KVC Westerlo - K.STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door Jack »

Ook nog onze enige deftige keeper kwijt!
En 3-0 hoor ik net!

Den Duch had gedacht mét Sidibé nog snel 2 matchkes te winnen en dan was alles gebakken.
Tja, hij zal 't nooit leren.

Wat nu? Sidibé dan toch maar niet verkopen?
Erop gokken dat Lierse, Eupen en Charleroi het niet beter gaan doen?
Willekeur regeert op Stayen.
coach
Berichten: 89
Lid geworden op: 14 jan 2011, 17:03

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door coach »

Proficiat aan het bestuur met deze overwinning
Messi
Berichten: 382
Lid geworden op: 16 okt 2010, 23:55

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door Messi »

Jack schreef:Ook nog onze enige deftige keeper kwijt!
En 3-0 hoor ik net!

Den Duch had gedacht mét Sidibé nog snel 2 matchkes te winnen en dan was alles gebakken.
Tja, hij zal 't nooit leren.

Wat nu? Sidibé dan toch maar niet verkopen?
Erop gokken dat Lierse, Eupen en Charleroi het niet beter gaan doen?
Willekeur regeert op Stayen.
Oplossing: Mangelschots nog eens laten scouten in vierde klasse.
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 637
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door Sacruzsa »

Messi schreef:
Sacruzsa schreef:Ale nu wrs de rest van het seizoen zonder de enige deftige keeper in de selectie, och mensen wat gaat dit weer geven
Ik heb nog evenveel vertrouwen in Vanderjeugd als in onze voorzitter 0.0 dus
Volgend seizoen 2de en :Roland: is de gelukigste voorzitter op aarde , kan em weer een deel spelers verlappen
Dat hij ons graag naar tweede klasse ziet gaan weiger ik te geloven.

Maar mede dankzij zijn geklungel gaan we nog een spannende degradatiestrijd krijgen. Deze kern kan nog geen deuk in een pakje boter trappen.
Begin het dan al maar te geloven , heb nog nooit nergens ene voorzitter gezien die zo moedwillig een kern verzwakt , die weigerd 1 enkele inspanning te doen om een speler te gaan halen
als da geen mooi voorbeeld is , en wij onozelars geloven maar da ze met spelers aant onderhandelen zijn , mijn 2 dikke kl*ten veel blabla om ons stil te houden en binnen enkele dagen zeggen da er kwaliteit genoeg is .
Een persoon die in de zakenwereld goed boert maar te lop , onbekwaam is om in te zien da :mangel: ne gatlikker 1ste klas is en hier ook enkel is om zijne oude dag te verzekeren
Wacht maar mannen ze gaan nog veel zever verkondigen aan de tiense maar eind januari zijt ge sidi kwijt en zult ge moeten doen met Mutombo in de spits omda wij nu genoeg spitsen in de kern hebben en dat de onderhandelingen met andere spelers niet verliepen zoals :Roland: het had gehoopt , mede da ze hier gratis en voor niets moeten komen spelen
Och mensen open de ogen en zie in da :Roland: onze club gewoon zo wnel mogelijk naar de kloten wilt niet meer niet minder
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
updatedb
Berichten: 265
Lid geworden op: 03 dec 2010, 10:52

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door updatedb »

Messi schreef:
updatedb schreef:
Messi schreef: Als je met telenet op je shirt loopt word je doodgezwegen door Belgacom-tv, vandaar.
Niet correct. Alle wedstrijden in de JPL worden door BTV uitgezonden, dus ook die van de door Telenet gesponsorde ploegen. De verdeelsleutel van het TV-geld heeft hier niks mee te maken, die wordt op een andere wijze bepaald.
Telenet sponsor KV Mechelen en die worden al jaren benadeeld bij de verdeling van tv-gelden.
Leg eens uit hoe die dan wel benadeeld zouden worden bij de TV-gelden? De verdeling wordt volgens mij bepaald door de Profiliga (???) op basis van de resultaten. Ik zie geen relatie met het feit wie sponsor is van de ploeg...
Dewitte
Berichten: 101
Lid geworden op: 02 dec 2010, 12:38
Locatie: Sintruin

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door Dewitte »

Halenaar schreef:Volgens de radio is er een STVV supporter, die onderweg was naar de match, gestorven in een auto ongeluk. Sterkte aan de familie en vrienden.
Inderdaad, 3-0 kan me nu wel even gestolen worden....

Verschrikkelijk nieuws.... dan ga je een avondje naar je favoriete club en komt nooit meer thuis.

