Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Alles over de wedstrijden van STVV

Hoe beleef je STVV - AA Gent ?

Live
55
81%
TV
10
15%
Radio
0
Geen stemmen
Samenvatting achteraf
0
Geen stemmen
Alleen krant
3
4%
 
Totaal aantal stemmen: 68

Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Jacques »

Correcte en terechte open brief. Kort op de bal gespeeld en door de juiste instantie (supportersverbond is voor zoiets beter geschikt dan de club zelf). Spelers en staf moeten zich inderdaad focussen op de wedstrijd en zich hier niet mee bezig houden, maar als fans mogen we gerust wat druk zetten. Hij heeft geen onbesproken verleden en mag gerust met argusogen gevolgd worden.
Overdrijven is een kunst
BrigadaHesbania
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 dec 2018, 09:31

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door BrigadaHesbania »

Zoals hierboven al aangehaald.
Zaterdag open/sfeertraining! Training begint om 10 uur op Stayen. Afspraak om kwart voor 10 in tribune Noord!
Vertel het gerust verder tegen familie en vrienden. Hoe meer supporters, hoe sterker het signaal.
Affiche komt nog op social media, alsook een evenement op de pagina van Brigada Hesbania. Zeker niet vergeten te delen!
Laatste kans om de spelers nog eens die extra boost te geven voor zondag!

De hel zal branden!

Tot zaterdag!
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Jack »

Jebus4life schreef:Even naast deze wedstrijd door:
Kan er niemand anders onze hoekschoppen trappen trouwens? Die zijn toch echt om van te grinsen de laatste tijd?
Hebben we sinds nieuwjaar 1 hoekschop getrapt die een beetje dreigend was?

ik stoor me daar echt mateloos aan.
Die ene ingestudeerde was wel nog goed he, daar moet Acolatse gewoon veel beter over de bal leunen.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door STimVV »

Goed signaal om die open brief te delen. En meer dan terecht.
Er ontstaat nu wel de indruk dat het enkel door die match in Brugge van vorig seizoen komt dat wij het niet vertrouwen. Maar dat was toen uiteindelijk enkel de druppel die de emmer deed overlopen. Hij heeft ons al veel vaker benadeeld.
Ik heb vorig seizoen hier eens een overzicht gegeven van de discutabele fases die Van Driessche telkens in ons nadeel floot. Telkens wedstrijdbepalende fases. Penalties, rode kaarten, dat soort zaken. Zelfs als de videoref hem terugfloot wilde hij niet luisteren.
Als ik journalist was had ik tijd om daar eens een dossiertje van te maken en die matchen op te zoeken en te bundelen. Nu spijtig genoeg niet. En ik kan mijn bericht van toen ook niet meteen terug vinden.
Maar als ik het mij zo nog wat herinner ging het over 2 matchen tegen Zulte-Waregem, 1 tegen Charleroi, 1 tegen Brugge. En volgens mij nog ergens wat van een seizoen eerder.
stvv'er
Berichten: 2443
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door stvv'er »

Tussendoor wordt de trofee van verdienstelijkste kanarie ook uitgereikt. Wie zijn zoal de kanshebbers dit jaar?
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door enerkey »

STimVV schreef:Goed signaal om die open brief te delen. En meer dan terecht.
Er ontstaat nu wel de indruk dat het enkel door die match in Brugge van vorig seizoen komt dat wij het niet vertrouwen. Maar dat was toen uiteindelijk enkel de druppel die de emmer deed overlopen. Hij heeft ons al veel vaker benadeeld.
Ik heb vorig seizoen hier eens een overzicht gegeven van de discutabele fases die Van Driessche telkens in ons nadeel floot. Telkens wedstrijdbepalende fases. Penalties, rode kaarten, dat soort zaken. Zelfs als de videoref hem terugfloot wilde hij niet luisteren.
Als ik journalist was had ik tijd om daar eens een dossiertje van te maken en die matchen op te zoeken en te bundelen. Nu spijtig genoeg niet. En ik kan mijn bericht van toen ook niet meteen terug vinden.
Maar als ik het mij zo nog wat herinner ging het over 2 matchen tegen Zulte-Waregem, 1 tegen Charleroi, 1 tegen Brugge. En volgens mij nog ergens wat van een seizoen eerder.
Was het dit?
STimVV schreef: Goed dat je er ons op wijst dat dit 3 keer met dezelfde ref was. Ik had dat nog niet door. Samen met de onterecht afgekeurde goal tegen Lokeren die ons 2 punten kost zijn dat inderdaad de 3 matchen waarin we allemaal het gevoel hebben gehad dat de scheidsrechter ons gekloot heeft.

