Speeldag 24: STVV EUPEN (3/2 20:00) zondag

Alles over de wedstrijden van STVV
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 24: STVV EUPEN (3/2 20:00) zondag

Bericht door STimVV »

Vind je?
Ik heb toch meer vertrouwen in DePetter dan in Sankhon als rechtse centrale verdediger.
Ik supporter om 15u stiekem voor Iran. Als zij Japan uitschakelen komen Tomi en Endo gewoon weer in de ploeg. Vukovic van Genk werd vrijdag met Australie uitgeschakeld op de Asia Cup en zaterdag zat hij bij Genk al op de bank.
Wanneer Tomi en Endo terug zijn kan je het op onderstaande manier doen.
Indien niet: De Petter en DeSart op Tomi en Endo hun positie.

Afbeelding
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 24: STVV EUPEN (3/2 20:00) zondag

Bericht door fruitboerke »

STimVV schreef:Vind je?
Ik heb toch meer vertrouwen in DePetter dan in Sankhon als rechtse centrale verdediger.
Ik supporter om 15u stiekem voor Iran. Als zij Japan uitschakelen komen Tomi en Endo gewoon weer in de ploeg. Vukovic van Genk werd vrijdag met Australie uitgeschakeld op de Asia Cup en zaterdag zat hij bij Genk al op de bank.
Wanneer Tomi en Endo terug zijn kan je het op onderstaande manier doen.
Indien niet: De Petter en DeSart op Tomi en Endo hun positie.

Afbeelding
Dit zal waarschijnlijk uw typeploeg worden zonder verdere aanwinsten.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 24: STVV EUPEN (3/2 20:00) zondag

Bericht door weekenders »

Japan staat 0-1 voor tegen Iran. Onze 2 spelers staat in de ploeg.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 24: STVV EUPEN (3/2 20:00) zondag

Bericht door weekenders »

Endo juist af gedragen.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 24: STVV EUPEN (3/2 20:00) zondag

Bericht door weekenders »

0-2 na penalty
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Speeldag 24: STVV EUPEN (3/2 20:00) zondag

Bericht door Oscar »

0 - 3
De finale wordt vrijdag 1 februari gespeeld.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 24: STVV EUPEN (3/2 20:00) zondag

Bericht door STVV-fan »

Als Japan de finale wint, zouden onze bazen Tomi en Endo dan de vlieger richting België of Tokyo laten nemen?
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Speeldag 24: STVV EUPEN (3/2 20:00) zondag

Bericht door Elgromi »

Hoop wat zij zelf wensen, verdienen toch een groot feest in Tokio. Ze hebben vrijdag al een match in de benen, en dan lange vlucht + andere dingen die erbij komen kijken. Vraag me wel af wat Endo heeft.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 24: STVV EUPEN (3/2 20:00) zondag

Bericht door Dreke »

STVV-fan schreef:Als Japan de finale wint, zouden onze bazen Tomi en Endo dan de vlieger richting België of Tokyo laten nemen?
Laat ons hopen naar Tokyo. Ze zullen niet van nut zijn voor ons en ze verdienen dat dan ook gewoon...
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 24: STVV EUPEN (3/2 20:00) zondag

Bericht door weekenders »

Elgromi schreef:Hoop wat zij zelf wensen, verdienen toch een groot feest in Tokio. Ze hebben vrijdag al een match in de benen, en dan lange vlucht + andere dingen die erbij komen kijken. Vraag me wel af wat Endo heeft.
Ik heb ergens gelezen dat het waarschijnlijk over een liesblessure gaat.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 24: STVV EUPEN (3/2 20:00) zondag

Bericht door Jacques »

