De strijd om PO1

Alles over de wedstrijden van STVV
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: De strijd om PO1

Bericht door smol »

miel schreef:
smol schreef:Stel dat je 0 op 9 haalt uit je 3 resterende wedstrijden ... tja dan verdien je gewoon niet om erbij te zijn in PO I.
De 6 teams die er staan na 30 wedstrijden zullen het verdienen zo simpel is het.
Daar ben ik nog niet zo zeker van
Anderlecht 2 punten cadeau gekregen door goal in 2meter buitenspel
Stvv punt ontnomen door denkbeeldige penalty op Brugge
2 fases waar de VAR altijd moet ingrijpen
Is een verschil van 3 punten tov Anderlecht
Dat zijn feiten waar niemand omheen kan hé snol , dus zo simpel is het niet , stel dat Anderlecht met 1 of 2 punten voor STVV eindigt
Hadden wij het dan niet verdiend ?
onze thuismatch tegen Zulte W was ook discutabel hé.
Neen wie er op het einde staat na 30 matchen verdient het zo simpel is het.
Als we het niet halen ga ik het zoeken bij de match zonder goesting in Lokeren en de penalty misser van Botaka.
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: De strijd om PO1

Bericht door metser »

Je kan mij een pessimist noemen....maar dit zijn de feiten. Volgende week verlies je en Gent wint, dan sta je een punt achter op Gent, maw Gent heeft dan genoeg aan een gelijkspel op de slotdag. Dan zal stvv vollop moeten gaan voor de overwinning wat niet echt past is het kraam van Brys. Hij vertrekt altijd in iedere wedstrijd met absoluut verdedigende accenten. De bekermatch indachtig heb je het dan volgens mij vlaggen hoe spijtig dit dan ook is.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: De strijd om PO1

Bericht door STVV-fan »

metser schreef:Je kan mij een pessimist noemen....maar dit zijn de feiten. Volgende week verlies je en Gent wint, dan sta je een punt achter op Gent, maw Gent heeft dan genoeg aan een gelijkspel op de slotdag. Dan zal stvv vollop moeten gaan voor de overwinning wat niet echt past is het kraam van Brys. Hij vertrekt altijd in iedere wedstrijd met absoluut verdedigende accenten. De bekermatch indachtig heb je het dan volgens mij vlaggen hoe spijtig dit dan ook is.
Maar in de bekermatch ben je niet met je sterkste elf begonnen en zat er geen volk in de tribune.

Ik hoop dat er toch wat meer volk zal zitten tegen Gent dan.

aan de andere kant metser: wij winnen in Moeskroen en Gent punten verliezen tegen Oostende....

Anyways. Zonder dat Gent een complete offday heeft en thuis verliest van Oostende, waarbij jij wint in Moeskroen, zal het in elk ander scenario op de laatste speeldag thuis moeten gebeuren.
Dat wordt dan weer een match, ongeschikt voor (zware) hartpatiënten
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: De strijd om PO1

Bericht door Vouch »

Eerst Moeskroen, dan zullen we wel zien tegen Gent.

Waarom zouden we kansloos zijn tegen Moeskroen? Gewoon weer je kans gaan... Moest het mislukken, waarom zouden we kansloos zijn thuis tegen Gent? Het is misschien zelfs beter gewoon te weten dat je moet winnen, dan dat je ook gelijk mag spelen.

