Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Alles over de wedstrijden van STVV

Hoe beleef je STVV - AA Gent ?

Live
55
81%
TV
10
15%
Radio
0
Geen stemmen
Samenvatting achteraf
0
Geen stemmen
Alleen krant
3
4%
 
Totaal aantal stemmen: 68

Verrekeskop
Berichten: 435
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:06

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Verrekeskop »

STVV-fan schreef:
Verrekeskop schreef:
miel schreef:
Verrekeskop schreef:Een kluifje voor de gokkers: de kans dat het gaan verkloten is bijna 100%.
Een heel seizoen uitzicht op POI, op het laatste moment werken ze zich in een alles-of-niets situatie en dan weten we allemaal wat er gaat gebeuren.
Welke spelers er op het veld staan maakt blijkbaar niet uit: falen zit in het DNA van de ploeg zelf.
Dit is een post geplaats door iemand , met het DNA van de " biggest loser ever "
Dat is niet wat uw moeder zei, se schele fooraap.
Verrekeskop please, kruip terug uw hol in en kom er pas terug uit tegen de voorbereiding op volgend seizoen, misschien dat we een beetje bekomen zijn zodat we uw bullshit terug iet of wat kunnen tolereren :boemel:

Johan is tenminste nog geestig in zijn commentaar, met lekker veel hoofdletters.

En ja, het was een goed seizoen, waarin de SPELERS en de STAF het uiterste van zichzelf hebben proberen te geven.
Dat kan van andere mensen niet gezegd worden
Ik was er de laatste matchen wel bij, schaapje.
Een goed seizoen is een seizoen waar iets bereikt wordt, als ze nu de POI door hun kansengemors tegen Moeskroen nog uit handen zouden geven dan hebben ze het eenvoudigweg verkloot.
Door mensen met een mentaliteit als de uwe spelen ze nu gemiddeld voor de helft toeschouwers dan 4 jaar geleden het geval was.
Verrekeskop
Berichten: 435
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:06

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Verrekeskop »

miel schreef:
Verrekeskop schreef:
miel schreef:
Verrekeskop schreef:Een kluifje voor de gokkers: de kans dat het gaan verkloten is bijna 100%.
Een heel seizoen uitzicht op POI, op het laatste moment werken ze zich in een alles-of-niets situatie en dan weten we allemaal wat er gaat gebeuren.
Welke spelers er op het veld staan maakt blijkbaar niet uit: falen zit in het DNA van de ploeg zelf.
Dit is een post geplaats door iemand , met het DNA van de " biggest loser ever "
Dat is niet wat uw moeder zei, se schele fooraap.
Een intellectueel op het forum !!!!
Dat ik dat nog mag mee maken :D
Ja, in jouw familie zal je die niet aantreffen.
Verrekeskop
Berichten: 435
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:06

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Verrekeskop »

Brusselmans schreef:Voor STVV is PO1 WEL een prijs, laat ons daar niet flauw over doen.
Als zondag om kwart voor 8 de winner vaststaat, ga je een ongelooflijke boost en explosie meemaken, vergelijkbaar met de hoogtepunten uit de clubgeschiedenis.
Als het nog vroeger een feit is, dan ga je iets in deze aard krijgen ....

https://youtu.be/OCZyGqdeWDw

Ik mag hopen dat niemand bij STVV het in zijn hoofd haalt om een "Iedereen Buffalo" op poten te zetten.
Als je van een RD en aanhangsels blunder mag spreken, dat was er eentje die kon tellen.
Dan moet je echt niet verbaasd zijn dat mensen afhaken !!!
Zulke dingen doe je simpelweg niet !
Dat was pas een voorbeeld van je supporters in de bek schijten.
Probeer dat eens op Antwerp, dan is er geen feestzaal meer.
omeloe
Berichten: 1164
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door omeloe »

Verrekeskop schreef: Een goed seizoen is een seizoen waar iets bereikt wordt, als ze nu de POI door hun kansengemors tegen Moeskroen nog uit handen zouden geven dan hebben ze het eenvoudigweg verkloot.
Als we een punt hadden gehaald tegen Brugge en een monsterzege tegen Moeskroen , dan hadden we nog geen zekerheid van een PO1-plaats . Ongelooflijk , maar met 50 punten kon Gent nog over ons .
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Franz »

omeloe schreef:
Verrekeskop schreef: Een goed seizoen is een seizoen waar iets bereikt wordt, als ze nu de POI door hun kansengemors tegen Moeskroen nog uit handen zouden geven dan hebben ze het eenvoudigweg verkloot.
Als we een punt hadden gehaald tegen Brugge en een monsterzege tegen Moeskroen , dan hadden we nog geen zekerheid van een PO1-plaats . Ongelooflijk , maar met 50 punten kon Gent nog over ons .
Tis simpel nu: gewoon winnen.
We hebben veel geleerd van die non-match in de beker twee maanden geleden, dus dat komt goed!
Hoe zit het met Garcia en Teixeira, kunnen die meespelen?
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Jebus4life
Berichten: 1273
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Jebus4life »

Voor tickets is het een kwestie van snel zijn precies. Ik heb net de mijne besteld en ben naar E moeten opschuiven.
Naar mijn gevoel (het is nog meer dan 5 dagen voor de match) zouden we wel eens richting vol huis kunnen gaan. Dat moet ook al van Genk 2015 geleden zijn?

