Cercle - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Cercle - STVV

Bericht door Louis XIV »

Tompie schreef:Het is nu toch ook niet dat je niets over een glazen wand kan gooien... Neen, gewoon een 5-0 forfait nederlaag is het enige wat kan helpen volgens mij.

Vanavond is een driepunter belangrijk, dat spreekt voor zich. Door de geboorte van mijn zoontje heb ik de voorbije dagen niet echt kunnen volgen wat er allemaal gebeurd is. Maar met Kamada in de rol van Bezus zie ik ons niet echt verzwakt, behalve dan wat duelkracht die we kwijt zijn gespeeld. Syllah zie ik dan weer graag komen, snelheid kan deze kern absoluut gebruiken.
Proficiat ! Ne nieuwe Kanarie ;) Gij doet tenminste iets aan het supporter potentieel voor de toekomst ;)
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Cercle - STVV

Bericht door STimVV »

Toch echt wel een cruciale match vandaag...
Ook voor het geloof in po1 van zowel spelers als supporters. Verliezen wil waarschijnlijk zeggen dat we een kloofje moeten laten.
Maar bij winst ziet het er gewoon heel goed uit met 2 haalbare thuismatchen voor de boeg en reserve-spelers die toonden op hen te kunnen rekenen.
En vooral: volgende week recupereren we toch wel weer wat spelers die een meerwaarde kunnen geven: Garcia, Sylla die dan moet kunnen starten, Ceballos kan dan hopelijk ook weer aan een match kan beginnen. Bij het seizoensbegin verkoos ik altijd Ceballos boven deNorre op links in onze 3-5-2. Ik verwacht Hairemans tegen dan misschien wel. En wie weet zijn Endo en Tommi dan ook weer terug. Dat zijn minstens 3 en maximum 6 basis-spelers die er bij komen.
Als we vandaag op een diefje 3 punten pakken komt het positieve gevoel hopelijk weer terug. Want met een 3 op 18 kan dat natuurlijk niet. Dit seizoen deden we nog geen enkel keer een hold-up. Op een diefje en onverdiend de 3 punten pakken. Dat mag ook eens. Doe vandaag maar Daichi. Betonneren en een 0-1tje binnen prikken. Dan zijn we weer vertrokken.
Frigoo
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 jan 2019, 01:42

Re: Cercle - STVV

Bericht door Frigoo »

Acolatse komt erin, waarschijnlijk als linkervleugelverdediger. Ben hier geen fan van, hopelijk houden we het defensief dicht aan zijn kant, vind dat Botaka aan de andere kant het defensief nog beter doet dan. Acolatse is gewoon een voorspeler, vond hem zwak acteren ( in defensief opzicht) de keren dat hij daar speelde.

door de aanwezigheid van Mmaee krijgt Sankhon zijn volledige kans op zijn geliefkoosde positie, ben erg benieuwd naar zijn prestatie! Zal samen met Asamoah het middenveld moeten dicht houden, cruciaal om daar de veldslag te winnen vandaag!

Allee STVV! :stvv:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Cercle - STVV

Bericht door Brusselmans »

Charleroi morst tegen Beveren!
Die kunnen we al vöorbij!
De missie is duidelijk!
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Cercle - STVV

Bericht door Jan Bulder »

Wat een kinderlijk belachelijke doelpunten geven wij de laatste weken weg.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Cercle - STVV

Bericht door Jack »

Mmaee...eerst een dikke kans weggeven, dan een onnodige fout weggeven rond de backlijn en dan zijn man niet volgen bij de goal. Ai.
tweety
Berichten: 877
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Cercle - STVV

Bericht door tweety »

Pff hoe slecht is dit toch weer. Dat middenveld :roll: de petter desart botaka acolatse. Ik kan niet kiezen wie er nu het zwakst us eigenlijk
tweety
Berichten: 877
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Cercle - STVV

Bericht door tweety »

Jack schreef:Mmaee...eerst een dikke kans weggeven, dan een onnodige fout weggeven rond de backlijn en dan zijn man niet volgen bij de goal. Ai.
Niet goed genoeg. Kan nie volgen
sander0910
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 jan 2017, 10:00

Re: Cercle - STVV

Bericht door sander0910 »

Jack schreef:Mmaee...eerst een dikke kans weggeven, dan een onnodige fout weggeven rond de backlijn en dan zijn man niet volgen bij de goal. Ai.
Ja Mmaee heeft het toch ferm moeilijk tegen Hazard zen broer, ondertussen wel zijn masker afgedaan
sander0910
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 jan 2017, 10:00

Re: Cercle - STVV

Bericht door sander0910 »

1-1 botaka
Frigoo
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 jan 2019, 01:42

Re: Cercle - STVV

Bericht door Frigoo »

Jack schreef:Mmaee...eerst een dikke kans weggeven, dan een onnodige fout weggeven rond de backlijn en dan zijn man niet volgen bij de goal. Ai.
Was niet zijn man, Sankhon stond ertegen voor de bal vertrok maar liep niet mee, Mmaee kon daar weinig aan doen. verdedigt wel als een dweil momenteel. Paar verzachtende omstandigheden imo: Acolatse bied niets van steun en Hazard is de beste man op het veld momenteel. Maar komt tekort.

De Petter loopt er ook weer bij voor spek en bonen op het middenveld. al veel verkeerde ballen ingespeeld, kwestie van tijd voor Cercle daar van profiteert. En Botaka kan geen voorzet geven, maar op de een of andere manier scoort hij toch maar weer.

Boli verdient een pluim voor zijn eerste helft. Heeft er precies het meeste zin in van allemaal.
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Cercle - STVV

Bericht door stvv fan »

Ik vindt de sart de slechtste op het moment, als die jongen passen kon geven. Had je al 2a3 kansen voor goal meer gehad. Dan nog zijn schot, denkende dat hij osimhen is.
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Cercle - STVV

Bericht door Henri is de man »

tweety schreef:Pff hoe slecht is dit toch weer. Dat middenveld :roll: de petter desart botaka acolatse. Ik kan niet kiezen wie er nu het zwakst us eigenlijk
Komaan tweet - Botaka speelt een prima wedstrijd vandaag (de goal niet eens meegerekend).
De Petter heeft al ne foute pas of 10 gegeven en De Sart vind ik ook zwak vandaag. Acolatse weinig gezien maar wel lekkere dribbel bij de goal.

Die Mercier bij Cercle - das geen slechte...
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Smurf
Berichten: 387
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Cercle - STVV

Bericht door Smurf »

Mits een paar wissels of een andere veldbezetting, moet dit kunnen. Iemand die Hazard uit de match houdt en we zijn al een heel eind. Bezus wordt (naar mijn bescheiden mening) toch gemist. En De Norre zou het vermoedelijk ook beter gedaan hebben tegen Hazard. Maar bon, ze zijn er niet meer dus moeten we het zonder hen oplossen.
Sekine ipv Mmaee?
En op het midden moet er echt iets bij!
sander0910
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 jan 2017, 10:00

Re: Cercle - STVV

Bericht door sander0910 »

Wat een missers van Cercle
Plaats reactie