Zulte Waregem - STVV:
Bij een 0-0 stand werd een penaltyfout op Gueye door hem niet gefloten. Hij was wél pietjeprecies om Dussaut daarna al snel 2 gele kaarten en dus rood te geven, en later floot hij wél een lichte strafschop voor Zulte. 2-0 verloren.

STVV - Charleroi:
In de laatste minuut weigert hij bij een 0-1 achterstand een penalty te fluiten voor een fout op Asamoah. 0-1 verloren.

Club Brugge - STVV:
Bij een 1-1 stand, geen rood voor Wesley die Kotysch een kuitbeenbreuk trapt.
Daarna fluit hij zelfs helemaal geen fout van Wesley en scoren ze de 2-1 omdat WIJ met een man minder staan ipv ZIJ.
De 3-1 is een onterechte penalty.
Bij de 4-1 weigert hij een (lichte) fout op Kitsiou te fluiten.

3 Matchen met Van Driessche, 3 keer verloren, en 3 keer het gevoel dat de cruciale beslissingen tegen ons vallen. Bij een andere club schreeuwen ze dan moord en brand en eisen ze dat die ref niet meer aan hen zou worden toegewezen. Bij ons kraait er geen haan naar. Veel te braaf hier...
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Hallo-Tokyo »

Als je er wilt bij zijn op Noord mag je stilletjes je bankkaart boven halen. 13 euro online....
Nog dikke 400 beschikbaar.
24 uur geleden waren er nog bijna 800. Denk niet dat je moet wachten tot donderdag.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door STimVV »

enerkey schreef:
STimVV schreef:Goed signaal om die open brief te delen. En meer dan terecht.
Er ontstaat nu wel de indruk dat het enkel door die match in Brugge van vorig seizoen komt dat wij het niet vertrouwen. Maar dat was toen uiteindelijk enkel de druppel die de emmer deed overlopen. Hij heeft ons al veel vaker benadeeld.
Ik heb vorig seizoen hier eens een overzicht gegeven van de discutabele fases die Van Driessche telkens in ons nadeel floot. Telkens wedstrijdbepalende fases. Penalties, rode kaarten, dat soort zaken. Zelfs als de videoref hem terugfloot wilde hij niet luisteren.
Als ik journalist was had ik tijd om daar eens een dossiertje van te maken en die matchen op te zoeken en te bundelen. Nu spijtig genoeg niet. En ik kan mijn bericht van toen ook niet meteen terug vinden.
Maar als ik het mij zo nog wat herinner ging het over 2 matchen tegen Zulte-Waregem, 1 tegen Charleroi, 1 tegen Brugge. En volgens mij nog ergens wat van een seizoen eerder.
Was het dit?
STimVV schreef: Goed dat je er ons op wijst dat dit 3 keer met dezelfde ref was. Ik had dat nog niet door. Samen met de onterecht afgekeurde goal tegen Lokeren die ons 2 punten kost zijn dat inderdaad de 3 matchen waarin we allemaal het gevoel hebben gehad dat de scheidsrechter ons gekloot heeft.

Zulte Waregem - STVV:
Bij een 0-0 stand werd een penaltyfout op Gueye door hem niet gefloten. Hij was wél pietjeprecies om Dussaut daarna al snel 2 gele kaarten en dus rood te geven, en later floot hij wél een lichte strafschop voor Zulte. 2-0 verloren.

STVV - Charleroi:
In de laatste minuut weigert hij bij een 0-1 achterstand een penalty te fluiten voor een fout op Asamoah. 0-1 verloren.

Club Brugge - STVV:
Bij een 1-1 stand, geen rood voor Wesley die Kotysch een kuitbeenbreuk trapt.
Daarna fluit hij zelfs helemaal geen fout van Wesley en scoren ze de 2-1 omdat WIJ met een man minder staan ipv ZIJ.
De 3-1 is een onterechte penalty.
Bij de 4-1 weigert hij een (lichte) fout op Kitsiou te fluiten.

