Speeldag 20: STVV - Kortrijk (22.12.2018 - 20u00)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Speeldag 20: STVV - Kortrijk (22.12.2018 - 20u00)

Bericht door Tompie »

Opnieuw een belangrijke wedstrijd morgen. Na de nederlaag in Lokeren en de uitschakeling in de Croky Cup is een driepunter in onze laatste thuiswedstrijd van 2018 eigenlijk een must...

Kortrijk ging eerder deze week ook uit de beker na een pijnlijke nederlaag op het veld van KV Mechelen.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 20: STVV - Kortrijk (22.12.2018 - 20u00)

Bericht door toyotacorolla »

Waarschijnlijk nog niet gerecupereerd van dinsdag. Aan de spelers het tegoendeel te bewijzen, het zal zeer lastig worden.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 20: STVV - Kortrijk (22.12.2018 - 20u00)

Bericht door Brusselmans »

toyotacorolla schreef:Waarschijnlijk nog niet gerecupereerd van dinsdag.
Wa zouden ze doen als ze eens echt moesten werken ?
Van dit soort gelul wordt ik geweldig kwaad !!!
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 20: STVV - Kortrijk (22.12.2018 - 20u00)

Bericht door enerkey »

Geen paniek die van Kortrijk hebben een dag later gespeeld. Die gaan over het plein kruipen van vermoeidheid. Terwijl wij met die dag extra recuperatie al terug in de staan fase zitten.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 20: STVV - Kortrijk (22.12.2018 - 20u00)

Bericht door Franz »

Tompie schreef:Opnieuw een belangrijke wedstrijd morgen. Na de nederlaag in Lokeren en de uitschakeling in de Croky Cup is een driepunter in onze laatste thuiswedstrijd van 2018 eigenlijk een must...

Kortrijk ging eerder deze week ook uit de beker na een pijnlijke nederlaag op het veld van KV Mechelen.
Ik zal al content zijn met een punt. in de fase waarin de ploeg momenteel zit is elk punt een gewonnen punt.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 20: STVV - Kortrijk (22.12.2018 - 20u00)

Bericht door Vouch »

Bwa ja, het is nu niet dat Kortrijk een wereldploeg heeft en dat ze in de week al wervelend Achter de Kazerne zijn gaan spelen.
Gewoon uitgaan van eigen kracht, Kotysch in de ploeg en Boli terug vooraan erbij en ervoor gaan.

Vandaag 3 punten en Lokeren is alweer vergeten, om Gent te vergeten moet er nog het één en ander gebeuren.
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 20: STVV - Kortrijk (22.12.2018 - 20u00)

Bericht door Louis XIV »

Vouch schreef:Bwa ja, het is nu niet dat Kortrijk een wereldploeg heeft en dat ze in de week al wervelend Achter de Kazerne zijn gaan spelen.
Gewoon uitgaan van eigen kracht, Kotysch in de ploeg en Boli terug vooraan erbij en ervoor gaan.

Vandaag 3 punten en Lokeren is alweer vergeten, om Gent te vergeten moet er nog het één en ander gebeuren.
Ik ben in’t algemeen nogal kritisch ingesteld maar er moet me in dit geval toch iets van het hart.Nee de match van dinsdag trok op niks en behalve Tomy geen enkele speler het bekijken waard maar om nu alles direct in de vuilbak te kappen ? Ik vond het zielig te moeten zien dat dinsdag na de derde goal viel (en dus toch nog een dikke 20 minuten te spelen) heel wat supporters zich al richting uitgang begaven; het uitjoelen van spelers door sommigen na de match vond ik ook not done ! Welke ploeg heeft al eens geen vormcrisis...wel goed gelachen toen er iemand in de tribune riep : jillings koent mè ticket terug betalen..en die naast hem: en nog iets meer ook want ik heb hier ook nog wa gedronken...afwachten en laat ons positief blijven
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 20: STVV - Kortrijk (22.12.2018 - 20u00)

Bericht door STimVV »

Anderlecht staat al 2-0 achter op Moeskroen...
Winst levert ons dus "gewoon" een 4e plaats op.
Als we verliezen vallen we uit de top 6.
Cruciale match, vooral op mentaal vlak. (Al zijn de 3 punten na een 1 op 6 ook welkom)
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 20: STVV - Kortrijk (22.12.2018 - 20u00)

Bericht door Vouch »

Louis XIV schreef:
Vouch schreef:Bwa ja, het is nu niet dat Kortrijk een wereldploeg heeft en dat ze in de week al wervelend Achter de Kazerne zijn gaan spelen.
Gewoon uitgaan van eigen kracht, Kotysch in de ploeg en Boli terug vooraan erbij en ervoor gaan.