Enfin, we hebben het zelf in handen. Zo simpel is het ook.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: De strijd om PO1

Bericht door smol »

Antwerp na de overwinning van vanavond zo goed als zeker (als het niet zeker is) naar PO I.
Het gaat dus nog tussen Standard, Anderlecht, Gent en ons.
Wij hebben genoeg aan een overwinning tegen Gent :) , Standard genoeg aan één overwinning, Anderlecht en Gent moeten 4 op 6 halen om erbij te zijn. Het beloven dus nog spannende 2 weken te worden ! Gelukkig zijn er dus Play Offs in het Belgische voetbal haha :)
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: De strijd om PO1

Bericht door STVV1924 »

Als William Dutoit en Kenny Steppe allebei de nul kunnen houden vertrekken we vanuit een prima uitgangssituatie in de laatste wedstrijd. Dus hop hop "King William" en "King Kenny"
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: De strijd om PO1

Bericht door lakie »

Als ik Standard was zou ik mij ondertussen toch ook niet heel veilig voelen...
Volgend weekend op verplaatsing naar Cercle, buitenshuis is Standard niet super...
Stel, ik zeg wel, stel, dat wij winnen en Gent wint en Standard morst met de punten... Dan kunnen ze de laatste speeldag ook vol aan de bak thuis tegen WB...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: De strijd om PO1

Bericht door Vouch »

Wat was me dat zaterdag trouwens met die kaarten? Ze hadden zoveel Truiense supporters niet verwacht denk ik (ik ook niet trouwens). Zijn we al ooit met zoveel in Brugge geweest?
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: De strijd om PO1

Bericht door Vouch »

lakie schreef:Als ik Standard was zou ik mij ondertussen toch ook niet heel veilig voelen...
Volgend weekend op verplaatsing naar Cercle, buitenshuis is Standard niet super...
Stel, ik zeg wel, stel, dat wij winnen en Gent wint en Standard morst met de punten... Dan kunnen ze de laatste speeldag ook vol aan de bak thuis tegen WB...
Laat Moeskroen zijn doelpunt eens gewoon meetellen, en het wordt echt warm onder hun voeten.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: De strijd om PO1

Bericht door Vouch »

Dju, moesten we er nu nog naast pakken zou het toch zuur zijn. Ik acht ons wel in staat om PO II te winnen en voor de finale te gaan, maar dat is toch niet hetzelfde. Normaal ben je met 46 punten er altijd bij, het zou ons weer moeten overkomen dat dat net te weinig is.

Enfin, we moeten nog 1 keer winnen. We hebben al meerdere straffe overwinningen op ons conto dit jaar, Brys moet nog 1 keer toveren!
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: De strijd om PO1

Bericht door Oscar »

Is er nog iemand opgevallen dat Laforge Brugge zaterdag en Anderlecht zondag heeft
gefloten. Brugge een goedkope penalty en Anderlecht geen rood voor Santini na een
vuistslag. Raar toch allemaal ?
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: De strijd om PO1

Bericht door Dreke »

Vouch schreef:Normaal ben je met 46 punten er altijd bij, het zou ons weer moeten overkomen dat dat net te weinig is.
Dat is de perceptie die hier wel vaker heerst, maar dat klopt niet. In een derde van de seizoenen had je niet genoeg aan 46 punten. Dus "normaal ben je er altijd bij" is overdreven...
A loyal football fan only supports the shirt...
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: De strijd om PO1

Bericht door lakie »

Vouch schreef:Dju, moesten we er nu nog naast pakken zou het toch zuur zijn. Ik acht ons wel in staat om PO II te winnen en voor de finale te gaan, maar dat is toch niet hetzelfde. Normaal ben je met 46 punten er altijd bij, het zou ons weer moeten overkomen dat dat net te weinig is.

Enfin, we moeten nog 1 keer winnen. We hebben al meerdere straffe overwinningen op ons conto dit jaar, Brys moet nog 1 keer toveren!
Klopt niet... Winst tegen Moeskroen is niet voldoende... Winst tegen Gent de laatste speeldag wel...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: De strijd om PO1

Bericht door Hallo-Tokyo »

Goed dat het tegen Gent is.
Want anders was winst laatste match niet genoeg.
Nu wel.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: De strijd om PO1

Bericht door toyotacorolla »

Ik vrees er een beetje voor.
Zoals elders al eens vermeld, enkele spelers die ondermaats presteren is nefast, de ganse ploeg moet top zijn, en op top niveau presteren.
Plaats reactie