Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Alles over de wedstrijden van STVV
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door STimVV »

Vouch schreef:
joost schreef:Hallo STVV fans haast U.
Voor de eerste keer dit jaar (en 2019 is nog maar pas begonnen) zullen er waarschijnlijk geen kaarten genoeg zijn voor deze eerste wedstrijd.
Nog slechts 37 in West en 317 in Oost.
Dus snel zijn is de boodschap!
Volgens HBvL is zelfs de bovenste ring van de West opengesteld. Maar toch komt men maar aan een dikke 11.000 man. Kan iemand mij dat uitleggen? De eerste keer dat alles uitverkocht was (tegen Club in 2015) sprak men over dik 14.000 man.
Toen was ook het staanvak op de West uitverkocht en in de VIP zal er ook nog wel iets meer volk geweest zijn, maar waar hebben die andere 2.000 gezeten? Tot aan de lijnen?
De capaciteit:

West:
500 staanplaatsen onderaan.
1900 op de 1e ring.
1030 op de 2e ring.
411 op de 3e ring.
342 op de 4e ring.

Noord: 1760
Oost: 5030
Jonagold: 1277 tickets voor Genk. (Boven + rechtsonder)

Alles samengeteld zit je dan op 12.250 beschikbare plaatsen. Inclusief de 3 bovenste ringen van west. (Seats)
Het verschil met die 14.000 komt dan door de staanplaatsen achter de goal die niet meer beschikbaar zijn.
Morgen zal je inderdaad dus wel rond de 11.000 komen. (Waarvan veeeel genkies: en van wat ik lees zitten die zowel op noord, oost en west in groot aantal. Combi-regeling en geen tickets voor niet abo-houders bewijst zijn nut weer eens... niet)
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Underdog »

De selectie voor morgen:

Doel: Steppe, Pirard, Herbots,
Verdediging: Garcia, De Petter, Mmaee, Botaka, Koike
Middenveld: Sankhon, Asamoah, De Sart, De Bruyn, Dhoore, Sekine
Aanval: Boli, Kamada, Nazon, Janssens, Balongo

Afwezig: Tomiyasu, Teixeira, Endo, Bezus, Acolatse, Ceballos

Tel daar het vertrek van De Norre bij en het is haast surrealistisch met welke kern we het morgen doen. Meer dan ooit benieuwd naar het plan en de opstelling van Brys.

Als we iets willen rapen, zal het toch echt met de onvoorwaardelijke steun van de tribunes moeten gebeuren. Laat iedereen voor een keer alle schroom van zich af gooien en vanaf minuut 1 vol achter de ploeg staan.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Tompie »

Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door lakie »

Ook geen Teixeira... Trainde nochtans voluit dacht ik in Spanje, maar mss willen ze hier toch geen risico pakken? Komend 3 luik is mss belangrijker dan deze ene wedstrijd...

Selectie:
Steppe/Pirard/Herbots
Garcia/Botaka/Koike/Mmaee
De Sart/Doore/Sekine/Sankhon/Kamada/De petter/Asamoah/De Bruyn
Janssens/Boli/Nazon/Balongo
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Jacques »

Wel een heel "speciale" selectie met drie debutanten (Koike, Doore, Balongo). Meer dan waarschijnlijk de eerste en de laatste keer dat we deze selectie zien. Zo rot dat het uitgerekend tegen Genk moet zijn, maar dan gaan we maar voor die "unlikely heroes": Botaka met een stiftertje, De Sart met een streep van op 25m en Boli met een slalom door de Genkse verdediging en rond de keeper. Stunten als nooit tevoren.
Overdrijven is een kunst
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door STimVV »

Ik verwacht deze ploeg.
Al kan het ook Sankhon ipv DeBruyn worden.

Afbeelding

Mmaee en Sekine die tot nu toe 0 en 6 minuten speelden. DeBruyn die nog geen bal goed raakte...
Als je de bank bekijkt zie je nog meer hoe problematisch het morgen is:
Pirard, Sankhon, Koike, Nazon, Janssens, Doore, Balongo.
Ik verwacht dat Sekine na 60 minuten dood zit. Speelde al 2j gaan 90 minuten en op deze positie moet je al uitzonderlijk fit zijn om dat 90 minuten te doen. Ook Casper had daar problemen mee. Maar wie moet je dan inbrengen? Koike dan maar? Gaat Mmaee het 90 minuten vol houden. Met een masker dan nog... tis te hopen want geen alternatief.
Ze hadden Kotysch toch beter een weekske langer hier gehouden...
Het woord underdog is morgen een understatement.

Een puntje zal aanvoelen en gevierd worden als een overwinning, maar dan zal het moeten spoken op Stayen.
Laatst gewijzigd door STimVV op 17 jan 2019, 14:53, 2 keer totaal gewijzigd.
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door pat@ »

Iemand een idee welke de juiste posities zijn van jonkies Doore en Balongo? Ik gok trouwens nog altijd op een 4-mans verdediging.
sander0910
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 jan 2017, 10:00

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door sander0910 »

STimVV schreef:Ik verwacht deze ploeg.
Al kan het ook Sankhon ipv DeBruyn worden.

