De strijd om PO1

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: De strijd om PO1

Bericht door tesneusdoek »

Mobius schreef:
AirMontella schreef: Om de hypothese verder door te trekken, dit geeft dan deze puntenstanden bij aanvang van PO1:
1. KRC Genk 33
2. Club Brugge 30
3. Standard 27
4. Antwerp 25
5. Sint-Truiden 25
6. Anderlecht 23
De titel wenkt :grappig: :grappig:
Omdat even dromen en verder fantaseren geen kwaad kan... ;) Als we de tot nu toe behaalde resultaten even toepassen op deze hypothese, levert dat voor STVV het volgende op:
Tegen Genk behaalden we 1 op 6
Tegen Brugge behaalden we 1 op 3 en ik ga er gemakkelijkheidshalve van uit dat dat 1 op 6 wordt
Tegen Standard behaalden we 1 op 6
Tegen Antwerp behaalden we 6 op 6
Tegen A´lecht behaalden we 4 op 6

Dat brengt ons dus op 38 punten...dan zie ik ons vierde eindigen...

Wat brengt dat dit jaar op, zo een vierde plaats?
stvv'er
Berichten: 2443
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: De strijd om PO1

Bericht door stvv'er »

tesneusdoek schreef:
Mobius schreef:
AirMontella schreef: Om de hypothese verder door te trekken, dit geeft dan deze puntenstanden bij aanvang van PO1:
1. KRC Genk 33
2. Club Brugge 30
3. Standard 27
4. Antwerp 25
5. Sint-Truiden 25
6. Anderlecht 23
De titel wenkt :grappig: :grappig:
Omdat even dromen en verder fantaseren geen kwaad kan... ;) Als we de tot nu toe behaalde resultaten even toepassen op deze hypothese, levert dat voor STVV het volgende op:
Tegen Genk behaalden we 1 op 6
Tegen Brugge behaalden we 1 op 3 en ik ga er gemakkelijkheidshalve van uit dat dat 1 op 6 wordt
Tegen Standard behaalden we 1 op 6
Tegen Antwerp behaalden we 6 op 6
Tegen A´lecht behaalden we 4 op 6

Dat brengt ons dus op 38 punten...dan zie ik ons vierde eindigen...

Wat brengt dat dit jaar op, zo een vierde plaats?
Ik denk het volgende: AA Gent of KVM winnen de beker. Ervan uitgaande dat Gent niet binnen de top-4 eindigt - wat allemaal speculatie is voorlopig - moet het nr. 4 thuis een barragematch spelen tegen de winnaar van PO II. Win je dit, speel je de 2e voorronde van de Europa League.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: De strijd om PO1

Bericht door tesneusdoek »

stvv'er schreef:
tesneusdoek schreef:
Mobius schreef:
AirMontella schreef: Om de hypothese verder door te trekken, dit geeft dan deze puntenstanden bij aanvang van PO1:
1. KRC Genk 33
2. Club Brugge 30
3. Standard 27
4. Antwerp 25
5. Sint-Truiden 25
6. Anderlecht 23
De titel wenkt :grappig: :grappig:
Omdat even dromen en verder fantaseren geen kwaad kan... ;) Als we de tot nu toe behaalde resultaten even toepassen op deze hypothese, levert dat voor STVV het volgende op:
Tegen Genk behaalden we 1 op 6
Tegen Brugge behaalden we 1 op 3 en ik ga er gemakkelijkheidshalve van uit dat dat 1 op 6 wordt
Tegen Standard behaalden we 1 op 6
Tegen Antwerp behaalden we 6 op 6
Tegen A´lecht behaalden we 4 op 6

Dat brengt ons dus op 38 punten...dan zie ik ons vierde eindigen...

Wat brengt dat dit jaar op, zo een vierde plaats?
Ik denk het volgende: AA Gent of KVM winnen de beker. Ervan uitgaande dat Gent niet binnen de top-4 eindigt - wat allemaal speculatie is voorlopig - moet het nr. 4 thuis een barragematch spelen tegen de winnaar van PO II. Win je dit, speel je de 2e voorronde van de Europa League.
Dan moeten we dus minimum voor de derde plaats gaan!!! :mrgreen:

AA Gent heeft dus nog 3 mogelijkheden om zich te kwalificeren voor de UEFA, nl. in PO 1 raken en derde eindigen, de bekerfinale winnen of PO 2 winnen en dan de barragewedstrijd tegen STVV of Anderlecht (???) winnen... Wel straf, na zo een zwak seizoen gedraaid te hebben... :roll:
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: De strijd om PO1

Bericht door stvvilvoorde »

Stvv wint de oefenpot tegen Malawi.

