Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Alles over de wedstrijden van STVV

Hoe beleef je STVV - AA Gent ?

Live
55
81%
TV
10
15%
Radio
0
Geen stemmen
Samenvatting achteraf
0
Geen stemmen
Alleen krant
3
4%
 
Totaal aantal stemmen: 68

Franske
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 nov 2010, 09:31

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Franske »

Verrekeskop schreef:Een kluifje voor de gokkers: de kans dat het gaan verkloten is bijna 100%.
Een heel seizoen uitzicht op POI, op het laatste moment werken ze zich in een alles-of-niets situatie en dan weten we allemaal wat er gaat gebeuren.
Welke spelers er op het veld staan maakt blijkbaar niet uit: falen zit in het DNA van de ploeg zelf.
Gij doet uw naam alleszins eer aan. Ze hebben het dit seizoen (buiten op Lokeren en de beker tegen Gent dan mss) nauwelijks verkloot, waarom zou het dan nu wel gebeuren.

Ik geloof erin. 2-1 na een thriller van jewelste.
kedkedet
Berichten: 204
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:08

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door kedkedet »

Hij floot trouwens ook al onze bekermatch tegen Gent. Toeval ?
Heeft ons in het verleden inderdaad al meermaals in 't zak gezet en werd zelfs gewraakt door STVV...
champagne
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 aug 2015, 14:02

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door champagne »

kedkedet schreef:
Hij floot trouwens ook al onze bekermatch tegen Gent. Toeval ?
Heeft ons in het verleden inderdaad al meermaals in 't zak gezet en werd zelfs gewraakt door STVV...
Bram Van Driessche komt niet uit het Gentse maar is van Eeklo dat bekend staat van een brugs (blauwzwart) bastion te zijn (ligt ongeveer halverwege tussen brugge en Gent! Je kan dus net zo goed stellen dat hij brugse sympathiëen heeft. En cluptjen ziet Gent liever niet in PO1.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Jacques »

Los van sympathie voor wie of wat dan ook, wel gewoon een kl*te ref. Van alle scheidsrechters die er op de velden rondlopen, is dat samen met Smet degene waar ik het meest de pest aan heb. Carrièrefluiters, altijd mee oppassen tegen een G5 club.
Overdrijven is een kunst
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door enerkey »

Ha ideaal moment om die nog eens van onder het stof te halen zullen ze gedacht hebben. Wat er nog aan mankeert is Tim Pots in het busje.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door weekenders »

Hij floot wel ook onze kampioenenmatch in 2de klasse tegen Geel dacht ik, of ben ik verkeerd ?
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door enerkey »

weekenders schreef:Hij floot wel ook onze kampioenenmatch in 2de klasse tegen Geel dacht ik, of ben ik verkeerd ?
Klopt heeft dat seizoen zelfs 3 belangrijke matchen gefloten dat seizoen (misschien nog andere). Als ik mij goed herinner:

Aalst - STVV 1-2
Lommel - STVV 0-1
Geel - STVV 1-4
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Jan Bulder »

Laten we uitgaan van onze kwaliteiten. We zijn sterk genoeg om Gent te kloppen. Nog 1 keer vlammen en door de muur lopen. Ik geloof in deze ploeg en trainer(s).

Alle randfactoren zullen we zondag na 20u wel bespreken.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Hallo-Tokyo »

Goed gesproken Jan.

Met de steun van de twaalfde man zullen we er komen. Alle goei plaatsen op Oost zijn er bijna door.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door STimVV »

Bram Van Driessche!? Seriously!? :vomit:
Jacques gebruikt het perfecte woord: carrierefluiter!
Als je in Belgie veel topmatchen wil fluiten en wil opklimmen op de ladder moet je er vooral voor zorgen dat de G5 geen problemen heeft met je. Hij is nu echt eens het prototype van een ref die dat tot een kunst heeft verheven. Wat kan en kon hem het schelen dat STVV hem gewraakt heeft? Hij floot iets later gewoon leuk heel wat PO1 matchen. Stel dat Brugge of een andere G5 club hem zouden wraken, dan mist hij heel wat topmatchen. Die mannen willen ook PO1 "spelen".

Van de laatste 12 matchen die hij van ons floot konden we er maar 1 winnen. En vaak lag hij aan de basis van verliesmatchen door fouten te maken, toevallig telkens in ons nadeel.
Je moet er achteraf niet over gaan janken. Je moet er op voorhand ophef over maken dat net HIJ hier voor aangeduid werd. Als er 1 ref is die ik NIET wou is het dezen idioot! Je moet NU tamtam maken zodat alle ogen extra op hem gericht zijn zodat hij de druk van Stayen voelt als hij zondag op dat veld staat. Hij heeft ons genoeg gekloot! Stayen moet weten hoe vaak hij ons al benadeeld heeft, en die pipo moet dat voelen op het veld. Bij elke fase moeten wij er bovenop zitten.
En laten we er ook maar 1 a 2 buffalos uitpikken waarbij we bij elke fout om een kaart roepen en hem uitfluiten. Zondag moet en zal het oorlog zijn. We gaan ons NIET! laten kloten. :bat:
Aiai… ik ben precies al wat zenuwachtig... :zot:
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Jebus4life »

Van Driessche: Gekloet zet dje altijd
Tenzij je als club in de media op voorhand zwaar uithaalt zal er toch niets veranderen.

