Speeldag 27 : STVV - Sporting Charleroi (24/2 20:00 uur)

Alles over de wedstrijden van STVV
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Speeldag 27 : STVV - Sporting Charleroi (24/2 20:00 uur)

Bericht door Hallo-Tokyo »

De voorlopig belangrijkste match.
Winst is een grote stap richting PO1.
Overdag wat wandelen met de familie.
Ik neem dat iedereen aanwezig zal zijn want wat doet een mens op zondagavond anders.
Het is geen combiregeling dus tickets in overvloed en online beschikbaar. Ook de loketten zijn open.

Tot zondag.
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Speeldag 27 : STVV - Sporting Charleroi (24/2 20:00 uur)

Bericht door Jebus4life »

Het is niet naar de zin van mijn vriendin, maar ik zal er zijn :drunk:
Ik bedacht me vanmorgen om wat volk op te bellen om te gaan, maar ze waren me voor!

(ideale opstap trouwens, zondag gaan, misschien dan ook tegen Gent, en dan enkele wedstrijden meepikken in PO1 om zo de vriendin voor te bereiden met het oog op een nieuw abo volgend seizoen)
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 27 : STVV - Sporting Charleroi (24/2 20:00 uur)

Bericht door Louis XIV »

Jebus4life schreef:Het is niet naar de zin van mijn vriendin, maar ik zal er zijn :drunk:
Ik bedacht me vanmorgen om wat volk op te bellen om te gaan, maar ze waren me voor!

(ideale opstap trouwens, zondag gaan, misschien dan ook tegen Gent, en dan enkele wedstrijden meepikken in PO1 om zo de vriendin voor te bereiden met het oog op een nieuw abo volgend seizoen)
SLOEF ...laat eens zien wie de baas is :heil:
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 27 : STVV - Sporting Charleroi (24/2 20:00 uur)

Bericht door enerkey »

Louis XIV schreef:
Jebus4life schreef:Het is niet naar de zin van mijn vriendin, maar ik zal er zijn :drunk:
Ik bedacht me vanmorgen om wat volk op te bellen om te gaan, maar ze waren me voor!

(ideale opstap trouwens, zondag gaan, misschien dan ook tegen Gent, en dan enkele wedstrijden meepikken in PO1 om zo de vriendin voor te bereiden met het oog op een nieuw abo volgend seizoen)
SLOEF ...laat eens zien wie de baas is :heil:
Nu komt hier eindelijk de echte waarheid boven :mrgreen: .

Die velen afwezigen komen niet meer terug, desondanks de superresultaten, omdat ze ondertussen eigenlijk niet meer buiten mogen van hun vrouw. :D

Daarom had ge in de eerste plaats nooit mogen stoppen met een abonnement te pakken. Nu hebt ge ze gewoon maakt dat ge ieder weekend thuis zijt :mrgreen:
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 27 : STVV - Sporting Charleroi (24/2 20:00 uur)

Bericht door Vouch »

Jebus4life schreef:Het is niet naar de zin van mijn vriendin, maar ik zal er zijn :drunk:
Ik bedacht me vanmorgen om wat volk op te bellen om te gaan, maar ze waren me voor!

(ideale opstap trouwens, zondag gaan, misschien dan ook tegen Gent, en dan enkele wedstrijden meepikken in PO1 om zo de vriendin voor te bereiden met het oog op een nieuw abo volgend seizoen)
Het is daarom dat de echte Jebus geen vrouw had. ;)
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 27 : STVV - Sporting Charleroi (24/2 20:00 uur)

Bericht door Vouch »

We zijn thuis ijzersterk, laat Charleroi maar komen.

Ik loop alweer vooruit op de zaken, maar ik denk niet dat we kansloos zijn op Club en Moeskroen. Dus een drama zou het zeker niet zijn moesten we "slechts" gelijk spelen. Maar waarom het jezelf moeilijk maken, waarom niet gewoon winnen. We hebben het al zo dikwijls gedaan dit seizoen! :cool:
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Speeldag 27 : STVV - Sporting Charleroi (24/2 20:00 uur)

Bericht door Jebus4life »

De onlineverkoop van de tickets is toch nog altijd niet je dat...
Gisteren ging het alwaar niet (ik had gehoopt dat het als niet-abohouder eindelijk zou werken), was ik vandaag niet aan de receptie van Stayen geraakt maar ging het plots toch via de site.