*Ola, ik lees zelfs dat er inderdaad al 7000 tickets de deur uitzijn! Als de hel brandt zijn er weinig teams die met een gerust hart de plein opkomen :onfire: :devil:
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door STVV-fan »

Verrekeskop schreef:
Brusselmans schreef:Voor STVV is PO1 WEL een prijs, laat ons daar niet flauw over doen.
Als zondag om kwart voor 8 de winner vaststaat, ga je een ongelooflijke boost en explosie meemaken, vergelijkbaar met de hoogtepunten uit de clubgeschiedenis.
Als het nog vroeger een feit is, dan ga je iets in deze aard krijgen ....

https://youtu.be/OCZyGqdeWDw

Ik mag hopen dat niemand bij STVV het in zijn hoofd haalt om een "Iedereen Buffalo" op poten te zetten.
Als je van een RD en aanhangsels blunder mag spreken, dat was er eentje die kon tellen.
Dan moet je echt niet verbaasd zijn dat mensen afhaken !!!
Zulke dingen doe je simpelweg niet !
Dat was pas een voorbeeld van je supporters in de bek schijten.
Probeer dat eens op Antwerp, dan is er geen feestzaal meer.
Bij dat klootvolk van Deurne-Noord ben jij wel op je plaats ja
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Dreke »

Kerels, hou uw manieren aub..
A loyal football fan only supports the shirt...
hamster
Berichten: 88
Lid geworden op: 12 feb 2012, 23:23

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door hamster »

Laatst gewijzigd door hamster op 11 mar 2019, 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Hallo-Tokyo »

Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Jack »

Het ging zo snel ineens dat mijn FOMO mijn angst voor een slechte afloop verdrongen heeft. 2 tickets zijn gekocht! Als pa niet mee kan zoek ik wel iemand anders!
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door STVV-fan »

Dat je na de eerste 5 minuten van de match al lang door gaat hebben wat die arbiter gaat presteren....

Was het voor de KBVB nu echt zoveel gevraagd om een Waal aan te duiden voor deze match?

Boucaut misschien?

Nee dat was te veel gevraagd.

Ik vraag mij af of ze gewoon controverse uit WILLEN lokken.

Arbiter uit het Gentse, heeft STVV al deftig in de kont genomen in het verleden.

Sorry, maar aan dit tempo ligt het er wel vingerdik op wie men graag in PO I wil zien.
De arbiter zal zondag in het oog gehouden worden.

Ik hoop dat alle aanwezige supporters deze arbiter zondag vanaf minuut 1 op de korrel zullen nemen en dat iedereen: Spelers, staf, bestuur zich na de match, mochten we die verliezen en er dubieuze, bedenkelijke beslissingen in het voordeel van Gent gefloten zijn, geen blad voor de mond zal nemen in de interviews achteraf!
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door stvvilvoorde »

WTF Van Driessche als arbiter.
Was die gast niet gewraakt als arbiter door STVV?
Ongeloofelijk dat ze die klet deze match toewijzen.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door toyotacorolla »

Polleke zou een aantal weken out zijn.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Brusselmans »

STVV-fan schreef: Ik hoop dat alle aanwezige supporters deze arbiter zondag vanaf minuut 1 op de korrel zullen nemen en dat iedereen: Spelers, staf, bestuur zich na de match, mochten we die verliezen en er dubieuze, bedenkelijke beslissingen in het voordeel van Gent gefloten zijn, geen blad voor de mond zal nemen in de interviews achteraf!
Moest ik de komende 10 weken +/- 3 tot 4 miljoen kunnen verdienen, dan mag jij in een interview alles over mij zeggen, dan zal ik eens goed lachen, zeker als ik je ook nog gegflikt heb !

Van den Driessche dus ... jawadde !
Heeft wel het nadeel dat deze keer alle ogen op hem zullen gericht zijn, want het is de enige match van alles of niets ! Zal misschien ook willen bewjzen dat hij als Gentenaar niet partijdig is ... wie weet ?
Maar zoals gezegd, alle commentaren achteraf dienen tot niks, en zijn een week later vergeten elders !
Plaats reactie