Speeldag 29 : Moeskroen excel - STVV (10 maart 2019 18 uur)

Alles over de wedstrijden van STVV
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 29 : Moeskroen excel - STVV (10 maart 2019 18 uur CET)

Bericht door Jan Bulder »

Brusselmans schreef:
Jan Bulder schreef:
Brusselmans schreef:Nummer 6 in de ranking ....
2 en 3 meer binnen gekregen dan de voorgangers, 5 meer dan Genk ...

4de plaats in doelsaldo ...
Dus moogt ge geen opmerking meer maken over dingen die minder goed lopen en voor verbetering vatbaar zijn? Met te zeggen dat alles goed is zet ge geen stappen meer vooruit.
Heb ik iets verkeerd gezegd misschien ?
Heb gewoon enkele cijfers gegeven, zonder commentaar pro of contra ...
Als ge de cijfers van tegengoals en doelsaldo geeft na een opmerking over het feit dat we de 0 niet meer kunnen houden, dan lijkt het mij dat ge wilt zeggen dat het niet zo erg gesteld is met onze verdediging.

Maar ik zal verkeerd zijn dan ;)
Jebus4life
Berichten: 1272
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Speeldag 29 : Moeskroen excel - STVV (10 maart 2019 18 uur CET)

Bericht door Jebus4life »

Jan Bulder schreef:
Brusselmans schreef:
Jan Bulder schreef:
Brusselmans schreef:Nummer 6 in de ranking ....
2 en 3 meer binnen gekregen dan de voorgangers, 5 meer dan Genk ...

4de plaats in doelsaldo ...
Dus moogt ge geen opmerking meer maken over dingen die minder goed lopen en voor verbetering vatbaar zijn? Met te zeggen dat alles goed is zet ge geen stappen meer vooruit.
Heb ik iets verkeerd gezegd misschien ?
Heb gewoon enkele cijfers gegeven, zonder commentaar pro of contra ...
Als ge de cijfers van tegengoals en doelsaldo geeft na een opmerking over het feit dat we de 0 niet meer kunnen houden, dan lijkt het mij dat ge wilt zeggen dat het niet zo erg gesteld is met onze verdediging.

Maar ik zal verkeerd zijn dan ;)
Zijn argument klopt toch ook? Idem voor dat van jou ;)

Er zijn 5 ploegen die minder binnenkrijgen (Standard & Moeskroen kregen er 1 minder; Brugge & Antwerp 2 minder en Genk 5 minder).
Dus de defensie staat wel degelijk goed. Maar het klopt inderdaad dat we opvallend weinig de 0 houden, net ondanks het feit dat we een sterke defensie hebben.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 29 : Moeskroen excel - STVV (10 maart 2019 18 uur CET)

Bericht door Brusselmans »

Jan Bulder schreef:
Brusselmans schreef:
Jan Bulder schreef:
Brusselmans schreef:Nummer 6 in de ranking ....
2 en 3 meer binnen gekregen dan de voorgangers, 5 meer dan Genk ...

4de plaats in doelsaldo ...
Dus moogt ge geen opmerking meer maken over dingen die minder goed lopen en voor verbetering vatbaar zijn? Met te zeggen dat alles goed is zet ge geen stappen meer vooruit.
Heb ik iets verkeerd gezegd misschien ?
Heb gewoon enkele cijfers gegeven, zonder commentaar pro of contra ...
Als ge de cijfers van tegengoals en doelsaldo geeft na een opmerking over het feit dat we de 0 niet meer kunnen houden, dan lijkt het mij dat ge wilt zeggen dat het niet zo erg gesteld is met onze verdediging.

Maar ik zal verkeerd zijn dan ;)
Als je naar de tijdstippen van posting kijkt, zal je merken dat de reactie niet op uwe post was, maar op de vorige !!!

