KVC Westerlo - K.STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Johan
Berichten: 406
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door Johan »

Als Rd nu nog niet inziet wat er staat te gebeuren dan verdenk ik hem STVV moedwillig te laten verkommeren.Want dit is niet ernstig meer, al de larie en apekool die Mangel verkondigd over aankopen en direkte versterkingen ,hij zou beter zijn groot bakkes houden.De plopeg die gisteren op Westel speelt red het nooit,geloof mijn .RD en mangel jullie zijn stvv kapot aan het maken, maar als dat gebeurt gaat die boomerang U terug in het gezicht ontploffen geloof mij , truienaars is een ras apart .Wij kunnen niet meer lager zinken
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door Cremasco »

http://www.tvl.be/nl/2011-01-23/stvv-bl ... de-sukkel/" onclick="window.open(this.href);return false;
zakkamakka
Berichten: 135
Lid geworden op: 18 okt 2010, 12:26

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door zakkamakka »

Het is echt niet te geloven de toestand zoals die nu is bij STVV. Als er deze week niks meer beweegd aan de Tiense dan ga ik :Roland: en :mangel: persoonlijk ne stamp onder hun kloete geven en ik denk niet dat ik alleen ben. Amateur is nog een te schoon woord voor die 2 kloefkappers.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3066
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door Tompie »

De spelers verwijt ik op zich niet erg veel. Ze kunnen niet beter, en er is momenteel niets beter. Sommige komen hopeloos te kort, anderen missen dragende spelers om hen heen. Enkel Sidibé leek met zijn hoofd al elders te zitten, getuige zijn matige aanwezigheid en gefrustreerde reactie tov de Westerlo-supporters.

De wedstrijd zelf vond ik een typische Westerlo-STVV. Lange tijd niet echt het gevoel dat Westerlo zoveel beter is, maar plots sta je 1-0 achter en kijk je tegen een quasi onmogelijke opdracht aan. Deferm pakt na een half uur geel en kan vervolgens geen enkel foutje meer maken, waardoor even later de voorzet voor de 1-0 ongehinderd kan plaatsvinden. Odoi staat eveneens te slapen en deed het vrij pover op de rechtsachter.

Na de koffiepauze probeert STVV dan toch wat druk te ontwikkelen, maar tot doelgevaar leidt dit niet. Henkinet houdt STVV aan de overzijde nog enkele keren recht, maar moet zich uiteindelijk dan toch gewonnen geven: 2-0 en boeken dicht. De 3-0 telt enkel nog voor de statistieken.

Lichtpunt: Henkinet. Jammer van zijn blessure, nu zitten we alweer met een keepersprobleem.

Lichtpuntjes: Mutombo en Dufer. Mutombo werkte erg hard en eiste vaak de bal op, niet alle acties waren even geslaagd maar hij stopt zich niet weg. Dufer liet ook al enkele aardige dingen zien. Al bij al te weinig om écht te overtuigen, maar in zekere zin toch hoopgevend voor de (nabije) toekomst. Voor het overige zeer weinig voetballend vermogen in dit elftal...
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door Since '54 »

Tompie schreef:De spelers verwijt ik op zich niet erg veel. Ze kunnen niet beter, en er is momenteel niets beter. Sommige komen hopeloos te kort, anderen missen dragende spelers om hen heen. Enkel Sidibé leek met zijn hoofd al elders te zitten, getuige zijn matige aanwezigheid en gefrustreerde reactie tov de Westerlo-supporters.

De wedstrijd zelf vond ik een typische Westerlo-STVV. Lange tijd niet echt het gevoel dat Westerlo zoveel beter is, maar plots sta je 1-0 achter en kijk je tegen een quasi onmogelijke opdracht aan. Deferm pakt na een half uur geel en kan vervolgens geen enkel foutje meer maken, waardoor even later de voorzet voor de 1-0 ongehinderd kan plaatsvinden. Odoi staat eveneens te slapen en deed het vrij pover op de rechtsachter.
Na de koffiepauze probeert STVV dan toch wat druk te ontwikkelen, maar tot doelgevaar leidt dit niet. Henkinet houdt STVV aan de overzijde nog enkele keren recht, maar moet zich uiteindelijk dan toch gewonnen geven: 2-0 en boeken dicht. De 3-0 telt enkel nog voor de statistieken.

Lichtpunt: Henkinet. Jammer van zijn blessure, nu zitten we alweer met een keepersprobleem.

Lichtpuntjes: Mutombo en Dufer. Mutombo werkte erg hard en eiste vaak de bal op, niet alle acties waren even geslaagd maar hij stopt zich niet weg. Dufer liet ook al enkele aardige dingen zien. Al bij al te weinig om écht te overtuigen, maar in zekere zin toch hoopgevend voor de (nabije) toekomst. Voor het overige zeer weinig voetballend vermogen in dit elftal...
Ik vond Odoi sinds lang niet meer de betere speler. Ik hoop maar dat ook hij niet met zijn hoofd elders zit of met het koppeke gaat spelen. Zo ja, hebben we nog maar eens een speler minder.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door Jacques »

Managers en bandenmannen die zijn kop zot maken, een halve of hele ruzie met de eigen voorzitter...ik vind het niet abnormaal dat hij niet meer het niveau haalt van vlak voor de winterstop. Ik ben daar niet gelukkig mee voor alle duidelijkheid, maar ik kan het wel plaatsen.


