Speeldag 24: STVV EUPEN (3/2 20:00) zondag

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 24: STVV EUPEN (3/2 20:00) zondag

Bericht door STVV-fan »

De metalen trapconstructies aan de Noord kan en mag je niet verwijderen, dit vanwege het feit dat dit evacuatiewegen "naar het veld zijn", die nodig zijn mocht er in de tribune zelf iets schelen (de hele mikmak staat in de fik en men kan niet evacueren via de binnenkant van de tribune).

Die zal je dus altijd MOETEN behouden.

Met alle respect, Tim (en ik weet dat je het goed bedoelt, ik krijg ook nog altijd kippenvel als ik samenvattingen herbekijk van matchen met de oude staantribune aan de Noord), maar ik vrees dat uw architecturale hoogstandjes zullen afgekeurd worden met een grote NJET door Binnenlandse Zaken (voetbalcel).

Ik sluit me ook een beetje aan bij Miel.
Mocht in het ideale geval alles aan het stadion gedaan worden om de oude sfeer terug te brengen, zijnde tribunes dichter op het veld, natuurlijk gras (een patattenveld dan, want beter hadden we het vroeger niet :grappig:), dan nog hangt het af van de mensen die die tribunes bevolken.

Als we zien dat nu, wanneer we het zelfs beter doen dan onder Brepoels (waarvan somiige personen nog altijd een standbeeld willen zien op Stayen), het armoei troef blijft, tja.
Desire
Berichten: 20
Lid geworden op: 27 okt 2010, 23:42

Re: Speeldag 24: STVV EUPEN (3/2 20:00) zondag

Bericht door Desire »

Dacht in de periode van de voorstelling van het volledige bouwproject gehoord te hebben dat deze ruimte onderaan kan uitgebreid worden met staanplaatsen.. was toen iets van capaciteit zal 14.000 zijn, maar uitbreidbaar tot 17.000 (ongeveer)? Dat het dus de bedoeling was.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 24: STVV EUPEN (3/2 20:00) zondag

Bericht door STimVV »

STVV-fan schreef:De metalen trapconstructies aan de Noord kan en mag je niet verwijderen, dit vanwege het feit dat dit evacuatiewegen "naar het veld zijn", die nodig zijn mocht er in de tribune zelf iets schelen (de hele mikmak staat in de fik en men kan niet evacueren via de binnenkant van de tribune).

Die zal je dus altijd MOETEN behouden.

Met alle respect, Tim (en ik weet dat je het goed bedoelt, ik krijg ook nog altijd kippenvel als ik samenvattingen herbekijk van matchen met de oude staantribune aan de Noord), maar ik vrees dat uw architecturale hoogstandjes zullen afgekeurd worden met een grote NJET door Binnenlandse Zaken (voetbalcel).
...
Ik zeg ook niet dat je ze moet verwijderen he. Je kan ze perfect herpositioneren en/of laten aansluiten op het onderste gedeelte. Evacueren kan trouwens perfect via de nieuwe tribune. Daar is absoluut geen enkel probleem. En ik teken u zo 3 mogelijke oplossingen uit betreffende een eventuele evacuatie-issue. Telkens met trap. Want dan zou er in 90% van alle tribunes in belgie een probleem zijn.
Dat is het soort excuus dat gebruikt zal worden door mensen die iets niet WILLEN veranderen. Die zeggen dan al snel dat het niet kan.
En zoals gezegd: het is destijds zelfs gecommuniceerd dat het mogelijk was in de toekomst.

Als je achter doel een staantribune maakt, met mogelijkheid tot zitten, voor de spionkop ben ik er zeker van dat die steeds als 1e bezet zal zijn. Hier in KV Mechelen gaat iedereen vroeg naar het stadion en is de 1e rij van de staantribune de meest populaire. Iedereen wil daar staan. (Ook al krijgen ze daar wat regen in hun nek als de wind verkeerd staat)
Je kan dat niet vergelijken met het publiek dat hoog en droog in onze familietribune wilt zitten, zoals Miel. ;)
En ook al staat er maar pakweg 200 man van de 400 a 500 beschikbare plaatsen. Dan nog zou dat een heel ander gevoel geven volgens mij.
Vroeger had de spionkop toch ook een apart stuk op de tribune, speciaal voor hen. Je kan er een moderne variant van maken. Ik zou zelfs een moderne variant van "de platen" overwegen tegen de rest vd overgebleven betonnen wand.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Speeldag 24: STVV EUPEN (3/2 20:00) zondag

