Speeldag 19: Lokeren - STVV (15/12/18, 20u)

Alles over de wedstrijden van STVV
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Speeldag 19: Lokeren - STVV (15/12/18, 20u)

Bericht door Alain »

Dit Lokeren is de slechtste ploeg waar we dit jaar tegen gevoetbald hebben.
Dat maakt onze prestatie nog erger.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 19: Lokeren - STVV (15/12/18, 20u)

Bericht door STVV-fan »

Mij echt waar zwaar geërgerd deze match.
Dit is Charleroi x 4.

btw, nu moet Lokeren echt niet denken dat het kan voetballen, want dat kunnen ze dus niet. Als dit Lokeren zo blijft spelen degraderen ze sowieso.

Nu heb je nog hoerenchance dat de rest van de PO I kandidaten punten verloor of aan het verliezen is, zodat je dus niet te ver wegzakt.

Ik verwacht een groot antwoord tegen Gent dinsdag, want zo ga je dus alsnog een grijs seizoen tegemoet gaan...

Brys mag wel wat vroeger beginnen met wisselen, als je ziet dat het vierkant draait.

Maar soit, we staan voorlopig nog altijd tussen de eerste zes, dus geen probleem voorlopig.

Maar deze prestatie is echt wel uiterst en uiterst schandalig te noemen. Ik hoop, verwacht, nee ik eis een antwoord tegen Gent!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 19: Lokeren - STVV (15/12/18, 20u)

Bericht door Jacques »

Zo goed het was op Antwerp, zo slecht was het vandaag. Zeer zwakke prestatie. Collectief ondermaats. We verdienen vandaag niet beter dan te verliezen.
Overdrijven is een kunst
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 19: Lokeren - STVV (15/12/18, 20u)

Bericht door voetballiefhebber »

Je staat in de top 6, maar haalt 1/6 tegen de laatste. Hopelijk tegen AA Gent niet het excuus dat die match nog in de benen zat.
Niemand bij STVV had goesting om te spelen tegen Lokeren, stelde Brys voor de match al.

Vorige week werd STVV nog vergeleken met FC Barcelona met hun passes. Vandaag zou je ze kunnen vergelijken met FC De Kampioenen. Of zijn ze toch stiekem weer tevreden met 31 punten, want in de terugronde werden nooit veel punten gepakt.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 19: Lokeren - STVV (15/12/18, 20u)

Bericht door toyotacorolla »

Tien vleugellamme kanaries onderuit bij de zwakste ploeg van de competitie waar wel drive was.
Dinsdag uit de beker en we staan weer met niks zoals voorgaande seizoenen, het is haast te voorspellen.
De pot van de winst premies zal leeg zijn.
Als reactie op deze wanprestatie alle reserven dinsdag tegen Gent. :zot: :zot: :zot:
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: Speeldag 19: Lokeren - STVV (15/12/18, 20u)

Bericht door Henkie-1984 »

Snel vergeten zou ik zeggen. Tweede helft was beter, maar dan gaat de bal net niet binnen. Lokeren uiteindelijk een beetje meer geluk als wij. Hoewel voor volgende week staan ze er niet goed voor met twee schorsingen en 2 gekwedsten voor de match tegen Beveren. Ik denk dat we 0 op 6 halen tegen de degradant voor dit seizoen.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 19: Lokeren - STVV (15/12/18, 20u)

Bericht door smol »

verdiende nederlaag tegen een Lokeren dat meer wou winnen dan wij.
Hoe maakt me niet uit, Lokeren kan me niet schelen, wij verliezen er wel 4 punten tegen.

Wat me wel kan schelen is dat de trainer voor de wedstrijd al zegt dat dit de wedstrijd is die eigenlijk niemand wou spelen.
Als 4e in het klassement en verdorie geen motivatie hebben, tja gooi dan de voetbalschoenen over de haag hé.
Onze technische staf leverde tot nu toe goed werk maar vandaag falen ze : Geen motivatie bij de spelersgroep en geen ingrepen tijdens de wedstrijd waar en wanneer het moest.
Brys werd vandaag tactisch afgetroefd door Sollied die het goed gezien had waar STVV moest lam gelegd worden. En hier moet je dan als coach zijnde een antwoord op vinden tijdens de wedstrijd. Die had Brys & Co vanavond duidelijk niet en ook de heren op het veld niet.
Een zondebok zoeken vanavond is te makkelijk dit was gewoon een collectief wanprestatie.

Hopelijk gaan we dinsdag niet de boot in tegen AA Gent want dan blijft er plots niet meer veel over van onze luxe situatie !!
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Speeldag 19: Lokeren - STVV (15/12/18, 20u)

Bericht door omeloe »

Volkssterrenwacht Mira bericht over een grote kolonne Truienaars terugkerend naar de aarde . :cool:
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 19: Lokeren - STVV (15/12/18, 20u)

Bericht door Tompie »

Zwak zwakker zwakst.

