Speeldag 20: STVV - Kortrijk (22.12.2018 - 20u00)

Alles over de wedstrijden van STVV
Verrekeskop
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:06

Re: Speeldag 20: STVV - Kortrijk (22.12.2018 - 20u00)

Bericht door Verrekeskop »

Het niveau is om in uw broek te kakken en die Boli, wat weet die van Brys, dat die in de spits mag blijven spelen??
Die scoort nog minder dan de gemiddelde verdediger. Ander en beter aub.
DJ Amiga
Berichten: 404
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:42

Re: Speeldag 20: STVV - Kortrijk (22.12.2018 - 20u00)

Bericht door DJ Amiga »

Bezus er af en creativiteit weg.
Botaka om te huilen. Boli ramp in afWerking
Steppe dik ok, de petter dikke match en asamoah weer zoals altijd samen met tomi hun match gespeeld

We zitten in een vormdip. Dat het maar rap donderdag is
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 20: STVV - Kortrijk (22.12.2018 - 20u00)

Bericht door Hallo-Tokyo »

Beschamend !

Niet kunnen en slechte mentaliteit.

We zijn gered. Tot volgend jaar.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Speeldag 20: STVV - Kortrijk (22.12.2018 - 20u00)

Bericht door the fan »

Inderdaad... we zijn gered!
Stvv zal op dat vlak nooit veranderen.
Ik begin trouwens te vrezen dat er jaarlijks een plan achter zit! Sterk beginnen en danbergaf...
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 20: STVV - Kortrijk (22.12.2018 - 20u00)

Bericht door Since '54 »

Botaka en Boli 1ste amateur of 3de klassa.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 20: STVV - Kortrijk (22.12.2018 - 20u00)

Bericht door smol »

Met amper 4 spelers op niveau (Steppe, De Petter, Tomi & Asamoah) kan je geen match winnen, zelfs niet tegen een ongeïnteresseerd Kortrijk.

Deze Bezus (met alle respect voor een goeie Bezus) heeft geen plaats bij een andere eersteklasser. Dit is terug de Bezus zoals we hem kenden van de vorige seizoenen.
Kamada heeft jammer genoeg een dip getuigen de 2 kansen die hij de nek omwringt.
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1196
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Speeldag 20: STVV - Kortrijk (22.12.2018 - 20u00)

Bericht door Luc »

Beschamend slechte wedstrijd zonder inzet, geen drang om te winnen.
Op basis van de laatste wedstrijden wordt het zeker geen PO 1 plaats, hopelijk kan dat snel veranderen.

Zwakke Brys, veel te late wissels, Botaka en Boli moesten op basis van hun slechte 1ste helft gewoon binnen blijven na de pauze.
Wat is de reden dat die steeds mogen spelen? Bezus en Kamada zitten ook in een serieuze dip ...
Wat is er van Sankhon, De Bruyn, Sekine, Nazon, Gladon, Turay, ...
Veel mislukte en waardeloze transfers !

Een dikke + voor Steppe en De Petter.
Franske
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 nov 2010, 09:31

Re: Speeldag 20: STVV - Kortrijk (22.12.2018 - 20u00)

Bericht door Franske »

Ik krijg werkelijk kramp in mijn kloten van dat negativisme hier. Elke ploeg heeft recht om eens wat minder te presteren. Je kan geen enkele speler vandaag verwijten dat ze er niet voor gegaan zijn. Ongelukkig in de acties, ja.Maar gebrek aan inzet: neen.

De enigsten die er NIET voor gegaan zijn, zijn de lege plekken in het stadion. En van degenen die er waren zijn er nog die hun ploeg die 5e (!!!) staat durven uit te fluiten. Akkoord, ik heb ook stevig gevloekt op de prestatie van een Botaka of op de zoveelste misser van Boli, maar uitfluiten: NEVER!

