Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Alles over de wedstrijden van STVV
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door smol »

zwakke eerste helft maar op dit veld is geen goed voetbal mogelijk.
De ploeg die eerst gaat scoren wint volgens mij !

Sankhon speelt niet meteen zijn beste wedstrijd centraal in het midden met enkele malen gevaarlijk balverlies.
Eén schitterende redding van Steppe voor de rest weinig doelgevaar al was de counter van ons einde 2e helft mooie uitgevoerd.
Smurf
Berichten: 384
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door Smurf »

70 minuten ver en niets tegen Kamada, maar wat is op dit moment die jongen zijn meerwaarde in deze wedstrijd?
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door enerkey »

De gebruikelijke penalty dus
Timme
Berichten: 217
Lid geworden op: 24 jan 2012, 12:57

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door Timme »

Zelf trekken en dan neergaan. Typisch
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door Hallo-Tokyo »

Dat wisten we dat we 2 keer moesten scoren...
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door smol »

Brugge is beter over de ganse wedstrijd gezien, maar dat het op deze manier moet is erg. Een twijfelachtige fase waarop beide spelers aan elkaar staan te trekken.
Voor de rest blijft het mij een raadsel waarom Kamada zo lang op het veld mag blijven staan. Zeker in deze wedstrijden brengt hij niks bij !
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door Hallo-Tokyo »

Heeft iedereen nu geel gehad ?


Fcb ook een kloteploeg natuurlijk. :-)

Gegokt en verloren. Gespeeld op punt maar vergeten van die penalty :-)
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door toyotacorolla »

Volgens mij Kamada de zwakke schakel bij Stvv.

Penalty????? Aan de andere kant wordt die niet gegeven.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door Henri is de man »

smol schreef:Brugge is beter over de ganse wedstrijd gezien, maar dat het op deze manier moet is erg. Een twijfelachtige fase waarop beide spelers aan elkaar staan te trekken.
Voor de rest blijft het mij een raadsel waarom Kamada zo lang op het veld mag blijven staan. Zeker in deze wedstrijden brengt hij niks bij !
Bwa je kan hem toch geven. Zeker omdat De Petter 10sec ervoor ook al ene vasthad in de 16. Dus geflikt vind ik het niet.

Meer dan een punt zat er vandaag niet in. Volgende week weer zonder Teixeira- serieuze aderlating
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door STVV-fan »

Typisch.

Echt typisch.

Ik moest volgen via Sporza.
Als ik hoorde van de duels met Wesley en Teix en ik dacht: die gaat em strak laten vallen.

Echt schande dat Brugge WEERAL zo een match moet winnen: BAH!

Maar ach, we wisten het.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door stvv'er »

Als dit penalty is, moeten ze die vanaf nu 10x op de stip liggen.

Bruhhe uit: altijd hetzelfde liedje :vomit:
WimVDW
Berichten: 28
Lid geworden op: 15 aug 2017, 14:30

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door WimVDW »

Lagen we onder? Ja. Als er een ploeg moest winnen, dan was het Brugge wel. Maar de manier waarop is immens zuur. Hoeveel uitgespeelde kansen hebben ze gehad? Ik heb maar één dikke save gezien van Steppe. Die penalty? Nog nooit dik seizoen gezien dat men voor zo'n fase een strafschop geeft.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door smol »

Henri is de man schreef:
smol schreef:Brugge is beter over de ganse wedstrijd gezien, maar dat het op deze manier moet is erg. Een twijfelachtige fase waarop beide spelers aan elkaar staan te trekken.
Voor de rest blijft het mij een raadsel waarom Kamada zo lang op het veld mag blijven staan. Zeker in deze wedstrijden brengt hij niks bij !
Bwa je kan hem toch geven. Zeker omdat De Petter 10sec ervoor ook al ene vasthad in de 16. Dus geflikt vind ik het niet.

Meer dan een punt zat er vandaag niet in. Volgende week weer zonder Teixeira- serieuze aderlating
Als je het enkele keren bekijkt kan je inderdaad zeggen dat het fout is. Maar de redenering van Jacky Mathijssen indachtig, die bal vliegt 10 meter over het hoofd van Wesley is het toch een strenge beoordeling. Maar een domme ingreep van De Petter dat alleszins.
Verontrustend vond ik toch zeker de zwakke prestatie van enkele STVV-ers.
WimVDW
Berichten: 28
Lid geworden op: 15 aug 2017, 14:30

Re: RE: Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door WimVDW »

smol schreef:
Henri is de man schreef:
smol schreef:Brugge is beter over de ganse wedstrijd gezien, maar dat het op deze manier moet is erg. Een twijfelachtige fase waarop beide spelers aan elkaar staan te trekken.
Voor de rest blijft het mij een raadsel waarom Kamada zo lang op het veld mag blijven staan. Zeker in deze wedstrijden brengt hij niks bij !
Bwa je kan hem toch geven. Zeker omdat De Petter 10sec ervoor ook al ene vasthad in de 16. Dus geflikt vind ik het niet.

Meer dan een punt zat er vandaag niet in. Volgende week weer zonder Teixeira- serieuze aderlating
Als je het enkele keren bekijkt kan je inderdaad zeggen dat het fout is. Maar de redenering van Jacky Mathijssen indachtig, die bal vliegt 10 meter over het hoofd van Wesley is het toch een strenge beoordeling. Maar een domme ingreep van De Petter dat alleszins.
Verontrustend vond ik toch zeker de zwakke prestatie van enkele STVV-ers.
Met alle respect, maar dit nooit penalty. Depetter zet zich goed rond Wesley, maar het is duidelijk dat die laatste depetter neertrekt, en niet omgekeerd. Dan is die omhelzing irrelevant

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door STVVninof »

Het was verdiend, maar de manier waarop is iets anders... Aan de andere kant, te weinig van eigen kracht uit gegaan en te diep ingezakt...
Plaats reactie