Afbeelding

Mmaee en Sekine die tot nu toe 0 en 6 minuten speelden. DeBruyn die nog geen bal goed raakte...
Als je de bank bekijkt zie je nog meer hoe problematisch het morgen is:
Pirard, Sankhon, Koike, Nazon, Janssens, Doore, Balongo.
Ik verwacht dat Sekine na 60 minuten dood zit. Speelde al 2j gaan 90 minuten en op deze positie moet je al uitzonderlijk fit zijn om dat 90 minuten te doen. Ook Casper had daar problemen mee. Maar wie moet je dan inbrengen? Koike dan maar? Gaat Mmaee het 90 minuten vol houden. Met een masker dan nog... tis te hopen want geen alternatief.
Ze hadden Kotysch toch beter een weekske langer hier gehouden...
Het woord underdog is morgen een understatement.
Ja zal wel ongeveer deze ploeg worden, ik denk De Sart een rij naar voor in plaats van De Bruyn en Sankhon als verdedigende middenvelder. Naar het einde toe als we achter staan waarschijnlijk een extra spits opsmijten in plaats van Sekine en dan met 4 verdedigers spelen.
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Louis XIV »

Jacques schreef:Wel een heel "speciale" selectie met drie debutanten (Koike, Doore, Balongo). Meer dan waarschijnlijk de eerste en de laatste keer dat we deze selectie zien. Zo rot dat het uitgerekend tegen Genk moet zijn, maar dan gaan we maar voor die "unlikely heroes": Botaka met een stiftertje, De Sart met een streep van op 25m en Boli met een slalom door de Genkse verdediging en rond de keeper. Stunten als nooit tevoren.
De Sart met een streep in zijn broek na de match geloof ik meer in dan een streep vanop 25m, enfin soit we zullen zien ...
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Antismurf »

Wordt moeilijk, weinig gestalte centraal op het middenveld. Denk dat geen van de opties groter is dan 1m80, daar torent bijvoorbeeld Berge serieus bovenuit. Hopelijk lukken een paar goeie counters en mikt Boli dan alvast tussen de palen ipv ernaast of erop :geelblauw:
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Geel-Blauw »

lakie schreef:Morgen meer dan ooit belangrijk om het volk te gebruiken en in te spelen op de intensiteit van deze match.
Qua sfeer en beleving bedoel ik dan... Dus niet het standaard repertoire van de liedjes afgaan, maar inspelen op wat er gebeurt op het veld...

- de thuisploeg 90 minuten aanjagen en naar voren roepen...
- de tegenpartij 90 minuten uitkakken en uitfluiten
- de scheids aanpakken wanneer het moet...

Een avondje vintage Staaien zal nodig zijn om iets uit de brand te slepen...
En vooral op de Genkse keeper z'n kap zitten, die jong zal ook wel stress hebben nu hij zijn kans krijgt om hem te bewijzen. Ideaal om hem nog wat nerveuzer te maken, en daarmee bedoel ik niet liedjes gaan zingen over z'n moeder ofzo. Dat we keepers kunnen beïnvloeden op Stayen weten we, zie die ene van Anderlecht vroeger en in 2de klasse herinner ik me ook een match waarbij de keeper in het ros zo gek werd dat hij de centjes begon terug te gooien in het publiek.
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Jacques »

Louis XIV schreef:
Jacques schreef:Wel een heel "speciale" selectie met drie debutanten (Koike, Doore, Balongo). Meer dan waarschijnlijk de eerste en de laatste keer dat we deze selectie zien. Zo rot dat het uitgerekend tegen Genk moet zijn, maar dan gaan we maar voor die "unlikely heroes": Botaka met een stiftertje, De Sart met een streep van op 25m en Boli met een slalom door de Genkse verdediging en rond de keeper. Stunten als nooit tevoren.
De Sart met een streep in zijn broek na de match geloof ik meer in dan een streep vanop 25m, enfin soit we zullen zien ...
Goh ja, kijk, de streep in de broek van De Sart kan in ieder geval al niet groter zijn dan de streep die veel supporters dezer dagen achterlaten. Die streep is nl. zo lang dat je zou denken dat de boer vroegtijdig zijn mest is gaan uitrijden en zijn ton niet fatsoenlijk heeft afgesloten. ;)

We hebben morgen niets te verliezen. We hebben ook weinig kans om te winnen, maar veel of weinig kans: we gaan die match toch sowieso moeten spelen. Dus kunnen we ze maar beter aanvatten met het mes tussen de tanden en een positieve ingesteldheid. Het is nog altijd maar Genk hè, geen Man City, PSG of Real Madrid.
Overdrijven is een kunst
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door smol »

volgens wat inside info zou er met 4 achteraan gespeeld worden .... en enkele rare kronkels :)
Steppe
Sankhon - MMae - De Petter - Garcia
Botaka De Sart Asamoah Sekine
Kamada Boli

Hoe correct de info was geen idee, mij lijkt het alvast zeer raar
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door lakie »

smol schreef:volgens wat inside info zou er met 4 achteraan gespeeld worden .... en enkele rare kronkels :)
Steppe
Sankhon - MMae - De Petter - Garcia
Botaka De Sart Asamoah Sekine
Kamada Boli

Hoe correct de info was geen idee, mij lijkt het alvast zeer raar
Dees kan gerust omgevormd worden naar....

----------------------------------------------------------- Steppe --------------------------------------------------------

-------------------------------- Mmaee -------------- De Petter -------------- Garcia -------------------------------

----- Botaka ------------------------------------------------------------------------------------------------ Sekine ------

------------------------------------------------ Sankhon ---------- Asamoah ---------------------------------------------

----------------------------------------------------------- De Sart ----------------------------------------------------------

----------------------------------------- Kamada -------------------------- Boli --------------------------------------------


Dus zullen zien.....
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door STVV-fan »

pat@ schreef:Iemand een idee welke de juiste posities zijn van jonkies Doore en Balongo? Ik gok trouwens nog altijd op een 4-mans verdediging.
Doore is een flankspeler/middenvelder voor de linkerkant dacht ik.

Balongo is een grote diepe spits
Plaats reactie