Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Alles over de wedstrijden van STVV

Hoe beleef je STVV - AA Gent ?

Live
55
81%
TV
10
15%
Radio
0
Geen stemmen
Samenvatting achteraf
0
Geen stemmen
Alleen krant
3
4%
 
Totaal aantal stemmen: 68

Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Hallo-Tokyo »

David schreef:Hoeveel kaarten zijn er al verkocht
Ik zal antwoorden met hoeveel zijn er nog.

Noord 373
Oost 700 maar de centrale hoge plaatsen bijna allemaal weg
West (vip) 600.

Dus haast je maar :-)
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door stvv'er »

Aan dit tempo gaan Noord en Oost wel uitverkocht geraken. Bij de VIP-tribune heb ik echter de indruk dat het traag gaat: slechts een +-200 kaarten verkocht sinds zondagavond. Die mensen komen natuurlijk alleen maar buiten om naar het wereldvoetbal van Anderlecht en consoorten te kijken :mrgreen:
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Hallo-Tokyo »

stvv'er schreef:Aan dit tempo gaan Noord en Oost wel uitverkocht geraken. Bij de VIP-tribune heb ik echter de indruk dat het traag gaat: slechts een +-200 kaarten verkocht sinds zondagavond. Die mensen komen natuurlijk alleen maar buiten om naar het wereldvoetbal van Anderlecht en consoorten te kijken :mrgreen:
De Witte van Gent heeft veel plaats nodig. Vergeet dat niet.
En trouwens de twee vakken tegen de tribune noord op de west tribune zijn toch al vol. Daar zitten ook normale mensen :-)
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Geel-Blauw »

Wat me ook stoort is dat de lijnrechter die gewoon een geldig doelpunt van Genk zondag niet zag, nog beloond wordt door de belangrijkste match van de laatste speeldag te mogen vlaggen? :zot:
Nie zievere, speile!
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Hallo-Tokyo »

Donderdag plaatje boven halen : sold out

Noord nog 300
Oost nog 600.

West volgt wel. Al 1900 vd 2400 business weg
Franske
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 nov 2010, 09:31

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Franske »

Mss ook onze lichtinstallatie eens terug laten flitsen voor de wedstrijd wanneer de teams het veld betreden. Zag net dat ze dit bij Juve wél doen (in de CL tegen Atletico), het aantal risico gevallen op epilepsie zal daar toch zeker niet minder zijn?
Franske
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 nov 2010, 09:31

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Franske »

STimVV schreef:Bram Van Driessche!? Seriously!? :vomit:
Jacques gebruikt het perfecte woord: carrierefluiter!
Als je in Belgie veel topmatchen wil fluiten en wil opklimmen op de ladder moet je er vooral voor zorgen dat de G5 geen problemen heeft met je. Hij is nu echt eens het prototype van een ref die dat tot een kunst heeft verheven. Wat kan en kon hem het schelen dat STVV hem gewraakt heeft? Hij floot iets later gewoon leuk heel wat PO1 matchen. Stel dat Brugge of een andere G5 club hem zouden wraken, dan mist hij heel wat topmatchen. Die mannen willen ook PO1 "spelen".

Van de laatste 12 matchen die hij van ons floot konden we er maar 1 winnen. En vaak lag hij aan de basis van verliesmatchen door fouten te maken, toevallig telkens in ons nadeel.
Je moet er achteraf niet over gaan janken. Je moet er op voorhand ophef over maken dat net HIJ hier voor aangeduid werd. Als er 1 ref is die ik NIET wou is het dezen idioot! Je moet NU tamtam maken zodat alle ogen extra op hem gericht zijn zodat hij de druk van Stayen voelt als hij zondag op dat veld staat. Hij heeft ons genoeg gekloot! Stayen moet weten hoe vaak hij ons al benadeeld heeft, en die pipo moet dat voelen op het veld. Bij elke fase moeten wij er bovenop zitten.
En laten we er ook maar 1 a 2 buffalos uitpikken waarbij we bij elke fout om een kaart roepen en hem uitfluiten. Zondag moet en zal het oorlog zijn. We gaan ons NIET! laten kloten. :bat:
Aiai… ik ben precies al wat zenuwachtig... :zot:
Ik zit hier ineens al helemaal opgefokt in de zetel, haha! Afdrukken en uitdelen aan de poorten van de Hel, nondedju!
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Positivo »

Zou het stadion dan toch eens eindelijk gaan uitverkocht zijn ?
Marc Brijs is daar uiterst gevoelig voor. Dat heeft hij al meerdere keren laten verstaan.
West moet toch nog heel wat inhalen. Noord en Oost komt volgens mij in orde....
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Franz »

