Speeldag 25 : STVV - Waasland Beveren SK (9/2 20 uur)

Alles over de wedstrijden van STVV
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 25 : STVV - Waasland Beveren SK (9/2 20 uur)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

miel schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:
Hallo-Tokyo schreef:Op basis van vandaag verwacht ik dezelfde ploeg.
Genk had het heel moeilijk tegen Waasland.

Moeilijke match. :headbang:
Dan lopen ze Depetter en vijftien keer af , zonder afbraak te doen aan zijn wedstrijd zondag ,
maar heb je Waasl -B zien spelen .
Dat is in de omschakeling een sneltrein. Hopelijk bakken ze er hier niks van.
Sorry hé , maar bij mijn weten is Depetter er nog nooit 15 keer afgelopen en dat zal ook volgende match niet gebeuren
Op Depetter kan je altijd rekenen , zowel op het midden als achteraan en zelf na een tijd niet te hebben gespeeld ,altijd voorop in de strijd , nooit uitschieters , maar ook nooit heel slecht , kortom een speler die elke trainer in zijn kleedkamer wil .
Waarmee ik niet wil zeggen dat Steven persé moet spelen , maar ge moet ook geen flauwe kul komen vertellen .

allez ! Maar juist overal op snelheid komt hij te laat , en de rest wat je schrijft is allemaal waar. :roll:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 25 : STVV - Waasland Beveren SK (9/2 20 uur)

Bericht door stvvilvoorde »

kenniksvanvoetbal schreef:

allez ! Maar juist overal op snelheid komt hij te laat , en de rest wat je schrijft is allemaal waar. :roll:
Inderdaad
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 25 : STVV - Waasland Beveren SK (9/2 20 uur)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

miel schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:
Hallo-Tokyo schreef:Op basis van vandaag verwacht ik dezelfde ploeg.
Genk had het heel moeilijk tegen Waasland.

Moeilijke match. :headbang:
Dan lopen ze Depetter en vijftien keer af , zonder afbraak te doen aan zijn wedstrijd zondag ,
maar heb je Waasl -B zien spelen .
Dat is in de omschakeling een sneltrein. Hopelijk bakken ze er hier niks van.
Sorry hé , maar bij mijn weten is Depetter er nog nooit 15 keer afgelopen en dat zal ook volgende match niet gebeuren
Op Depetter kan je altijd rekenen , zowel op het midden als achteraan en zelf na een tijd niet te hebben gespeeld ,altijd voorop in de strijd , nooit uitschieters , maar ook nooit heel slecht , kortom een speler die elke trainer in zijn kleedkamer wil .
Waarmee ik niet wil zeggen dat Steven persé moet spelen , maar ge moet ook geen flauwe kul komen vertellen .

Allez seg ! Overal op snelheid komt hij te laat , en moest hij die snelheid nog hebben speelde hij elke week !!voor de rest is
alles juist wat je zegt. :shock:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Speeldag 25 : STVV - Waasland Beveren SK (9/2 20 uur)

Bericht door bert1924 »

De besten moeten spelen en daar is met de huidige kern De petter niet bij.
Kotysch had ook de eigenschappen van De Petter dus kon men die ook houden.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 25 : STVV - Waasland Beveren SK (9/2 20 uur)

Bericht door smol »

bert1924 schreef:De besten moeten spelen en daar is met de huidige kern De petter niet bij.
Kotysch had ook de eigenschappen van De Petter dus kon men die ook houden.
Klopt totaal niet want Kotysch is niet polyvalent zoals De Petter.
Leer te aanvaarden dat Kotysch verleden tijd is, als hij zo goed was zat hij heus bij een andere 1e klasser !
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 25 : STVV - Waasland Beveren SK (9/2 20 uur)

Bericht door miel »

kenniksvanvoetbal schreef:
miel schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:
Hallo-Tokyo schreef:Op basis van vandaag verwacht ik dezelfde ploeg.
Genk had het heel moeilijk tegen Waasland.

Moeilijke match. :headbang:
Dan lopen ze Depetter en vijftien keer af , zonder afbraak te doen aan zijn wedstrijd zondag ,
maar heb je Waasl -B zien spelen .
Dat is in de omschakeling een sneltrein. Hopelijk bakken ze er hier niks van.
Sorry hé , maar bij mijn weten is Depetter er nog nooit 15 keer afgelopen en dat zal ook volgende match niet gebeuren
Op Depetter kan je altijd rekenen , zowel op het midden als achteraan en zelf na een tijd niet te hebben gespeeld ,altijd voorop in de strijd , nooit uitschieters , maar ook nooit heel slecht , kortom een speler die elke trainer in zijn kleedkamer wil .
Waarmee ik niet wil zeggen dat Steven persé moet spelen , maar ge moet ook geen flauwe kul komen vertellen .