Gliha speelde de hele match, Vloet werd vlak voor de koffie, na een zware tackle op hem, vervangen door Thallyson.
Kinoshita scoorde het openingsdoelpunt na een dik kwartier, Mmae en Thallyson scoorden de andere treffers.
Op het einde wist Malawi nog een eerredder te scoren.
STVV1924
Berichten: 861
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: De strijd om PO1

Bericht door STVV1924 »

Brys houdt zijn manschappen scherp zowel de usual 15 als de grotere kern, zoveel is reeds zeker. Hiernaast blijft hij uitgaan van eigen kracht(en) van zijn spelersgroep en weigert hij in te gaan op de oorlogskreten van de Buffalo's die ons ten dans uitnodigen. Ik sluit mij grotendeels aan bij wat Marc zegt. De "wat als scenario's" is enkel voer voor de vissen en niet voor de elf op het veld. We moeten niet onnodig druk gaan creëren in die kopjes. Jorgé Texeira is inzetbaar net zoals Tomiyasu en Asamoah dat wil zeggen dat we zo goed als zeker op volle kracht spelen tegen de Zebra's. De 3-1 winst tegen Malawi houdt de concurrentiestrijd in de spelersgroep wakker. Onze enige zorg die wij als supporters mogen hebben is om zo snel mogelijk op Stayen te geraken om een ticket te bemachtigen voor een ''helse voetbalavond" met luidkeelse aanmoedigingen langs de zijlijn. Dat is onze opdracht waar wij als STVV achterban moeten aan meewerken.
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: De strijd om PO1

Bericht door Louis XIV »

053119C6-B852-4F4D-9DC0-4EBEEAB7351B.jpeg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: De strijd om PO1

Bericht door Brusselmans »

Gent is in volle paniek :grappig:
Iedereen gaat zich daar beginnen moeien !

https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... orden-niet
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: De strijd om PO1

Bericht door tesneusdoek »

https://www.voetbalbelgie.be/2019/02/20 ... 1-50-kans/

Met nog vier matchen te spelen staat STVV er goed voor. Ze hebben hun lot in eigen handen. Pakken ze nog wat punten in de resterende matchen dan zijn ze toe aan hun tweede avontuur in Play-off 1. Lon Polleunis loopt niet op de feiten vooruit.

De Kanaries blijven vlot punten sprokkelen. Goed voor 43 op 78. Slechts vier ploegen doen beter. STVV telt twee punten meer dan Anderlecht en heeft een marge van vijf punten op AA Gent en Sporting Charleroi. Maar zondag spelen ze thuis tegen Charleroi en AA Gent krijgt Standard op bezoek.

Bij winst kan de strijd zo goed als gestreden zijn, bij verlies wordt het bibberen en beven tot het einde. Dan kan het zware programma nog in het nadeel van STVV uitdraaien: naar Club Brugge en ploeg-in-vorm Moeskroen, en op de laatste speeldag thuis tegen AA Gent, dat in de Beker van België op Stayen kwam winnen.

“Ze verdienen het.”

“We staan er heel goed voor, ik geen ons zeker vijftig procent kans dat we de top zes halen”, stelt Lon Polleunis op het clubkanaal. De voormalige Rode Duivel en winnaar van de Gouden Schoen in 1968 eindigde met STVV een keer als tweede en als vijfde. Met RWDM pikt hij in 1975 een landstitel mee.

Polleunis volgt de Kanaries nog op de voet en is trouw op post bij de thuismatchen en andere evenementen. “Alles zal afhangen van de twee eerstvolgende wedstrijden. Ik hoop dat ze het halen. Ze verdienen het, ze hebben er hard voor gewerkt.”

STVV speelt zondag om 20 uur op Stayen tegen Sporting Charleroi
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: De strijd om PO1

Bericht door lindoke »

Niemand weet dit, maar Bezus is ons Trojaans paard. Hij mocht tijdens de winter vertrekken op voorwaarde dat hij ervoor zou zorgen dat Gent geen POI haalt :grappig: :grappig: :grappig:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Hercules
Berichten: 199
Lid geworden op: 13 dec 2011, 11:10

Re: De strijd om PO1

Bericht door Hercules »

lindoke schreef:Niemand weet dit, maar Bezus is ons Trojaans paard. Hij mocht tijdens de winter vertrekken op voorwaarde dat hij ervoor zou zorgen dat Gent geen POI haalt :grappig: :grappig: :grappig:
Afh. van de situatie op het einde, zou da een zalige tifo zijn :grappig:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: De strijd om PO1

Bericht door Brusselmans »

Zijn madam mist de Cicindria-shopping !
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: De strijd om PO1

Bericht door STimVV »

AA Gent-Standard nu!
Een match die bijna zo belangrijk is als die van onszelf.
Ik zit klaar om te supporteren voor Standard.
Toch wel leuk dat andere matchen nu ook "leven". Doet me een beetje terugdenken aan onze tweestrijd met Lierse om de titel in 2e tijdens Brepoels1.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: De strijd om PO1

Bericht door Jack »

STimVV schreef:AA Gent-Standard nu!
Een match die bijna zo belangrijk is als die van onszelf.
Ik zit klaar om te supporteren voor Standard.
Toch wel leuk dat andere matchen nu ook "leven". Doet me een beetje terugdenken aan onze tweestrijd met Lierse om de titel in 2e tijdens Brepoels1.
Kom op Standard!! Allez Baraki!
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: De strijd om PO1

Bericht door STimVV »

Hoeveel ruimte geven die van Standard nu weg seg!
Trekt toch op niks?
Mezelf serieus aant opjagen in die pipo's!
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: De strijd om PO1

Bericht door Jack »

Jongens toe. Boeken toe al.
Plaats reactie