De strijd om PO1

Alles over de wedstrijden van STVV
tweety
Berichten: 877
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: De strijd om PO1

Bericht door tweety »

Vies ploegske Moeskroen..
Geen cadeau om daar nog te moeten gaan spelen.
12 op 12 nu voor die mannen..
Nog 5 finales, te beginnen in Waregem volgende week.
Proberen daar iets mee te pakken en dan thuis Charleroi kloppen.
Dan gaan we er dicht bij zijn.
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: De strijd om PO1

Bericht door smol »

Volgend weekend zijn er opnieuw zaken te doen !

Anderlecht op Antwerp en Gent op Beveren en wij op Zulte.
Wie van de 3 zijn wedstrijd kan winnen doet alvast een superzaak.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4142
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: De strijd om PO1

Bericht door lindoke »

Wij (en Genk) zijn de winnaars van het weekend. Een onverhoopte bonus voor onze ploeg. RSCA speelt gelijk en Gent verliest zelfs. Met nog een match minder te spelen stijgen onze kansen om POI te halen nu toch wel aanzienlijk.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Mikman
Berichten: 3671
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: De strijd om PO1

Bericht door Mikman »

Gent verliest. Bezus weer na een uur gewisseld. Op die manier is hij toch nog nuttig voor Gent: als hij er af wordt gehaald, weet je dat het kwart na 9 is. :mrgreen:


Wat een weekend voor ons! Wij scoren in de 89e minuut met een klutsbal, Anderlecht trapt in de 89e minuut op de lat en Gent kopt in de 93e minuut op de lat.

Even in herinnering brengen: STVV startte het seizoen met 4 op 15, Anderlecht met 12 op 12/15. Zonder die bonus mocht Anderlecht al inpakken. Enfin, als je klassement maakt van na de 4e speeldag staat STVV gewoon 2e.

Ons programma is wel nog lastig. 6 op 15 zou voldoende moeten zijn maar wordt een hele klus. Nu ja, anders heb je misschien ook niks te zoeken in PO1. Ik hoop dat het niet op die winstmatch minder aankomt, dat zou heel zuur zijn.
Laatst gewijzigd door Mikman op 10 feb 2019, 22:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: De strijd om PO1

Bericht door Brusselmans »

Dees is echt te mooi om waar te zijn, en toch is het waar !
Nog beter dan ik in mijn ideale scenario neergepend heb !
Het nieuwe godenkind van Gent er al weer af na 60 triestige minuten :D

Krantenkoppen voor morgen : Anderlecht opnieuw in de top 6 :grappig:
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4173
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: De strijd om PO1

Bericht door stvvilvoorde »

Van plaats 2 tot 5 ligt het terug helemaal open met maar 4 punten verschil.
Er staan daar heel veel onderlinge duels op het programma de komende speeldagen.

Ik denk dat 4/6 uit de volgende 2 matchen zal volstaan om PO1 te halen.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: De strijd om PO1

Bericht door Halenaar »

Winnaar van het weekend, weeral. Mijn complimenten aan de technische staf en spelers!
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: De strijd om PO1

Bericht door toyotacorolla »

Het moeilijkste komt er nu aan.
Wat me wel opvalt, zijn de weinige blessures dit seizoen.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: De strijd om PO1

Bericht door Hallo-Tokyo »

Franske
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 nov 2010, 09:31

Re: De strijd om PO1

Bericht door Franske »

toyotacorolla schreef:Het moeilijkste komt er nu aan.
Wat me wel opvalt, zijn de weinige blessures dit seizoen.
En dit ondanks dat gebleit over de slechte grasmat: laat ze dus maar zagen!

Ik betrap mezelf erop gewoon een paar keer per dag naar de stand te gluren: we staan daar zalig! Even een virtuele puntenhalvering doen, onze track record tegen de topploegen bekijken en een mens begint te dromen...
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4142
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: De strijd om PO1

Bericht door lindoke »

Die De Mos met z'n praatjes altijd. Benieuwd wat hij weer gaat lullen als toch STVV en niet RSCA het gaat halen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: De strijd om PO1

Bericht door Henri is de man »

lindoke schreef:
Die De Mos met z'n praatjes altijd. Benieuwd wat hij weer gaat lullen als toch STVV en niet RSCA het gaat halen.
Die vertelt alleen maar onzin.

Momenteel ziet er goed uit voor STVV maar het kan ook snel keren. Er zijn nog 15 punten te verdienen dus alles kan nog. We hebben alvast gedaan wat moest: 15/15 pakken na het verlies tegen Genk.

