De strijd om PO1

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: De strijd om PO1

Bericht door stvvilvoorde »

Het antwoord van Brys is inderdaad zeer goed gekozen.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: De strijd om PO1

Bericht door Vouch »

Volgt er iemand de Japanse selectie goed genoeg om de selectie van Kamada uit te leggen? Die jongen scoorde aan de lopende band voor nieuwjaar, en toen moest hij thuis blijven, nu gaat het even wat moeilijker en mag hij wel mee. :gek:

Soit, dit kan misschien hét tikje vertrouwen zijn dat hij nodig had om terug op punt te komen en ons richting PO I te sjotten. :cool:
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: De strijd om PO1

Bericht door stvvilvoorde »

Ja... en als je dan in de krant leest dat Kamada zijn uitstekende vorm beloond ziet worden met een selectie voor de nationale ploeg.
Dan vraag ik me af of die journalist in kwestie, meer dan 1 match van Kamada sinds December gezien heeft?
Ik vond hem terug beter tegen Moeskroen (misschien dat er een scout van Japan tijdens die match in de tribune zat?), mede doordat hij terug hoger aangespeeld werd, maar de matchen daarvoor schitterde hij enkel 60 minuten tegen Genk.
Deze selectie zal hem hopelijk wel mentaal een boost geven.
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: De strijd om PO1

Bericht door Mobius »

stvvilvoorde schreef: Ik vond hem terug beter tegen Moeskroen (misschien dat er een scout van Japan tijdens die match in de tribune zat?), mede doordat hij terug hoger aangespeeld werd, maar de matchen daarvoor schitterde hij enkel 60 minuten tegen Genk.
Deze selectie zal hem hopelijk wel mentaal een boost geven.
Er zat een scout van Frankfurt in de tribune als ik goed gelezen heb.
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: De strijd om PO1

Bericht door Jebus4life »

Ale, PO2 zal pittig worden.
Direct thuis tegen Charleroi, en dan naar Beerschot...

Als we mochten beginnen tegen pakweg KVO en Westerlo had je toch even tijd om van de klap van PO1 te missen te bekomen... Nu moet je direct 2 keer vol aan de bak om mee te spelen (al zit Beerschot in hetzelfde parket als ons, met de promotie te missen, daar zullen ze nog wel iets dieper zitten)
Plaats reactie