De toewijzing van Van Driessche krijg je toch niet meer ongedaan maken. Nu gewoon volop de Calimero uithangen in de media zodat de ogen nog wat meer gefocussed op hem, maar ik vrees dat het toch niets uitmaakt. Als hij 2 belachelijke penalty's fluit gaat het erover in Extra Time dat het toch niet precies weer in het voordeel van de G5 was. STVV wraakt Van Driessche misschien nog eens en de rest van de wereld gaat weer over tot de orde van de dag en de paardenmolen draait verder.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Mikman »

Ben ook gedegouteerd door de aanstelling van Van Driessche, als scheidsrechtersverantwoordelijke kan je dit toch niet maken gezien zijn op zijn zachtst gezegd nogal vervelende verleden met STVV. Dan wéét je dat het hommeles is als hij weer eens een discutabele beslissing in ons nadeel neemt.


Anderzijds is wat Jan Bulder zegt ook mijn opvatting: we moeten ons niet druk maken over factoren waar we toch geen vat op hebben. Net zoals het geen zin heeft om te kijken waar we nog punten hebben laten liggen: iedere ploeg heeft van die momenten, net zoals wij ook wel eens ergens punten te veel kregen. Het enige wat mij wat zorgen baart is dat wij moéten winnen, wat als je dan meteen achter komt?

En waar je als club wél deels vat op hebt is wat rond het veld gebeurt. Ik herhaal: als dat zondag tegenvalt, dan moeten de verantwoordelijken van dat departement eindelijk eens eerlijk hun conclusies trekken en de eer aan zichzelf houden. Deze club bestuur je ook deels met het hart, niet enkel met een 9-to-5-mentaliteit en de gedachte dat het ooit vanzelf wel goed komt.


STVV-Gent is nu op de laatste speeldag van de reguliere competitie, eigenlijk ongelofelijk als je dat met amper één seizoen geleden vergelijkt: toen stond de match op de eerste speeldag gepland en was Gent titelfavoriet, wij waren het kneusje dat volgens iemand hier ( ik weet nog wie, maar ik ga het niet zeggen ;) ) zelfs het diepterecord van Sporting Hasselt ging breken en geen tien punten gingen halen. Van Hazebroek was nog trainer bij Gent, wij hadden Marquez als trainer. Nu één seizoen later spelen we een match met grote inzet tegen hen. En we zijn zeker niet kansloos, het is absoluut geen Mission Impossible. Ja, we moeten winnen en dat is logischerwijs moeilijker dan 'maar' moeten gelijkspelen, maar liever thuis moeten winnen dan op verplaatsing een puntje gaan halen, zoals Mechelen twee seizoenen geleden moest doen.

Het puntenverlies tegen Brugge en Moeskroen, ik ben daar dagen niet goed van geweest. Dat alleen al is ergens een overwinning, dat het terug écht leeft. Dat de emotie terug eventjes de bovenhand haalt van de ratio. Want ALS we het halen, dan zou de ontlading zoveel groter zijn dan onder Brepoels. Omdat de play-offs toen nog een nieuw gegeven waren, het seizoen sowieso al geslaagd was en we al voor de laatste speeldag geplaatst waren. En de tegenstanders waren ook niet echt de grote namen toen. Nu zou je echt in een droompoule terecht komen. 10 topmatchen.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door voetballiefhebber »

Dat ze Van Driessche nog maar durven aanstellen voor deze match maakt al duidelijk dat AA Gent absoluut naar PO I moet.

Hopelijk zetten ze bij STVV druk op de arbitrage. Brys mag best wel eens aanhalen dat deze scheids gewraakt werd door STVV omwille van vele omstreden beslissingen. Op Anderlecht trok hij dit seizoen ook al vroeg rood voor STVV als ik het goed heb.
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Jebus4life »

Even naast deze wedstrijd door:
Kan er niemand anders onze hoekschoppen trappen trouwens? Die zijn toch echt om van te grinsen de laatste tijd?
Hebben we sinds nieuwjaar 1 hoekschop getrapt die een beetje dreigend was?

ik stoor me daar echt mateloos aan.
moanverke
Berichten: 314
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door moanverke »

The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
Plaats reactie