Speeldag 27 : STVV - Sporting Charleroi (24/2 20:00 uur)

Alles over de wedstrijden van STVV
Amzu
Berichten: 228
Lid geworden op: 23 jun 2011, 23:36

Re: Speeldag 27 : STVV - Sporting Charleroi (24/2 20:00 uur)

Bericht door Amzu »

Het zal zaak zijn om één goal meer te maken dan Perbet. :|
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 27 : STVV - Sporting Charleroi (24/2 20:00 uur)

Bericht door Jack »

Ik heb een slecht voorgevoel.
Hopelijk verbazen ze me nogmaals, ik ben er alleszins bij om te supporteren!
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 27 : STVV - Sporting Charleroi (24/2 20:00 uur)

Bericht door enerkey »

Logisch ook. Laatste 10 matchen er tegen niet gewonnen. Winst is van 2010 geleden. Denk niet dat er veel volk rondloopt dat een goed voorgevoel krijgt van een match tegen Charleroi. ;)
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 27 : STVV - Sporting Charleroi (24/2 20:00 uur)

Bericht door stvvilvoorde »

Inderdaad, ik hoop dat de resultaten van de andere matchen in ons voordeel zijn voor de aftrap gegeven wordt.
Scheelt toch al wat in de gemoedsrust.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 27 : STVV - Sporting Charleroi (24/2 20:00 uur)

Bericht door lakie »

stvvilvoorde schreef:Inderdaad, ik hoop dat de resultaten van de andere matchen in ons voordeel zijn voor de aftrap gegeven wordt.
Scheelt toch al wat in de gemoedsrust.
Stress zal er altijd zijn...
Laten de andere ploegen punten liggen kunnen wij een dikke zaak doen en het spel zo goed als beslissen...
Pakken de andere ploegen de volle pot zit er ook druk op de ketel aangezien het mss wel uw "makkelijkste" wedstrijd is die u nog rest...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 27 : STVV - Sporting Charleroi (24/2 20:00 uur)

Bericht door tesneusdoek »

https://www.voetbalbelgie.be/2019/02/22 ... voor-stvv/

'Tkuminorde!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik vind het toch wel geweldig hoe Brys erin slaagt om zijn "cool" te bewaren en zo alle druk van de ketel weet af te houden. Neem Brys zijn contract ook maar op tussen de contracten van diegenen die verlengd moeten hier blijven! Er zal straks meer dan één kaper op de kust liggen, maar als je die man financieel ongeveer hetzelfde kan aanbieden als elders, zie ik hem niet uit een ambitieus project als het DMM-STVV stappen. Hier kan hij iets neerzetten en mettertijd een clubmomument worden. Ik zie het huidige bestuur ook niet direct een trainer buitenzwieren na een viertal mindere matchen of tegenvallende resultaten. Daar zijn ze te nuchter voor en het project is er eentje op lange termijn, waar een trainer als Brys volgens mij perfect in past. Toch wel knap gescreend vooraleer hem aan te trekken! Ik geef toe dat hij mijn verwachtingen overtreft.

Zondag een 3-punter en dan nog iets proberen te halen tegen Brugge (dat zich toch een beetje naar het einde van het seizoen aan het slepen is; ik zie Standard en Genk zelfs meer als titelfavorieten), voor minstens een gelijkspel gaan op Moeskroen en dan volle bak aan de slag (met gratis bier en volksfeest na de match als we PO 1 halen) tegen AA GENT. Laten we beginnen met Morioka wat spijt te doen krijgen om het aanbod van STVV minachtend opzij te schuiven!

:stvv: :stvv: :stvv:
Laatst gewijzigd door tesneusdoek op 22 feb 2019, 15:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 27 : STVV - Sporting Charleroi (24/2 20:00 uur)

Bericht door Louis XIV »

tesneusdoek schreef:https://www.voetbalbelgie.be/2019/02/22 ... voor-stvv/

'Tkuminorde!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik vind het toch wel geweldig hoe Brys erin slaagt om zijn "cool" te bewaren en zo alle druk van de ketel weet af te houden. Neem Brys zijn contract ook maar op tussen degenen die verlengd moeten hier blijven. Er zal straks meer dan één kaper op de kust zijn, maar als je die man financieel ongeveer hetzelfde kan aanbieden als elders, zie ik hem niet uit een ambitieus project als het DMM-STVV stappen. Hier kan hij iets neerzetten en mettertijd een clubmomument worden. Ik zie het huidige bestuur ook niet direct een trainer buitenzwieren na een viertal mindere matchen of tegenvallende resultaten. Daar zijn ze te nuchter voor en het project is er eentje op lange termijn, waar een trainer als Brys volgens mij perfect in past. Toch wel knap gescreend vooraleer hem aan te trekken! Ik geef toe dat hij mijn verwachtingen overtreft.