Je ziet ook aan de spelers dat het vertrouwen dat met de 9/9 opgebouwd was voor een stuk weg is, volgens mij ook voor ean groot stuk te danken aan onze fameuze transferpolitiek. Je kan zeggen dat je als speler je daar niet mee bezig moet houden en dat zou in theorie ook zo moeten, maar als je dagelijks met ocharm 12-13 man op training bent en er dan ook nog eens getrokken wordt aan de mouw van je enige spits (waarschijnlijk met succes) en je manusje-van-alles (hopelijk zonder succes)...tja, als speler ziet ge ook wa ge ziet hè.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1204
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door Luc »

Tompie schreef:
Lichtpunt: Henkinet. Jammer van zijn blessure, nu zitten we alweer met een keepersprobleem.
Vanop stvv.com
Laurent Henkinet liet tegen Westerlo zien dat hij uit het goede hout gesneden is. De 18-jarige doelman pakte met enkele uitstekende interventies uit. Bij het tweede tegendoelpunt bleef hij echter met zijn studs in de grasmat steken.

De jonge doelman uit Berloz liep daarbij averij op aan zijn rechterknie en werd van het veld gedragen. De medische staf hoopt dat alleen de mediale band is afgescheurd. In dat geval staat Laurent zes tot acht weken op non-actief. Bij een meniscusletsel gaat het om vier maanden.
Laurent trekt vandaag naar het ziekenhuis voor een scan bij dokter Jan Mievis.


Klopt dat ? Ik dacht dat een afgescheurde mediale band erger was dan een miniscusletsel.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door Jacques »

Ik dacht dat het was
meniscus: 4-6 weken
mediale band: 1-2 maanden
kruisbanden: >3 maanden

Ma kom, ik ben genen doktoor.
Overdrijven is een kunst
tweety
Berichten: 880
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door tweety »

Luc schreef:
Tompie schreef:
Lichtpunt: Henkinet. Jammer van zijn blessure, nu zitten we alweer met een keepersprobleem.
Vanop stvv.com
Laurent Henkinet liet tegen Westerlo zien dat hij uit het goede hout gesneden is. De 18-jarige doelman pakte met enkele uitstekende interventies uit. Bij het tweede tegendoelpunt bleef hij echter met zijn studs in de grasmat steken.

De jonge doelman uit Berloz liep daarbij averij op aan zijn rechterknie en werd van het veld gedragen. De medische staf hoopt dat alleen de mediale band is afgescheurd. In dat geval staat Laurent zes tot acht weken op non-actief. Bij een meniscusletsel gaat het om vier maanden.
Laurent trekt vandaag naar het ziekenhuis voor een scan bij dokter Jan Mievis.


Klopt dat ? Ik dacht dat een afgescheurde mediale band erger was dan een miniscusletsel.
Meniscus 4 maanden? Dat hangt er een beetje vanaf hoe ernstig het is.
Een kraakbeenletsel kan vieze boel zijn. Vraag aan aan Chimedza of Caers of Van Basten of, of of...
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4168
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door lindoke »

Johan schreef:Als Rd nu nog niet inziet wat er staat te gebeuren dan verdenk ik hem STVV moedwillig te laten verkommeren.Want dit is niet ernstig meer.........
Ik heb in het begin van het seizoen eens aangegeven dat ik RD ervan verdacht een dubbele agenda te hebben en extrasportieve motieven heeft die K.STVV naar de eeuwige jachtvelden zou helpen. Een enkeling dact toen dat ik een beetje paranoia was. Ik begin er nog steeds meer en meer in te geloven en blijkbaar ik niet alleen. Geloof me, ik zei het toen en beweer het nog steeds. Achter dat onschuldige, voetbaldomme gezicht van hem gaat een zeer gehaaid zakenman schuil. Zelfs al heeft hij de intentie van de club te runnen met de minst mogelijke financiële inspanningen en met een derdelaatste plaats als ambitie staat dit voor mij gelijk aan hoogverraad en moet hij terstond verdwijnen uit alles wat ook in maar in de verste verte te maken heeft met K.STVV, inclusief levenslang stadionverbod.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Motörhead
Berichten: 470
Lid geworden op: 16 okt 2010, 01:32
Supporter van: STVV
Locatie: Bilzen City!

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door Motörhead »

Awel, ik heb ook al enkele keren aangehaald dat Roland de marionet is van die zwartzakken hierachter!

Nu ben ik er 99% zeker van!
Plaats reactie