Cercle - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Krikke
Berichten: 315
Lid geworden op: 22 sep 2011, 13:19

Re: Cercle - STVV

Bericht door Krikke »

Ge doet natuurlijk altijd een goede zaak als je wint maar als je volgende week thuis tegen Eupen wint kan het wel eens een hele goeie zaak zijn gezien de matchen op die speeldag:
Moeskroen - Charleroi
Club Brugge - Gent
Standard - Anderlecht
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Cercle - STVV

Bericht door kenniksvanvoetbal »

the fan schreef:Jij bent de eerste om te reclameren als ze verliezen..
Ik heb genoten van STVV - Genk... voetbal... daarvoor komen mensen naar een stadion.
Mogen we nog zeggen als het niet goed is? Jezus...
Dat zal dan toch niet de STVV -Genk van vorige week geweest zijn !! :?

en soms zijn de drie punten belangrijker dan het spelvertoon .....
Antwerp staat ook lekker vooraan maar daar is het elke week potteke stamp !
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: Cercle - STVV

Bericht door panter »

Tompie schreef:Sankhon ontsnapt toch ook aan rood daarnet. Met al geel achter zijn naam zo driest inkomen...

De prestaties van De Petter en De Sart doen pijn aan de ogen. We kunnen wel roepen op Belgen maar amai... Ook Steppe weer in de fout bij die afgekeurde 2-2. Een "Belgenprobleem" in deze wedstrijd zowaar.
De Sart speelt een goede 2 de helft !!
Er waren veel ander die veel slechter waren waaronder Kamada Misschien!
Laatst gewijzigd door panter op 26 jan 2019, 22:52, 2 keer totaal gewijzigd.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Cercle - STVV

Bericht door vdl »

Botaka, Boli en Tex waren weer de sterkhouders, toch vond ik ook Sankhon ook sterk spelen.
De Sart ook een degelijke match, De Petter was goed verdedigend maar heeft heel veel balverlies gehad.
Mmae een moeilijk begin maar toch herpakte hij zich goed.
Al bij al was het geen schitterende match ,maar de drie punten zijn binnen en das het belangrijkste.
SintV
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 jan 2019, 17:17

Re: Cercle - STVV

Bericht door SintV »

Stvv wint onverdiend op Cercle maar dat interesseert me geen ... .
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Cercle - STVV

Bericht door Louis XIV »

SintV schreef:Stvv wint onverdiend op Cercle maar dat interesseert me geen ... .
HOL
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Cercle - STVV

Bericht door Tompie »

panter schreef:
Tompie schreef:Sankhon ontsnapt toch ook aan rood daarnet. Met al geel achter zijn naam zo driest inkomen...

De prestaties van De Petter en De Sart doen pijn aan de ogen. We kunnen wel roepen op Belgen maar amai... Ook Steppe weer in de fout bij die afgekeurde 2-2. Een "Belgenprobleem" in deze wedstrijd zowaar.
De Sart speelt een goede 2 de helft !!
Er waren veel ander die veel slechter waren waaronder Kamada Misschien!
Tweede helft idd iets beter. Enfin, veel gelopen vooral toch en blijven knokken. Verdienstelijk in mijn ogen, goed vond ik hem niet. Daarvoor was de passing toch te matig.

Ik ben al weken aan het zeggen dat Kamada maar een schim is van de speler die hij aanvankelijk was. Niet door zijn doelpunten die er nu niet meer zijn, wel omdat hij gewoon vaak té onzichtbaar is. Maar hij kan wel altijd met een flits mee de beslissing forceren zoals nu bij de 1-2. Vorige week was hij wel goed.

Mmaee had het lastig voor de rust maar herpakte zich daarna wel degelijk.

Goed, zo een wedstrijden zijn een dubbeltje op zijn kant. Die fout op Kamada zal lang niet elke VAR melden, de doelman van Cercle had rood moeten krijgen en ook Sankhon verdiende een tweede gele kaart.

Uiteindelijk tellen in zo een wedstrijd en zeker op verplaatsing alleen de drie punten. Positief is ook dat we best een aantal kansen creëerden, moeten daar wel beter mee omspringen en de wedstrijd dood maken. Gelukkig was ook Cercle niet echt efficiënt.

Job done en op naar volgende week! ;)
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Cercle - STVV

Bericht door Brusselmans »

Van de volgende 4 zijn er 3 thuis !
Eupen, W.Beveren en Charleroi.
Zonder onderschatting, maar elke kandidaat voor PO1 droomt van zo een programma!
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Cercle - STVV

Bericht door Hallo-Tokyo »

De haspengouwer volgens Rick de meeuw.