Werkelijk schandalig en totaal onbegrijpelijk. Volk op die lege zitjes had vandaag het verschil kunnen maken, daar ben ik van overtuigd. Dus als jullie vragen aan de spelers om in eigen boezem te kijken, begin dan maar eerst eens goed bij jezelf.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 20: STVV - Kortrijk (22.12.2018 - 20u00)

Bericht door Tompie »

Laat ons nog wat schelden op Boli. Boli die zich de ziel uit het lijf liep terwijl Kamada zich beperkte tot de hoogst noodzakelijke meters. Diezelfde Kamada die twee enorme kansen miste. Dat Boli die mist kan je nog wijten aan een gebrek aan frisheid. Dat Kamada die mist...tja...
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Krikke
Berichten: 315
Lid geworden op: 22 sep 2011, 13:19

Re: Speeldag 20: STVV - Kortrijk (22.12.2018 - 20u00)

Bericht door Krikke »

Franske schreef:Ik krijg werkelijk kramp in mijn kloten van dat negativisme hier. Elke ploeg heeft recht om eens wat minder te presteren. Je kan geen enkele speler vandaag verwijten dat ze er niet voor gegaan zijn. Ongelukkig in de acties, ja.Maar gebrek aan inzet: neen.

De enigsten die er NIET voor gegaan zijn, zijn de lege plekken in het stadion. En van degenen die er waren zijn er nog die hun ploeg die 5e (!!!) staat durven uit te fluiten. Akkoord, ik heb ook stevig gevloekt op de prestatie van een Botaka of op de zoveelste misser van Boli, maar uitfluiten: NEVER!

Werkelijk schandalig en totaal onbegrijpelijk. Volk op die lege zitjes had vandaag het verschil kunnen maken, daar ben ik van overtuigd. Dus als jullie vragen aan de spelers om in eigen boezem te kijken, begin dan maar eerst eens goed bij jezelf.
Djust!
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 20: STVV - Kortrijk (22.12.2018 - 20u00)

Bericht door Jones »

Kramp in uw kloten ? Ne schot onder de kloten van Boli en eindelijk naar de uitgang met die loser. Akpom werkte 10 keer beter af. Met hem stonden we 3e los. Al 2 keer kan je los in de top 3 staan maar je laat het liggen.
Brys roteert te weinig. Zijn bank maakt geen verschil meer.
Slecht gekocht. Sankhon, Nazon en Gladon, kunnen die eigenlijk voetballen Brys ? Ik weet het niet want heb ze nooit zien spelen ? Ceballos is die van karton ? Steeds lappenmand. Maee kan die voetbzllen Brys ?
Brys moest Sankhon hebben, al van bij Beerschot...
Het doet me terug aan Deroeck denken. Alleen zag die dat die Boli onbekwaam is
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Speeldag 20: STVV - Kortrijk (22.12.2018 - 20u00)

Bericht door bert1924 »

Voor de verdedigers van Boli:tot voor enkele weken had ik ze geteld:13 open kansen alleen voor doel GEMIST.Ondertussen zijn er nog een paar bijgekomen.Werken dat wel maar het brengt NIETS op.
Met een degelijke spits naast Kamada spelen wij de play-offs met de vinger in de neus
En Botaka is juist goed voor 1B
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 20: STVV - Kortrijk (22.12.2018 - 20u00)

Bericht door toyotacorolla »

Enkel Steppe op niveau.

De focus gelegd op het winnen van POII?????
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Speeldag 20: STVV - Kortrijk (22.12.2018 - 20u00)

Bericht door the fan »

Blijkbaar een protestactie van de sfeergroep...
Kan, mag, maar dan moet je ook de boodschap en de reden communiceren...
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 20: STVV - Kortrijk (22.12.2018 - 20u00)

Bericht door Positivo »

Sterke reactie van Stvv na 2 verlieswedstrijden. Een ploeg die voluit speelde en vol voor de overwinning ging. Tot de laatste seconden was de wil en de drang om te winnen groot. Als we winnen met 1-0 hoor je die klagers hier niet.

Het meest schandalig waren zeker niet de missers van Johan Boli of Kamada, het waren de lege zitjes. En ook die afbrekers hier, kun je toch moeilijk stvv supporter noemen .... en hoe durft dat publiek zijn ploeg uitfluiten. Verdient deze club überhaupt nog wel een ploeg die op plaats 5 staat ? Misschien moeten de Japanners zich maar overleggen in een ploeg als kv Mechelen te investeren.

Stvv zelf doet het uitstekend.
Brijs (een goede trainer hier als we winnen en een slechte de week nadien als we verliezen - zover reikt de kennis van de experten hier) bracht een gemotiveerd team. Je moet het maar doen na de wedstrijden tegen Lokeren en Gent en op het eind van het jaar. Hij is een superpsycholoog die die “would-be” trainers hier belachelijk maakt (kijk en luister maar eens naar de nabeschouwing) . En luister misschien ook eens naar de andere trainer.

Vooruit stvv.
Plaats reactie