Veel sterkte aan de familie!
Messi
Berichten: 382
Lid geworden op: 16 okt 2010, 23:55

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door Messi »

updatedb schreef:
Messi schreef:
updatedb schreef:
Messi schreef: Als je met telenet op je shirt loopt word je doodgezwegen door Belgacom-tv, vandaar.
Niet correct. Alle wedstrijden in de JPL worden door BTV uitgezonden, dus ook die van de door Telenet gesponsorde ploegen. De verdeelsleutel van het TV-geld heeft hier niks mee te maken, die wordt op een andere wijze bepaald.
Telenet sponsor KV Mechelen en die worden al jaren benadeeld bij de verdeling van tv-gelden.
Leg eens uit hoe die dan wel benadeeld zouden worden bij de TV-gelden? De verdeling wordt volgens mij bepaald door de Profiliga (???) op basis van de resultaten. Ik zie geen relatie met het feit wie sponsor is van de ploeg...
Ik ken de technische details niet hoe die tv -gelden verdeeld worden maar het is een feit dat KV Mechelen benadeeld word omwille van sponsoring door Telenet.
updatedb
Berichten: 265
Lid geworden op: 03 dec 2010, 10:52

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door updatedb »

Enfin, Roland, we hebben weer gewonnen. Lierse verloren, Charleroi niet verder dan gelijkspel thuis. Als Charleroi ons nu nog voorbij wil, moeten wij al vijf maal verliezen, terwijl Charleroi vier maal wint en één maal gelijkspeeld. Hip hip hoera :)
updatedb
Berichten: 265
Lid geworden op: 03 dec 2010, 10:52

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door updatedb »

Dewitte schreef:
Halenaar schreef:Volgens de radio is er een STVV supporter, die onderweg was naar de match, gestorven in een auto ongeluk. Sterkte aan de familie en vrienden.
Inderdaad, 3-0 kan me nu wel even gestolen worden....

Verschrikkelijk nieuws.... dan ga je een avondje naar je favoriete club en komt nooit meer thuis.

Veel sterkte aan de familie!
Oesje, zie dat nu pas. Wat tragisch zeg. Innige deelneming aan de nabestaanden.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door toyotacorolla »

Heeft stvv in de tweede helft wel meegedaan?
Henkinet de man van de match voor stvv
Messi
Berichten: 382
Lid geworden op: 16 okt 2010, 23:55

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door Messi »

Is het nu eigenlijk al duidelijk hoeveel ploegen er afvallen en hoe?
Mikman
Berichten: 3682
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door Mikman »

Mijn innige deelneming aan familie en kennissen van het slachtoffer. Hier ben ik ff niet goed van.
patattenboer
Berichten: 368
Lid geworden op: 14 okt 2010, 12:54

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door patattenboer »

Mikman schreef:Mijn innige deelneming aan familie en kennissen van het slachtoffer. Hier ben ik ff niet goed van.
Jij niet alleen, voetbal is nu even niet belangrijk.
wim vanaken
Berichten: 759
Lid geworden op: 14 okt 2010, 14:30

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door wim vanaken »

Niet naar Westerlo geweest en méér dan terecht zo blijkt. 40,00 € in de pocket dus
en een hoop frustratie gespaard tijdens de terugrit....
Nochtans ligt Westerlo in mijn achtertuin en de verplaatsing is dus voor mij veel korter dan bij onze eigen thuismatchen, maar ik kon het niet opbrengen, zoveel is duidelijk.
Ik zal de resterende thuismatchen nog zien (wegens abbo), maar dan houdt het onherroepelijk op voor mij en mijn vriendin als er geen bocht van 180° graden genomen wordt.

Het resultaat van het wanbeleid was vandaag overduidelijk op ’t veld. We werden van het kastje naar de muur gespeeld. Zelf geen passing, geen dreiging, we stonden erbij en keken ernaar. Daarentegen was Westerlo gevaarlijk bij iedere tegenaanval. Henrique degadreerde Waggie tot een tweedejaarskadet. Dekelver verkwanselde dotten van kansen....
Het werd 3-0, maar het dubbele was niet eens overdreven geweest. Bekijk hun bank. Als je een Van Heerden, een Chavez en een Ruiz op de bank kunt houden én niet te vergeten nog een Brüls (die STVV ook wenste) gekwetst, ja dan weet je ’t wel zeker.
Hoop dat Roland zijn ogen goed de kost gegeven heeft vandaag.
Een uitblinker, de onfortuinlijke Henkinet, voor de rest huilen met de pet op. En als je keeper ondanks de 3-0 de man van de match is, ja dan weet je dat je niets in de pap te brokken had.
Gelukkig verliest Lierse ook, maar met deze ploeg wordt het bibberen tot de laatste speeldag....Merci Roland, voer dit beleid bij Melexis en je bedrijf gaat op de fles, je hebt onze trots van Haspengouw op 9 maanden tijd gedegradeerd tot één van de grootste schlemiels van eerste klasse.
Elber
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 okt 2010, 20:53

Re: KVC Westerlo - K.STVV

Bericht door Elber »

Volgens Guido Brepoels op sporza moeten dringend de koppen bij elkaar gestoken worden want zo kan het niet verder.
Henkinet heeft wellicht z'n kruisbanden afgescheurd dus seizoen voorbij. Volders blijft gekwetst en ook Van der Jeugt is niet topfit.
Dat betekent dus dat we de volgende maanden op een halve doelman kunnen rekenen.
Ook Sidibé moet de knoop doorhakken want hij is er niet meer met z'n gedachten bij en zo kan je geen topprestaties leveren.
Plaats reactie