De appels zijn te dik.
De peren zijn te dun.
Het vriest het dooit.

Excuses dat we maar 58% balbezit hadden in Cercle met een gehavende ploeg.
Jef Cleeren pas getrouwd is in slaap gevallen in de tweede helft.
Trossard heeft vandaag de vlag van Moeskroen in het midden gezet in zwartberg.
De halve cabrio bussen zijn teruggeplakt.

Gelukkig vliegen morgen de drones uit boven Sintruin voor anti depressiva in dampvorm te verspreiden.
STVV staat pas 6de.
Het druggebruik in en rond Sint-Truiden is wat het is. Het aantal paniekzaaiers is wel toegenomen.
Winnen op verplaatsing mag alleen als het overtuigend is met barca voetbal.

Ge gewoon slapen en kijk morgen naar de stand. Nu nog wat evenwichtig gedrag van de binken en we kunnen na een 6/6 dromen van PO1 met een mini budget.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Cercle - STVV

Bericht door Jan Bulder »

the fan schreef:Jij bent de eerste om te reclameren als ze verliezen..
Ik heb genoten van STVV - Genk... voetbal... daarvoor komen mensen naar een stadion.
Mogen we nog zeggen als het niet goed is? Jezus...
Ik vraag me af waarvoor gij dan het gros van de jaren '80, '90, '00 en '10 zijt komen kijken. Want voetbal zoals gij het wilt voorstellen, hebben we hier niet vaak gezien.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Cercle - STVV

Bericht door Jones »

3 punten, dat is wat telt. Nu tegen Eupen de lijn doortrekken
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Cercle - STVV

Bericht door miel »

Cercle had 26 punten , Waar denken sommigen dat die vandaan kwamen
Ge speelt op verplaatsing met een gehavende ploeg , je haalt al dan niet met wat geluk de 3 punten binnen , en op basis van de wedstrijd statistieken kan je het niet eens onverdiend noemen .
Opdracht ruimschoots volbracht
Het is duidelijk dat het voor sommige sjarels nooit goed genoeg zal zijn , maar ja zalig de armen van geest :lol:
Wie denkt dat in de JPL er een ploeg is die zomaar over een ander heen kan walsen , wordt eens wakker
Wat mij nog meer verheugd dan de uitslag waren de prestaties van Mmaee en Sankhon
Mmaee had het in het begin moeilijk ,duidelijk door het gebrek aan match ritme , maar herpakte zich goed
Sankhon deed het niet onaardig , ik ben er van overtuigd dat deze 2 spelers met wat meer match ritme ons nog grote diensten kunnen bewijzen
Laatst gewijzigd door miel op 27 jan 2019, 01:11, 1 keer totaal gewijzigd.
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Cercle - STVV

Bericht door bert1924 »

Nog een reactie betreffende Kamara: indien zowel Boli als Dessart hun bal afgeven aan de vrijstaande Kamara,ipv zelf hun kans te gaan,scoort Kamara hoogstwaarschijnlijk 2maal en is de held v.d.avond.
Later in de match deed Acolatse nogmaals hetzelfde als Boli en Dessart.
Tex beste man en goede match van Botaka ,Acolatse en Boli
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Cercle - STVV

Bericht door Brusselmans »

bert1924 schreef:Nog een reactie betreffende Kamara: indien zowel Boli als Dessart hun bal afgeven aan de vrijstaande Kamara,ipv zelf hun kans te gaan,scoort Kamara hoogstwaarschijnlijk 2maal en is de held v.d.avond.
Later in de match deed Acolatse nogmaals hetzelfde als Boli en Dessart.
Tex beste man en goede match van Botaka ,Acolatse en Boli
En dan durft men nog zeggen dat er geen nieuwe direct inzetbare spelers aangekocht zijn in deze wintermercado !!!!!
:o
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Cercle - STVV

Bericht door fruitboerke »

3 dikke punten , Gent en Anderslecht mogen aan de bak morgen. Al bij al een gevleide overwinning maar who cares. Het begint stilletjes aan money time te worden en dan is het zaak om zoveel mogelijk punten te pakken . Daar hoort soms wat geluk of meeval bij.Ik vond De Sart vandaag één van zijn beste matchen spelen al ben ik zeker geen fan van die gast maar juist is juist . In negatieve zin was het dan weer Kamada die mij opviel. Tjonge wat was dat zeg ..Het programma oogt de komende weken zeer schappelijk , nog een match of 3 winnen hier en daar nog een punt meegraaien en dan gaan we er heel kort bij zijn. :geelblauw:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Plaats reactie