Zoag och al !
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 29 : Moeskroen excel - STVV (10 maart 2019 18 uur CET)

Bericht door STimVV »

Brys heeft ondertussen zijn selectie bekend gemaakt.
Tov vorige match komt Wolke Janssens bij de kern ipv Teixeira.
Wolke en DeBruyn krijgen dus steeds de voorkeur op Vloet, die zelfs de bank niet kan halen. Daar moeten we dus niets meer van verwachten heb ik de indruk. Toch vreemd... want ik zie DeBruyn en Wolke nooit een transfer naar de serie A versieren.

Morgen moeten we eigenlijk winnen, met een punt hebben we niet genoeg. Ik ben dus benieuwd of Brys een iets aanvallender middenveld zou durven zetten zoals ten tijde van Bezus-Asamoah-DeSart.
Ik zie graag Asamoah+DeSart+Ceballos achter Kamada en Boli. Of Kamada ipv Ceballos op de 10 en Sylla zijn kans eens geven langs Boli.
Gebruikersavatar
Crazy Horse
Berichten: 83
Lid geworden op: 14 jul 2015, 21:26

Re: Speeldag 29 : Moeskroen excel - STVV (10 maart 2019 18 uur CET)

Bericht door Crazy Horse »

In elk geval zal Brys moeten 'durven doen' van zodra dit nodig zou blijken. Bijvoorbeeld, bij een gelijke stand en met nog een half uur te gaan. Voluit aanvallen.' Maar nog veel beter : al vanaf de tweede helft,- of - vanaf het begin van de wedstrijd.
De wedstrijd beginnen zal hij sowieso met zijn type-elftal - je stelt natuurlijk je ideale team op. Volgens je eigen inzichten. Om niet te verliezen en eigenlijk om te winnen. Zeker in dit geval.
Ik hoop eerlijk gezegd dat Brys met nog een half uur te gaan een verdediger zou kunnen bijzetten. Maar nòg liever : dat hij dat dan niet eens doet.
MAAR : in de huidige situatie is alleen winnen de enige optie: gelijk spelen of verliezen heeft wellicht dezelfde gevolgen : namelijk dat tegen Gent zal gewonnen moeten worden.
Ik weet niet goed wat erover te pronostikeren.
Ik denk : als we van Gent zouden moeten winnen: we halen het niet.
Als we tegen Gent gelijk mogen spelen : we halen het!
Dus : morgen wordt over onze Play Off 1 beslist. We moeten dan wel winnen van Moeskroen.
Crazy Horse may be crazy, but he's not stupid.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 29 : Moeskroen excel - STVV (10 maart 2019 18 uur CET)

Bericht door fruitboerke »

STimVV schreef:Brys heeft ondertussen zijn selectie bekend gemaakt.
Tov vorige match komt Wolke Janssens bij de kern ipv Teixeira.
Wolke en DeBruyn krijgen dus steeds de voorkeur op Vloet, die zelfs de bank niet kan halen. Daar moeten we dus niets meer van verwachten heb ik de indruk. Toch vreemd... want ik zie DeBruyn en Wolke nooit een transfer naar de serie A versieren.

Morgen moeten we eigenlijk winnen, met een punt hebben we niet genoeg. Ik ben dus benieuwd of Brys een iets aanvallender middenveld zou durven zetten zoals ten tijde van Bezus-Asamoah-DeSart.
Ik zie graag Asamoah+DeSart+Ceballos achter Kamada en Boli. Of Kamada ipv Ceballos op de 10 en Sylla zijn kans eens geven langs Boli.
Ik zie liever De Sart en Kamada op de bank :beer:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Jebus4life
Berichten: 1272
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Speeldag 29 : Moeskroen excel - STVV (10 maart 2019 18 uur CET)

Bericht door Jebus4life »

Indien Gent wint moet je zelf om die achter je te houden en dus genoeg te hebben aan een gelijkspel op de slotspeeldag.
Indien Gent niet wint verzeker je je van PO1 als je zelf wint. Winnen of gelijkspelen op Moeskroen maakt niet uit: Je blijft hoedanook voor Gent en een punt op de slotspeeldag is genoeg.