Vandaag 3 punten en Lokeren is alweer vergeten, om Gent te vergeten moet er nog het één en ander gebeuren.
Ik ben in’t algemeen nogal kritisch ingesteld maar er moet me in dit geval toch iets van het hart.Nee de match van dinsdag trok op niks en behalve Tomy geen enkele speler het bekijken waard maar om nu alles direct in de vuilbak te kappen ? Ik vond het zielig te moeten zien dat dinsdag na de derde goal viel (en dus toch nog een dikke 20 minuten te spelen) heel wat supporters zich al richting uitgang begaven; het uitjoelen van spelers door sommigen na de match vond ik ook not done ! Welke ploeg heeft al eens geen vormcrisis...wel goed gelachen toen er iemand in de tribune riep : jillings koent mè ticket terug betalen..en die naast hem: en nog iets meer ook want ik heb hier ook nog wa gedronken...afwachten en laat ons positief blijven
Mits een 4 op 6 tegen Kortrijk en Oostende wil ik het zelfs geen vormdip noemen, want dan gaat het maar over 4 dagen op een hele voorronde. Maar het blijft spijtig dat die kwartfinale juist in die dip (of 4 dagen, afhankelijk van de volgende resultaten) valt. Een deelname aan PO I kan voor mij Gent uitwissen, maar zo'n blamage en na zo'n seizoen toch nog naar Lommel of Westerlo moeten, neen, dan vrees ik dat Gent nog even op mijn maag gaat blijven liggen. Niet gewoon omdat we uitgeschakeld zijn, maar vooral de manier waarop en de uitslagen van de andere ploegen.
Gebruikersavatar
Mattehh
Berichten: 59
Lid geworden op: 23 apr 2015, 11:14

Re: Speeldag 20: STVV - Kortrijk (22.12.2018 - 20u00)

Bericht door Mattehh »

Anderlecht vanavond verloren van Moeskroen; het is de moment! :stvv:
There is always a way.
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Speeldag 20: STVV - Kortrijk (22.12.2018 - 20u00)

Bericht door Antismurf »

De Petter krijgt een herkansing.
DJ Amiga
Berichten: 404
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:42

Re: Speeldag 20: STVV - Kortrijk (22.12.2018 - 20u00)

Bericht door DJ Amiga »

Ik ben het gezever over ons veld toch serieus beu. Die journalisten zijn allemaal kakelkippen.. als de ene begint te kakelen, volgt de rest

Als je in Kortrijk vandaag moest spelen, was je op een halve akker aan het spelen, zo slecht ligt dat veld..

Over de match: STVV geconcentreerder dan dinsdag maar zal een moeilijke match zijn. Tegenstander speelt zeer gesloten
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 20: STVV - Kortrijk (22.12.2018 - 20u00)

Bericht door Henri is de man »

Toch geen slechte eerste helft hoewel er te veel slordigheden zijn. Overwicht voor STVV - komaan, 2e helft blijven drukken dan komt die goal wel
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 20: STVV - Kortrijk (22.12.2018 - 20u00)

Bericht door Jones »

Zet Boli op een kanon en schiet hem naar de maan. Hoe die man kansen de nek omwringt. Een ramp. Een 0-0 match. Ik zie niet wie van STVV hier gaat scoren. Kamada hopelijk.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 20: STVV - Kortrijk (22.12.2018 - 20u00)

Bericht door smol »

Jones schreef:Zet Boli op een kanon en schiet hem naar de maan. Hoe die man kansen de nek omwringt. Een ramp. Een 0-0 match. Ik zie niet wie van STVV hier gaat scoren. Kamada hopelijk.
Kamada is ook nog maar een schim van de Kamada van over enkele weken. Vlak voor rust moet hij de bal altijd breed leggen voor Bezus.

Algemeen zwakke eerste helft langs beide kanten.
Plaats reactie