Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Brusselmans »

KNRI schreef:Persbericht STVV:

Na de Limburgse derby van afgelopen weekend wenst STVV zich volledig te distantiëren van de incidenten na afloop van de wedstrijd. Na analyse en grondig overleg met Burgemeester Veerle Heeren en de lokale politie van Sint-Truiden zullen alle instanties de nodige maatregelen treffen. Niet enkel de geverbaliseerde personen maar ook zij die de verantwoordelijkheid dragen voor deze incidenten zullen door de club worden gesanctioneerd.
De club zal ook met de betrokken overheden samenwerken om het grensoverschrijdende hooliganisme te bestrijden.
Geen poot om op te staan !
de Jos
Berichten: 136
Lid geworden op: 24 jul 2015, 02:30

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door de Jos »

Als ik als goede huisvader zeg: "Persoon x komt mijn keet niet meer binnen," dan heeft persoon x inderdaad geen poot om op te staan. Tenzij ik natuurlijk een overheidsinstelling of een andere instelling van openbaar nut was.
Verrekeskop
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:06

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Verrekeskop »

Franske schreef:
Verrekeskop schreef:
Franske schreef:
Ik begin me daar ook meer en meer aan te storen. Allemaal in het zwart met een obligaat stukje geel/blauw?! Waar is de trots op onze kleuren? En dat dwepen met Haspengouw/Hesbania heb ik ook nooit begrepen, 95% van de aanwezigen voelt zich allicht Limburger en kan die discussie wel missen. Waar anders een machtige tifo verschijnt komt nu een veredeld spandoek. Ik heb al spijt van mijn 20 EUR donatie een aantal thuismatchen geleden. Soit, tijd voor "back to basics".
F*U*C*K LIMBURG. Blijf maar allemaal braaf blaten bende schapen. G*nk heeft het genoeg uitgehangen, nu ze met hun grote bek wat straatmeubilair in hun smurfenbussen gekeild krijgen gaan ze janken bij de pers. Je zaait wat je oogst, geen medelijden mee.
Er moet in uw jeugd iets serieus misgelopen zijn. Geen énkel kind dat met zijn ouders naar een voetbalwedstrijd trekt verdient het om angstig in een bus te moeten wegduiken. Volwassenen ook niet trouwens.

Als je klop krijgt omdat je met wederzijdse instemming in een veld afspreekt om wat op elkaar te gaan kloppen, akkoord. Maar niet als je voor ontspanning naar een voetbalwedstrijd gaat.
Ja in mijn jeugd is er veel misgelopen, jaren tussen STVV-supporters gestaan die niets liever hebben dan een golden shower op en naast het veld.
Het DNAAAA van de club wor!
Verrekeskop
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:06

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Verrekeskop »

Brusselmans schreef:
KNRI schreef:Persbericht STVV:

Na de Limburgse derby van afgelopen weekend wenst STVV zich volledig te distantiëren van de incidenten na afloop van de wedstrijd. Na analyse en grondig overleg met Burgemeester Veerle Heeren en de lokale politie van Sint-Truiden zullen alle instanties de nodige maatregelen treffen. Niet enkel de geverbaliseerde personen maar ook zij die de verantwoordelijkheid dragen voor deze incidenten zullen door de club worden gesanctioneerd.
De club zal ook met de betrokken overheden samenwerken om het grensoverschrijdende hooliganisme te bestrijden.
Geen poot om op te staan !
Gaan ze die mongool Trossard een boete geven dan?
Verrekeskop
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:06

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Verrekeskop »

bert1924 schreef:Ik weet een ding: als een STVV speler dit in genk zou doen ,kwam hij niet levend van het veld!!!!!!
Ach man, in Antwerp kunnen ze die met de corbillard van de plein komen halen.
De schaapjes hier gaan er nog voor klappen.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Dreke »

Verrekeskop schreef:Ja in mijn jeugd is er veel misgelopen, jaren tussen STVV-supporters gestaan die niets liever hebben dan een golden shower op en naast het veld.
Het DNAAAA van de club wor!
Moderator, tijd om in te grijpen?
A loyal football fan only supports the shirt...
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 22: STVV - Genk (18.01.2019 - 20u30)

Bericht door Hallo-Tokyo »

Fluitconcert voor de genkies vandaag.

Reden ?

- Trossard vergat de vlag te planten
- Het regende binnen in paar bussen en das nooit plezant.
- Clement vond dat het veld te goed was. Mijn spelers zijn verward.
- De appeltaart lag zwaar op de maag want paar spelers zitten in het dokterskabinet.
Plaats reactie