Bericht door zipke373 »

zipke373 schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:
zipke373 schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:
zipke373 schreef: Beste Oscar, Op de Noord aan de zijkant waar je comfortabel kan zitten en een heel goed zicht hebt betaal je 18 euro voor een topmatch, 15 voor een " gewone" match. Dat is goedkoper dan ergens een spaghetti gaan eten met een cola er bij...
Wel ik ben van oordeel dat die 18 en /of 15 € teveel zijn .En bij een topmatch van 18€ zie je er niks of je moet gaan rechtstaan.
Dan heb je zoals in andere topic's reeds aangehaald een hoop volk dat je nooit ziet !!
18 € mag dan niet veel lijken maar als je met twee of drie komt en uwe cola hier drinkt ben je rap een hoop geld kwijt.(70/80€) en je bent 2.5h van huis geweest.Vroeger was er voetbal alleen ........ nu is het 1 van de zoveel en mensen maken ,moeten ,keuzes maken.
Ik zit meer naar de zijkant en heb nog geen enkele match moeten staan. In eerste provinciale betaal je tussen de 7 en 9 euro om met je voeten in de modder te staan. Als 15€ te veel is, dan zit er inderdaad niks anders op dan thuis blijven vrees ik...maar dan moet je ook letterlijk van alles thuis blijven. Ook geen bioscoop, niet bowlen, niet op restaurant of om het even wat... allemaal duur dan.


Vooreerst moet je lezen wat er staat: het is 1 van de zoveel ,en naar de voetbal 15€ ,en ne spaghetti van 15€ met ne coca, en ne film,en op restaurant ,en bowlen....
Point taken :) Vooreerst moet jij dat dan ook doen : " Wel ik ben van oordeel dat die 18 en /of 15 € teveel zijn" Ik lees dat als 18 euro is tout court te veel... Ook zonder te moeten kiezen tussen voetbal en andere dingen.
Laatste post hier over de prijzen...juist E-ticket voor Noord gekocht tegen Beveren... 13 euro.
Desire
Berichten: 20
Lid geworden op: 27 okt 2010, 23:42

Re: RE: Re: Speeldag 24: STVV EUPEN (3/2 20:00) zondag

Bericht door Desire »

zipke373 schreef:
zipke373 schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:
zipke373 schreef:
kenniksvanvoetbal schreef: Wel ik ben van oordeel dat die 18 en /of 15 € teveel zijn .En bij een topmatch van 18€ zie je er niks of je moet gaan rechtstaan.
Dan heb je zoals in andere topic's reeds aangehaald een hoop volk dat je nooit ziet !!
18 € mag dan niet veel lijken maar als je met twee of drie komt en uwe cola hier drinkt ben je rap een hoop geld kwijt.(70/80€) en je bent 2.5h van huis geweest.Vroeger was er voetbal alleen ........ nu is het 1 van de zoveel en mensen maken ,moeten ,keuzes maken.
Ik zit meer naar de zijkant en heb nog geen enkele match moeten staan. In eerste provinciale betaal je tussen de 7 en 9 euro om met je voeten in de modder te staan. Als 15€ te veel is, dan zit er inderdaad niks anders op dan thuis blijven vrees ik...maar dan moet je ook letterlijk van alles thuis blijven. Ook geen bioscoop, niet bowlen, niet op restaurant of om het even wat... allemaal duur dan.


Vooreerst moet je lezen wat er staat: het is 1 van de zoveel ,en naar de voetbal 15€ ,en ne spaghetti van 15€ met ne coca, en ne film,en op restaurant ,en bowlen....
Point taken :) Vooreerst moet jij dat dan ook doen : " Wel ik ben van oordeel dat die 18 en /of 15 € teveel zijn" Ik lees dat als 18 euro is tout court te veel... Ook zonder te moeten kiezen tussen voetbal en andere dingen.
Laatste post hier over de prijzen...juist E-ticket voor Noord gekocht tegen Beveren... 13 euro.
Klopt.. en als je een abo op Noord koopt betaal je nog geen 9 euro per ticket (indien play-off 2, wat nu niet het geval gaat zijn [GRINNING FACE WITH SMILING EYES])

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Plaats reactie