Voor de komende 2 wedstrijden hebben we eigenlijk een 4/6 nodig. Charleroi is ook nog volop in de running voor PO-1 dus die gaan hier alles of niks komen spelen. Wij hebben echter niets te verliezen, elke wedstrijd met open vizier blijven aanpakken !
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Hasselt Steunt STVV
Berichten: 216
Lid geworden op: 20 apr 2012, 20:34

Re: De strijd om PO1

Bericht door Hasselt Steunt STVV »

Peter Vandenbempt over STVV:

"In de schaduw van Racing Genk blijft ook STVV winnen. Hoe het straks ook afloopt: het team verdient nu al luid applaus voor zijn seizoen. Het staat op een zakdoek met clubs die over meer mogelijkheden beschikken.

Met Bezoes heeft het sleutelspeler verloren, tijdens de Asian Cup waren enkele sterkhouders afwezig en toch zet coach Marc Brys een straffe prestatie neer. Dat mogen we toch een keer onderstrepen.

Collectief en individueel haalt de coach het beste naar boven in zijn groep, vaak met goed voetbal en altijd met inzet en strijd. Alleen jammer dat de Truiense supporters thuis blijven blijven. En degenen die komen, die durven dan ook nog eens te fluiten als ze het even moeilijk krijgen. Daar begrijp ik niets van, enkel applaus is op zijn plaats."
Schimpen steunt STVV
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: De strijd om PO1

Bericht door Halenaar »

Hasselt Steunt STVV schreef:Peter Vandenbempt over STVV:

"In de schaduw van Racing Genk blijft ook STVV winnen. Hoe het straks ook afloopt: het team verdient nu al luid applaus voor zijn seizoen. Het staat op een zakdoek met clubs die over meer mogelijkheden beschikken.

Met Bezoes heeft het sleutelspeler verloren, tijdens de Asian Cup waren enkele sterkhouders afwezig en toch zet coach Marc Brys een straffe prestatie neer. Dat mogen we toch een keer onderstrepen.

Collectief en individueel haalt de coach het beste naar boven in zijn groep, vaak met goed voetbal en altijd met inzet en strijd. Alleen jammer dat de Truiense supporters thuis blijven blijven. En degenen die komen, die durven dan ook nog eens te fluiten als ze het even moeilijk krijgen. Daar begrijp ik niets van, enkel applaus is op zijn plaats."
Sinds de Japanse overname moet Vandenbempt toch altijd iets negatiefs kunnen verkondigen over STVV. Waarom die frustratie? Omdat hij nu minder inside info krijgt? Omdat interviews wat moeilijker af te nemen zijn met Jappen?

Ik was weer aanwezig deze zaterdag, en ik zou echt niet weten waar die kerel gefluit gehoord heeft. Bij de wissel van Sankhon hebben er een paar gefloten ja, maar dat is het dan ook. En daar heeft VDB het ook niet over.

Maar bon, nu hebben we zelfs al fake news in de sportgazet :gek:
enerkey
Berichten: 2093
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: De strijd om PO1

Bericht door enerkey »

Halenaar schreef:
Hasselt Steunt STVV schreef:Peter Vandenbempt over STVV:

Alleen jammer dat de Truiense supporters thuis blijven blijven. En degenen die komen, die durven dan ook nog eens te fluiten als ze het even moeilijk krijgen. Daar begrijp ik niets van, enkel applaus is op zijn plaats."
Sinds de Japanse overname moet Vandenbempt toch altijd iets negatiefs kunnen verkondigen over STVV. Waarom die frustratie? Omdat hij nu minder inside info krijgt? Omdat interviews wat moeilijker af te nemen zijn met Jappen?

Ik was weer aanwezig deze zaterdag, en ik zou echt niet weten waar die kerel gefluit gehoord heeft. Bij de wissel van Sankhon hebben er een paar gefloten ja, maar dat is het dan ook. En daar heeft VDB het ook niet over.

Maar bon, nu hebben we zelfs al fake news in de sportgazet :gek:
Ik kan er wel inkomen. Vdb is er de man niet naar om complete onzin te verkopen

We blijven idd masaal thuis.

2a3 slechte passen achtereen. Heel de Oost tribune doet van (ik kan het niet neer phonestisch neerschrijven. Maar als je eerlijk bent. Dan weet je onmiddellijk wat ik bedoel) "Hoooo". En de paar enkelingen die ertussen fluiten. Dus er is geen omschrijving voor het "Hoooo"'en. Dus hij maakt ervan uitfluiten. En het hetgeen wat we doen heeft hetzelfde effect als uitfluiten. Dus hij heeft ergens in mijn ogen gelijk.
Plaats reactie