We hadden ook veel moeite met de hoge pressing van Lokeren. Een beetje de tactiek die de tegenstand van Genk nu ook gebruiken.

Maar we gaven vooral een totaal ongeïnteresseerde indruk voor de rust. Wat voor zin heeft het om tot het gaatje te gaan in de topwedstrijden als je dan bepaalde wedstrijden gewoon laat schieten op deze manier?

Graag een reactie tegen AA Gent in de beker...

PS: we moeten Lokeren hier zeker niet zwart maken. Ze doen het met de middelen die ze hebben en toonden veel meer inzet en verbetenheid vandaag dan onze "sterren". We zijn nog altijd Barcelona niet.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
kedkedet
Berichten: 204
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:08

Re: Speeldag 19: Lokeren - STVV (15/12/18, 20u)

Bericht door kedkedet »

Zo, voetjes weer op de grond. Zwakke prestatie, hoewel je voor hetzelfde geld nog minstens een punt pakt met toch 3 dikke kansen in tweede helft. Maar akkoord, Lokeren wilde meer winnen dan wij.
Benieuwd naar reactie tegen Gent.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Speeldag 19: Lokeren - STVV (15/12/18, 20u)

Bericht door the fan »

Kangebeuren, maar zo ongeïnteresseerd!!!
Dat is wraakroepend
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 19: Lokeren - STVV (15/12/18, 20u)

Bericht door metser »

Was in Lokeren , en net als in chalala was de match niet om aan te zien. Wat wil je, als je coach voor de match al,zegt dzt niemand die wedstrijd graag speelt weet je het wel. Het weer is slecht, wel heren voetballers in zo een weer werk ik dikwijls, 8 uren per dag en voor veel minder centen ! Al het mooie dat recent werd opgebouwd word weer op een erbarmelijke manier in de gracht gegooid! De publiciteit naar dinsdag zal weer een enorme inpakt hebben opnhet aantal toeschouwers ! Ik zal in ieder geval er niet zijn, een " ezel " stoot zich niet 3 maal aan dezelfde steen! De staf en zijn gevolg mogen fier zijn !
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 19: Lokeren - STVV (15/12/18, 20u)

Bericht door STVV-fan »

metser schreef:Was in Lokeren , en net als in chalala was de match niet om aan te zien. Wat wil je, als je coach voor de match al,zegt dzt niemand die wedstrijd graag speelt weet je het wel. Het weer is slecht, wel heren voetballers in zo een weer werk ik dikwijls, 8 uren per dag en voor veel minder centen ! Al het mooie dat recent werd opgebouwd word weer op een erbarmelijke manier in de gracht gegooid! De publiciteit naar dinsdag zal weer een enorme inpakt hebben opnhet aantal toeschouwers ! Ik zal in ieder geval er niet zijn, een " ezel " stoot zich niet 3 maal aan dezelfde steen! De staf en zijn gevolg mogen fier zijn !
Kijk, dat laatste van uw post is er op zich teveel aan.

Teleurstelling? OK, kwaad zijn? Ook ok.

Ineens weer beginnen roepen dat er niemand in het stadion gaat zitten? Een brugje of 2 te ver.

Let wel dat dit nog altijd een groep is die, tesamen met de trainer en eigenlijk de gehele organisatie errond, geen 5 franc en een half zouden gekregen hebben van quasi iedereen op het forum, de kenners uit de gazetten en zowat iedereen die zich STVV-supporter noemt voor het seizoen.

Daarbij komt dat dit eigenlijk nog maar de derde keer is dit seizoen ( ik tel de uitmatchen op Charleroi en Kortrijk mee) dat we echt zwak waren.

3 van de 19 matchen echt zwak. Zo slecht is het dus niet.

Ik verwacht echter wel een reactie van iedereen tegen Gent
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 19: Lokeren - STVV (15/12/18, 20u)

Bericht door Brusselmans »

smol schreef: Onze technische staf leverde tot nu toe goed werk maar vandaag falen ze : Geen motivatie bij de spelersgroep
Excuseer, maar als speler moet je zelf die motivatie kunnen opbrengen !!!
Zo werkt het nie hè !!!!!!!!
Ik mag veronderstellen dat je daar als trainer je kop niet over hoeft te breken en tijd in te steken, mij lijkt dat een vanzelfsprekendheid !!!!!
Franske
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 nov 2010, 09:31

Re: Speeldag 19: Lokeren - STVV (15/12/18, 20u)

Bericht door Franske »

Accident de parcours, kan gebeuren. Zelfs met slecht spelen creëer je in de 2e helft nog genoeg kansen om de match te laten kantelen. Als die bal van Bezus vlak na rust 1cm meer naar rechts is ga je erop & erover.

Vreemd vond ik wel dat de coach op voorhand zei dat de wissels de wedstrijd gingen bepalen en dan zelf pas ingrijpt met een tactische wissel in de 85'. Wissel Desart tel ik niet mee, ging over een blessure.

Kop op en naar de volgende wedstrijd!
Plaats reactie