zullen vooraf ook wel goed ingelicht zijn. Gevraagd naar wara in de voetbalwet ergens staat dat een spandoek met opschrift 'Solden' verboden is, moest men mij het antwoord schuldig blijven.
- 3 combi's en een handvol stewards aan Staaien, schrik van de eigen mensen blijkbaar, doet bijna Tunesisch aan die paranoia. Nochtans, wij weten ook dat het niet die deur is waar we moeten gaan staan, daar ligt de grootste fout niet.


- En het ergste van al: supporter overleden


Het enige 'positieve' aan de avond was dat het voor de match nog wel gezellig was in't Hoeveke, voor de rest....

Wat een troosteloze avond.
Overdrijven is een kunst
Elber
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 okt 2010, 20:53

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door Elber »

marcske schreef:De analyse is zeer kort , geen kansen geen dreiging.De vraag is wie gaat voor ons scoren en een bijkomende vraag wie gaat ze tegenhouden nu Henkinet out is?
Als we eerlijk zijn met onszelf en het financiele niet laten primeren moeten we Sidibé tot einde seizoen houden!
Anders spelen we de inhaalwedstrijden met een aanvalslinie Schouterden, Evertz en Mutombo en dan wil ik het nog niet hebben over de positie van aanvallende mid...daar gaat volk op af komen.
Jongens, jongens...ik denk dat we binnen een paar weken pas echt gaan merken hoe we onszelf in de shit gewerkt hebben met zulk wanbeleid te voeren.
Gebruikersavatar
Filipoviç
Berichten: 175
Lid geworden op: 20 okt 2010, 19:51
Supporter van: STVV

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door Filipoviç »

Voor hetzelfde geld was het 7-0 of 7-1 !!!!
Maar geen paniek, Lierse en Eupen verliezen en Charleroi haalt slechts één punt (wss volgens RD :heil: )
"I HAVE A DREAM" (Martin Luther King).

Come on yellow and blue, make my dream come true !
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4168
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door lindoke »

Cremasco schreef:........Uwe linksback is uw teer punt en iedere ploeg buit dit uit......
En onze rechtsachter positie dan?!?!? Op links liep er bij Westerlo bij iedere aanval ene compleet alleen. Geen enkele dekking !!!!!!! Ik wil iedereen uitnodigen om daar bij de TV beelden eens op te letten. ONGELOOFLIJK. Ik heb de wedstrijd online gezien en moest er bijna van :vomit: Wie was eigenlijk onze rechtsachter???? Die was in ieder geval ergens aan het spelen dat niet op de rechtsachter is, dat is zeker.

Dit K.STVV is echt waar het zwakste van wat ik in mijn 30 jarige supportersbestaan meegemaakt heb. Laat deze ploeg tegen een gemotiveerde bevorderingsploeg spelen en ze krijgen slaag!!!

Het gaat heeeeeeeeeeeeeeeeeeel nauw steken dit seizoen. De 9/9 en het falen van onze concurenten KUNNEN ons erin houden. Op eigen kracht gaan we echt niks meer klaar krijgen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door Jacques »

lindoke schreef:
Cremasco schreef:........Uwe linksback is uw teer punt en iedere ploeg buit dit uit......
En onze rechtsachter positie dan?!?!? Op links liep er bij Westerlo bij iedere aanval ene compleet alleen. Geen enkele dekking !!!!!!! Ik wil iedereen uitnodigen om daar bij de TV beelden eens op te letten. ONGELOOFLIJK. Ik heb de wedstrijd online gezien en moest er bijna van :vomit: Wie was eigenlijk onze rechtsachter???? Die was in ieder geval ergens aan het spelen dat niet op de rechtsachter is, dat is zeker.

Dit K.STVV is echt waar het zwakste van wat ik in mijn 30 jarige supportersbestaan meegemaakt heb. Laat deze ploeg tegen een gemotiveerde bevorderingsploeg spelen en ze krijgen slaag!!!

Het gaat heeeeeeeeeeeeeeeeeeel nauw steken dit seizoen. De 9/9 en het falen van onze concurenten KUNNEN ons erin houden. Op eigen kracht gaan we echt niks meer klaar krijgen.
Eerste helft Odoi, 2de helft Wagemakers.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4168
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door lindoke »

Eveneens mijn innige deelneming aan de familie en vrienden van de overleden persoon.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door panter »

Voor sommige spelers is er geen motivatie meer want je kan toch geen andere spelers inbrengen! Dat wordt de volgende matchen nog erger! Als je met een mutombo op de tien gaat spelen in 1ste klasse dan ben je ver van huis.
Onmiddellijk een linkerback + een nr 10 en 2spitsen!! mulemo, mousoudi ketting en bojovic en daarbij voor volgend seizoen enkele betere jongeren zoals devriese ...................... :beer: ............
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door Dries Herbots »

Wat moeten we hiervan zeggen? Eigenlijk is de analyse zeer kort: Westel was gewoon beter, we hebben geen kwaliteit wou ik eigenlijk zeggen maar je kan de spelers niet veel verwijten want bijna niemand kan op zijn favoriete positie spelen (als je dan ziet wat Westerlo op de bank heeft zitten) Henkinet geblesseerd nu moet VDJ in de goal gaan staan ik mag er niet aan denken.....
Maar dat verwatert allemaal met de dood van die supporter innige deelneming aan familie en vrienden.
K.STVV speelt op Staaien.
Plaats reactie