3 Matchen met Van Driessche, 3 keer verloren, en 3 keer het gevoel dat de cruciale beslissingen tegen ons vallen. Bij een andere club schreeuwen ze dan moord en brand en eisen ze dat die ref niet meer aan hen zou worden toegewezen. Bij ons kraait er geen haan naar. Veel te braaf hier...
Enerkey, klopt!
Dat was mijn bericht van na de match in Brugge toen. Daarna werd hij gewraakt.

In Zulte-Waregem, thuis tegen Charleroi, en in Brugge. Dat waren toen 3 matchen achter elkaar op korte tijd die we verloren dankzij hem.
Volgens mij hebben we tijdens dat voorgaande seizoen ook nog een paar keer "prijs" gehad met'm. Maar dat zit te ver weg in mn geheugen.

We kunnen er niet genoeg tamtam rond maken.
"Brammeke, you are being watched." :bat:
Stayen, ik hoop dat jullie allemaal weten wat we moeten doen. Like in the good old days. :devil:
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door lakie »

stvv'er schreef:Tussendoor wordt de trofee van verdienstelijkste kanarie ook uitgereikt. Wie zijn zoal de kanshebbers dit jaar?
Ik vermoed dat het Tomiyasu zal worden, maar voor mij is het Asamoah...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Dreke
Berichten: 3644
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Dreke »

stvv'er schreef:Tussendoor wordt de trofee van verdienstelijkste kanarie ook uitgereikt. Wie zijn zoal de kanshebbers dit jaar?
Wat is de reden dat dit telkens na de reguliere competitie gebeurt? Er zijn nog een pak matchen te gaan...
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door stvvilvoorde »

lakie schreef:
stvv'er schreef:Tussendoor wordt de trofee van verdienstelijkste kanarie ook uitgereikt. Wie zijn zoal de kanshebbers dit jaar?
Ik vermoed dat het Tomiyasu zal worden, maar voor mij is het Asamoah...
Heel wat kandidaten dit jaar.
Tomiyasu, Asamoah, boli, Garcia, texeira

Voor mij ook wel asamoah.
Jebus4life
Berichten: 1273
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Jebus4life »

Op de instagram feed leek het alles Botaka wat de klok slaat (wat ik helemaal niet begrijp overigens, speelt momenteelwel erg goed, maar vond hem doorheen het seizoen toch wel te wisselvallig).

De 4 meest logische voor mij zijn.
Boli
Asamoah
Tomi
Texeira

Zouden het ook alle 4 verdienen. Persoonlijk zou ik hem liefst naar Asamoah of Tomi zien gaan.
(Als Tomi nog een jaartje blijft kunnen we die volgend jaar aan hem geven en mag Asamoah hem dit jaar in ontvangst nemen ^^)
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Hallo-Tokyo »

“Op de hoek van de Sfeertribune en de Familietribune, net langs de Tiensesteenweg en schuin tegenover de Kanarie, komt er een buitentoog met DJ-booth. Huisdj Frank Mellemans en onze DJ van de Sfeertribune, Koen Driesmans, zullen daar de beste plaatjes aan elkaar draaien. De Tiensesteenweg wordt zo de verzamelplaats voor onze supporters vooraleer ze de tribunes betreden. Alle drankjes aan 2 EUR aan deze buitentoog. Ook Taverne de Kanarie zal zich voorzien op een heuse opkomst".

Brigada Hesbania roept ook op om al volop aanwezig te zijn in de tribunes drie kwartier voor aanvang van de wedstrijd om de Kanaries vanaf dan al aan te moedigen tijdens de opwarming. Het belooft een helse avond te worden op Stayen!
stvv'er
Berichten: 2443
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door stvv'er »

Dreke schreef:
stvv'er schreef:Tussendoor wordt de trofee van verdienstelijkste kanarie ook uitgereikt. Wie zijn zoal de kanshebbers dit jaar?
Wat is de reden dat dit telkens na de reguliere competitie gebeurt? Er zijn nog een pak matchen te gaan...
Inderdaad, vind ik ook vreemd. Je wist allang dat er nog 10 PO-matchen zouden volgen, tenzij je laatste zou eindigen.
David
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mar 2019, 17:56

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door David »

Hoeveel kaarten zijn er al verkocht
Plaats reactie