Als je als club een beetje people management vaardigheden hebt, laat je Tomi en Endo de keuze waar zij een evt. Aziatische titel zullen vieren. We hebben het hier over het equivalent van het EK, niet de beker van het gewest ofzo. Als je een speler verbiedt om dat te vieren met zijn familie, vrienden, landgenoten, ben je als club zelf bezig met ontevreden spelers te creëren. Het lijkt me voor het imago van DMM in eigen land trouwens ook niet goed als wij/zij zouden eisen dat Tomi en Endo naar België en niet naar Japan afreizen. Nee, als Tomi en Endo de Asia Cup zouden binnenhalen, verdienen ze het om dat thuis (kortstondig) te vieren.
Overdrijven is een kunst
Jebus4life
Berichten: 1233
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Speeldag 24: STVV EUPEN (3/2 20:00) zondag

Bericht door Jebus4life »

Welk nut heeft het ook die mannen direct op een vliegtuig te zetten naar België? Of ze nu winnen over verliezen vrijdag:
Ofwel is er serieuze decompressie, oftewel serieuze teleurstelling. In alle geval hebben die 48 uur eerder een match in de benen... Ik zou ze in beide gevallen niet opstellen.

Indien ze winnen.
Laat die mannen toch gewoon naar huis vliegen, vieren met de ploeg/vrienden/familie en vraag dat ze woensdag ofzo terug op de club zijn.
Zet ze in de thuismatch tegen Beveren voor de match nog eens in de bloemetjes op het veld (de Asian cup is qua standing misschien wel een pak lager dan het EK/Copa America ofzo, maar het is by far de grootste trofee die een kanarie ooit gewonnen heeft, en misschien zal winnen, dat moeten (mogen!) we niet zomaar voorbij laten gaan).

Enige nadeel dat ik zie is dat Tomi echt onhoudbaar zal worden naar volgend seizoen toe (dat was hij waarschijnlijk al, maar een mens mocht toch hopen...), Die jongen is nauwelijks 20, heeft al bijna 10 caps, en wordt (als je het op dit moment analyseert) zonder enige discussie de leider van de Japanse defensie de komende 10-15 jaar). Als die z'n met z'n kopke hier op aarde blijft wordt het echt een hele grote.
Ik zal ongetwijfeld niets van voetbal kennen, als normale supporter en liefhebber, maar dat De Roeck dit niet zag na er elke dag mee te werken? Vergeef het mij, maar ik zal het nooit begrijpen. Beloftencoach bij Anderlecht nu, maar ik vraag me af hoeveel talent ene daar moet hebben vooraleer De Roeck het zal spotten...

DMM mag van mij een leuke inspanning doen om dat contract open te breken, hem houden tot de zomer van 2020 en hem dan voor een miljoen of 20 verlappen...
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 24: STVV EUPEN (3/2 20:00) zondag

Bericht door weekenders »

DOMPER VOOR STVV: ENDO 7 MATCHEN OUT?
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article. ... ewM_cYuh2Y
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 24: STVV EUPEN (3/2 20:00) zondag

Bericht door Brusselmans »

Ideale scenario zou zijn :

Moeskroen - Charleroi : 1
Oostende - Antwerp : 1
Bruhhe - Gent : 1
Standard - Anderlecht : 1

Uitslagen die niet eens verwondering zouden opwekken, eerder logica, maar in voetbal is geen logica.
Moest dit gebeuren, dan weet je dat winst tegen Eupen goed is voor plek 5 en 2 punten voorsprong.

Iets minder ideaal, maar nog altijd goed :

Moeskroen - Charleroi : x
Oostende - Antwerp : 1
Bruhhe - Gent : x
Standard - Anderlecht : x

Mits winst eveneens goed voor plaats 5, maar dan met 1 punt voorsprong !

Wint Anderlecht en verliest Gent, dan is het plaats 6, met 1 punt achter Anderlecht en Standard,
en 2 punten voor op Gent.

Met andere woorden : Gent moet altijd verliezen, en wij altijd winnen, dan is alles goed !

We en ze zullen allemaal weten voor de aftrap hoe de situatie is.
sander0910
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 jan 2017, 10:00

Re: Speeldag 24: STVV EUPEN (3/2 20:00) zondag

Bericht door sander0910 »

Oefenmatch tegen Beerschot-Wilrijk 3-2 gewonnen, 2x Thalysson en 1x onze Japanse spits Kinoshita.

https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/s ... ot-wilrijk
Plaats reactie