Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Alles over de wedstrijden van STVV
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door voetballiefhebber »

Zou wel eens de grootste thuisnederlaag uit de clubgeschiedenis kunnen worden, zonder verdediging en middenveld die naam waardig. Ooit werd het 0-5 als ik me vergis. Was dat niet met Heyligen als trainer van Genk?
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Vouch »

voetballiefhebber schreef:Zou wel eens de grootste thuisnederlaag uit de clubgeschiedenis kunnen worden, zonder verdediging en middenveld die naam waardig. Ooit werd het 0-5 als ik me vergis. Was dat niet met Heyligen als trainer van Genk?
Kan ook een gevleide 1-0 worden, of een zeer terechte 0-4 of een uitgecounterde 2-0 of een verdiende 2-1 of een gelijkspelletje of ....

Ik vrees dat we het pas vrijdagavond gaan weten. Het enige wat we nu weten is dat elke wedstrijd gespeeld moet worden.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Brusselmans »

Zuivere hat-trick van Boli in de tweede helft op 3 assists van Botaka ! ! !
Van 0-2 naar 3 - 2 ! ! !
:onfire: :onfire: :onfire:
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door STimVV »

Brusselmans schreef:Zuivere hat-trick van Boli in de tweede helft op 3 assists van Botaka ! ! !
Van 0-2 naar 3 - 2 ! ! !
:onfire: :onfire: :onfire:
Ssst, onze tactiek niet zomaar bloot leggen.

Botaka has another dream:
89e minuut: bij een 0-0 heeft de VAR een penalty gezien in ons voordeel, nadat Domenico Olivierieeeuhm ik bedoel Trossard zijn middenvinger toonde aan het stvv-publiek.
Botaka zet zich achter de bal.
Hij neemt geen aanloop.
Hij trapt de bal achter zn steunbeen met een stiftertje in het midden vd goal onder de lat. De jonge genkse reservekeeper ligt hopeloos in de rechterhoek te spartelen na zoveel genialiteit. Hij was te gefocust op zijn job tijdens de stage en vergat naar YouTube te kijken
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Hallo-Tokyo »

Ben aan wachten tot de eerste roept dat er te weinig kaarten zijn voor STVV fans.
Dat duurt lang dit jaar.
joost
Berichten: 333
Lid geworden op: 05 sep 2018, 15:30

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door joost »

Hallo STVV fans haast U.
Voor de eerste keer dit jaar (en 2019 is nog maar pas begonnen) zullen er waarschijnlijk geen kaarten genoeg zijn voor deze eerste wedstrijd.
Nog slechts 37 in West en 317 in Oost.
Dus snel zijn is de boodschap!
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Brusselmans »

In voetbal kan alles, zelfs aan de Tiense op kunstgras en volle tribunes !
Misschien eens effe de knop omdraaien allemaal ? ? ?

https://www.youtube.com/watch?v=jZ0jIpJT40M
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Vouch »

joost schreef:Hallo STVV fans haast U.
Voor de eerste keer dit jaar (en 2019 is nog maar pas begonnen) zullen er waarschijnlijk geen kaarten genoeg zijn voor deze eerste wedstrijd.
Nog slechts 37 in West en 317 in Oost.
Dus snel zijn is de boodschap!
Volgens HBvL is zelfs de bovenste ring van de West opengesteld. Maar toch komt men maar aan een dikke 11.000 man. Kan iemand mij dat uitleggen? De eerste keer dat alles uitverkocht was (tegen Club in 2015) sprak men over dik 14.000 man.
Toen was ook het staanvak op de West uitverkocht en in de VIP zal er ook nog wel iets meer volk geweest zijn, maar waar hebben die andere 2.000 gezeten? Tot aan de lijnen?
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Jan Bulder »

Vouch schreef:
joost schreef:Hallo STVV fans haast U.
Voor de eerste keer dit jaar (en 2019 is nog maar pas begonnen) zullen er waarschijnlijk geen kaarten genoeg zijn voor deze eerste wedstrijd.
Nog slechts 37 in West en 317 in Oost.
Dus snel zijn is de boodschap!
Volgens HBvL is zelfs de bovenste ring van de West opengesteld. Maar toch komt men maar aan een dikke 11.000 man. Kan iemand mij dat uitleggen? De eerste keer dat alles uitverkocht was (tegen Club in 2015) sprak men over dik 14.000 man.
Toen was ook het staanvak op de West uitverkocht en in de VIP zal er ook nog wel iets meer volk geweest zijn, maar waar hebben die andere 2.000 gezeten? Tot aan de lijnen?
Volgens mij is die 14.000 de officiële capaciteit met vak L (nu bedekt met spandoek) inbegrepen. Anders komt ge nooit van zijn leven aan 14.000. Maar dat getal kwam uit de PO-periode, toen wereldprimeurs welig tierden. Dat staanvak in West was toen inderdaad 'uitverkocht', in werkelijkheid stond het mar voor 1/3 vol. Volgens mij komt ge aan een goede 12.500 als alles volzit, op vak L na.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Dreke »

Zet gewoon al dat gedoe over de transfers een paar dagen aan de kant. Focus op Genk. Match van het jaar. We hebben er al tegen gewonnen met matigere spelers. Verliezen doet ge pas na 90', niet twee dagen voor de match.