Indien Anderlecht wint moet je zelf winnen om die achter je te houden.
Indien Anderlecht verliest blijven ze hoedanook achter ons.
Indien Anderlecht gelijk speelt heb je genoeg aan een gelijkspel om die achter ons te houden.

Er is inderdaad weinig tot geen nu om voor een gelijkspel naar Moeskroen te trekken.
Het enige scenario waarin dat nuttig is, is het scenario dat Anderlecht maximum 1/6 haalt (en hoe erg ze ook kunnen sukkelen zijn onder Rutten, zo triestig zal het nog net net verlopen lijkt me).

Uiteindelijk is het simpel:
Verliezen zorgt ervoor dat we 9/10 vol aan de bak moeten tegen Gent.
Gelijkspelen zorgt ervoor dat 9/10 we vol aan de bak moeten tegen Gent, maar is er een achterpoortje indien Anderlecht instort.
Winnen zorgt ervoor dat we pakweg met wat geluk kunnen verzekeren van PO1 en met wat pech genoeg hebben aan een gelijkspel tegen Gent.

Tenzij je op een enorm onwaarschijnlijk scenario gokt is er geen reden om niet tot de allerlaatste seconde te beuken tegen Moeskroen.
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 29 : Moeskroen excel - STVV (10 maart 2019 18 uur CET)

Bericht door STVV-fan »

Simpel gezegd:

Win uw resterende thuismatch en ge speelt PO I.

Alle rekensommen ten spijt.

Ik heb alle voorbijgaande 2/3 matchen van Gent en Anderslecht gezien.
En sorry, het is niet dat beide ploegen zo schitterend gespeeld hebben en hun tegenstanders los naar huis gespeeld hebben.

Integendeel: ze winnen met hoerenchance en een toevallige arbitrale dwaling die toevallig voor hun goed uitkomt.

Daarbij vind ik het ongelooflijk geestig dat Thorup al 3 weken bezig is van STVV hier, kunstgras ginder, maar nu wel naar aanleiding van de match tegen Oostende predikt van enkel naar Oostende te kijken :grappig: :yes: :roll:.

Belachelijke muppet
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 29 : Moeskroen excel - STVV (10 maart 2019 18 uur CET)

Bericht door voetballiefhebber »

In mijn droom vannacht won STVV van Moeskroen, verloor Anderlecht van Kortrijk en won Gent tegen Oostende. STVV dus vanavond al verzekerd van PO I. En dan verlies je op de laatste speeldag tegen Gent en wordt Anderlecht naar PO II verwezen.
tweety
Berichten: 877
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Speeldag 29 : Moeskroen excel - STVV (10 maart 2019 18 uur)

Bericht door tweety »

Hopelijk speelt het weer geen beslissende rol..
Je zal maar verliezen door een belachelijke windgoal.
Winnen daarentegen :)
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 29 : Moeskroen excel - STVV (10 maart 2019 18 uur)

Bericht door enrique »

Straks 10-10...
stvv'er
Berichten: 2443
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 29 : Moeskroen excel - STVV (10 maart 2019 18 uur)

Bericht door stvv'er »

Lap, Dutoit helpt ons niet :(
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Speeldag 29 : Moeskroen excel - STVV (10 maart 2019 18 uur)

Bericht door Willy Roelands »

:stvv: De arbitrage voorspelt niet veel goeds.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Speeldag 29 : Moeskroen excel - STVV (10 maart 2019 18 uur)

Bericht door Iniesta »

0-1
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Speeldag 29 : Moeskroen excel - STVV (10 maart 2019 18 uur)

Bericht door Iniesta »

Goal Kamada.

Nu grote kans voor Boli!
Plaats reactie