Allez seg ! Overal op snelheid komt hij te laat , en moest hij die snelheid nog hebben speelde hij elke week !!voor de rest is
alles juist wat je zegt. :shock:
Als het op snelheid alleen zou aankomen , kunnen alleen Tomi en Acolatse achteraan weerwerk bieden , Alle anderen worden er op snelheid afgelopen , ook De Norre . Maar positie spel , inzicht en communicatie achteraan kan dat euvel opheffen , wat bij STVV zeer goed lukt waardoor er man op man goed verdedigd wordt .
Ik kan mis zijn , maar volgens mij is Acolatse het snelste wat we in huis hebben van de spelers die regelmatig spelen .
Met Sylla komt er wel wat snelheid bij , maar echt snelle mannen hebben wij momenteel niet
Dus blijf ik het flauwe kul vinden , wanneer je Depetter omwille van zijn verminderde snelheid niet meer zou opstellen , zijn ervaring compenseert heel wat. Dat heeft hij ook dit seizoen weer meermaals bewezen .
Wat moet die Brijs toch een kieken zijn , omdat hij Depetter die overal te laat komt toch regelmatig in de ploeg zet
Ik hoop dat Sankhon Depetter en Endo uit de ploeg kan spelen , dan weet ik dat we er een hele dikke speler bij hebben .
En nogmaals voor mij hoeft Depetter niet te spelen ,
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 25 : STVV - Waasland Beveren SK (9/2 20 uur)

Bericht door STimVV »

De Petter zijn taak tegen Eupen was vooral om te beletten dat hun draaischijf, Luis Garcia, het spel zou kunnen verdelen. Dat lukte perfect. Die raakte geen bal en hij werd van miserie redelijk vroeg gewisseld.
Wanneer we zelf het spel moeten maken zie ik nochtans liever een creatievere speler in onze 3hoek. Dus ook niet Sankhon. Liever Ceballos, of straks Vloet.
Onze beste driehoek was Asamoah op de 6, Endo of DeSart op de 8, Bezus op de 10.
Met DePetter verliezen we daar toch wat voetballend vermogen. Dat werd tegen Eupen gecompenseerd door de topmatch die DeSart speelde. Maar ik zie DeSart toch liever op de 8, (DeRoeck heeft lang genoeg bewezen dat de 10 zijn beste positie niet is) Asamoah op de 6, met Ceballos of Vloet op de 10.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 25 : STVV - Waasland Beveren SK (9/2 20 uur)

Bericht door Hallo-Tokyo »

Hoe geraak ik op Stayen met een moeilijke vrouw/man ?

Boek een resto op 14/2. Laat de bevestigingsmail aankomen op haar/zijn mailbox.
Zeg dat je 9/2 naar Stayen en breng liefst haar/hem mee.


Hoe geraak ik op Stayen met beperkt budget ?

Koop een ticket op Tribune noord of nog beter vermom je als student.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 25 : STVV - Waasland Beveren SK (9/2 20 uur)

Bericht door Vouch »

Vak A is uitverkocht en K nog 151, ook de rest van de vakken (op E na) zitten al redelijk goed vol (in post-2016 termen voor alle duidelijkheid).
Opmerkelijk in voorverkoop, een actie naar de jeugdploegen of dergelijke toe?
Desire
Berichten: 20
Lid geworden op: 27 okt 2010, 23:42

Re: RE: Re: Speeldag 25 : STVV - Waasland Beveren SK (9/2 20 uur)

Bericht door Desire »

Vouch schreef:Vak A is uitverkocht en K nog 151, ook de rest van de vakken (op E na) zitten al redelijk goed vol (in post-2016 termen voor alle duidelijkheid).
Opmerkelijk in voorverkoop, een actie naar de jeugdploegen of dergelijke toe?
Omdat ze zo homogeen volzet zijn denk ik dat het idd van een actie komt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 25 : STVV - Waasland Beveren SK (9/2 20 uur)

Bericht door Jacques »

De Seleçao
Afbeelding
Overdrijven is een kunst
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 25 : STVV - Waasland Beveren SK (9/2 20 uur)

Bericht door fruitboerke »

Is Vloet nog niet speelgerechtigd ? Ik zie hem niet op dat selectie blad. :roll:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
nippy
Berichten: 93
Lid geworden op: 28 jun 2016, 12:41

Re: Speeldag 25 : STVV - Waasland Beveren SK (9/2 20 uur)

Bericht door nippy »

Vloet is nog niet fit genoeg gevonden voor de dienst.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 25 : STVV - Waasland Beveren SK (9/2 20 uur)

Bericht door fruitboerke »

nippy schreef:Vloet is nog niet fit genoeg gevonden voor de dienst.
Tja , dat begrijp ik . Als je 8u per dag aan de band moet werken dan kan je wel eens niet fit of moe zijn he. :shock: :lollig:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 25 : STVV - Waasland Beveren SK (9/2 20 uur)

Bericht door stvvilvoorde »

Gliha ook niet
Plaats reactie