Maar kom, ik heb mijn tickets en ben niet anderhalf uur op en af Stayen moeten rijden, we zullen dat maar onder de noemer "progressie" noteren.
Franske
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 nov 2010, 09:31

Re: Speeldag 27 : STVV - Sporting Charleroi (24/2 20:00 uur)

Bericht door Franske »

Louis XIV schreef: SLOEF ...laat eens zien wie de baas is :heil:
Bij mij staat het in ons huwelijkscontract: STVV is heilig, afblijven! ;-)
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 27 : STVV - Sporting Charleroi (24/2 20:00 uur)

Bericht door Hallo-Tokyo »

STVV verloor 5 matchen dit seizoen.
Das minder dan Real Madrid met die tettekop in de goal.
AAGent verloor 10 keer.

Het is goed dat het bijna karnaval is binken.
Drink ene en kom daarna naar STVV Gent.

Al haalt STVV 1/9 tegen Charleroi - club - moeskroen dan nog is een overwinning waarschijnlijk genoeg tegen Gent.

Beetje vertrouwen zou niet slecht zijn.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 27 : STVV - Sporting Charleroi (24/2 20:00 uur)

Bericht door Dreke »

Hallo-Tokyo schreef:STVV verloor 5 matchen dit seizoen.
Das minder dan Real Madrid met die tettekop in de goal.
:grappig:
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 27 : STVV - Sporting Charleroi (24/2 20:00 uur)

Bericht door Jacques »

stvv'er schreef:Zijn ze wakker geschoten?

https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/h ... nneehouder
Nogmaals bewijs dat je de club niet van slechte wil kan verdenken. Beter, groter, meer kan altijd, maar de intentie is er. Hopelijk zijn wij er zondag ook massaal.

Je proeft nu al de nervositeit bij de supporters. Het zal zaak zijn om die nervositeit niet in de spelersgroep te laten sluipen. Maar deze staf heeft het al zo goed gedaan, is, zoals sommigen al aanhaalden, misschien wel de beste transfer van allemaal geweest, dat ik er vertrouwen in heb dat ze ook zondag een sterke en tot in de puntjes voorbereide ploeg aan de aftrap zullen brengen.
Overdrijven is een kunst
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 27 : STVV - Sporting Charleroi (24/2 20:00 uur)

Bericht door Henri is de man »

Ook goed nieuws uit de ziekenboeg. Teixeira zou er zondag gewoon bij zijn :toppie:
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Speeldag 27 : STVV - Sporting Charleroi (24/2 20:00 uur)

Bericht door zipke373 »

Jebus4life schreef:De onlineverkoop van de tickets is toch nog altijd niet je dat...
Gisteren ging het alwaar niet (ik had gehoopt dat het als niet-abohouder eindelijk zou werken), was ik vandaag niet aan de receptie van Stayen geraakt maar ging het plots toch via de site.

Maar kom, ik heb mijn tickets en ben niet anderhalf uur op en af Stayen moeten rijden, we zullen dat maar onder de noemer "progressie" noteren.
Heeft voor mij bij matchen zonder combi eigenlijk altijd al perfect gewerkt... eenmaal zelfs voor een combimatch, tegen de smurfen. :lol:
Mattes
Berichten: 72
Lid geworden op: 25 jan 2017, 12:49

Re: Speeldag 27 : STVV - Sporting Charleroi (24/2 20:00 uur)

Bericht door Mattes »

Het is nog vroeg maar wat denk je van deze opstelling en bankzitters:


---------------------------Steppe--------------------------------
-------Tomiyasu--------Teixeira-------Garcia----------------
Botaka--------------------------------------------------Acolatse
---------------Sankhon-----------Asamoah-------------------
--------------------------De Sart------------------------------
-------------------Sylla---------Boli---------------------------

Bankzitters: Pirard, Kamada, De Petter, Sekine, Kinoshita, De Bruyn, Mmaee

Vallen naast de selectie: Janssens, Thallyson, Koike, Gliha, Vloet
Blessure: Endo, Ceballos

Kamada eens op de bank laten starten zou een goed teken zijn naar de andere spelers toe. Oké hij kan met 1 flits iets brengen maar het wordt eens tijd dat de jongens die op de bank starten meestal een kans krijgen als een basisspeler niet rendeert. Kamada als invaller kan een joker zijn zaterdag. Ik zou De Bruyn op de bank de voorkeur geven op Vloet. Vloet heeft met een blessure het veld verlaten en De Bruyn heeft een prima wedstrijd gespeeld volgens HBVL.

Opmerkelijk: Thallyson scoorde opnieuw een mooi doelpunt. Misschien maakt hij toch nog voldoende progressie en kan hij nog een joker worden.

Wellicht zal Brys nog steeds de voorkeur geven aan Kamada maar ik zou misschien toch met Sylla starten en Kamada als joker achter de hand houden.

wat denken jullie van deze opstelling en selectie?
Plaats reactie