Speeldag 25 : STVV - Waasland Beveren SK (9/2 20 uur)

Alles over de wedstrijden van STVV
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Speeldag 25 : STVV - Waasland Beveren SK (9/2 20 uur)

Bericht door bert1924 »

Een gezegde :geluk dwingt men zelf af.Natuurlijk bij steeds weerkerend geharrewar voor valt de bal wel eens goed.
Amphoa gekwetst van het veld zonder contact.Een reporter moest weer eens het woord KUNSTGRAS laten vallen
En op welk veld heeft Trossart zijn kwetsuur opgelopen????????KARMA
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 25 : STVV - Waasland Beveren SK (9/2 20 uur)

Bericht door Henri is de man »

bert1924 schreef:Een gezegde :geluk dwingt men zelf af.Natuurlijk bij steeds weerkerend geharrewar voor valt de bal wel eens goed.
Amphoa gekwetst van het veld zonder contact.Een reporter moest weer eens het woord KUNSTGRAS laten vallen
En op welk veld heeft Trossart zijn kwetsuur opgelopen????????KARMA
Ik vind het vreemd dat dat kunstgras er altijd bij gehaald wordt. Ja de bal springt soms eens water harder door, maar dat heb je op een nat natuurlijk grasveld ook. Weegt dat op tegen de akkers waar er soms op moet gespeeld worden ? Ik vind van niet. Uiteraard moet ook het kunstgras dan goed onderhouden worden !

Ik sprak vorig jaar met Sander Berge (toen in blessure) en die zei dat de meeste spelers bij Genk kunstgras geen probleem vonden. Gek genoeg was vooral Pozuelo er geen fan van. Berge zelf heeft heel zijn jeugd op kunstgras gespeeld en vond dat prima. Er zijn ook ondertussen heel veel ploegen die verschillende keren trainen op kunstgras door de week.
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 25 : STVV - Waasland Beveren SK (9/2 20 uur)

Bericht door Dreke »

Kijk gewoon naar onze blessures (en vooral het gebrek eraan) dit jaar en het wordt moeilijk om de link tussen kunstgras en blessures hard te maken.

Dat wilt nog niet zeggen dat ik voorstander ben voor alle duidelijkheid. :-)
A loyal football fan only supports the shirt...
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 25 : STVV - Waasland Beveren SK (9/2 20 uur)

Bericht door Vouch »

Hallo-Tokyo schreef:
toyotacorolla schreef:Voor wat betreft weinig toeschouwers, inderdaad een wekelijkse vaststelling.
Wanneer je uitzicht hebt op een fantastisch seizoen, zoals we in het verleden te weinig hebben gehad, en je half seizoen je betere spelers van de hand doet, is meermaals gebeurd dan zou dit een logische verklaring kunnen zijn.
Dat kan allemaal wel zijn. Wat maakt het uit ?
Mensen die niet meer komen kijken dat is hun volste recht maar blijf niet zeuren over het verleden. Die mensen zijn ook niet tevreden over de rest van hun leven. STVV verloor maar 5 matchen van de 25 dit seizoen. Wat een topprestatie.

- Mensen die komen kijken dat is top.
- Mensen die thuis kijken dat is sympathiek.
- Mensen die STVV volgen in de media en naar de goals kijken das meer dan ok.
- Mensen die afhaken dat is die mensen hun volste recht.

MAAR mensen die elke gelegenheid gebruiken om te klagen en te zagen en alles afbreken wat ze zien dat is NIET OK

Leef positief. Leef in de toekomst.
Maar 5 op 25 verloren, en moesten de eerste 4 matchen niet meetellen stonden we 2e. Maw, als we dit nog laten schieten is het dat we een inzinking van jewelste meemaken. Anderlecht én Gent moeten al 4 punten inhalen. Ik ben curieus hoe ze dat gaan doen, want daar was het gister helemaal gene vette.

Soit, ik heb mij al kostelijk geamuseerd dit jaar, spijtig dat we de derby moesten spelen met de reserven. Alleen daarvoor al hoop ik op PO I. Moest het nu toch niet lukken zou het wat zuur smaken om naar Westerlo of Moeskroen te moeten, maar dan is het maar zo en dan gaan we maar voor PO II winst. Ook dan ben ik er wekelijks bij!

K denk trouwens dat we ons geen betere trainer kunnen voorstellen om PO I te spelen dan Brys. Taktisch gaat die zich rot amuseren in dat gezelschap. ALS we er in geraken is dat niet alleen om mee te doen.
Plaats reactie