Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Alles over de wedstrijden van STVV
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door geelblauw »

degoutant brugge. het wordt bibberen tot op het einde. hopelijk doet zulte waregem morgen zijn job.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door Tompie »

Heb ook het gevoel dat we te weinig in onze eigen kwaliteiten geloofden.

Maar lang niet iedereen was top, dat speelt ook mee. En Kamada tja, ik was hier een van de eerste om zijn prestaties te relativeren. Sinds zijn niet selectie voor de Asian Cup is dat echt een schim van zichzelf.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door lakie »

Ik denk niet dat het de bedoeling was van ons om zo defensief te spelen... Maar Brugge deed dat goed... Hoge pressing, snelle balcirculatie... Lieten Stvv niet voetballen... Toch enkele kansjes gehad, die moet je dan beter uitspelen...
En die penalty, tja, tis licht, zo gebeuren er 100 duels, maarje geeft de arbiter aanleiding om te fluiten... Blijf van hem af... Waarom moet De Petter eigenlijk Wesley dekken? Was het niet beter hier Tomiyasu op te plakken?
Nu uiteindelijk had 1 punt helemaal geen verschil gemaakt voor de race naar POI...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door Mikman »

Ik snap niet dat de VAR niet ingrijpt. Dat Laforge te slap was om aan de druk van een penalty zoekend Club te weerstaan, was te vrezen. Maar de VAR moet toch altijd zien dat het Wesley is die de fout maakt. In de laatste 8 confrontaties met Club tegen ons, zijn zij 7 keer scheidsrechterlijk bevoordeeld. Onwaarschijnlijk. Bijna nationaal erfgoed intussen.


Los daarvan, heeft STVV te weinig gebracht. Defensief stond het goed maar dat ging wel ten koste van véél te diep inzakken. Ons middenveld stond tussen de verdediging en zette geen druk. In balbezit was het veel te weinig. Altijd de verkeerde keuzes maken. Dan kan je niet veel gaan doen in PO1. Wat bezielde Botaka overigens om op het einde nog zo veel tijd te verliezen in dat opstootje? Natuurlijk gingen die van Club daar gretig in mee. Slik dan even je trots in en zorg gewoon dat het spel verder gaat.


Oh ja, niet vergeten: dit veld was een absolute schande.
Timme
Berichten: 217
Lid geworden op: 24 jan 2012, 12:57

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door Timme »

Hopen dat Gent ni wint (of Lokeren stunt) en dan volgende week een volksverhuis om het ticket te pakken.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door voetballiefhebber »

Ik vind het knap wat de trainer doet met een vrij bescheiden elftal. Als je Kamada tegenwoordig ziet uitblinken in traagheid, balverlies en zwak afspelen. Acolatse die op 10 wedstrijden er 1 zeer goed is, 2 matig en 7 slecht is ook geen uitblinken in regelmatigheid.

Dat we zo hoog staan en eigenlijk nog best goed speelden is een mirakel. Ik begin nu toch te vrezen voor het einde. Moeskroen wordt moeilijker dan Club Brugge volgens mij. En dan komt AA Gent, die veel meer kwaliteiten hebben. Bijgevolg zal dit een stresserende match worden en dreigt STVV het net niet te halen.

Kijk eens welke bank STVV nu heeft. Je hebt geen spelers meer met een meerwaarde die je kunt wisselen. Nieuwkomers voldoen duidelijk niet, want halen de bank niet of komen niet van de bank. Kinoshita zit er misschien het dichtste bij.

Hopelijk kan Boli zijn hoge niveau dat hij vandaag ook weer haalde, bestendigen.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door toyotacorolla »

Voor Stvv worden de gele kaarten toch snel getrokken.
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door STVV1924 »

De enige juiste uitslag was 0-0, ondanks het feit dat we te weinig ons spel konden spelen over het veld met snelle passing naar voor voren (wegens schandalig akkerveld), besloot Laforge een kadootje te schenken aan club. Terwijl het Wesley was die fout tegen verdiende en een gele kaart wegens schwalbe. In Engeland of Duitsland krijgt hij dat altijd aan zijn broek.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door Jacques »

Jacques schreef:De match die ik traditioneel niet bekijk, noch live, noch op café onder het motto "genaaid word je ginds toch, dat hoef ik niet te zien".
Meer woorden moeten daar niet aan vuil gemaakt worden. 7 (!) keer op rij (thuis en uit) genaaid door de arbitrage tegen dien hoop randdebielen, faut le faire. Je krijgt er nog eens evenveel gele kaarten gratis en voor niks bovenop. :roll: Och ja, c'est la vie zeker?

Voor de rest geen man overboord. Dat we ons spel niet kunnen spelen in ne zandbak, wil weinig zeggen over het vervolg. Ik maak me geen zorgen over ons niveau, noch over onze tegenstand. Enkel over de arbitrage. Knop omdraaien en op naar Moeskroen.
Laatst gewijzigd door Jacques op 02 mar 2019, 23:54, 3 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door Brusselmans »

Kanttekening ...
Het uitvoetballen os altijd prachtig, maar soms moet je dat eens kunnen veranderen, zoals nu het geval was, want telkens teveel balberlies door de hoge druk !
Code gekraakt !

Waarschuwing naar volgende week toe ...
Er over waken dat Tomi en Asamoah niet tegen hun 5de geel aanlopen !
Tomi had die altijd moeten forceren in Oostende, dan had het geen gevolgen gehad door zijn Asia-cup.

Soms moet een trainer ook daar aan denken vind ik !

Geen kritiek, enkel een kanttekening dus ...
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door Jan Bulder »

Los van alle randfenomenen: vandaag gewoon zwak. Wat Kamada daar al weken loopt te klooien, is een regelrechte schande.

Nog 2 kansen.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

pfff. Wie zegt dat Gent zijn wedstrijd morgen kan winnen......... :beer:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door Dreke »

Om op Brugge iets te halen moet je in de eerste plaats zelf top zijn. En dat waren we niet. Technisch was het ondermaats.
Laatst gewijzigd door Dreke op 03 mar 2019, 00:29, 1 keer totaal gewijzigd.
A loyal football fan only supports the shirt...
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door STVV-fan »

Ik heb de bewuste "fout" gezien via Sporza.

Alsjeblieft zeg!!!! Als ze dat fluiten, moeten ze elke week, bij elke corner een penalty fluiten.

THE FUCK!

Over het spel laat ik mij niet uit vermits ik de match niet gezien heb, maar

Ik heb toch harde steken in mijne kakker ze, want den arbiter heeft die weer droog genomen :roll:

Ben je als Brugge zijnde niet beschaamd dat je zo moet winnen? :zot: :gek:
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 28 : Club Brugge - STVV ( zaterdag 2 maart 20:30)

Bericht door fruitboerke »

Hoeveel krediet gaat de japanner Kamada nog krijgen eigenlijk :rood: . Die man is nu al weken aan een stuk een zoutpilaar op het veld en totaal niet bij de zaak. Foei foei als ge dat niet ziet als coach wat ziet ge dan nog wel.Zwier die gast maar eens de bank op en veeg hem maar eens deftig de mantel uit menne brave Marc Brys .Waarom hebben ze die Vloet of Sylla dan gaan bijhalen als een wandelende Kamada nog de voorkeur krijgt op deze spelers.Vandaag verdiend de boot in al was die penalty een lachertje . STVV heeft geen bal tussen de palen gekregen vandaag en kon op geen enkele manier aanspraak maken op puntengewin.De parkeer de bus tactiek van coach Brys heeft niet gewerkt en terecht . Niet voor herhaling vatbaar.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Plaats reactie