Velen mogen wel naar Staaien afzakken, maar willen niet. Pech. Mijn zoon wilt wel, maar mag niet. Ook pech.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Tompie »

Mijn vriendin is hoogzwanger en kan iedere dag nu bevallen. Het kan ook gewoon vlak voor, tijdens of na de derby zo ver zijn. :geel:
Het zou toch mooi zijn, eerst een hattrick van Boli (als een van de enige die het nog voor hem opneemt hier ;)) en dan naar het ziekenhuis voor de bevalling. Dan ben ik bijna verplicht om "Boli" als tussennaam te gebruiken. ;) Dat bekt nog goed met de familienaam ook. :grappig:

Nee, alle gekheid op een stokje, gemakkelijk wordt het natuurlijk niet. Een nederlaag zou gezien de waardeverhoudingen niet meer dan logisch zijn. Zelfs met onze beste ploeg zou dat niet onlogisch geweest zijn. Ik denk dat we die vrees ook hardop mogen uitspreken.

Maar van zodra de bal morgenavond aan het rollen gaat, mag daar niets van te merken zijn. Stiekem hoop ik dat Brys voor een verrassende tactiek kiest en best aanvallend uit de hoek komt. Maar dat houdt natuurlijk bijzonder veel risico's in. Anderzijds zullen we hoe dan ook met zeer veel aanvallend ingestelde spelers aan de wedstrijd starten, onze flankverdedigers zijn van nature geen verdedigers, De Petter is dat centraal in de defensie ook niet.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door lakie »

Morgen meer dan ooit belangrijk om het volk te gebruiken en in te spelen op de intensiteit van deze match.
Qua sfeer en beleving bedoel ik dan... Dus niet het standaard repertoire van de liedjes afgaan, maar inspelen op wat er gebeurt op het veld...

- de thuisploeg 90 minuten aanjagen en naar voren roepen...
- de tegenpartij 90 minuten uitkakken en uitfluiten
- de scheids aanpakken wanneer het moet...

Een avondje vintage Staaien zal nodig zijn om iets uit de brand te slepen...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door tweety »

lakie schreef:Morgen meer dan ooit belangrijk om het volk te gebruiken en in te spelen op de intensiteit van deze match.
Qua sfeer en beleving bedoel ik dan... Dus niet het standaard repertoire van de liedjes afgaan, maar inspelen op wat er gebeurt op het veld...

- de thuisploeg 90 minuten aanjagen en naar voren roepen...
- de tegenpartij 90 minuten uitkakken en uitfluiten
- de scheids aanpakken wanneer het moet...

Een avondje vintage Staaien zal nodig zijn om iets uit de brand te slepen...
inderdaad maar is de "kop" daar toe in staat, vraag ik me af..
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door STVV-fan »

tweety schreef:
lakie schreef:Morgen meer dan ooit belangrijk om het volk te gebruiken en in te spelen op de intensiteit van deze match.
Qua sfeer en beleving bedoel ik dan... Dus niet het standaard repertoire van de liedjes afgaan, maar inspelen op wat er gebeurt op het veld...

- de thuisploeg 90 minuten aanjagen en naar voren roepen...
- de tegenpartij 90 minuten uitkakken en uitfluiten
- de scheids aanpakken wanneer het moet...

Een avondje vintage Staaien zal nodig zijn om iets uit de brand te slepen...
inderdaad maar is de "kop" daar toe in staat, vraag ik me af..
Of dat ze gaan beginnen te morren als je 3 ballen fout raakt
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Brusselmans »

tweety schreef:
lakie schreef:Morgen meer dan ooit belangrijk om het volk te gebruiken en in te spelen op de intensiteit van deze match.
Qua sfeer en beleving bedoel ik dan... Dus niet het standaard repertoire van de liedjes afgaan, maar inspelen op wat er gebeurt op het veld...

- de thuisploeg 90 minuten aanjagen en naar voren roepen...
- de tegenpartij 90 minuten uitkakken en uitfluiten
- de scheids aanpakken wanneer het moet...

Een avondje vintage Staaien zal nodig zijn om iets uit de brand te slepen...
inderdaad maar is de "kop" daar toe in staat, vraag ik me af..
Als hunne dirigent geen 90 minuten met zijn rug naar het veld staat, maar eens een dagje verlof neemt, zou dat misschien wel kunnen lukken !
Plaats reactie