Zondag een 3-punter en dan nog iets proberen te halen tegen Brugge (dat zich toch een beetje naar het einde van het seizoen aan het slepen is; ik zie Standard en Genk zelfs meer als titelfavorieten), voor minstens een gelijkspel gaan op Moeskroen en dan volle bak aan de slag (met gratis bier en volksfeest na de match als we PO 1 halen) tegen AA GENT. Laten we beginnen met Morioka wat spijt te doen krijgen om het aanbod van STVV minachtend opzij te schuiven!

:stvv: :stvv: :stvv:
Met Broas ist altoat proas !
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 27 : STVV - Sporting Charleroi (24/2 20:00 uur)

Bericht door Hallo-Tokyo »

the fan schreef:Waarom spelen wij weer zondagavond om 20u???
Geen voetbal dus want kinderen kunnen niet mee...
En dan volk lokken met gratis bier als je daags nadien moet werken... man man
Laat de kinderen thuis. (trouwens kinderen liggen toch niet allemaal in hun bed om 19:45) Het is 2019 niet 1959.

En drink 6 of 8 pinten.
Dan kan je toch nog gaan werken op maandag.

Als je ne echte vent zijt gaat ge na 20 pinten ook werken maar dat is out of your leaque begrijp ik.
Ga voor de 6 dan. En witte worst erna.

Succes.
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 27 : STVV - Sporting Charleroi (24/2 20:00 uur)

Bericht door Louis XIV »

Hallo-Tokyo schreef:
the fan schreef:Waarom spelen wij weer zondagavond om 20u???
Geen voetbal dus want kinderen kunnen niet mee...
En dan volk lokken met gratis bier als je daags nadien moet werken... man man
Laat de kinderen thuis. (trouwens kinderen liggen toch niet allemaal in hun bed om 19:45) Het is 2019 niet 1959.

En drink 6 of 8 pinten.
Dan kan je toch nog gaan werken op maandag.

Als je ne echte vent zijt gaat ge na 20 pinten ook werken maar dat is out of your leaque begrijp ik.
Ga voor de 6 dan. En witte worst erna.

Succes.
20 pinten en dan nog met den auto naar huis (een uurke bollen) Hallo Tokyo ?
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 27 : STVV - Sporting Charleroi (24/2 20:00 uur)

Bericht door STimVV »

De kern is ondertussen bekend gemaakt.
Teixeira is er bij. Al wil dat daarom niet zeggen dat hij zal spelen natuurlijk, want er moeten nog 1 keeper en 1 veldspeler afvallen om aan 18 te komen.
Rai Vloet is er voor de 1e keer bij. Ten nadele van Wolke Janssens.
Voor de rest dezelfde kern als tegen Zulte.
(Zonder Gliha, Ceballos, Endo)
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Speeldag 27 : STVV - Sporting Charleroi (24/2 20:00 uur)

Bericht door Geel-Blauw »

the fan schreef:Waarom spelen wij weer zondagavond om 20u???
Geen voetbal dus want kinderen kunnen niet mee...
En dan volk lokken met gratis bier als je daags nadien moet werken... man man
Drink dan iets anders, ze hebben ook Cola, Fanta en water in de aanbieding. :mrgreen:
Nie zievere, speile!
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 27 : STVV - Sporting Charleroi (24/2 20:00 uur)

Bericht door Vouch »

Gezien de uitslag van Gent mogen we (mits winst) misschien eens schuchter omhoog kijken ipv naar omlaag. Laat Antwerp eens gelijkspelen op Genk (winst voor Genk ligt hier wat te gevoelig om op te hopen)... dan sta je gedeeld 3e en gezien de neergezette reeks de laatste matchen komt Antwerp dan eerder in het Gentse visier dan wij.

ENFIN, eerst zelf winnen vanavond, wij kunnen dat! Nu het nog doen ook!
Franske
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 nov 2010, 09:31

Re: Speeldag 27 : STVV - Sporting Charleroi (24/2 20:00 uur)

Bericht door Franske »

Jack schreef:Ik heb een slecht voorgevoel.
Hopelijk verbazen ze me nogmaals, ik ben er alleszins bij om te supporteren!
Ik heb dat al een aantal keer gehad dit jaar en telkens (behalve tg Rc Kebab) hebben ze me positief verrast. Dus deze keer zeker en vast ook weer! Let's believe!!
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 27 : STVV - Sporting Charleroi (24/2 20:00 uur)

Bericht door Vouch »

Franske schreef:
Jack schreef:Ik heb een slecht voorgevoel.
Hopelijk verbazen ze me nogmaals, ik ben er alleszins bij om te supporteren!
Ik heb dat al een aantal keer gehad dit jaar en telkens (behalve tg Rc Kebab) hebben ze me positief verrast. Dus deze keer zeker en vast ook weer! Let's believe!!
Zelfs toen hebben ze mij positief verrast, ik had een pak slaag tot en met verwacht.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 27 : STVV - Sporting Charleroi (24/2 20:00 uur)

Bericht door Vouch »

Oost: nog 686 tickets
Noord: nog 119 tickets
West: nog 605 tickets

Het loopt gezellig vol lijkt me, er zullen nog we tickets verkocht worden vanavond.
Plaats reactie