Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Alles over de wedstrijden van STVV
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door Hallo-Tokyo »

We hebben 13/15. Enorm sterk.
We gaan ervoor. Laatste zaterdagavond match van het seizoen ?

Een punt is sowieso haalbaar met onze ploeg. Dat punt kan belangrijk zijn.


PS we verloren maar 5 matchen op 27. Denk niet dat we zaterdag gaan verliezen.
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door Jebus4life »

Bwa, op Brugge is toch altijd tegen 12 man. Al verloren ze dit seizoen inderdaad al thuis van Zulte & Charleroi.
We spelen goed voetbal, Texeira die zal terug zijn dus we zijn op volle oorlogssterkte, dus we moeten in onze kansen geloven.

Wat in ons voordeel kan spelen, we zijn eigenlijk weinig met een puntje (door het lager aantal winstmatchen) dus we moeten eigenlijk niet speculeren op een gelijkspel, iets wat je halverwege de competitie wel zou doen. Zou wel eens een open wedstrijd kunnen worden.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door Jan Bulder »

Ich zen terbei :stvv:

Met 1 punt zijn we weinig. 2 punten kunnen wel een wereld van verschil maken voor de thuiswedstrijd tegen Gent. Dan is enkel 9/9 voldoende voor hen.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door Hallo-Tokyo »

Jan Bulder schreef:Ich zen terbei :stvv:

Met 1 punt zijn we weinig. 2 punten kunnen wel een wereld van verschil maken voor de thuiswedstrijd tegen Gent. Dan is enkel 9/9 voldoende voor hen.

Gent verliest in Zulte en wint dan 2 keren.
We halen punt in Brugge en Moeskroen...
En de buit is binnen.
Dat is een realistisch scenario.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door Brusselmans »

Sinds het debuut in eerste in 1957 nog NOOIT gewonnen in Bruhhe.
Dat is dus 62 jaar !

Hou er rekening mee dat daar andere manipulatie-wetten gelden, die we ondertussen allemaal wel kennen.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door Krisaias »

Brusselmans schreef:Sinds het debuut in eerste in 1957 nog NOOIT gewonnen in Bruhhe.
Dat is dus 62 jaar !

Hou er rekening mee dat daar andere manipulatie-wetten gelden, die we ondertussen allemaal wel kennen.
Inderdaad, alle uitmatchen op Bruhhe meegemaakt sinds de promotie in 1987 en heel dikwijls gekl**t geweest door types à la Joeri Vandevelde of recenter nog Brammeke Vandriessche en de VAR...

Het is ondertussen zo erg dat ik met een groot FOMO gevoel zit wat betreft verplaatsingen tegen Club: tegen beter weten in toch maar gaan om niet die eerste keer te missen dat ze er toevallig zouden winnen :)

Wat dat betreft, kunnen ze mij zaterdag een dubbel pleziertje doen, of droom ik nu te hard ?
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door Jebus4life »

Opvallend, op de goksites krijg je wel heel veel waar voor je geld voor een gokje op STVV.

Voor een inzet op winst van STVV krijg je dik 8 tegen 1; een boefke een een dikke 5 tegen 1.
Zelfs een inzet op 2X (STVV wint of het wordt een gelijkspel) krijg je meer dan 3 tegen 1

Ik doe niet aan sportsbetting, maar ik ben toch geneigd te zeggen dat dat zeer goede odds zijn gezien de huidige situatie. Nuja, de goksites weten ook wel dat Brugge met een twaalfde man aan de aftrap komt...
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door Mikman »

Vroeger trok je naar Brugge met de vrees voor een afstraffing, nu heb je echt het gevoel daar iets te kunnen rapen, puur op eigen kwaliteit. Brugge gaat ons aanpakken zoals Genk, met veel druk naar voren dus. Dan moet je op het middenveld spelers hebben die voldoende balvast zijn. En verdwijnt De Petter uit de ploeg, want die had daar zondag ondanks een meer dan verdienstelijke prestatie toch het meeste last mee. Sankhon naast Asamoah op de 6. En gewoon tonen dat we meer dan terecht meedraaien bovenin.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door Jacques »

De match die ik traditioneel niet bekijk, noch live, noch op café onder het motto "genaaid word je ginds toch, dat hoef ik niet te zien". Anderzijds hebben we dit seizoen al voor meer verrassingen gezorgd. Winnen tegen 13 man zat daar nog niet tussen (hoewel de eerste helft op Antwerp dicht in de buurt kwam), maar voor alles is een eerste keer. :cool:
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Crazy Horse
Berichten: 83
Lid geworden op: 14 jul 2015, 21:26

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door Crazy Horse »

Ik denk dat we moeten proberen te winnen in Moeskroen. In Brugge voor dè verrassing zorgen zou natuurlijk geweldig zijn, maar Moeskroen - ondanks hun huidige bijna onwaarschijnlijke zegereeks - lijkt me de meest haalbare kaart om de drie punten te pakken die ons echt vooruit zouden helpen. Als Gent dan ook nog steken laat vallen, bijvoorbeeld in Zulte-Waregem - is de wedstrijd thuis tegen de buffalo's niet meer van belang. Dat is althans wat ik hoop.
Crazy Horse may be crazy, but he's not stupid.
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door STVV1924 »

Iemand er al over nagedacht dat Brugge zichzelf een heel groot plezier kan doen door Gent en Anderlecht zaterdag een hak te zetten door gelijk te spelen of te verliezen?
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door Dreke »

STVV1924 schreef:Iemand er al over nagedacht dat Brugge zichzelf een heel groot plezier kan doen door Gent en Anderlecht zaterdag een hak te zetten door gelijk te spelen of te verliezen?
Waarom? Ik vind beide ploegen echt niet beter dan ons...
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door Brusselmans »

Ik maak mij eerder zorgen over het feit dat de VAR wel centimeter-buitenspel ziet, maar niet meer als het om 1 meter of meer gaat !
Anderlecht, was zelfs een paar meter, en afgelopen zaterdag, was 1,3 meter.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door the fan »

Inderdaad.... De VAR gaat nog rare dingen doen de komende 3 wedstrijden.
Als je ziet dat Coucke in zijn eentje de afschaffing vh kunstgras op de agenda krijgt, dan weet je dat ze je liever kwijt dan rijk zijn!
Eigenlijk toch wel ironisch dat ze schrik hebben van het technisch STVV, terwijl RSCA en Brugge op een akker spelen... :grappig:
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door smol »

Brusselmans schreef:Ik maak mij eerder zorgen over het feit dat de VAR wel centimeter-buitenspel ziet, maar niet meer als het om 1 meter of meer gaat !
Anderlecht, was zelfs een paar meter, en afgelopen zaterdag, was 1,3 meter.
Ik denk als die VAR ons echt had willen naaien dan had hij na de fout van Acolatse de bal op de stip laten leggen.

Niet weer de calimero gaan uithangen zou ik zeggen. De arbitrale beslissingen vallen dit seizoen al bij al nog goed mee !
Plaats reactie