Landing zondag om 17u op Zaventem,
speciaal geen koffer meegenomen,
dus direct naar de parking en de E40 op...
Op de H gaat er ene veel te laat toekomen,
maar zal er wel zijn!
Want we gaan winnen, ben ik van overtuigd!
We hebben thuis dit jaar al 8/14 van de matchen gewonnen,
dat is dus 57% kans
:blauw: :geel:
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Vouch »

Positivo schreef:Zou het stadion dan toch eens eindelijk gaan uitverkocht zijn ?
Marc Brijs is daar uiterst gevoelig voor. Dat heeft hij al meerdere keren laten verstaan.
West moet toch nog heel wat inhalen. Noord en Oost komt volgens mij in orde....
Bwa, ik denk dat hij wel content is met de opkomst tegen de top, het zijn de kleine matchen waar we het oh zo moeilijk in hebben om terug volk te trekken. Tegen Club 11.000 man, dat was vroeger ook zo. Tegen Waasland 4.000, dat was vroeger (meestal) niet zo.

Want ook dat moeten we niet overdrijven, ik heb ook ooit matchen in eerste gezien met maar 4 of 5.000 man op Staaien. Alleen waren er dat geen 10 op een seizoen, maar was dat eens occasioneel en viel dat met die staanplaatsen niet zo fel op tegen de lege zitjes nu.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door weekenders »

Vandaag extra tickets besteld om 12u30.
Vrije plaatsen: Noord 185
Oost 432
joost
Berichten: 333
Lid geworden op: 05 sep 2018, 15:30

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door joost »

We zijn nu onder de 1000 beschikbare tickets gezakt.
Noord nog 123
Oost nog 393
West nog 451
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door tesneusdoek »

https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... -weken-out

Slecht nieuws voor de Kanaries. De vrees voor een blessure van verdediger Pol Garcia is nu ook werkelijkheid geworden.

Pol Garcia werd afelopen zondag in de toegevoegde tijd geblesseerd naar de kant gehaald in het duel tegen Moeskroen. Marc Brys vreesde voor een scheur en voor de afwezigheid van zijn centrale verdediger in de allesbeslissende wedstrijd tegen Gent voor het laatste PO1-ticket.

Die vrees is werkelijkheid geworden. De 24-jarige Spanjaard heeft een scheur in zijn quadriceps en is een zestal weken buiten strijd. Hij mist dus niet alleen de confrontatie met AA Gent, hij zal ook een deel van de play-offs -PO1 bij winst zondag- aan zich voorbij moeten laten gaan.

Garcia is een echte basispion van STVV-trainer Marc Brys. Hij werd op speeldag 7 in de basis gedropt en viel daarna slechts een keer naast de basisopstelling. Hij was toen geel geschorst.
:cry: :cry: :cry:

Heel spijtig voor Pol dat hij de topmatch gaat missen waarmee we de deur naar PO 1 gaan openbeuken... HIj verdiende het zeker om dat op het veld mee te maken... Hopelijk is hij er terug bij voor PO 1 eindigt... :D :toppie: :toppie: :toppie:
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door STVV-fan »

Deze drie woorden doen mij ongelooflijk deugd, omdat het waar is en je voelt dat er iets mogelijk is zondag:

HET LEEFT WEER

de kaartverkoop, het feit dat er hier op het forum en gewoon in het algemeen veel over wordt gepraat.

lang stond STVV voor voetbal, ne paardenkop en sintels, zelfs dit seizoen, wanneer mensen toch nog sceptisch waren.

Maar nu, wanneer alles leidt naar dit ene orgelpunt, dit hoogtepunt van een jaar lang hard werk, leeft het weer zoals nooit tevoren.

Zondag zal STVV zoals vanouds weer staan voor: Voetbal, Volk en Vuur.

je merkt aan alles dat zondag een finalematch is in alle aspecten.

Zoals gesteld werd op het begin van het seizoen:

Trust the process
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Mikman »

Oost is eigenlijk zo goed als uitverkocht. Wil je in groep ( 2 of meer ) gaan, heb je enkel nog tickets bovenaan in K en enkele tientallen in A.

Noord is ook zo goed als uitverkocht, nog enkele tientallen tickets maar omdat mensen rechtstaan in die tribune gaat het sowieso al een volzet gevoel geven.

Op West zijn enkel de duurdere plaatsen ( 85€! :gek: ) en de plaatsen tegen het bezoekersvak nog niet volzet. Tweede ring kan wel nog open denk ik, of zou dat naar sponsors gaan?
Plaats reactie